Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Niska kompresja po remoncie
etam
post Tue, 08 Mar 2011 - 15:37
Post #21


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





CYTAT(novaauto @ Tue, 08 Mar 2011 - 15:09) *
Powiedz jeszcze czy dotarłeś nowe zawory ??


oczywiście,
szczelność sprawdzona


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 08 Mar 2011 - 15:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pucek
post Tue, 08 Mar 2011 - 16:37
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





Jaka byla kompresja przed remontem?
Tuleje honowane?byl owal,progi?Mierzyles tuleje?


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Tue, 08 Mar 2011 - 17:16
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





CYTAT
Trochę walnę offtopem i przyłącze się z pytaniem. Silnik seryjny ma c/r 10.5:1 i kompresje 15 bar, odprężony tłokami obniżającymi c/r na 9.5:1 i posiada kompresje około 10.5-11 bar. Wg. mnie chyba jest ok ( mierzone przy około 800km od odpalenia silnika po remoncie ) ale wg. mojego znajomego, który dłużej siedzi w temacie mam za mało. Co Wy na to ? Bo mam zrobiony już taki mętlik w głowie że szkoda gadać

Bez obaw jest OK

A co do sprawy etam to naprawde nie wieże w tłoki i pierścienie chyba że naprawdę owal cylindra był duży
Druga sprawa to wspomniałeś o wtrysk zapewne mechanicznym moim zdaniem tu może leżeć wina
przed odpałem na próbie olejowej miałeś po 7Atm hmm warto było by dać trochę oleju na tłoki i odpalić na samostarcie a na odłączonym wtrysku i chwilkę go potrzymać poczym sprawdzić ciśnienie jezeli bedzie ok to moim zdaniem zalewa i nowe pierscienie nie są wogóle uszczelnione olejem co przy dużym owalu mogło by wystąpić chociaż jeszcze się nigdy w życiu nie spotakałem żeby silnik po wymianie pierścieni niechciał zagadać i miał niskie ciśnienie dlatego strzelam w zalewające wtryski
dwa jak już napisałem że nie wieże że przez dół silnik nie odpala ale może jednak coś jest nie tak z uszczelką ? nie dociąga głowicy na szpilkach(nie wyczyszczone gwinty) zbyt mocno splanowana głowica ? może warto było by seryjne szpilki przyszlifować pojedyńczo po 3mm i wkręcać może też tu leży przyczyna a może usczzelka nie taka ? albo jak już wcześniej wspomniałem zawory podstawione
dobrą opcją było by własnie jak ktoś już wcześniej wspomniał dać na 1cyl. krzywki w górę i dać ciśnienie w świece i słuchać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
etam
post Tue, 08 Mar 2011 - 19:38
Post #24


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





zaczelo sie od nieodpalania, jest to uklad ke-jetronic. zalewa świece. sprawdzilem wszystko co bylo do sprawdzenia i bylo ok, na koncu sprawdzilem kompresje no i wyszlo co wyszlo.
sprobuje zalac wszystkie cylindy olejem i odpalić go. byc moze sie uda.

CYTAT(pucek @ Tue, 08 Mar 2011 - 16:37) *
Jaka byla kompresja przed remontem?
Tuleje honowane?byl owal,progi?Mierzyles tuleje?


przed remontem bylo od 10 do 8atm. silnik zużyty byl nie ma co.
tuleje honowalem na tyle zeby zmatowić lustro, nie bylo progu. nie mierzylem cylindrów przez brak urządzenia.

posprawdzam wszystko co napisaliscie i dam znac. dzieki!


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Tue, 08 Mar 2011 - 19:46
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(etam @ Tue, 08 Mar 2011 - 19:38) *
zaczelo sie od nieodpalania, jest to uklad ke-jetronic. zalewa świece. sprawdzilem wszystko co bylo do sprawdzenia i bylo ok, na koncu sprawdzilem kompresje no i wyszlo co wyszlo.
sprobuje zalac wszystkie cylindy olejem i odpalić go. byc moze sie uda.



przed remontem bylo od 10 do 8atm. silnik zużyty byl nie ma co.
tuleje honowalem na tyle zeby zmatowić lustro, nie bylo progu. nie mierzylem cylindrów przez brak urządzenia.

posprawdzam wszystko co napisaliscie i dam znac. dzieki!


Zrob tak jak ktos tam wczesniej pisal - tlok w TDC i cisnienie z kompresora w cylinder.


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Tue, 08 Mar 2011 - 20:44
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





http://www.zssplus.pl/www_publikacje/publikacje37.htm <-- niech autor watku przeczyta , sporo informacji wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
etam
post Thu, 10 Mar 2011 - 22:37
Post #27


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





wszystko jasne, niska kompresja spowodowana jest zatarciem wszystkiego co możliwe.
ku przestrodze!






--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ptq
post Thu, 10 Mar 2011 - 22:39
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 July 2003
Skąd: Szczecin/Koszalin





Słabo mocno. Tolerancje tłok-cylinder nie były mierzone?- (doczytałem- nie były...) Czy awaria smarowania?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
etam
post Thu, 10 Mar 2011 - 22:50
Post #29


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





raczej awaria ze w oleju byl syf.
wszystko od początku smile.gif


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Thu, 10 Mar 2011 - 22:54
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





dziwna sprawa... a głębokie te rysy? czuć pod palcem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Thu, 10 Mar 2011 - 22:59
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(etam @ Thu, 10 Mar 2011 - 22:50) *
raczej awaria ze w oleju byl syf.
wszystko od początku smile.gif


Pokaz tloki ,to bedzie wiadomo czy to smarowanie,czy pasowanie,chociaz ja stawiam na pasowanmie.


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 10 Mar 2011 - 23:54
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





też wydaje mi się że nie chludność składania lub pasowanie ponieważ silnik nawet nie odpalił
a przy montażu oleju się nie żałuje i nie powinno go zatrzeć przy kręceniu z kolei silnik jak ani razu nie odpalił nie zyskał wyzszch obrotów niż 300rpm nie powinien zatrzeć tłoka bo nie było temperatur a raczej montaż tłoka nie sprawiał problemu ? chyba że go 10kilowym młotkiem wbijaliście. chociaż kręcenia miał dużo to smarowanie powinno być chyba że go nie było
nie wiadomo od czego zacząć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Fri, 11 Mar 2011 - 22:35
Post #33


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Poprosimy o wiecej zdjec z tej demolki szczegolnie zdjecia tlokow. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
etam
post Sat, 12 Mar 2011 - 15:05
Post #34


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





zdjecia tloka podesle wieczorem.
na 99% przyczyną tego jest piasek. zapytacie skąd piasek, a mianowicie po piaskowaniu kolektora nie umyłem go tongue.gif hehe
dobrze ze nie poszlo to zbytnio w uklad i panewki, wal i mam nadzieje turbo są ok. musze porządnie teraz umyc wszystko, dac drugi blok inne tloki i bedzie gitara


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sat, 12 Mar 2011 - 15:25
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





Przypomniał mi się watek piaskowania kolektora w Audi przy odpalonym silniku tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lino
post Sat, 12 Mar 2011 - 15:59
Post #36


Frequent User
Dołączył: Fri, 06 March 2009





[OT]
CYTAT(Grzesi(E30)k @ Sat, 12 Mar 2011 - 15:25) *
Przypomniał mi się watek piaskowania kolektora w Audi przy odpalonym silniku tongue.gif

To musi być jakiś urban legend, bo ja słyszałem o czymś w tym stylu, tylko tam "amerykuny" robili porting w Nissanie poprzez sypanie piachu do turbosprężarki. laugh.gif
[/OT]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sat, 12 Mar 2011 - 19:35
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





ojjjj brzydko hehhe też kiedyś ktoś miał problempo piaskowaniu dekla w c20xe i jak wpadło w restrykator odmy to piasek później leciał i zacierało panewki i tak ze 2 remont aż w koncu ktoś zauwazył źródło z którego szła nieczystość
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Sat, 12 Mar 2011 - 20:26
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





CYTAT(Grzesi(E30)k @ Sat, 12 Mar 2011 - 15:25) *
Przypomniał mi się watek piaskowania kolektora w Audi przy odpalonym silniku tongue.gif


Podlinkuj biggrin.gif


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Sat, 12 Mar 2011 - 23:11
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





co to za pomysł żeby kolektor ssący piaskować...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JvR
post Sun, 13 Mar 2011 - 23:09
Post #40


Rookie
Dołączył: Sun, 13 March 2011





Witam, przeglądam to forum od jakiegoś czasu, ale jakoś nie miałem okazji się udzielać. Co do tematu wczoraj z kolegą rozebraliśmy silnik z tego samego powodu. Zamiast sprezania na poziomie 15 było 7. Otóż kolega kupił 2 tyg temu silnik na allegro jako "na chodzie w bdb stanie", a oto zdjęcie z wczoraj. http://img3.imageshack.us/i/c36020110312222953.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 01 September 2025 - 02:30