Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Closed TopicStart new topic
> porsche 997 turbo i kilka kosmetycznych zabiegow.., misja "dogonic siebie"
prnit
post Fri, 25 Feb 2011 - 12:17
Post #121


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





a fotek dalej brak laugh.gif eee no Karol poka, poka!!!


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 25 Feb 2011 - 12:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
evo 11
post Fri, 25 Feb 2011 - 12:19
Post #122


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(aw69 @ Fri, 25 Feb 2011 - 12:00) *
K64 ma w 100% racje i taka jest prawda....Tak jak Karol sam napisał to jest 85% seryjnego silnika i niema w modach tutaj żadnego allmighty....to własnie jest porsche ! Duża pojemność zaawansowany technologicznie i wytrzymały motor, który takie moce "przyjmuje na barki" z palcem w dupie. Panowie przecież to 3,6 litra pojemności. Skoro z 2,7 Biturbo seryjnego robią 600 KM bez żadnego "kucia" itp. to ja niemam pytań.
Ogólnie Porsche to auto moich marzeń mam nadzieje ze w niedalekiej przyszłości stane sie posiadaczem chociaż 996 turbo. Cieszy mnie też to, że ludzie tacy jak Karol, chcą wogole chociażby troche wnieść do tego smutnego działu projekty i modyfikacje, takim sprzętam jak 997 turbo....Niektórzy sie pienią ze niezachowany schemat opisu auta....i co z tego ??? Czy to że opisze jakie zastosowane spręzarki jakie kolektory wydechowe itp. itd. co wam to da ? A sorki zapomnialem takich 997 turbo w PL czeka w kolejce do firm tuningowych na mody od groma i jeszcze troche smile.gif Zapomnialem dodać że większośc osób która tego opisu sie domaga nie rozrózni śruby M8x1, od M8x1,5 smile.gif bo wogole nie zajmuje się mechaniką....ale najlepiej to odrazu donieść do admina/moderatora ze nie zachowany schemat opisu i zamknąc temat w cholere (super podejście szanowni userzy - takie bardzo zachęcające żeby cokolwiek w tym dziale pisać i dzielić się projektami smile.gif )
Ogólnie gratulacje autka Karol sprzęt zajebisty o osiągach nawet nie wspomne smile.gif


audi mialo glowice od wolnossacego wiec to konie nie byly przypadkowe wink.gif
pomagalem przy modyfikacji dwoch mocnych turbo w pl i oba wyszly super,no i jeszcze bylo kilka takich troszke dlubnietych.
fajnie ze oprocz mnie sa ludzie ktorym sie nie wydaje ze maja najlepszy samochd na swiecie w postaci porscha turbo, tam jest troche do poprawienia...


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 25 Feb 2011 - 12:21
Post #123


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Div ale nikt nie rzuca rozczarowań co do wyników tego silnika......fura zapieprza jak wściekła, cyfry powalają......ale na tym własnie polega fenomen tego auta/silnika, gdzie fabryka daje juz tak fajną jednostkę że osprzętem modyfikuje sie ją z przyjemnością i w brew pozorom bardzo łatwo.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Fri, 25 Feb 2011 - 12:23
Post #124


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





wszystko da się poprawić tyle ze jak zwykle chodzi o $, w jednym 997T w serii poleciała skrzynia (przy przebiegu chyba 40 czy 50tysi)...w nastepnym gtr po prostej modyfikacji na 600KM też...tutaj nie mówimy o skrzyni z allegro..zeby modifikować takie auta jak 997t trzeba mieć naprawde dużo fantazji i naprawde dużo $$$...czasami nawet właścicieli 997t na to nie stać i nie widzą w tym sensu bo to auto w serii jest już niesamowicie szybkie 3,7 do 100 i 11 na 1/4 mili.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 25 Feb 2011 - 12:26
Post #125


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(evo 11 @ Fri, 25 Feb 2011 - 12:19) *
CYTAT(aw69 @ Fri, 25 Feb 2011 - 12:00)
K64 ma w 100% racje i taka jest prawda....Tak jak Karol sam napisał to jest 85% seryjnego silnika i niema w modach tutaj żadnego allmighty....to własnie jest porsche ! Duża pojemność zaawansowany technologicznie i wytrzymały motor, który takie moce "przyjmuje na barki" z palcem w dupie. Panowie przecież to 3,6 litra pojemności. Skoro z 2,7 Biturbo seryjnego robią 600 KM bez żadnego "kucia" itp. to ja niemam pytań.
Ogólnie Porsche to auto moich marzeń mam nadzieje ze w niedalekiej przyszłości stane sie posiadaczem chociaż 996 turbo. Cieszy mnie też to, że ludzie tacy jak Karol, chcą wogole chociażby troche wnieść do tego smutnego działu projekty i modyfikacje, takim sprzętam jak 997 turbo....Niektórzy sie pienią ze niezachowany schemat opisu auta....i co z tego ??? Czy to że opisze jakie zastosowane spręzarki jakie kolektory wydechowe itp. itd. co wam to da ? A sorki zapomnialem takich 997 turbo w PL czeka w kolejce do firm tuningowych na mody od groma i jeszcze troche Zapomnialem dodać że większośc osób która tego opisu sie domaga nie rozrózni śruby M8x1, od M8x1,5 bo wogole nie zajmuje się mechaniką....ale najlepiej to odrazu donieść do admina/moderatora ze nie zachowany schemat opisu i zamknąc temat w cholere (super podejście szanowni userzy - takie bardzo zachęcające żeby cokolwiek w tym dziale pisać i dzielić się projektami )
Ogólnie gratulacje autka Karol sprzęt zajebisty o osiągach nawet nie wspomne


audi mialo glowice od wolnossacego wiec to konie nie byly przypadkowe
pomagalem przy modyfikacji dwoch mocnych turbo w pl i oba wyszly super,no i jeszcze bylo kilka takich troszke dlubnietych.
fajnie ze oprocz mnie sa ludzie ktorym sie nie wydaje ze maja najlepszy samochd na swiecie w postaci porscha turbo, tam jest troche do poprawienia...


choc jeden zrozumial to co chcialem przekazac wink.gif


CYTAT(Matschke @ Fri, 25 Feb 2011 - 10:13) *
k64, pokaz mi prosze 700-konnego VR6 na seryjnych tlokach....
nie liczy sie procentowy przyrost, bo cyferki nie sa istotne, wazne jak to jezdzi i jak wyglada sprawa z codziennoscia i bezawaryjnoscia... znam jednego Golfa R32 made by Compsport, ktory moje seryjne 997TT jednym nosem wciaga i auto jest uzywane codziennie....jest to piekny projekt i nie lada wyczyn zrobic taka moce w Golfie, ale jeszcze trudniej jest zmodyfikowac Porsche na taki stage, zeby mial prawdziwe konie.... Karol jedna rzecz dobrze napisal, polowa tych wszystkich tunerow Porsche obiecuje mega przyrosty i modyfikacje, kosztuje to czesto prawie drugie tyle co auto, a potem na hamowni tak i tak czesto jest rozczarowanie...

Ano uwierz mi jest taki golf wink.gif i jest na forum ale ludzie nie wszystko wiedza i niech tak zostanie bo zabawka nie moja.






a jak wyglada sprawa w takim seryjnym porshe przeniesienie napedu, 50% i 50% ?


to moze jak takie fury powstaja jednak warto rozkrecic unlim poland i bedzie porownanie, nawet na slasku z 2 tyg temu widzialem GT-r ... pewnie by przyjachali laugh.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 25 Feb 2011 - 12:33
Post #126


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





mk3 fwd luklam....ale ktos nie odrobił lekcji....a podobno jego pasją jest tuning smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Sun, 20 Mar 2011 - 18:35
Post #127


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





no dobra to dzis chwile jezdzilismy z dominikiem uczac sie......niestety wciaz walcze z kontrola trakcji ktorej z kabiny nie sposob wylaczyc dlatego niebawem zostanie wycieta z kompa cool.gif
wiec 3,0-3,1sec do 100km/h jak najbardziej realne.
pomiary na 1,2 bara na gorze, nie bawem bede mial przelacznik w kabinie z kilkoma mapami wiec jak mi sie trafi jakies audi.....to se wcisne guziczek i bede walil 1,8 bara do konca cool.gif








--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sun, 20 Mar 2011 - 18:40
Post #128


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





ło kurde, 8.7s do 200 km/h robi wrazenie....


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Sun, 20 Mar 2011 - 18:46
Post #129


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(Matschke @ Sun, 20 Mar 2011 - 18:40) *
ło kurde, 8.7s do 200 km/h robi wrazenie....



ale to z cienkim startem i na malym booscie, zrobie 8,0-8,4sec.


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Sun, 20 Mar 2011 - 18:51
Post #130


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





CYTAT(evo 11 @ Sun, 20 Mar 2011 - 19:46) *
ale to z cienkim startem i na malym booscie, zrobie 8,0-8,4sec.


to czekam na Probefahrt smile.gif bedziesz w Poznaniu na ASJP ?


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Sun, 20 Mar 2011 - 18:56
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





to auto jest glosniejsze od startujacego mig'a wiec lotusem bede cool.gif


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sun, 20 Mar 2011 - 19:08
Post #132


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





wydawalo mi sie ze nie lubisz ludzi z tego forum bo jakos dziwnie nas tytuolawes na innym forum

jezeli biore cie za kogos innego to sorry !

CYTAT(evo 11 @ Sun, 20 Mar 2011 - 18:56) *
to auto jest glosniejsze od startujacego mig'a wiec lotusem bede cool.gif



--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Sun, 20 Mar 2011 - 19:17
Post #133


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Masakruje...

od 0-200 km/h ohmy.gif ale te 100-200 km/h to już wogóle smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Sun, 20 Mar 2011 - 19:21
Post #134


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(artix @ Sun, 20 Mar 2011 - 19:08) *
wydawalo mi sie ze nie lubisz ludzi z tego forum bo jakos dziwnie nas tytuolawes na innym forum

jezeli biore cie za kogos innego to sorry !


aa oczywiscie ze ja....i pewnie bylo to na evo org ?
i nie ludzi tylko adminow !!!! biggrin.gif


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sun, 20 Mar 2011 - 19:26
Post #135


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(evo 11 @ Sun, 20 Mar 2011 - 20:21) *
aa oczywiscie ze ja....i pewnie bylo to na evo org ?
i nie ludzi tylko adminow !!!! biggrin.gif


Heh wydało się! Obraziłem się !



laugh.gif



CYTAT(k64 @ Fri, 25 Feb 2011 - 13:26) *
nawet na slasku z 2 tyg temu widzialem GT-r ... pewnie by przyjachali laugh.gif

Z jakimś się ścigałem pod koniec zeszłego sezonu i poległ. Niestety teraz ma 600+ i lekko nie bedzie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Sun, 20 Mar 2011 - 19:33
Post #136


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Ja to czekam na pojedynki lub chociaż jakąś fotkę RaceLogica z pomiarów tych wszystkich mocnych GT-R'ów, EVO, Adui wink.gif

Według mnie to Porsche pozamiata wszystkich w tym sezonie o ile evo 11 będzie się chciało jechać na te ustawki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sun, 20 Mar 2011 - 19:36
Post #137


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





z drugiej strony to i tak nie idzie byc na ciebie wkur... bo masz takie luzne podejscie do wszystkiego biggrin.gif
no ale pocisnoles .....
CYTAT(evo 11 @ Sun, 20 Mar 2011 - 19:21) *
aa oczywiscie ze ja....i pewnie bylo to na evo org ?
i nie ludzi tylko adminow !!!! biggrin.gif



--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
werladyn
post Sun, 20 Mar 2011 - 20:00
Post #138


User
Dołączył: Fri, 06 August 2010





Jak wygląda cena modyfikacji twojego w porównaniu do różnych pakietów zagranicznych tunerów(pakietów o podobnej mocy)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RafcioGTC
post Sun, 20 Mar 2011 - 20:30
Post #139


User
Dołączył: Wed, 03 November 2010
Skąd: Tczew





Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają .


Co do właściciela , napisane było że Porshe jest bardzo głośne , to nie masz problemów na ulicy że Policja Cie zatrzymuje, ( Jeżeli się zechcesz zatrzymać ) i właśnie czepia się do twojego Ulicznego Miga ?

Gratki Auta .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sun, 20 Mar 2011 - 20:33
Post #140


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





Za głośne jest na tor Poznań, po ulicy to sobie zawsze można poradzić smile.gif


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:36