Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 7 8 9 10 >  
Closed TopicStart new topic
> porsche 997 turbo i kilka kosmetycznych zabiegow.., misja "dogonic siebie"
TJung
post Mon, 21 Mar 2011 - 08:54
Post #161


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





lagadula.... kto stroił? Wykres płaski jak stół !


PS. dopiero teraz zauważyłem zmodyfikowany tytuł tematu... Szacun !


biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Mar 2011 - 08:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lagadula
post Mon, 21 Mar 2011 - 09:28
Post #162


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Stroił mój wujek, naprawiał całe życie RTV, umie kurde do-stroić, obraz nic nie śnieży.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Mon, 21 Mar 2011 - 09:52
Post #163


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Myślę że nowej specyfikacji nie będzie potrzeby wprowadzać w tym sezonie.... wink.gif nową specfikacje trzeba zostawić na kolejny rok wink.gif

Takie pytanie do wszystkich...większość patrzy tylko na moc itp a czy np warunki aerodynamiczne auta się nie liczą?? w sensie czy daje to jakąś wyraźną różnicę w osiągach?? np. Porsche jest bardziej że tak powiem opływowe niż np. EVO i czy ta różnia wypada na plus dla Porsche jeżeli chodzi o przyspieszenia itp ??


Nadal uważam że nikt nie ma podjazdu do tego Prosiaka smile.gif według mnie to nawet z Prosiakiem Pawała mało kto sobie poradzi a z tym to już wogóle....do 100 km/h myślę że będzie parę aut co zejdzie poniżej 4 sek ale na mnie wrażenie robi 0 - 200km/h i 100-200 km/h a na jakieś profi oponie itp to pewnie nawet do 100 km/h zejdzie poniżej 3,5 sek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 21 Mar 2011 - 09:59
Post #164


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Roo @ Mon, 21 Mar 2011 - 09:52) *
Myślę że nowej specyfikacji nie będzie potrzeby wprowadzać w tym sezonie.... wink.gif nową specfikacje trzeba zostawić na kolejny rok wink.gif

Takie pytanie do wszystkich...większość patrzy tylko na moc itp a czy np warunki aerodynamiczne auta się nie liczą?? w sensie czy daje to jakąś wyraźną różnicę w osiągach?? np. Porsche jest bardziej że tak powiem opływowe niż np. EVO i czy ta różnia wypada na plus dla Porsche jeżeli chodzi o przyspieszenia itp ??


Nadal uważam że nikt nie ma podjazdu do tego Prosiaka smile.gif według mnie to nawet z Prosiakiem Pawała mało kto sobie poradzi a z tym to już wogóle....do 100 km/h myślę że będzie parę aut co zejdzie poniżej 4 sek ale na mnie wrażenie robi 0 - 200km/h i 100-200 km/h a na jakieś profi oponie itp to pewnie nawet do 100 km/h zejdzie poniżej 3,5 sek


Aerodynamika ma kolosalne znaczenie, szczególnie przy dużych prędkościach - podobnie jak pojemność i skrzynia, dlatego evo bywają bardzo szybkie, 0-200 mocno przerobione mogą robić w podobnym czasie ale powyżej 250 km/h obstawiam niezależnie od mocy evo zostanie z tyłu wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cfaniak
post Mon, 21 Mar 2011 - 11:06
Post #165


Super User
Dołączył: Fri, 26 November 2004
Skąd: Warsaw





Tak ale można nadmiarem mocy zniwelować wpływ aerodynamiki, patrz Typhoon.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Mon, 21 Mar 2011 - 11:14
Post #166


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





CYTAT(cfaniak @ Mon, 21 Mar 2011 - 11:06) *
Tak ale można nadmiarem mocy zniwelować wpływ aerodynamiki, patrz Typhoon.


Racja ale ten przystanek autobusowy wink.gif nie lata po 300km a jak mu się zdarzy to 250 przekracza na wprost natomiast to Prosie powyżej tej prędkości dalej skręca i moim zdaniem tu jest ogromny plus tego auta.


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cfaniak
post Mon, 21 Mar 2011 - 11:39
Post #167


Super User
Dołączył: Fri, 26 November 2004
Skąd: Warsaw





No jasne, ale jak już mówimy o skręcaniu to nie wiem czy da rade efektywnie wykorzystać taką moc na torze. Typhoon jest stworzony do jazdy na wprost a to prosi jako street killer typowy. Zresztą Karol na tor ma/buduje chyba inną zabawke.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Mon, 21 Mar 2011 - 11:49
Post #168


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





CYTAT(cfaniak @ Mon, 21 Mar 2011 - 11:39) *
nie wiem czy da rade efektywnie wykorzystać taką moc na torze.

cały czas bokiem wink.gif


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:04
Post #169


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(daniel1d11 @ Mon, 21 Mar 2011 - 01:00) *
Dobre smile.gif


hmm...ten silnik mam prawie 2 lata.


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:09
Post #170


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





CYTAT(cfaniak @ Mon, 21 Mar 2011 - 11:39) *
No jasne, ale jak już mówimy o skręcaniu to nie wiem czy da rade efektywnie wykorzystać taką moc na torze. Typhoon jest stworzony do jazdy na wprost a to prosi jako street killer typowy. Zresztą Karol na tor ma/buduje chyba inną zabawke.


CYTAT
cały czas bokiem wink.gif


Na dobrym slicku nie powinno być tak źle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:15
Post #171


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





porsche jest troche ciezkie na tor, oczywiscie ze mozna sprobowac..mam nawet cale cup'owe zawieszenie na uniball'ach ale nigdy go nie zalozylem rolleyes.gif

przedewszystkim boost trzeba zredukowac na poznan bo mysle ze ten moment moze przeszkadzac a nie pomagac.


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzej_K
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:21
Post #172


Super User
Dołączył: Tue, 14 April 2009





Po zamontowaniu carbonowych gratów ile ten samochód będzie ważył?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:34
Post #173


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(Andrzej_K @ Mon, 21 Mar 2011 - 12:21) *
Po zamontowaniu carbonowych gratów ile ten samochód będzie ważył?


jeszcze niewiem ale zaczalem sie zastanawiac nad wycieciem podlogi rolleyes.gif


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:37
Post #174


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(evo 11 @ Mon, 21 Mar 2011 - 12:04) *
hmm...ten silnik mam prawie 2 lata.

Nadal nie rozumiem po co nowy silnik? Swoją drogą jak masz takie osiągi to spokojnie mozesz powalczyc w Moskwie na Moscow Unlim 500+ Tam masz sporo konkurentow no i dystans mila...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:39
Post #175


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(Nikolas @ Mon, 21 Mar 2011 - 12:37) *
Nadal nie rozumiem po co nowy silnik? Swoją drogą jak masz takie osiągi to spokojnie mozesz powalczyc w Moskwie na Moscow Unlim 500+ Tam masz sporo konkurentow no i dystans mila...


bo ten jest prawie seryjny, nowy bedzie mial wieksza pojemnosc i wogole mnostwo wiekszych elementow.....w unilim wygrywa takie auto jak Pawla.
jak bym mial tam pojechac to tylko po to zeby najszybszemu zginac z widoku cool.gif


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:56
Post #176


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Nie był bym taki pewny. W Moskwie w tym roku startują dwa Prosiaki 1000+ hp w manualu, 800+ konne Prosiaki w Tipie, Switzery R850, P900 i podobno juz jest 1000hp. Veyron, RS6 950hp,Vette 800hp i pare innych egzotykow 850+hp, do tego inne wydmuszki, wiec nie sądzę ze tak łatwo Ci pojdzie z nimi na mile..., a nawet jak bys dal rade stanąc na podium to mysle ze rosjanom kopary by opadly ze w PL są takie auta...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Mon, 21 Mar 2011 - 13:09
Post #177


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(Nikolas @ Mon, 21 Mar 2011 - 12:56) *
Nie był bym taki pewny. W Moskwie w tym roku startują dwa Prosiaki 1000+ hp w manualu, 800+ konne Prosiaki w Tipie, Switzery R850, P900 i podobno juz jest 1000hp. Veyron, RS6 950hp,Vette 800hp i pare innych egzotykow 850+hp, do tego inne wydmuszki, wiec nie sądzę ze tak łatwo Ci pojdzie z nimi na mile..., a nawet jak bys dal rade stanąc na podium to mysle ze rosjanom kopary by opadly ze w PL są takie auta...


jak zobacze na wlasne oczy te ich 1000 koni to uwierze, pozatym moj nowy motor bedzie mial ponad 1000 koni i to prawdziwych.
widziales co tip z sprezarkami vtg robil z 1000 konnego 9ff?


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 21 Mar 2011 - 13:20
Post #178


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





To mozesz pojechac na Unlim 500+ i sie przekonac na własne oczy smile.gif Jak bys tam pozamiatał to mysle ze stał byś sie bardziej popularny niz Kubica smile.gif)) Ale trzymam kciuki,choc uwazam to za małoprawdopodobne ze względu na manualną skrzynie w Twoim aucie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Mon, 21 Mar 2011 - 13:38
Post #179


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(Nikolas @ Mon, 21 Mar 2011 - 13:20) *
To mozesz pojechac na Unlim 500+ i sie przekonac na własne oczy smile.gif Jak bys tam pozamiatał to mysle ze stał byś sie bardziej popularny niz Kubica smile.gif)) Ale trzymam kciuki,choc uwazam to za małoprawdopodobne ze względu na manualną skrzynie w Twoim aucie.


jakbys troche poczytal to byl wiedzial ze najmocniejsze sprzety sa w manualu....sa szybsze szczegolnie powyzej 200km/h...


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Mon, 21 Mar 2011 - 13:42
Post #180


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Moscow Unlim dobra impreza przynamniej po tym co widzę po filmach na YT...

Nikolas na Unlim są wogóle jakieś zasady, jakiś podział na klasy?? czy to taki dzienny spot ? wink.gif


Według mnie nie ma co się zrażać co do manuala, ogarnięty kierownik ze sporą mocą w aucie i tak jak pisze evo 11 prawdziwą mocą a nie taką z paint'a powinien dać rade smile.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 7 8 9 10 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 21:20