Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Fiat Seicento T jet 487 KM 484 NM DOŁADOWANIE 2.2 BAR
Shouphas
post Sat, 16 Jun 2012 - 18:39
Post #61


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





CYTAT(Pan. B @ Sat, 16 Jun 2012 - 12:50) *
A jak z mocowaniami? Dużo pierdzielenia z szynami jest? pytam bo bardzo dobrze wspominam te fotele z E30. Do cienkiego były by zajebiste biggrin.gif
To sprzęgło wchodzi p&p?


Sprzeglo z zamachem pasuje p&p


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 16 Jun 2012 - 18:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
vanseba
post Wed, 19 Sep 2012 - 14:12
Post #62


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





Zaszło klika delikatnych zmian


-większy ic
-oraz zmiana turbo z Gt 2056 (zakończyła żywot) na Gt 2554 R z kołem kompresji 60 podziękowania dla coobcia za odsprzedanie turba wink.gif ponieważ ciężko coś było z najść a takiego turba poszukiwałem obecne doładowanie to 1.4 bar.



Problem był na oponie 155/55 r14 wiec sej został shamowany na slicku marguma 185/55 r 14.













Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Wed, 19 Sep 2012 - 16:04
Post #63


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





Jest grubo. Czekam na jakiś filmik jak to sie teraz odpycha.


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 19 Sep 2012 - 22:47
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Czekaj, jaki masz st. sprężania?
Jak się ma wielkość tego gt'ka do k03?

Bo w moim seju, na motorze 1.1 odprężonym o 1.5mm przy doładowaniu 1.1 bara z k03 było 160KM. Z tego co widzę na stronie garreta, to turbo z mniejszym wirnikiem niż Ty masz, ma znacznie większą wydajność od kkk. Coś chyba mało mocy u Ciebie wyszło.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 19 Sep 2012 - 23:07
Post #65


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





własnie tez chcialem pisać, że może we włoszczyźnie za dużo nie siedzę, ale 1,4bara z GT25 to całkiem niemało..160KM mocno zawodzi. Spodziewałem sie po opisie okolic 2jki.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Thu, 20 Sep 2012 - 06:07
Post #66


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





CYTAT(pinin @ Wed, 19 Sep 2012 - 22:47) *
Czekaj, jaki masz st. sprężania?
Jak się ma wielkość tego gt'ka do k03?

Bo w moim seju, na motorze 1.1 odprężonym o 1.5mm przy doładowaniu 1.1 bara z k03 było 160KM. Z tego co widzę na stronie garreta, to turbo z mniejszym wirnikiem niż Ty masz, ma znacznie większą wydajność od kkk. Coś chyba mało mocy u Ciebie wyszło.



Ja mam odprężony o 2 mm widać jednak ze duza juz turbawka jak na 1.2 8v teraz pełny boost jest od 4.800 obr jak uderzy to lepsze odczucia i napędzanie sie niz na poprzedniej gt 20 przy 2 barach po za tym na tej juz tworzy sie korek powietrzny w głowicy a odcinka pozostała przy 7 tyś obr jeśli dalej będę chciał rozwiać to co mam to poprawie głowice i będę chciał zakręcić wyżej, wtedy okolice 2 może będą po za tym sej hamowany na slicku z przeliczeń jakie mogą generować opory te slicki względem na tym co jeżdżę to jakieś 20 km wiec może te 180 by było slick imho na asflacie skleja konkret .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 20 Sep 2012 - 09:26
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





U mnie na tej turbince na 0,7bara w silniku 1.8 było tyle:


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Thu, 20 Sep 2012 - 15:02
Post #68


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





Widać gdzie jest doładowanie:)od 4800 trochę wąski zakres niestety,na gt2056 może wyszłoby mniej,ale pole pod wykresem na pewno przesunęłoby się z jakieś 1500rpm w lewo:)
moc idzie prawie do końca, wiec ładnie,choć mogłoby być coś więcej:) Opona i koło mogło zrobić różnice nie 13 a 14 i opona 185/55
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 20 Sep 2012 - 15:04
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(vanseba @ Thu, 20 Sep 2012 - 07:07) *
Ja mam odprężony o 2 mm widać jednak ze duza juz turbawka jak na 1.2 8v teraz pełny boost jest od 4.800 obr jak uderzy to lepsze odczucia i napędzanie sie niz na poprzedniej gt 20 przy 2 barach po za tym na tej juz tworzy sie korek powietrzny w głowicy a odcinka pozostała przy 7 tyś obr jeśli dalej będę chciał rozwiać to co mam to poprawie głowice i będę chciał zakręcić wyżej, wtedy okolice 2 może będą po za tym sej hamowany na slicku z przeliczeń jakie mogą generować opory te slicki względem na tym co jeżdżę to jakieś 20 km wiec może te 180 by było slick imho na asflacie skleja konkret .

ale tu nie chodzi o to, co można kiedyś, ale o fakty obecne. Była koniecznosc odpręzania aż 2mm? Bo to kupa materiału..A odnośnie slicka: od zawsze mi się 'wydawało', że w PL podajemy moce na silniku..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Thu, 20 Sep 2012 - 15:20
Post #70


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





No jak by nie było sporo odprężone , być może za dużo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommi
post Thu, 20 Sep 2012 - 15:38
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: 100-lica





CYTAT(vanseba @ Thu, 20 Sep 2012 - 15:20) *
No jak by nie było sporo odprężone , być może za dużo.



IMO to IC jest za duży...
wąskim gardłem jest kolektor ssący i głowica, bez tego daleko nie zajedziesz....
jak chcesz poprawić dół to przy takim odprężeniu dopierdziel zapłonu z dołu i się poprawi... w serii jest spory zapas...


--------------------
ForzaItalia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 20 Sep 2012 - 16:31
Post #72


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





CYTAT(vanseba @ Wed, 19 Sep 2012 - 14:12) *
Problem był na oponie 155/55 r14 wiec sej został shamowany na slicku marguma 185/55 r 14.


to teraz normalny semislick i sprawdź jeszcze raz moc. Mi w n/a slick michelina zabierał 5 koni a to n/a było na 175/50 moc urosła
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Thu, 20 Sep 2012 - 18:05
Post #73


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





CYTAT(vanseba @ Thu, 20 Sep 2012 - 15:20) *
No jak by nie było sporo odprężone , być może za dużo.



u mnie jest 8,1:1 i jest OK

Jak mozesz podeslij mape zaplonu to porownam z ciekawosci


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Thu, 20 Sep 2012 - 20:35
Post #74


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





CYTAT(Tommi @ Thu, 20 Sep 2012 - 15:38) *
wąskim gardłem jest kolektor ssący i głowica, bez tego daleko nie zajedziesz....




Racja tutaj za wiele nie zostało poprawione wiec tutaj pole do manewru jest .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 20 Sep 2012 - 22:03
Post #75


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(vanseba @ Thu, 20 Sep 2012 - 20:35) *
Racja tutaj za wiele nie zostało poprawione wiec tutaj pole do manewru jest .


Proszę Cię... Masz pełne 1.2, które 1.1 spi z kolektorem z 1.2 mpi (tak było u mnie) bije na głowę. Wałek też masz 866, gdzie ja miałem z 1.1, który jak wiadomo jest gorszy. I u mnie, na mniejszej pojemności, mniejszej turbinie, mniejszym doładowaniu i sporo mniejszym IC'ku była moc taka jak u Ciebie.
To nie w głowicy teraz masz limit, ale w strojeniu, lub niedobranymi innymi podzespołami. Dopracuj wszystko jak być powinno, a moc się pojawi, bo teraz to szału nie robi.

Nie to żebym się czepiał na siłę, ale trzymajmy się faktów, a nie gdybajmy wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Thu, 20 Sep 2012 - 22:27
Post #76


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





CYTAT(pinin @ Thu, 20 Sep 2012 - 22:03) *
Proszę Cię... Masz pełne 1.2, które 1.1 spi z kolektorem z 1.2 mpi (tak było u mnie) bije na głowę. Wałek też masz 866, gdzie ja miałem z 1.1, który jak wiadomo jest gorszy. I u mnie, na mniejszej pojemności, mniejszej turbinie, mniejszym doładowaniu i sporo mniejszym IC'ku była moc taka jak u Ciebie.
To nie w głowicy teraz masz limit, ale w strojeniu, lub niedobranymi innymi podzespołami. Dopracuj wszystko jak być powinno, a moc się pojawi, bo teraz to szału nie robi.

Nie to żebym się czepiał na siłę, ale trzymajmy się faktów, a nie gdybajmy wink.gif




Być może nie widziałem twojego wykresu z hamowni i danych 1.1 co miałeś tam wynik wiem ze przeciętny , szukać przyczyny będę wink.gif Dzięki za porady i sugestie .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 21 Sep 2012 - 00:33
Post #77


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na czym tak w ogóle masz to wystrojone ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Fri, 21 Sep 2012 - 08:21
Post #78


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





CYTAT(Coobcio @ Fri, 21 Sep 2012 - 00:33) *
Na czym tak w ogóle masz to wystrojone ??




Ecu master det 3 w trybie fuel implant.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro_trs
post Fri, 21 Sep 2012 - 21:04
Post #79


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 July 2010





CYTAT(pinin @ Thu, 20 Sep 2012 - 22:03) *
Proszę Cię... Masz pełne 1.2, które 1.1 spi z kolektorem z 1.2 mpi (tak było u mnie) bije na głowę.


Kolektor ssący z 1,2 MPI nie pasuje do SPI. Inny rozstaw śrub i kształt kanałów. Przerabiałeś to żeby pasowało?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 21 Sep 2012 - 22:59
Post #80


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(nitro_trs @ Fri, 21 Sep 2012 - 21:04) *
Kolektor ssący z 1,2 MPI nie pasuje do SPI. Inny rozstaw śrub i kształt kanałów. Przerabiałeś to żeby pasowało?


Tak, mam nawiercone 2 rozstawy otworów i poprawione kanały, choć w pierwszej wersji kanały były w ogóle nie ruszone. Przepustnica opel 57mm.
Teraz mam głowę 1.1 mpi z wałkiem spi i tutaj faktycznie mam już wąskie gardło. Głowa z 1.2 mpi jest sporo lepsza, choć to tez zależy do jakiego setupu.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 12:10