![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 April 2006 Skąd: Żory ![]() |
felgi cudeńko
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Świetna robota!
Gratuluje projektu -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 February 2009 ![]() |
Projekt jest totalnym kozakiem, mam kilka pytań.
Czym zamierzasz wystroić LS2 na doładowaniu? Czy będzie to jakiś SA? Czy ori elektronike przy seryjnym silniku ciężko byłoby ogarnąć, przy E46 żeby motor zapalił ? -------------------- FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Dach mnie zmiażdżył. Want one
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
Co do strojenia jeszcze nie potrafię się zadeklarować zbyt wiele pomysłów, jak złoże motor i bedę miał wyspawane kolektory wraz z turbinami zdecyduję co dalej
Felgi pochodzą z mercedesa amg musiałem więc zmienić rozstaw śrub, po przyłożeniu koła do piasty okazało się że felga już sama w sobie wystaje poza karbonowy błotnik w związku z czym pomysł na zastosowanie dystansów odpadł ( przerobiona została oryginalna piasta teraz ma dwa rozstawy 5x112 -szpilka i 5x120 śruba) ![]() ![]() |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#67
|
![]() |
jak czytam ten temat, to narzucaja mi sie od razu projekty amsu. na zdjeciach wyglada to naprawde rewelacyjnie i zapewne w praktyce jest podobnie.
taka przerobka piasty niesie za soba jakies minusy? |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Wlkp ![]() |
Mam szczerą nadzieję, że "dual walbro" wypali u Ciebie. ja męczyłem sie tydzień i dupka...
Okazało się, że pompy nie mają równej wydajności i paliwo się wzajemnie przepychało, gdy tylko pojawiało się ciśnienie. Miałem już doś eksperymentów i kupiłem po prostu boscha 044. Powodzenia w projekcie ![]() -------------------- Moje E36 M3 turbo
_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021 |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Projekt miażdży ale ciekawostka - robiąc auta do sportu nie nituj blaszki tylko przyklejaj bo na Bk potrafią się o to przyczepić. A pozatym projekt miażdży
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
taka przerobka piasty niesie za soba jakies minusy? pokazuję tu też rzeczy kontrowersyjne -podczas produkcji piasty wykorzystywane są te same technologie do których mam dostęp również ja, jednak z doświadczenia zauważyłem że konieczne jest stosowanie szpilek (rozstaw fabryczny jest dostępny dopiero po wyprasowaniu jej ![]() Projekt miażdży ale ciekawostka - robiąc auta do sportu nie nituj blaszki tylko przyklejaj bo na Bk potrafią się o to przyczepić. A pozatym projekt miażdży Wkleiłem zdjęcie i byłem ciekawy kiedy ktoś zwróci na to uwagę, (podczas budowy auta musiałem postawić sobie pytanie do czego ma mi służyć ten pojazd, a - do startu w zawodach (dużo droższa impreza związana z wieloma homologowanymi podzespołami) b- do dopuszczenia w ruchu ulicznym i do dobrej zabawy (1/3 kosztów, możliwość wykazania się własnymi pomysłami i wyrobami)) wybierając wersję B ( ![]() dlatego usunąłem nity z tabliczki teraz jest przyspawana ![]() Mam szczerą nadzieję, że "dual walbro" wypali u Ciebie. ja męczyłem sie tydzień i dupka... Okazało się, że pompy nie mają równej wydajności i paliwo się wzajemnie przepychało, gdy tylko pojawiało się ciśnienie. Miałem już doś eksperymentów i kupiłem po prostu boscha 044. Powodzenia w projekcie ![]() sprawa wygląda następująco mam auto w którym taki równoległy tandem działa , ale mieliśmy też problem z tego typu rozwiązaniem s3(~350KM) do seryjnej pompy s3 została dołożona wydajna pompa z bmw, po badaniu wydajności zestaw przepompowywał (do otwartego pojemnika ) ponad 360 l/h a przy wzrastającym ciśnieniu totalnie się nie sprawdzał , pomyślałem więc że różnica w wydajności pomp była zbyt wielka (co ciekawe w tym aucie zastosowanie pomp podłączonych szeregowo wydajniejsza przy silniku- sprawdziło się) miałeś dwie identyczne pompy? |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Wlkp ![]() |
Tak. Obie Walbro GSS340.
-------------------- Moje E36 M3 turbo
_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021 |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
byś sie zdziwił jak relatywnie tanio można jechac gsmp w open klasie
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
gratki projektu. Jest naprawde grubo.
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Sun, 04 October 2009 Skąd: Gliwice ![]() |
Co do strojenia jeszcze nie potrafię się zadeklarować zbyt wiele pomysłów, jak złoże motor i bedę miał wyspawane kolektory wraz z turbinami zdecyduję co dalej Felgi pochodzą z mercedesa amg musiałem więc zmienić rozstaw śrub, po przyłożeniu koła do piasty okazało się że felga już sama w sobie wystaje poza karbonowy błotnik w związku z czym pomysł na zastosowanie dystansów odpadł ( przerobiona została oryginalna piasta teraz ma dwa rozstawy 5x112 -szpilka i 5x120 śruba) ![]() ![]() co to za smar, na slizgach klockow? |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Zawsze mnie ciekawiło jak to jest z tymi dachami w e46 bo nie widziałem żeby w innych samochodach ktoś wymieniał. Wycinasz stary i wspawujesz nowy? Ale carbon się nie spawa. Jest on wymienny jak błotniki? HOW TO?
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
nie trzeba wycinać wystarczy rozwiercić zgrzewy, nowy dach jest klejony a dla pewności można go przynitować, karbonowe odpowiedniki dachu to popularny element i można kupić je do wielu marek
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Ile kg zyskaliście na takim dachu?
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
w oryginale miałem szyberdach ~20kg
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 February 2009 ![]() |
Daniel czy mógłbyś podrzuć namiar na sklep wraz z ceną takiego daszku? Może być PW.
-------------------- FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 26 October 2006 ![]() |
jeżeli chodzi o części do bmw możesz go zamówić u mnie kosztuje 750zł
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 20:23 |