![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
Powiedz jeszcze czy dotarłeś nowe zawory ?? oczywiście, szczelność sprawdzona -------------------- s2
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Jaka byla kompresja przed remontem?
Tuleje honowane?byl owal,progi?Mierzyles tuleje? -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
CYTAT Trochę walnę offtopem i przyłącze się z pytaniem. Silnik seryjny ma c/r 10.5:1 i kompresje 15 bar, odprężony tłokami obniżającymi c/r na 9.5:1 i posiada kompresje około 10.5-11 bar. Wg. mnie chyba jest ok ( mierzone przy około 800km od odpalenia silnika po remoncie ) ale wg. mojego znajomego, który dłużej siedzi w temacie mam za mało. Co Wy na to ? Bo mam zrobiony już taki mętlik w głowie że szkoda gadać Bez obaw jest OK A co do sprawy etam to naprawde nie wieże w tłoki i pierścienie chyba że naprawdę owal cylindra był duży Druga sprawa to wspomniałeś o wtrysk zapewne mechanicznym moim zdaniem tu może leżeć wina przed odpałem na próbie olejowej miałeś po 7Atm hmm warto było by dać trochę oleju na tłoki i odpalić na samostarcie a na odłączonym wtrysku i chwilkę go potrzymać poczym sprawdzić ciśnienie jezeli bedzie ok to moim zdaniem zalewa i nowe pierscienie nie są wogóle uszczelnione olejem co przy dużym owalu mogło by wystąpić chociaż jeszcze się nigdy w życiu nie spotakałem żeby silnik po wymianie pierścieni niechciał zagadać i miał niskie ciśnienie dlatego strzelam w zalewające wtryski dwa jak już napisałem że nie wieże że przez dół silnik nie odpala ale może jednak coś jest nie tak z uszczelką ? nie dociąga głowicy na szpilkach(nie wyczyszczone gwinty) zbyt mocno splanowana głowica ? może warto było by seryjne szpilki przyszlifować pojedyńczo po 3mm i wkręcać może też tu leży przyczyna a może usczzelka nie taka ? albo jak już wcześniej wspomniałem zawory podstawione dobrą opcją było by własnie jak ktoś już wcześniej wspomniał dać na 1cyl. krzywki w górę i dać ciśnienie w świece i słuchać. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
zaczelo sie od nieodpalania, jest to uklad ke-jetronic. zalewa świece. sprawdzilem wszystko co bylo do sprawdzenia i bylo ok, na koncu sprawdzilem kompresje no i wyszlo co wyszlo.
sprobuje zalac wszystkie cylindy olejem i odpalić go. byc moze sie uda. Jaka byla kompresja przed remontem? Tuleje honowane?byl owal,progi?Mierzyles tuleje? przed remontem bylo od 10 do 8atm. silnik zużyty byl nie ma co. tuleje honowalem na tyle zeby zmatowić lustro, nie bylo progu. nie mierzylem cylindrów przez brak urządzenia. posprawdzam wszystko co napisaliscie i dam znac. dzieki! -------------------- s2
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
zaczelo sie od nieodpalania, jest to uklad ke-jetronic. zalewa świece. sprawdzilem wszystko co bylo do sprawdzenia i bylo ok, na koncu sprawdzilem kompresje no i wyszlo co wyszlo. sprobuje zalac wszystkie cylindy olejem i odpalić go. byc moze sie uda. przed remontem bylo od 10 do 8atm. silnik zużyty byl nie ma co. tuleje honowalem na tyle zeby zmatowić lustro, nie bylo progu. nie mierzylem cylindrów przez brak urządzenia. posprawdzam wszystko co napisaliscie i dam znac. dzieki! Zrob tak jak ktos tam wczesniej pisal - tlok w TDC i cisnienie z kompresora w cylinder. -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
http://www.zssplus.pl/www_publikacje/publikacje37.htm <-- niech autor watku przeczyta , sporo informacji
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
-------------------- s2
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
Słabo mocno. Tolerancje tłok-cylinder nie były mierzone?- (doczytałem- nie były...) Czy awaria smarowania?
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
raczej awaria ze w oleju byl syf.
wszystko od początku ![]() -------------------- s2
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
dziwna sprawa... a głębokie te rysy? czuć pod palcem
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
raczej awaria ze w oleju byl syf. wszystko od początku ![]() Pokaz tloki ,to bedzie wiadomo czy to smarowanie,czy pasowanie,chociaz ja stawiam na pasowanmie. -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
też wydaje mi się że nie chludność składania lub pasowanie ponieważ silnik nawet nie odpalił
a przy montażu oleju się nie żałuje i nie powinno go zatrzeć przy kręceniu z kolei silnik jak ani razu nie odpalił nie zyskał wyzszch obrotów niż 300rpm nie powinien zatrzeć tłoka bo nie było temperatur a raczej montaż tłoka nie sprawiał problemu ? chyba że go 10kilowym młotkiem wbijaliście. chociaż kręcenia miał dużo to smarowanie powinno być chyba że go nie było nie wiadomo od czego zacząć. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Poprosimy o wiecej zdjec z tej demolki szczegolnie zdjecia tlokow.
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
zdjecia tloka podesle wieczorem.
na 99% przyczyną tego jest piasek. zapytacie skąd piasek, a mianowicie po piaskowaniu kolektora nie umyłem go ![]() dobrze ze nie poszlo to zbytnio w uklad i panewki, wal i mam nadzieje turbo są ok. musze porządnie teraz umyc wszystko, dac drugi blok inne tloki i bedzie gitara -------------------- s2
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Przypomniał mi się watek piaskowania kolektora w Audi przy odpalonym silniku
![]() |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 March 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
ojjjj brzydko hehhe też kiedyś ktoś miał problempo piaskowaniu dekla w c20xe i jak wpadło w restrykator odmy to piasek później leciał i zacierało panewki i tak ze 2 remont aż w koncu ktoś zauwazył źródło z którego szła nieczystość
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Przypomniał mi się watek piaskowania kolektora w Audi przy odpalonym silniku ![]() Podlinkuj ![]() -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
co to za pomysł żeby kolektor ssący piaskować...
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 March 2011 ![]() |
Witam, przeglądam to forum od jakiegoś czasu, ale jakoś nie miałem okazji się udzielać. Co do tematu wczoraj z kolegą rozebraliśmy silnik z tego samego powodu. Zamiast sprezania na poziomie 15 było 7. Otóż kolega kupił 2 tyg temu silnik na allegro jako "na chodzie w bdb stanie", a oto zdjęcie z wczoraj. http://img3.imageshack.us/i/c36020110312222953.jpg
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 01 September 2025 - 02:30 |