![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
A jak z mocowaniami? Dużo pierdzielenia z szynami jest? pytam bo bardzo dobrze wspominam te fotele z E30. Do cienkiego były by zajebiste ![]() To sprzęgło wchodzi p&p? Sprzeglo z zamachem pasuje p&p -------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
User Dołączył: Wed, 27 October 2010 Skąd: SC ![]() |
Zaszło klika delikatnych zmian
-większy ic -oraz zmiana turbo z Gt 2056 (zakończyła żywot) na Gt 2554 R z kołem kompresji 60 podziękowania dla coobcia za odsprzedanie turba ![]() Problem był na oponie 155/55 r14 wiec sej został shamowany na slicku marguma 185/55 r 14. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Jest grubo. Czekam na jakiś filmik jak to sie teraz odpycha.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Czekaj, jaki masz st. sprężania?
Jak się ma wielkość tego gt'ka do k03? Bo w moim seju, na motorze 1.1 odprężonym o 1.5mm przy doładowaniu 1.1 bara z k03 było 160KM. Z tego co widzę na stronie garreta, to turbo z mniejszym wirnikiem niż Ty masz, ma znacznie większą wydajność od kkk. Coś chyba mało mocy u Ciebie wyszło. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
własnie tez chcialem pisać, że może we włoszczyźnie za dużo nie siedzę, ale 1,4bara z GT25 to całkiem niemało..160KM mocno zawodzi. Spodziewałem sie po opisie okolic 2jki.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
User Dołączył: Wed, 27 October 2010 Skąd: SC ![]() |
Czekaj, jaki masz st. sprężania? Jak się ma wielkość tego gt'ka do k03? Bo w moim seju, na motorze 1.1 odprężonym o 1.5mm przy doładowaniu 1.1 bara z k03 było 160KM. Z tego co widzę na stronie garreta, to turbo z mniejszym wirnikiem niż Ty masz, ma znacznie większą wydajność od kkk. Coś chyba mało mocy u Ciebie wyszło. Ja mam odprężony o 2 mm widać jednak ze duza juz turbawka jak na 1.2 8v teraz pełny boost jest od 4.800 obr jak uderzy to lepsze odczucia i napędzanie sie niz na poprzedniej gt 20 przy 2 barach po za tym na tej juz tworzy sie korek powietrzny w głowicy a odcinka pozostała przy 7 tyś obr jeśli dalej będę chciał rozwiać to co mam to poprawie głowice i będę chciał zakręcić wyżej, wtedy okolice 2 może będą po za tym sej hamowany na slicku z przeliczeń jakie mogą generować opory te slicki względem na tym co jeżdżę to jakieś 20 km wiec może te 180 by było slick imho na asflacie skleja konkret . |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
U mnie na tej turbince na 0,7bara w silniku 1.8 było tyle:
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
User Dołączył: Wed, 27 October 2010 Skąd: SC ![]() |
Widać gdzie jest doładowanie:)od 4800 trochę wąski zakres niestety,na gt2056 może wyszłoby mniej,ale pole pod wykresem na pewno przesunęłoby się z jakieś 1500rpm w lewo:)
moc idzie prawie do końca, wiec ładnie,choć mogłoby być coś więcej:) Opona i koło mogło zrobić różnice nie 13 a 14 i opona 185/55 |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Ja mam odprężony o 2 mm widać jednak ze duza juz turbawka jak na 1.2 8v teraz pełny boost jest od 4.800 obr jak uderzy to lepsze odczucia i napędzanie sie niz na poprzedniej gt 20 przy 2 barach po za tym na tej juz tworzy sie korek powietrzny w głowicy a odcinka pozostała przy 7 tyś obr jeśli dalej będę chciał rozwiać to co mam to poprawie głowice i będę chciał zakręcić wyżej, wtedy okolice 2 może będą po za tym sej hamowany na slicku z przeliczeń jakie mogą generować opory te slicki względem na tym co jeżdżę to jakieś 20 km wiec może te 180 by było slick imho na asflacie skleja konkret . ale tu nie chodzi o to, co można kiedyś, ale o fakty obecne. Była koniecznosc odpręzania aż 2mm? Bo to kupa materiału..A odnośnie slicka: od zawsze mi się 'wydawało', że w PL podajemy moce na silniku.. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
User Dołączył: Wed, 27 October 2010 Skąd: SC ![]() |
No jak by nie było sporo odprężone , być może za dużo.
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: 100-lica ![]() |
No jak by nie było sporo odprężone , być może za dużo. IMO to IC jest za duży... wąskim gardłem jest kolektor ssący i głowica, bez tego daleko nie zajedziesz.... jak chcesz poprawić dół to przy takim odprężeniu dopierdziel zapłonu z dołu i się poprawi... w serii jest spory zapas... -------------------- ForzaItalia
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
No jak by nie było sporo odprężone , być może za dużo. u mnie jest 8,1:1 i jest OK Jak mozesz podeslij mape zaplonu to porownam z ciekawosci -------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Wed, 27 October 2010 Skąd: SC ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Racja tutaj za wiele nie zostało poprawione wiec tutaj pole do manewru jest . Proszę Cię... Masz pełne 1.2, które 1.1 spi z kolektorem z 1.2 mpi (tak było u mnie) bije na głowę. Wałek też masz 866, gdzie ja miałem z 1.1, który jak wiadomo jest gorszy. I u mnie, na mniejszej pojemności, mniejszej turbinie, mniejszym doładowaniu i sporo mniejszym IC'ku była moc taka jak u Ciebie. To nie w głowicy teraz masz limit, ale w strojeniu, lub niedobranymi innymi podzespołami. Dopracuj wszystko jak być powinno, a moc się pojawi, bo teraz to szału nie robi. Nie to żebym się czepiał na siłę, ale trzymajmy się faktów, a nie gdybajmy ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
User Dołączył: Wed, 27 October 2010 Skąd: SC ![]() |
Proszę Cię... Masz pełne 1.2, które 1.1 spi z kolektorem z 1.2 mpi (tak było u mnie) bije na głowę. Wałek też masz 866, gdzie ja miałem z 1.1, który jak wiadomo jest gorszy. I u mnie, na mniejszej pojemności, mniejszej turbinie, mniejszym doładowaniu i sporo mniejszym IC'ku była moc taka jak u Ciebie. To nie w głowicy teraz masz limit, ale w strojeniu, lub niedobranymi innymi podzespołami. Dopracuj wszystko jak być powinno, a moc się pojawi, bo teraz to szału nie robi. Nie to żebym się czepiał na siłę, ale trzymajmy się faktów, a nie gdybajmy ![]() Być może nie widziałem twojego wykresu z hamowni i danych 1.1 co miałeś tam wynik wiem ze przeciętny , szukać przyczyny będę ![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na czym tak w ogóle masz to wystrojone ??
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
User Dołączył: Wed, 27 October 2010 Skąd: SC ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 21 July 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Kolektor ssący z 1,2 MPI nie pasuje do SPI. Inny rozstaw śrub i kształt kanałów. Przerabiałeś to żeby pasowało? Tak, mam nawiercone 2 rozstawy otworów i poprawione kanały, choć w pierwszej wersji kanały były w ogóle nie ruszone. Przepustnica opel 57mm. Teraz mam głowę 1.1 mpi z wałkiem spi i tutaj faktycznie mam już wąskie gardło. Głowa z 1.2 mpi jest sporo lepsza, choć to tez zależy do jakiego setupu. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 12:10 |