![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
lagadula.... kto stroił? Wykres płaski jak stół !
PS. dopiero teraz zauważyłem zmodyfikowany tytuł tematu... Szacun ! ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Stroił mój wujek, naprawiał całe życie RTV, umie kurde do-stroić, obraz nic nie śnieży.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Myślę że nowej specyfikacji nie będzie potrzeby wprowadzać w tym sezonie....
![]() ![]() Takie pytanie do wszystkich...większość patrzy tylko na moc itp a czy np warunki aerodynamiczne auta się nie liczą?? w sensie czy daje to jakąś wyraźną różnicę w osiągach?? np. Porsche jest bardziej że tak powiem opływowe niż np. EVO i czy ta różnia wypada na plus dla Porsche jeżeli chodzi o przyspieszenia itp ?? Nadal uważam że nikt nie ma podjazdu do tego Prosiaka ![]() |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Myślę że nowej specyfikacji nie będzie potrzeby wprowadzać w tym sezonie.... ![]() ![]() Takie pytanie do wszystkich...większość patrzy tylko na moc itp a czy np warunki aerodynamiczne auta się nie liczą?? w sensie czy daje to jakąś wyraźną różnicę w osiągach?? np. Porsche jest bardziej że tak powiem opływowe niż np. EVO i czy ta różnia wypada na plus dla Porsche jeżeli chodzi o przyspieszenia itp ?? Nadal uważam że nikt nie ma podjazdu do tego Prosiaka ![]() Aerodynamika ma kolosalne znaczenie, szczególnie przy dużych prędkościach - podobnie jak pojemność i skrzynia, dlatego evo bywają bardzo szybkie, 0-200 mocno przerobione mogą robić w podobnym czasie ale powyżej 250 km/h obstawiam niezależnie od mocy evo zostanie z tyłu ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
Tak ale można nadmiarem mocy zniwelować wpływ aerodynamiki, patrz Typhoon.
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Tak ale można nadmiarem mocy zniwelować wpływ aerodynamiki, patrz Typhoon. Racja ale ten przystanek autobusowy ![]() -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
No jasne, ale jak już mówimy o skręcaniu to nie wiem czy da rade efektywnie wykorzystać taką moc na torze. Typhoon jest stworzony do jazdy na wprost a to prosi jako street killer typowy. Zresztą Karol na tor ma/buduje chyba inną zabawke.
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
nie wiem czy da rade efektywnie wykorzystać taką moc na torze. cały czas bokiem ![]() -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
-------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
No jasne, ale jak już mówimy o skręcaniu to nie wiem czy da rade efektywnie wykorzystać taką moc na torze. Typhoon jest stworzony do jazdy na wprost a to prosi jako street killer typowy. Zresztą Karol na tor ma/buduje chyba inną zabawke. CYTAT cały czas bokiem wink.gif Na dobrym slicku nie powinno być tak źle. |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
porsche jest troche ciezkie na tor, oczywiscie ze mozna sprobowac..mam nawet cale cup'owe zawieszenie na uniball'ach ale nigdy go nie zalozylem
![]() przedewszystkim boost trzeba zredukowac na poznan bo mysle ze ten moment moze przeszkadzac a nie pomagac. -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Po zamontowaniu carbonowych gratów ile ten samochód będzie ważył?
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Po zamontowaniu carbonowych gratów ile ten samochód będzie ważył? jeszcze niewiem ale zaczalem sie zastanawiac nad wycieciem podlogi ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Nadal nie rozumiem po co nowy silnik? Swoją drogą jak masz takie osiągi to spokojnie mozesz powalczyc w Moskwie na Moscow Unlim 500+ Tam masz sporo konkurentow no i dystans mila... bo ten jest prawie seryjny, nowy bedzie mial wieksza pojemnosc i wogole mnostwo wiekszych elementow.....w unilim wygrywa takie auto jak Pawla. jak bym mial tam pojechac to tylko po to zeby najszybszemu zginac z widoku ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie był bym taki pewny. W Moskwie w tym roku startują dwa Prosiaki 1000+ hp w manualu, 800+ konne Prosiaki w Tipie, Switzery R850, P900 i podobno juz jest 1000hp. Veyron, RS6 950hp,Vette 800hp i pare innych egzotykow 850+hp, do tego inne wydmuszki, wiec nie sądzę ze tak łatwo Ci pojdzie z nimi na mile..., a nawet jak bys dal rade stanąc na podium to mysle ze rosjanom kopary by opadly ze w PL są takie auta...
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Nie był bym taki pewny. W Moskwie w tym roku startują dwa Prosiaki 1000+ hp w manualu, 800+ konne Prosiaki w Tipie, Switzery R850, P900 i podobno juz jest 1000hp. Veyron, RS6 950hp,Vette 800hp i pare innych egzotykow 850+hp, do tego inne wydmuszki, wiec nie sądzę ze tak łatwo Ci pojdzie z nimi na mile..., a nawet jak bys dal rade stanąc na podium to mysle ze rosjanom kopary by opadly ze w PL są takie auta... jak zobacze na wlasne oczy te ich 1000 koni to uwierze, pozatym moj nowy motor bedzie mial ponad 1000 koni i to prawdziwych. widziales co tip z sprezarkami vtg robil z 1000 konnego 9ff? -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
To mozesz pojechac na Unlim 500+ i sie przekonac na własne oczy
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
To mozesz pojechac na Unlim 500+ i sie przekonac na własne oczy ![]() ![]() jakbys troche poczytal to byl wiedzial ze najmocniejsze sprzety sa w manualu....sa szybsze szczegolnie powyzej 200km/h... -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Moscow Unlim dobra impreza przynamniej po tym co widzę po filmach na YT...
Nikolas na Unlim są wogóle jakieś zasady, jakiś podział na klasy?? czy to taki dzienny spot ? ![]() Według mnie nie ma co się zrażać co do manuala, ogarnięty kierownik ze sporą mocą w aucie i tak jak pisze evo 11 prawdziwą mocą a nie taką z paint'a powinien dać rade ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 21:20 |