Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Closed TopicStart new topic
> porsche 997 turbo i kilka kosmetycznych zabiegow.., misja "dogonic siebie"
Feno
post Fri, 25 Feb 2011 - 08:27
Post #81


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





Kiedyś chyba wyglądało tak http://www.racingforum.pl/index.php?showto...8721&hl=911 wink.gif


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 25 Feb 2011 - 08:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Sportmile
post Fri, 25 Feb 2011 - 08:46
Post #82


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Piekne auto naprawde . Ideal pod kazdym wzgledem. Fajnie ze sa tacy ludzie ktorzy zamiast kupowania malej wysepki na Maledivach umilaja sobie zycie takimi zabawkami. Dla mnie on moze nie jezdzic , jakbym mial jak to wstawilbym go do salonu i na niego patrzyl.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:13
Post #83


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(Feno @ Fri, 25 Feb 2011 - 08:27) *



ale to bylo dawno.....mysle ze 10 razy lepiej teraz wyglada cool.gif


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:17
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(KamilC20XE @ Fri, 25 Feb 2011 - 01:32) *
witam. seria Porsche 911 (type 997) Turbo ma 690NM przy 2100rpm i 480 ps przy 6000 oczywiści dwie zmienne geometrie to pedząwink.gif
Vitesse maxi : 310
0 à 100 km/h : 3.7
0 à 160 km/h : 8.5
0 à 200 km/h : 12.4
400 mètres DA : 12.4

tak wiec nie ma co sie tak odrazu podniecać osiągami bo od seri to wcale mocno nie odbiega , pozdro.



no popacz, a sportec tylko tyle potrafi....cieknie te przyrosty.


http://sportec.ch/page6443.html


a i tak na hamowni by tyle nie wyszlo.


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:17
Post #85


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Śliczne auto.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:18
Post #86


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(Nikolas @ Fri, 25 Feb 2011 - 09:17) *
Śliczne auto.


ale to nie aktualne foty....


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:20
Post #87


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Jakaś masakra normalnie. Zmiażdżyłeś mnie Karol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feno
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:21
Post #88


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(evo 11 @ Fri, 25 Feb 2011 - 09:18) *
ale to nie aktualne foty....


Dlatego dopisałem "kiedyś" (z resztą po dacie widać, że fotki są prawie sprzed 3 lat), ale mimo wszystko sporo zamieszania wprowadziłem. Chyba nie obejdzie się bez kolejnej, aktualnej sesji foto smile.gif


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koziol1
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:33
Post #89


Forum Homee
Dołączył: Sat, 07 December 2002
Skąd: w-wa





CYTAT(evo 11 @ Fri, 25 Feb 2011 - 09:13) *
ale to bylo dawno.....mysle ze 10 razy lepiej teraz wyglada cool.gif


Te małolat, nie jaraj sie tak smile.gif


--------------------
Fiat 126p, stan bardzo dobry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:38
Post #90


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





Seria ma 3.6l :480KM
Wasze mody: 752KM
Dodales: 272KM TJ

moc o 120% do gory ,

no coz nie zrozum mnie zle wlascicielu bo widze ze jestes chlop spoko bo np chwalisz faktycznie inne projekty (grube) a dupkow masz w dupie i ok ale (pozwole sobie moze wywolac jazde w tym temacie i sam sie pograze heh)

wszyscy sie tu podniecaja bo osiagi sa rekietowe No i jest sie czym podniecac faktem (
tak drogie auto juz jest rekietowe (naped, trakcja,systemy szpery itd) i jesli napedy pozwalaja a sa doskonale zapewnie to mozna to latwo lub troche trdniej zmienic dodajac moc) ,

ALE uwazam ze modyfikacje mimo ze sa TOP technologicznie (kasa robi swoje a i mysl napewno tez) to nie jest to zadne szalenstwo w odniesieniu od naszych drutow w stosunku do przyrostow mocy a takiego podniecania nie widze w innych tematach.

przyklad jako ze juz zaczalem, kazdy drut N/A doladowany na ~ 1 barze w zaleznosci od turbiny i wszystkich drutow osiaga srednio ~ moc raz wieksza niz seria, 100% przebicia. z 200koni n/a robimy 400 . (nie rozdrabniajmy).
TObie udalo sie 120% ? (nie napisales jak ale to juz mniejsza z tym przeciez nie bedziemy wnikac jakie paliwo itd) .

Dla mnie to malo , nie zrozum mnie zle , uwazam ze wiekszym osiagnieciem jest np zrobienie 700konnego vr6 na org tlokach niz twoj setup.

Nie podnieca mnie ten wynik mimo ze auto jest najszybszym streetem w polsce a i pewnie nie jeden pustak na 1/4 ma biede.
NIe zmienia to faktu ze napil bym sie piwa z toba lub sprawdzil jak tym latasz bo pewnie tak to "lata"

pozdrawiam i mam nadzieje ze szczera wypowiedz jest dla ciebie rownie cenna niz tylko same wow, ale po co to pisze w sumie - przypuszczam ze wiecej ludzi ma jakies "ale" nie napisze bo sie "czai" .

pozdrawiam , masz piekna bryczke i dawaj foty laugh.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feno
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:44
Post #91


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





k64 mhmm... bo silnik dopracowany i wyżyłowany wzmacnia się tak samo łatwo jak kapcia, który w serii ma 70KM z litra pojemności. Obudź się.
Aaa i radziłbym powtórzyć matematykę z 3 klasy podstawówki, a konkretnie lekcję o procentach wink.gif


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:47
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





K64 duzo jeszcze wody w wisie uplynie zanim to zrozumiesz o co chodzi w takim samochodzie widze ... A jesli 700 kuca to malo w porsche to chyba ja sie na czyms nie znam ...

Szacun za auto smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:49
Post #93


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





wiem o co chodzi , tak samo jak rozumiem moscow unlim 500+ , jest frajda nieziemska (Karol jedz do nich i pokaz im a kuku wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luke8
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:55
Post #94


Super User
Dołączył: Fri, 31 October 2003
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT(evo 11 @ Thu, 24 Feb 2011 - 21:50) *
odnioslem sie to wartosci obrotowej mocy nie momentu.
czyli jesli teraz jest 750@6400 przy 297km/h a hamownia jest bezpieczna do 300km/h to pomysl co moze sie dziac przy 7800rpm, do tylu krece na ulicy.
wez pod uwage rowniez ze boost @7000 jest zredukowany do 1,2 bara.

k64 Czyli realnie jest wiecej jak te 750km smile.gif
A nawet przy tych 750km mocy mamy 156% serii


--------------------
<--LUKE-->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Fri, 25 Feb 2011 - 09:57
Post #95


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Mysle ze jak kolega przewziozl by cie uw porsche to dopiero bys wiedzial... To nie ma nic wspolnego z driftcarami nie jest glosno nie wala kamienie i nie ma pelno syfu i kurzu - jest ogromna moc piekno prowadzenia i klasa na najwyzszym poziome smile.gif

PS Wykres miazga !!!!!!!!!!!!!!!!! daje sie ogarnac takie auto przy takiej mocy ??


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 25 Feb 2011 - 10:01
Post #96


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Ja tam mam inne pytanie-zaznaczam ze nie znam sie na tym,ale czy nie dało by rady zmierzyć auto na trzecim czy czwartym biegu żeby Mozna było dokrecic do odcinki? Wtedy był by pełny pomiar,Moze inne cyferki i nie było by 300kmh...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 25 Feb 2011 - 10:05
Post #97









pewnie jest problem z utrzymaniem auta na rolkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Fri, 25 Feb 2011 - 10:13
Post #98


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Albo full boost jest na ostatnim biegu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Fri, 25 Feb 2011 - 10:13
Post #99


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





k64, pokaz mi prosze 700-konnego VR6 na seryjnych tlokach....
nie liczy sie procentowy przyrost, bo cyferki nie sa istotne, wazne jak to jezdzi i jak wyglada sprawa z codziennoscia i bezawaryjnoscia... znam jednego Golfa R32 made by Compsport, ktory moje seryjne 997TT jednym nosem wciaga i auto jest uzywane codziennie....jest to piekny projekt i nie lada wyczyn zrobic taka moce w Golfie, ale jeszcze trudniej jest zmodyfikowac Porsche na taki stage, zeby mial prawdziwe konie.... Karol jedna rzecz dobrze napisal, polowa tych wszystkich tunerow Porsche obiecuje mega przyrosty i modyfikacje, kosztuje to czesto prawie drugie tyle co auto, a potem na hamowni tak i tak czesto jest rozczarowanie...


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 25 Feb 2011 - 10:15
Post #100


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Karol pierdyknij ze 3 fotki komorka.....z przyjemnoscia popatrzymy z czym mamy do czynienia.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 07:08