![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
a fotek dalej brak
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
K64 ma w 100% racje i taka jest prawda....Tak jak Karol sam napisał to jest 85% seryjnego silnika i niema w modach tutaj żadnego allmighty....to własnie jest porsche ! Duża pojemność zaawansowany technologicznie i wytrzymały motor, który takie moce "przyjmuje na barki" z palcem w dupie. Panowie przecież to 3,6 litra pojemności. Skoro z 2,7 Biturbo seryjnego robią 600 KM bez żadnego "kucia" itp. to ja niemam pytań. Ogólnie Porsche to auto moich marzeń mam nadzieje ze w niedalekiej przyszłości stane sie posiadaczem chociaż 996 turbo. Cieszy mnie też to, że ludzie tacy jak Karol, chcą wogole chociażby troche wnieść do tego smutnego działu projekty i modyfikacje, takim sprzętam jak 997 turbo....Niektórzy sie pienią ze niezachowany schemat opisu auta....i co z tego ??? Czy to że opisze jakie zastosowane spręzarki jakie kolektory wydechowe itp. itd. co wam to da ? A sorki zapomnialem takich 997 turbo w PL czeka w kolejce do firm tuningowych na mody od groma i jeszcze troche ![]() ![]() ![]() Ogólnie gratulacje autka Karol sprzęt zajebisty o osiągach nawet nie wspomne ![]() audi mialo glowice od wolnossacego wiec to konie nie byly przypadkowe ![]() pomagalem przy modyfikacji dwoch mocnych turbo w pl i oba wyszly super,no i jeszcze bylo kilka takich troszke dlubnietych. fajnie ze oprocz mnie sa ludzie ktorym sie nie wydaje ze maja najlepszy samochd na swiecie w postaci porscha turbo, tam jest troche do poprawienia... -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
Div ale nikt nie rzuca rozczarowań co do wyników tego silnika......fura zapieprza jak wściekła, cyfry powalają......ale na tym własnie polega fenomen tego auta/silnika, gdzie fabryka daje juz tak fajną jednostkę że osprzętem modyfikuje sie ją z przyjemnością i w brew pozorom bardzo łatwo.....
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
wszystko da się poprawić tyle ze jak zwykle chodzi o $, w jednym 997T w serii poleciała skrzynia (przy przebiegu chyba 40 czy 50tysi)...w nastepnym gtr po prostej modyfikacji na 600KM też...tutaj nie mówimy o skrzyni z allegro..zeby modifikować takie auta jak 997t trzeba mieć naprawde dużo fantazji i naprawde dużo $$$...czasami nawet właścicieli 997t na to nie stać i nie widzą w tym sensu bo to auto w serii jest już niesamowicie szybkie 3,7 do 100 i 11 na 1/4 mili.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
CYTAT(aw69 @ Fri, 25 Feb 2011 - 12:00) K64 ma w 100% racje i taka jest prawda....Tak jak Karol sam napisał to jest 85% seryjnego silnika i niema w modach tutaj żadnego allmighty....to własnie jest porsche ! Duża pojemność zaawansowany technologicznie i wytrzymały motor, który takie moce "przyjmuje na barki" z palcem w dupie. Panowie przecież to 3,6 litra pojemności. Skoro z 2,7 Biturbo seryjnego robią 600 KM bez żadnego "kucia" itp. to ja niemam pytań. Ogólnie Porsche to auto moich marzeń mam nadzieje ze w niedalekiej przyszłości stane sie posiadaczem chociaż 996 turbo. Cieszy mnie też to, że ludzie tacy jak Karol, chcą wogole chociażby troche wnieść do tego smutnego działu projekty i modyfikacje, takim sprzętam jak 997 turbo....Niektórzy sie pienią ze niezachowany schemat opisu auta....i co z tego ??? Czy to że opisze jakie zastosowane spręzarki jakie kolektory wydechowe itp. itd. co wam to da ? A sorki zapomnialem takich 997 turbo w PL czeka w kolejce do firm tuningowych na mody od groma i jeszcze troche Zapomnialem dodać że większośc osób która tego opisu sie domaga nie rozrózni śruby M8x1, od M8x1,5 bo wogole nie zajmuje się mechaniką....ale najlepiej to odrazu donieść do admina/moderatora ze nie zachowany schemat opisu i zamknąc temat w cholere (super podejście szanowni userzy - takie bardzo zachęcające żeby cokolwiek w tym dziale pisać i dzielić się projektami ) Ogólnie gratulacje autka Karol sprzęt zajebisty o osiągach nawet nie wspomne audi mialo glowice od wolnossacego wiec to konie nie byly przypadkowe pomagalem przy modyfikacji dwoch mocnych turbo w pl i oba wyszly super,no i jeszcze bylo kilka takich troszke dlubnietych. fajnie ze oprocz mnie sa ludzie ktorym sie nie wydaje ze maja najlepszy samochd na swiecie w postaci porscha turbo, tam jest troche do poprawienia... choc jeden zrozumial to co chcialem przekazac ![]() k64, pokaz mi prosze 700-konnego VR6 na seryjnych tlokach.... nie liczy sie procentowy przyrost, bo cyferki nie sa istotne, wazne jak to jezdzi i jak wyglada sprawa z codziennoscia i bezawaryjnoscia... znam jednego Golfa R32 made by Compsport, ktory moje seryjne 997TT jednym nosem wciaga i auto jest uzywane codziennie....jest to piekny projekt i nie lada wyczyn zrobic taka moce w Golfie, ale jeszcze trudniej jest zmodyfikowac Porsche na taki stage, zeby mial prawdziwe konie.... Karol jedna rzecz dobrze napisal, polowa tych wszystkich tunerow Porsche obiecuje mega przyrosty i modyfikacje, kosztuje to czesto prawie drugie tyle co auto, a potem na hamowni tak i tak czesto jest rozczarowanie... Ano uwierz mi jest taki golf ![]() a jak wyglada sprawa w takim seryjnym porshe przeniesienie napedu, 50% i 50% ? to moze jak takie fury powstaja jednak warto rozkrecic unlim poland i bedzie porownanie, nawet na slasku z 2 tyg temu widzialem GT-r ... pewnie by przyjachali ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
mk3 fwd luklam....ale ktos nie odrobił lekcji....a podobno jego pasją jest tuning
![]() |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
no dobra to dzis chwile jezdzilismy z dominikiem uczac sie......niestety wciaz walcze z kontrola trakcji ktorej z kabiny nie sposob wylaczyc dlatego niebawem zostanie wycieta z kompa
![]() wiec 3,0-3,1sec do 100km/h jak najbardziej realne. pomiary na 1,2 bara na gorze, nie bawem bede mial przelacznik w kabinie z kilkoma mapami wiec jak mi sie trafi jakies audi.....to se wcisne guziczek i bede walil 1,8 bara do konca ![]() ![]() ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
ło kurde, 8.7s do 200 km/h robi wrazenie....
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
ło kurde, 8.7s do 200 km/h robi wrazenie.... ale to z cienkim startem i na malym booscie, zrobie 8,0-8,4sec. -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
ale to z cienkim startem i na malym booscie, zrobie 8,0-8,4sec. to czekam na Probefahrt ![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
to auto jest glosniejsze od startujacego mig'a wiec lotusem bede
![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
wydawalo mi sie ze nie lubisz ludzi z tego forum bo jakos dziwnie nas tytuolawes na innym forum
jezeli biore cie za kogos innego to sorry ! to auto jest glosniejsze od startujacego mig'a wiec lotusem bede ![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Masakruje...
od 0-200 km/h ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
wydawalo mi sie ze nie lubisz ludzi z tego forum bo jakos dziwnie nas tytuolawes na innym forum jezeli biore cie za kogos innego to sorry ! aa oczywiscie ze ja....i pewnie bylo to na evo org ? i nie ludzi tylko adminow !!!! ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
aa oczywiscie ze ja....i pewnie bylo to na evo org ? i nie ludzi tylko adminow !!!! ![]() Heh wydało się! Obraziłem się ! ![]() nawet na slasku z 2 tyg temu widzialem GT-r ... pewnie by przyjachali ![]() Z jakimś się ścigałem pod koniec zeszłego sezonu i poległ. Niestety teraz ma 600+ i lekko nie bedzie ![]() |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Ja to czekam na pojedynki lub chociaż jakąś fotkę RaceLogica z pomiarów tych wszystkich mocnych GT-R'ów, EVO, Adui
![]() Według mnie to Porsche pozamiata wszystkich w tym sezonie o ile evo 11 będzie się chciało jechać na te ustawki ![]() |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
z drugiej strony to i tak nie idzie byc na ciebie wkur... bo masz takie luzne podejscie do wszystkiego
![]() no ale pocisnoles ..... aa oczywiscie ze ja....i pewnie bylo to na evo org ? i nie ludzi tylko adminow !!!! ![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
Jak wygląda cena modyfikacji twojego w porównaniu do różnych pakietów zagranicznych tunerów(pakietów o podobnej mocy)?
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 03 November 2010 Skąd: Tczew ![]() |
Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają .
Co do właściciela , napisane było że Porshe jest bardzo głośne , to nie masz problemów na ulicy że Policja Cie zatrzymuje, ( Jeżeli się zechcesz zatrzymać ) i właśnie czepia się do twojego Ulicznego Miga ? Gratki Auta . |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Za głośne jest na tor Poznań, po ulicy to sobie zawsze można poradzić
![]() -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:36 |