Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> e46 v8 biturbo FWmotorsport
Kajman
post Tue, 07 Jun 2011 - 12:28
Post #81


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A obicia drzwiowe do e36 sedan przednie też byś wykleił?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Jun 2011 - 12:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
2sz-fe
post Tue, 07 Jun 2011 - 16:28
Post #82


User
Dołączył: Thu, 04 June 2009





Uwielbiam, tak budowane auta z pełną świadomością i pomysłem a nie "zobaczymy co bedzie" gratuluje i czekamy na zapełnienie komory silnika wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Thu, 09 Jun 2011 - 17:30
Post #83


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





CYTAT(Badur)
co to za smar, na slizgach klockow?


Smar firmy PERMATEX
o krótkiej nazwie ( Ceramiczny syntetyczny smar "extreme" profesjonalny do 1538"C)
nr produktu 60-075
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Thu, 09 Jun 2011 - 17:45
Post #84


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





CYTAT(Kajman @ Tue, 07 Jun 2011 - 12:28) *
A obicia drzwiowe do e36 sedan przednie też byś wykleił?



laminowanie zlecam firmie z którą współpracuję w tej kwestii jest to auto-r, co do boczków możesz zamówić u nas zalaminowany karbon w kształcie prostokąta (o podanych przez ciebie wymiarach)z którego wytniesz sobie obicie drzwi, jeżeli chciał byś by była to bryła przestrzenna( tak jak fabryczny boczek),koniecznie trzeba budować formę co znacznie zwiększy koszt produktu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Wed, 28 Dec 2011 - 21:00
Post #85


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





Temat trochę przycichł. A to wink.gif z przyczyny braku gotówki. Praktycznie wszystkie wolne środki idą na rozbudowę warsztatu.


Teraz mamy zimę przynajmniej teoretycznie, więc jest możliwość pchnięcia delikatnie wink.gif zastałego projektu.
Odkupiłem kute graty od kolegi z usa któremu zmieniła się koncepcja, po wypakowaniu tłoków okazało się że są delikatnie nadwymiarowe ohmy.gif po upewnieniu się że są to na pewno tłoki od ls-a, postanowiłem roztoczyć tuleje pod pożądany wymiar, tyle zostało z oryginalnych tulei.




oryginalny tłok w nowej tulei


maska
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZiG
post Thu, 29 Dec 2011 - 00:06
Post #86


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: Szczecin





Mam pytanie odnośnie klatki. Dlaczego takie duże odstępy są pomiędzy pałąkami a słupkami nadwozia ? I czemu ten krzyż w drzwiach nie jest krzyżem (rura idąca do pałąka głównego łączy się jakoś taka nieproporcjonalnie wysoko) ?

A tak poza tym to widać bardzo duży wkład pracy i staranność w wykonaniu!


--------------------
Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Thu, 29 Dec 2011 - 01:16
Post #87


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Ile teraz będzie wynosić pojemność ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Thu, 29 Dec 2011 - 11:04
Post #88


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





to jest ls-1 czyli oryginalnie 5,7l (566..cm3)
teraz 6,1l (606...cm3)(nie jest to więc kolosalna zmiana)

średnica tłoka jest praktycznie identyczna jak w ls7 jednak wał ma inne wykorbienie, zastanawiałem się nad zmianą wału ale z uwagi na to że oryginalny jest ładny odpuszczam temat


Co do klatki, to długi temat. Delikatne odsunięcie pałąka od przedniego słupka, wpłynęło na zmniejszenie konta gięcia w dolnej części tego elementu dzięki czemu takie wzmocnienie jest odporniejsze na siły działające z góry, auto budowane dla zabawy ale też z możliwością jazdy po drogach publicznych bez kasku, dlatego chciałem w tych miejscach założyć osłony zabezpieczające głowę przed stłuczeniem(dlatego też wybrałem ten sposób by mieć dostęp do tego pałąka z każdej strony) rozwiązanie takie ma swoje + jak i minusy ale przy moim zastosowaniu auta mogłem sobie na to pozwolić.
Jeżeli chodzi o krzyże progowe, początkowo poniżej ich miał iść jeszcze jeden pojedynczy przestrzał dlatego krzyże mają tak ostry kont, ale w dalszej fazie uznałem że dając dodatkowy przestrzał przezbroję niepotrzebnie klatkę w tym miejscu i zostawiłem to wtedy tak, jednak teraz zupełnie mi sie to nie podoba (wzbudzając odruch wymiotne wink.gif )zmienię ten element przed składaniem wnętrza (trafi tam klasyczny krzyżak z większym rozwarciem)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZiG
post Thu, 29 Dec 2011 - 17:30
Post #89


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: Szczecin





Dobra decyzja z poprawieniem tych krzyży w drzwiach smile.gif Sam się często z tym długo za długo bawię robiąc komuś klatkę by wyszło idealnie symetrycznie i równo. Ale za każdym razem jak się potem ogląda taką klatkę to cieszy oko. A o pałąki pytam dlatego, że oglądam sporo klatek pod kątem spasowania. Mało komu chce się bawić by rury szły równo ze słupkami. Nie łatwo jest pomierzyć w 3 osiach słupki i potem dogiąć tak by to pasowało bez problemu do siebie. Pod tym kątem bardzo fajne klatki robią Baran i Trela (przynajmniej te, które dane mi było oglądać).

Jeszcze mam pytanie co do mocowań dyfra/ławy zawieszenia tylnego co tak przegniło. W każdym E46 ten element tak wygląda po +-10 latach od wyjścia z fabryki ?


--------------------
Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cfaniak
post Thu, 29 Dec 2011 - 17:51
Post #90


Super User
Dołączył: Fri, 26 November 2004
Skąd: Warsaw





CYTAT(ZiG @ Thu, 29 Dec 2011 - 17:30) *
Jeszcze mam pytanie co do mocowań dyfra/ławy zawieszenia tylnego co tak przegniło. W każdym E46 ten element tak wygląda po +-10 latach od wyjścia z fabryki ?



Podobno była na to nawet akcja serwisowa, ale chyba tylko w przedliftach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Thu, 29 Dec 2011 - 19:46
Post #91


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Była akcja. Przy wszystkich mocniejszych silnikach pojawiał się problem z mocowaniem dyfra, po prostu wyrywał się z podłogi. Poprawiali to w ramach gwarancji, a na stałe poprawili to chyba w 2002 roku.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 08 Jan 2012 - 20:04
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





jak masz jeszcze rozebrany silnik,to powiedz mi jaka jest grubosc scianki miedzy cylindrami,po przygotowaniu pod wieksze tloki?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barzini
post Mon, 09 Jan 2012 - 15:30
Post #93


User
Dołączył: Wed, 28 April 2010
Skąd: Killarney/Opole





Zapowiada sie mistrzowski projekt. Kocham e46 biggrin.gif


--------------------
BMW KLUB DUBLIN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Tue, 10 Jan 2012 - 09:50
Post #94


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





CYTAT(raich @ Sun, 08 Jan 2012 - 20:04) *
jak masz jeszcze rozebrany silnik,to powiedz mi jaka jest grubosc scianki miedzy cylindrami,po przygotowaniu pod wieksze tloki?



10mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 06:39