![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A obicia drzwiowe do e36 sedan przednie też byś wykleił?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
User Dołączył: Thu, 04 June 2009 ![]() |
Uwielbiam, tak budowane auta z pełną świadomością i pomysłem a nie "zobaczymy co bedzie" gratuluje i czekamy na zapełnienie komory silnika
![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
CYTAT(Badur) co to za smar, na slizgach klockow? Smar firmy PERMATEX o krótkiej nazwie ( Ceramiczny syntetyczny smar "extreme" profesjonalny do 1538"C) nr produktu 60-075 |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
A obicia drzwiowe do e36 sedan przednie też byś wykleił? laminowanie zlecam firmie z którą współpracuję w tej kwestii jest to auto-r, co do boczków możesz zamówić u nas zalaminowany karbon w kształcie prostokąta (o podanych przez ciebie wymiarach)z którego wytniesz sobie obicie drzwi, jeżeli chciał byś by była to bryła przestrzenna( tak jak fabryczny boczek),koniecznie trzeba budować formę co znacznie zwiększy koszt produktu |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
Temat trochę przycichł. A to
![]() Teraz mamy zimę przynajmniej teoretycznie, więc jest możliwość pchnięcia delikatnie ![]() Odkupiłem kute graty od kolegi z usa któremu zmieniła się koncepcja, po wypakowaniu tłoków okazało się że są delikatnie nadwymiarowe ![]() ![]() ![]() oryginalny tłok w nowej tulei ![]() maska ![]() |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin ![]() |
Mam pytanie odnośnie klatki. Dlaczego takie duże odstępy są pomiędzy pałąkami a słupkami nadwozia ? I czemu ten krzyż w drzwiach nie jest krzyżem (rura idąca do pałąka głównego łączy się jakoś taka nieproporcjonalnie wysoko) ?
A tak poza tym to widać bardzo duży wkład pracy i staranność w wykonaniu! -------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Ile teraz będzie wynosić pojemność ?
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
to jest ls-1 czyli oryginalnie 5,7l (566..cm3)
teraz 6,1l (606...cm3)(nie jest to więc kolosalna zmiana) średnica tłoka jest praktycznie identyczna jak w ls7 jednak wał ma inne wykorbienie, zastanawiałem się nad zmianą wału ale z uwagi na to że oryginalny jest ładny odpuszczam temat Co do klatki, to długi temat. Delikatne odsunięcie pałąka od przedniego słupka, wpłynęło na zmniejszenie konta gięcia w dolnej części tego elementu dzięki czemu takie wzmocnienie jest odporniejsze na siły działające z góry, auto budowane dla zabawy ale też z możliwością jazdy po drogach publicznych bez kasku, dlatego chciałem w tych miejscach założyć osłony zabezpieczające głowę przed stłuczeniem(dlatego też wybrałem ten sposób by mieć dostęp do tego pałąka z każdej strony) rozwiązanie takie ma swoje + jak i minusy ale przy moim zastosowaniu auta mogłem sobie na to pozwolić. Jeżeli chodzi o krzyże progowe, początkowo poniżej ich miał iść jeszcze jeden pojedynczy przestrzał dlatego krzyże mają tak ostry kont, ale w dalszej fazie uznałem że dając dodatkowy przestrzał przezbroję niepotrzebnie klatkę w tym miejscu i zostawiłem to wtedy tak, jednak teraz zupełnie mi sie to nie podoba (wzbudzając odruch wymiotne ![]() |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin ![]() |
Dobra decyzja z poprawieniem tych krzyży w drzwiach
![]() Jeszcze mam pytanie co do mocowań dyfra/ławy zawieszenia tylnego co tak przegniło. W każdym E46 ten element tak wygląda po +-10 latach od wyjścia z fabryki ? -------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Była akcja. Przy wszystkich mocniejszych silnikach pojawiał się problem z mocowaniem dyfra, po prostu wyrywał się z podłogi. Poprawiali to w ramach gwarancji, a na stałe poprawili to chyba w 2002 roku.
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jak masz jeszcze rozebrany silnik,to powiedz mi jaka jest grubosc scianki miedzy cylindrami,po przygotowaniu pod wieksze tloki?
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 28 April 2010 Skąd: Killarney/Opole ![]() |
Zapowiada sie mistrzowski projekt. Kocham e46
![]() -------------------- BMW KLUB DUBLIN
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 06:39 |