![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
a umiesz czytac? widziales przy jakiej wartosci obrotowej? wiesz ze to jest 297km/h a nie warto przekraczac 300km/h na rolkach? ale silnik od v10tdi sie zmiescil !!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() http://porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?p=62518#62518 no widzisz, lyknalem cegle jak pelikan ![]() ![]() co z tego ze przy wartosci 3500 obr./min, po prostu sie dziwie, bo nie spotkalem sie z takimi wartosciami, nawet w duzo mocniejszych autach, stad moje pytanie... ale jak zwykle lepiej sarkazm i pytanie zwrotne niz konkretna odpowiedz... thx. -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
to dopiero poczatek, auto jest prawie seryjne, glowice, pojemnosc wiec wszystko przedemna. bede w bagazniku szocika 150 wozil jak by jak by sie jakis namolny trafil a mi jego ogladanie by sie znudzilo ![]() no i jeszcze metanolu uzyjemy... carbonowe drzwi, dach, maska w drodze, ale wszystko oem look i quality, nawet szyby beda dzialaly. ![]() Gdzie Ty znajdziesz namolnego na takie osiągi ![]() Początek ![]() Bez dwóch zdań - nie widzę tu konkurencji, nawet jak wyjadę V10TT to dopiero na Stage 2 mógł bym z Tobą zagadać... Wrzuć jakieś foty, chętnie zobaczę jak to wygląda. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
no widzisz, lyknalem cegle jak pelikan ![]() ![]() co z tego ze przy wartosci 3500 obr./min, po prostu sie dziwie, bo nie spotkalem sie z takimi wartosciami, nawet w duzo mocniejszych autach, stad moje pytanie... ale jak zwykle lepiej sarkazm i pytanie zwrotne niz konkretna odpowiedz... thx. nie, Ty nadal nie wiele rozumiesz..... a tu wspominasz o swoich zainteresowaniach i wymieniasz tuning jako jedno z nich ![]() http://www.gaweda.com/Matschke/omnie.htm odnioslem sie to wartosci obrotowej mocy nie momentu. czyli jesli teraz jest 750@6400 przy 297km/h a hamownia jest bezpieczna do 300km/h to pomysl co moze sie dziac przy 7800rpm, do tylu krece na ulicy. wez pod uwage rowniez ze boost @7000 jest zredukowany do 1,2 bara. -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Widziałem wielokrotnie u doktora na placyku przyprószone śniegiem
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Gdzie Ty znajdziesz namolnego na takie osiągi ![]() Początek ![]() Bez dwóch zdań - nie widzę tu konkurencji, nawet jak wyjadę V10TT to dopiero na Stage 2 mógł bym z Tobą zagadać... Wrzuć jakieś foty, chętnie zobaczę jak to wygląda. uszy do gory, ja wierze w Twoje audi. duzy motor w polaczeniu z ta skrzynia i niska masa zrobi robote. napedy juz sa pancerne bo ukrecalem wszystko co chwila, nawet sprzeglo dzis przeszlo test bojowy, w koncu 3 carbonowe tarcze ![]() jak bylo odrobine trakcji to zmierzylismy z Dominikiem 100-200km/h w 4,7 sec. do 100km/h jak mam lepszy dzien to trafiam w 3,0-3,1sec. fot w miare aktualnych nie mam, mam nadzieje ze znajdzie sie jakis chetny fotograf ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
nie, Ty nadal nie wiele rozumiesz..... a tu wspominasz o swoich zainteresowaniach i wymieniasz tuning jako jedno z nich ![]() http://www.gaweda.com/Matschke/omnie.htm odnioslem sie to wartosci obrotowej mocy nie momentu. czyli jesli teraz jest 750@6400 przy 297km/h a hamownia jest bezpieczna do 300km/h to pomysl co moze sie dziac przy 7800rpm, do tylu krece na ulicy. wez pod uwage rowniez ze boost @7000 jest zredukowany do 1,2 bara. no wez, zaraz sobie normalnie zyly potne, bo nie mam takiego poziomu wiedzy o tuningu jak Ty, przeciez to wstyd wyjsc na ulice, chyba jutro schowam glowe w piasek jak strus.... a probowaliscie hamowac na nizszym biegu, bo skoro rozpedzacie auto do 300, to hamujecie auto na 5-tym biegu, czy na 4-tym ? nadal nie zmienia to faktu, ze moment jest dla mnie przerazajacy na auto i jego podzespoly, ale masz wiedze o tuningu 997, wiec na pewno wiesz co robisz...chetnie auto zobacze w akcji... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
CZeść
Auto Karola, to już liga nisko latajacych samolotów ![]() ![]() Karol 1000 Nm to ma V12 TDI ![]() Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
no wez, zaraz sobie normalnie zyly potne, bo nie mam takiego poziomu wiedzy o tuningu jak Ty, przeciez to wstyd wyjsc na ulice, chyba jutro schowam glowe w piasek jak strus.... a probowaliscie hamowac na nizszym biegu, bo skoro rozpedzacie auto do 300, to hamujecie auto na 5-tym biegu, czy na 4-tym ? nadal nie zmienia to faktu, ze moment jest dla mnie przerazajacy na auto i jego podzespoly, ale masz wiedze o tuningu 997, wiec na pewno wiesz co robisz...chetnie auto zobacze w akcji... hmm no ja nie zyje z tuningu ani sie nim nie zajmuje ale co tam.... a jak myslisz co sie moze dziac na 5 biegu? podpowiem Ci jest tak bialo ze nic nie widac.... -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
uszy do gory, ja wierze w Twoje audi. duzy motor w polaczeniu z ta skrzynia i niska masa zrobi robote. napedy juz sa pancerne bo ukrecalem wszystko co chwila, nawet sprzeglo dzis przeszlo test bojowy, w koncu 3 carbonowe tarcze ![]() jak bylo odrobine trakcji to zmierzylismy z Dominikiem 100-200km/h w 4,7 sec. do 100km/h jak mam lepszy dzien to trafiam w 3,0-3,1sec. fot w miare aktualnych nie mam, mam nadzieje ze znajdzie sie jakis chetny fotograf ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
hmm no ja nie zyje z tuningu ani sie nim nie zajmuje ale co tam.... a jak myslisz co sie moze dziac na 5 biegu? podpowiem Ci jest tak bialo ze nic nie widac.... dobra, z mojej strony EOT, bo tutaj sie wiecej dowiaduje o mnie niz o projekcie.... -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
![]() ![]() u Ciebie tez jest wiele mozliwosci wiec nie dygaj ![]() mam zapasowy motor i caly czas mnie kusi zeby zrobic z niego killera.......a wiem jak to zrobic ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
U mnie są możliwości, ale ja tak planowałem jeden stage na rok. W każdym razie i tak uważam że to masakra killer i tyle. Gratuluje zabawki i liczę na to żeby chociaż zobaczyć ile dostanę wpierdol.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
dobra, z mojej strony EOT, bo tutaj sie wiecej dowiaduje o mnie niz o projekcie.... oj tam oj tam nie wymiekaj ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
CZeść Auto Karola, to już liga nisko latajacych samolotów ![]() ![]() Karol 1000 Nm to ma V12 TDI ![]() Paweł i grzechocze ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Opis auta żenujący, ..wjezdzam na pełnej mam najwięcej KUNI i MUMENTU..normalnie nowy Bóg na forum LOL. Admini weźcie coś zadziałajcie bo żal d. sciska jak to się czyta...
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 23 August 2003 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- Pozdrawiam, Konrad
the sonic re-creation of the end of the world www.umt.pl |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
a bo to Karolek..to już wszystko jasne LOL..może jeszcze TT wpadnie i se chłopaki pogadają Old Style
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Fakt że opis marny, ale auto bardzo znane w świecie SR.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
nie mam wam nic wiecej do napisania
![]() mozna zamknac. -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
zmartwychwstały raczej w dużym stylu.
wybierasz się na jakies zawody w sezonie, trackdaye, czy tylko uliczne masakrowanie? Aha. Z racji ubogiego opisu i mojej malej wiedzy ![]() -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 22:09 |