Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> e46 v8 biturbo FWmotorsport
ROBI 81
post Wed, 18 May 2011 - 22:23
Post #61


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 April 2006
Skąd: Żory





felgi cudeńko cool.gif zaciski wypas cool.gif pedały wypas smile.gif co tu dużo gadać ,całe auto wypas cool.gif kiedy auto bedzie śmigać ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 May 2011 - 22:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
daniel325
post Fri, 03 Jun 2011 - 23:31
Post #62


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





przygotowanie i montaż dachu











Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Sat, 04 Jun 2011 - 09:24
Post #63


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Świetna robota!

Gratuluje projektu


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Sat, 04 Jun 2011 - 15:03
Post #64


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





Projekt jest totalnym kozakiem, mam kilka pytań.

Czym zamierzasz wystroić LS2 na doładowaniu? Czy będzie to jakiś SA?
Czy ori elektronike przy seryjnym silniku ciężko byłoby ogarnąć, przy E46 żeby motor zapalił ?


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sat, 04 Jun 2011 - 16:42
Post #65


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Dach mnie zmiażdżył. Want one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Sat, 04 Jun 2011 - 17:46
Post #66


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





Co do strojenia jeszcze nie potrafię się zadeklarować zbyt wiele pomysłów, jak złoże motor i bedę miał wyspawane kolektory wraz z turbinami zdecyduję co dalej

Felgi pochodzą z mercedesa amg musiałem więc zmienić rozstaw śrub, po przyłożeniu koła do piasty okazało się że felga już sama w sobie wystaje poza karbonowy błotnik w związku z czym pomysł na zastosowanie dystansów odpadł ( przerobiona została oryginalna piasta teraz ma dwa rozstawy 5x112 -szpilka i 5x120 śruba)




Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Sat, 04 Jun 2011 - 22:22
Post #67









jak czytam ten temat, to narzucaja mi sie od razu projekty amsu. na zdjeciach wyglada to naprawde rewelacyjnie i zapewne w praktyce jest podobnie.

taka przerobka piasty niesie za soba jakies minusy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krismax
post Sat, 04 Jun 2011 - 22:44
Post #68


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Wlkp





Mam szczerą nadzieję, że "dual walbro" wypali u Ciebie. ja męczyłem sie tydzień i dupka...
Okazało się, że pompy nie mają równej wydajności i paliwo się wzajemnie przepychało, gdy tylko pojawiało się ciśnienie.
Miałem już doś eksperymentów i kupiłem po prostu boscha 044.
Powodzenia w projekcie smile.gif


--------------------
Moje E36 M3 turbo

_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sat, 04 Jun 2011 - 23:02
Post #69


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Projekt miażdży ale ciekawostka - robiąc auta do sportu nie nituj blaszki tylko przyklejaj bo na Bk potrafią się o to przyczepić. A pozatym projekt miażdży
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Sun, 05 Jun 2011 - 00:02
Post #70


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





CYTAT(k-meal @ Sat, 04 Jun 2011 - 22:22) *
taka przerobka piasty niesie za soba jakies minusy?


pokazuję tu też rzeczy kontrowersyjne -podczas produkcji piasty wykorzystywane są te same technologie do których mam dostęp również ja, jednak z doświadczenia zauważyłem że konieczne jest stosowanie szpilek (rozstaw fabryczny jest dostępny dopiero po wyprasowaniu jej angry.gif ), testowałem też gwintowanie nowych otworów ale podczas częstych zmian kół gwint się nie sprawdza, nie wszystkie piasty nadają się do takiej przeróbki, idealne są piasty z toczoną tylną częścią (ta sama grubość piasty na całym obwodzie), piasty z nadlewami tylko w miejscu fabrycznego otworu zwykle się nie sprawdzają

CYTAT(CZUCZU @ Sat, 04 Jun 2011 - 23:02) *
Projekt miażdży ale ciekawostka - robiąc auta do sportu nie nituj blaszki tylko przyklejaj bo na Bk potrafią się o to przyczepić. A pozatym projekt miażdży


Wkleiłem zdjęcie i byłem ciekawy kiedy ktoś zwróci na to uwagę, (podczas budowy auta musiałem postawić sobie pytanie do czego ma mi służyć ten pojazd,
a - do startu w zawodach (dużo droższa impreza związana z wieloma homologowanymi podzespołami)
b- do dopuszczenia w ruchu ulicznym i do dobrej zabawy (1/3 kosztów, możliwość wykazania się własnymi pomysłami i wyrobami))
wybierając wersję B (cool.gif wprowadziłem kilka zmian w konstrukcji które ułatwiły mi parę spraw, uważałem też że otwory w tego typu pałąku pomocniczym -nie mają wpływu na bezpieczeństwo, po kilku przemyśleniach postanowiłem że głupotą jest zamykać sobie możliwości startów (w co mniej rygorystycznych )imprezach
dlatego usunąłem nity z tabliczki teraz jest przyspawana dry.gif trochę łagodniejsze traktowanie na bk


CYTAT(krismax @ Sat, 04 Jun 2011 - 22:44) *
Mam szczerą nadzieję, że "dual walbro" wypali u Ciebie. ja męczyłem sie tydzień i dupka...
Okazało się, że pompy nie mają równej wydajności i paliwo się wzajemnie przepychało, gdy tylko pojawiało się ciśnienie.
Miałem już doś eksperymentów i kupiłem po prostu boscha 044.
Powodzenia w projekcie smile.gif


sprawa wygląda następująco mam auto w którym taki równoległy tandem działa , ale mieliśmy też problem z tego typu rozwiązaniem s3(~350KM) do seryjnej pompy s3 została dołożona wydajna pompa z bmw, po badaniu wydajności zestaw przepompowywał (do otwartego pojemnika ) ponad 360 l/h a przy wzrastającym ciśnieniu totalnie się nie sprawdzał , pomyślałem więc że różnica w wydajności pomp była zbyt wielka (co ciekawe w tym aucie zastosowanie pomp podłączonych szeregowo wydajniejsza przy silniku- sprawdziło się)

miałeś dwie identyczne pompy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krismax
post Sun, 05 Jun 2011 - 21:57
Post #71


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Wlkp





Tak. Obie Walbro GSS340.


--------------------
Moje E36 M3 turbo

_http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=24021
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sun, 05 Jun 2011 - 22:02
Post #72


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





byś sie zdziwił jak relatywnie tanio można jechac gsmp w open klasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Sun, 05 Jun 2011 - 22:30
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





gratki projektu. Jest naprawde grubo.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Badur
post Mon, 06 Jun 2011 - 22:27
Post #74


User
Dołączył: Sun, 04 October 2009
Skąd: Gliwice





CYTAT(daniel325 @ Sat, 04 Jun 2011 - 17:46) *
Co do strojenia jeszcze nie potrafię się zadeklarować zbyt wiele pomysłów, jak złoże motor i bedę miał wyspawane kolektory wraz z turbinami zdecyduję co dalej

Felgi pochodzą z mercedesa amg musiałem więc zmienić rozstaw śrub, po przyłożeniu koła do piasty okazało się że felga już sama w sobie wystaje poza karbonowy błotnik w związku z czym pomysł na zastosowanie dystansów odpadł ( przerobiona została oryginalna piasta teraz ma dwa rozstawy 5x112 -szpilka i 5x120 śruba)




co to za smar, na slizgach klockow?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Mon, 06 Jun 2011 - 22:49
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Zawsze mnie ciekawiło jak to jest z tymi dachami w e46 bo nie widziałem żeby w innych samochodach ktoś wymieniał. Wycinasz stary i wspawujesz nowy? Ale carbon się nie spawa. Jest on wymienny jak błotniki? HOW TO?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Mon, 06 Jun 2011 - 23:57
Post #76


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





nie trzeba wycinać wystarczy rozwiercić zgrzewy, nowy dach jest klejony a dla pewności można go przynitować, karbonowe odpowiedniki dachu to popularny element i można kupić je do wielu marek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Offczar
post Tue, 07 Jun 2011 - 00:17
Post #77


Super User
Dołączył: Wed, 06 May 2009
Skąd: Jelenia Góra





Ile kg zyskaliście na takim dachu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Tue, 07 Jun 2011 - 00:24
Post #78


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





w oryginale miałem szyberdach ~20kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Tue, 07 Jun 2011 - 12:14
Post #79


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





Daniel czy mógłbyś podrzuć namiar na sklep wraz z ceną takiego daszku? Może być PW.


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel325
post Tue, 07 Jun 2011 - 12:17
Post #80


Super User
Dołączył: Thu, 26 October 2006





jeżeli chodzi o części do bmw możesz go zamówić u mnie kosztuje 750zł
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 20:23