Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Fiat Seicento T jet 487 KM 484 NM DOŁADOWANIE 2.2 BAR
vanseba
post Fri, 04 Mar 2011 - 16:56
Post #1


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





Mała aktualizacja tematu jakiś czas temu decyzja zapadła o przesiadce z 1.2 8v na jednostke T-jeta z Abartha 500 1.4 16v


MOC 487 KM 484 NM DOŁADOWANIE 2.2 BAR wynik został osiągniety na E85









Silnik:

500 Abarth t-jet 1.4 16v

-Szpilki do głowicy Arp M 10 Seria M9
-Turbo GT 2871r
-Porting głowicy powiększone kanały ssące i wydechowe
-Delikatne kąty na zaworach
-Ostrzejsze wałki rozrządu
-Regulowane wszystkie kółka od wałków
-Twardsze sprężynki zaworowe
-Wał skręcony szpilkami ARP
-wał odelżony,
-korby wyważone,
-tłoki zrównane masowo



Przeniesienie napędu

-Skrzynia ( C 510) z szperą Torsena smile.gif
-Sprzęgło 4 łopatkowy spiek samonastawny
-Jednoczęściowe koło zamachowe odelżone i wyważone wraz ze sprzęgłem.


Układ Dolotowy


-Intercooler 450x300x76mm fmic.pl
-Chłodnica oleju 30-rzędowa fmic.pl
-układ dolotowy po całości 76 mm fmic.pl
-Kolektor ssący customowy dwukomorowy
- ITB ( Przepustnica baryłkowa) z nastawnikiem elektrycznym


Układ wydechowy

-3 calowy downpippe oraz cały wydech po całości również 3 cale
- 2X sondy lambda
- 4x Termopary egt po jednej na cylinder

Układ paliwowy

-Wtryski BOSCH 2000cm (E85)
-Dwie pompy paliwa Bosch 044
-Czujnik składu mieszanki paliwa z auto adaptacją Flex Fuel Sensor


Elektronika

- EMU
-Kontrola trakcji
-Podtrzymanie Turbo
-Procedura startu
-elektroniczny pedał gazu



-Depo Racing egt gauge
-Depo Racing temp oil gauge
-Depo Racing temp water gauge
-Depo Racing Fuel press
-Auto Gauge AFR


Zawieszenie

Przód

-Customowe Camber platy
-Gwint Apexi N1 z regulacja twardości
-Sprężyny Eibacha robione na zamówienie twardość dobierana na zamówienie .


-Tył

-Amortyzatory pochodzą z Hondy CBR z regulacją dobicia i tłumienia .

-Tylna belka przerobiona pod te amortyzatory wzmocniona z możliwością regulacji delikatnych kątów.
-Wszystkie tuleje poliuretanowe wraz z stabilizatorem



Hamulce

-Podwójne pompy hamulcowe pompy 19mm

Przód

-Tarcza brembo max nacinane i nawiercane 257 + klocek Ferodo DS. 2500
-Przewody w stalowym oplocie
-Balance Bar


Tył


-Tarcze hamulcowe Brembo Max nacinane + klocek Ferodo Ds. 2500
-Przewody w stalowym oplocie




Wnętrze

-Dwa kubły Mirco GT-s (6kg)
-Pasy szelkowe 3 calowe OMP
-System Gaśniczy z 6kg gaśnicą


MOC 487 KM 484 NM DOŁADOWANIE 2.2 BAR




Podziękowania


Dzięki dwóm niesamowitym nieocenionym super fanatykom mechaniki z Krakowa Kazkowi (Zuzio) oraz Damianowi udało się osiągnąć to głównie ich zasługa budowy tego auta i realizacji projektu. Oraz za nieocenioną pomoc bardzo dobremu koledze Mrówczanowi z (Fmic.pl Performance) która spora część jego asortymentu została użyta w budowie tego projektu.


Trochę zdjęć:





Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 04 Mar 2011 - 16:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Fri, 04 Mar 2011 - 17:25
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Co jak co ale z wyglad zewnetrzny robi robote. Małe ale cieszy ;]. Chcialbym jeszcze zobaczyć wnetrze. No i wogole ile to ma hp teraz ? Mierzone było ? Pomiary 0-100 1/4 robione były jakies ?
Ogólnie chyba jedne z nielicznych sejów który mi sie naprawde podoba. Szczególnie ta felga jakoś tak pasuje do tego.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotrek_tsi
post Fri, 04 Mar 2011 - 17:26
Post #3


Super User
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Bardzo fajnie zmodyfikowane auto,jaka moc na daną chwilę ?


--------------------
2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Fri, 04 Mar 2011 - 17:34
Post #4


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





CYTAT(TOLEK_TDI @ Fri, 04 Mar 2011 - 17:26) *
Bardzo fajnie zmodyfikowane auto,jaka moc na daną chwilę ?





Jeszcze nie mierzone dopiero po korekcie doładowania bym się wybrał na hamownie .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Fri, 04 Mar 2011 - 17:35
Post #5


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





CYTAT(GREGROR10 @ Fri, 04 Mar 2011 - 17:25) *
Co jak co ale z wyglad zewnetrzny robi robote. Małe ale cieszy ;]. Chcialbym jeszcze zobaczyć wnetrze. No i wogole ile to ma hp teraz ? Mierzone było ? Pomiary 0-100 1/4 robione były jakies ?
Ogólnie chyba jedne z nielicznych sejów który mi sie naprawde podoba. Szczególnie ta felga jakoś tak pasuje do tego.






To prawda małe ale cieszy fundusze pozwalają na dłubanie tylko takiego pierdzi kółka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 04 Mar 2011 - 18:21
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





wywal tą pompe z punto gt bo jest do dupy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Fri, 04 Mar 2011 - 18:51
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





jakie czasy do sety i na 1/4mili?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Fri, 04 Mar 2011 - 19:02
Post #8


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





CYTAT(mihas66 @ Fri, 04 Mar 2011 - 18:51) *
jakie czasy do sety i na 1/4mili?



Nie mierzyłem się jeszcze jedyny odnośnik do czasu jaki mogę mieć to powiedzmy ten sam motor i turbo K03s i doładowanie 0.8 bar czas to 14.295 smile.gif

Oraz mierzyłem się z tym cc ten sam motor tyle ze turbo to IHI rhb5 doładowanie również 1.1 bar

On board tego cc

http://www.youtube.com/watch?v=O5u8acKAMLk


W tym sezonie po korekcie pojadę na hamownie to wrzucę wykres smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shouphas
post Fri, 04 Mar 2011 - 19:06
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





Jeden z moich ulubiencow wink.gif
Co do mocy to moja dupohamownia mowi ze jest kolo 140 kuni i 200nm ale szary ma lepsza hehe wink.gif
Dlub dalej biggrin.gif


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 04 Mar 2011 - 19:15
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Ale to auto z linku raczej 14.2 nie robi..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Fri, 04 Mar 2011 - 19:15
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Przeca mozna chyba wybadac teoretyczna moc z ecumajstra wink.gif Na oko z filmiku (w zaleznosci czy skrzynia krotka czy dluga) dalbym nie wiecej jak 140km . Projekt fajny , jak z lagiem na gt20 ?

PS: jak znajdziesz czas lognij ecumajstrem na 3 biegu cos typu 2-6.5k obr wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shouphas
post Fri, 04 Mar 2011 - 19:26
Post #12


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





CYTAT(Fawor @ Fri, 04 Mar 2011 - 19:15) *
Ale to auto z linku raczej 14.2 nie robi..


http://www.youtube.com/watch?v=9vNg6uaR5W0
Te po paru regulacjach, "naumieniu" sie jezdzenia przez wlasciciela i na r888 zrobil w kamieniu 14,2 czy 14,3 wink.gif


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vanseba
post Fri, 04 Mar 2011 - 19:34
Post #13


User
Dołączył: Wed, 27 October 2010
Skąd: SC





CYTAT(DeviLL @ Fri, 04 Mar 2011 - 19:15) *
Przeca mozna chyba wybadac teoretyczna moc z ecumajstra wink.gif Na oko z filmiku (w zaleznosci czy skrzynia krotka czy dluga) dalbym nie wiecej jak 140km . Projekt fajny , jak z lagiem na gt20 ?

PS: jak znajdziesz czas lognij ecumajstrem na 3 biegu cos typu 2-6.5k obr wink.gif




Spoko póki co nie mam laptopa , turbo dmucha w zakresie od 3.5 rpm do odcięcia . Na filmiku on board nie mój tylko innego cc z którym się mierzyłem na rolce z 2 biegu odjechałem mu dość sporo .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 04 Mar 2011 - 20:07
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





no nie mozliwe, fajowo , kolega teraz cos takie sklada ale na innej turbinie, mozesz napisac kiedy ci sie pojawia pelny boost?


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hart88
post Fri, 04 Mar 2011 - 21:42
Post #15


Rookie
Dołączył: Sat, 04 December 2010
Skąd: Wieluń





Dobry projekt lubie takie smile.gif Zewnętrznie kosa.Ta felga pięknie pasuje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Fri, 04 Mar 2011 - 22:27
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





CYTAT(vanseba @ Fri, 04 Mar 2011 - 19:02) *
Nie mierzyłem się jeszcze jedyny odnośnik do czasu jaki mogę mieć to powiedzmy ten sam motor i turbo K03s i doładowanie 0.8 bar czas to 14.295 smile.gif


odezwij sie na pw to na wiosne zmierzymy smile.gif

niejest to czasem dawny sej oskara ?




--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Fri, 04 Mar 2011 - 22:28
Post #17


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





Felga z widelcem Maserati bezcenna wink.gif Resztę wydłubiesz sam tongue.gif

Pozdro, chyba mi gdzieś mignąłeś w CZ-wie ...


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sat, 05 Mar 2011 - 00:58
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Heh, to są orginalne fele maserati.

Fajnie tutaj zobaczyć to auto. W końcu osiągi podążają za wyglądem. Jak dla mnie klasa smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Sat, 05 Mar 2011 - 01:05
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





No poza xenonami naprawde super autko, gratuluje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Sat, 05 Mar 2011 - 03:43
Post #20


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





Fajne detale. wink.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 05 February 2023 - 02:44