Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Renault 5 GT turbo
Aragorn
post Thu, 15 Jan 2004 - 12:01
Post #21


Super User
Dołączył: Sat, 31 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Krystian":27k053d2)
a do setki katalogowo ma 8,2 sek.


A pokaż mi taki katalog....bo ten który mam, plus wszystkie dane w necie mówią o 7,1 sek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 Jan 2004 - 12:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Dr Red Devil
post Thu, 15 Jan 2004 - 12:22
Post #22


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Tylko nie mylcie R5, bo Alpina Turbo ma lepsze osiągi niż R5GTT Faza I i II, mimo, że mniej mocy miała. Generalnie Faza I i Alpina Turbi robiły czas poniżej 8 sek, ale Faza II, gdzie dołożono elektronikę i inne ciężkie rzeczy, oraz katalizatory, inne turbiny, etc. już nie były takie szalone.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Thu, 15 Jan 2004 - 12:39
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





nie lubie nic co jest made in france z zasady ale R5GTT uwazam za fajne auto dla amatora. Co do usterkowosci? Wszystkie stare auta sie psuja a to konkretne czesciej i trudniej sie je naprawia.

Jak bym mieszkal w anglii to bym kupil mini i sobie pogrzebał A jak to parkuje


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BoboVtec
post Thu, 15 Jan 2004 - 13:28
Post #24


Super User
Dołączył: Thu, 09 January 2003
Skąd: Warszawa/Boleslawiec





r5turbo na gazniku
niby takie potworki a zadna z tych co sie pojawila na modlinie nie zrobila zadnego wrazenia


--------------------
proMOTO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Thu, 15 Jan 2004 - 13:37
Post #25


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Tomo niestety większość samochodów o ponadprzeciętnych osiągach w Polsce się psuje częściej, bo wynika to z dwóch faktów, po pierwsze dziwnej i pokręconej przeszłości samochodu, oraz z powodu oszczędności właścicieli. Często jest tak, że jak auto stare, to można części regenerować, albo jeździć do upadłego, a wystarczyło by kupić nową część i problem znika, wiem to z własnego doświadczenia, bo od 7 lat jeżdżę Renówkami, i obecnie mam już trzecią z kolei, a żadna z nich nigdy mi nie zrobiła psikusa na drodze. Lekarstwo jest na to jedno, mieć jeden znany warsztat, i wpadać regularnie na przeglądy, a to co się kwalifikuje do wymiany, wymieniać, i problem z głowy.

R5GTT w Polsce potrafią naprawić w każdym warsztacie, który zajmuje się francuzami, nie jest to trudne, to jak z Subaru, dużo tego jeździ, i już się ich w warsztatach nauczyli.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Thu, 15 Jan 2004 - 13:41
Post #26


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





CYTAT("BoboVtec":gs5fjxey)
r5turbo na gazniku
niby takie potworki a zadna z tych co sie pojawila na modlinie nie zrobila zadnego wrazenia


Bo w Modlinie, to cała Polska jeździ...
Raptem były dwie, jedna cały czas jest dłubana, bo stanowi niezłą hybrydę, a druga, niestety miała kłopoty z opanowaniem kierowcy przed znacznym podnoszeniem ciśnienia i tyle, daj szansę w roku 2004.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Thu, 15 Jan 2004 - 15:06
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





Mam troche inne zdanie ale z tym sie zgodzam w 100%

CYTAT("Dr Red Devil":2lfkkknj)
Często jest tak, że jak auto stare, to można części regenerować, albo jeździć do upadłego, a wystarczyło by kupić nową część i problem znika,

Lekarstwo jest na to jedno, mieć jeden znany warsztat, i wpadać regularnie na przeglądy, a to co się kwalifikuje do wymiany, wymieniać, i problem z głowy.


Co do problemow z naprawa porownuje do aut takich jak stare VW lub hondy


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario_Subaru
post Thu, 15 Jan 2004 - 15:41
Post #28


Super User
Dołączył: Tue, 05 November 2002
Skąd: Wawa





chciałem 2 lata temu kupić R5 Turbo 2 to jest gokart dopiero ale klient sie wycofał z transakcji bo niechciał sie nic targować a tego nie lubie i honorowo sie wycofałem i kupiłem R5 GTE też fajnie jezdzi ale faktycznie nawala co chwila


--------------------
MTS Rally
Autoryzowany dealer Maptek /Ecutek/
Korzenna 17a Warszawa
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne Subaru & Mitsubishi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kidzio
post Thu, 15 Jan 2004 - 23:45
Post #29


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Warszawa





ja tam na R5GTT nie narzekam, co do osiągów w modlinie to moja 5 osiągnęła 15,2 przy 100% seryjnych częściach i bardzo słabą kompresją na 2 cylindrach (niby takie potworki a zadna z tych co sie pojawila na modlinie nie zrobila zadnego wrazenia)
a co do problemów i usterkowości to jak jest zadbana to jeździ, a jak sie na padline trafi to tak jak z padliną każdej marki - są problemy


--------------------
pozdrawiam
Kidzio

http://www.re5pect.pl
trochę rdzy + pozytywka = ET 13,123 s.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EnDrIu
post Fri, 16 Jan 2004 - 01:56
Post #30


User
Dołączył: Mon, 02 June 2003





CYTAT("rottie":q0xn4jnw)
Zamierzam zmienic moja padake na cos szybszego i znalazlem niedrogo Renault 5 GT Turbo...Moze ktos sie zna na tym,co sprawdzic glownie,na co uwazac i jakie potem sa z tego mozliwosci??
WEST SIDE is the best!!!:lol:Booyakasha

skoro mieszkasz w Anglii to moze Rover? Mala pojemnosc czyli tanie OC czesci do tuningu tez sa:)


--------------------
EnDrIu



Modlin 06.09.2003r ET 17.479 na nastepnym powinno byc lepiej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Fri, 16 Jan 2004 - 03:19
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





wow,dzieki Endriu
No nic,ten R5 GT na ktorego sie szykowalem juz sprzedany,facet znalazl kogos na miejscu NO nic,dzieki za rady,szukam dalej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Swifterrr
post Fri, 16 Jan 2004 - 03:20
Post #32


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Lodz





CYTAT("BoboVtec":4f2mb0vx)
r5turbo na gazniku
niby takie potworki a zadna z tych co sie pojawila na modlinie nie zrobila zadnego wrazenia


oj na pierwszym modlinie byla taka czarna co najladniej syczala ze wszystkich autek tulbo


--------------------
1597 cc MIVEC POWERED Cyborg RS

_http://picasaweb.google.com/summitsvift
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kidzio
post Fri, 16 Jan 2004 - 19:47
Post #33


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Swifterrr":3ohcra39)
oj na pierwszym modlinie byla taka czarna co najladniej syczala ze wszystkich autek tulbo


tak na marginesie to jest ona teraz na sprzedaż na allegro jak by ktoś chciał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
re5pect
post Sun, 18 Jan 2004 - 22:52
Post #34


User
Dołączył: Fri, 28 November 2003





dupa sie tam znacie nie bylo 1,7 turbo w 5 fabrycznie a ten link jest do silnikow volvo
sam mam dwie sztuki 5gtt i sa to wspaniale autka a jak sie o nia dba to nic sie nie psoje no i znajdzcie autko za ok 10000 ktore ma 7,2 do 100
a ty bobo zobaczymy kiedy dasz rade 5gtt skoro nie zrobily wrazenia to jak nazwiesz 14,6 et czy jakos tam na modlinie
a tak nawiasem mowiac to jedna piatke chetnie sprzedam bo braknie kasy na nowy projekt na sezon 2004
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Sun, 18 Jan 2004 - 23:40
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





to chyba bobo mial 14.6 swoj best run


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Mon, 19 Jan 2004 - 00:31
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Tomo_HC3D":2hb4wimr)
to chyba bobo mial 14.6 swoj best run



Czasy RT+ET (Poniewaz nie ma samych ET w wynikach z 1 maja)

1 maja A142 Surma Łukasz Renault 5 15.228 - jedyny czas z imprez SSS
31 maja 46 Nowak Bogdan Honda Civic 15.419 -najlepszy czas ze wszystkich imprez SSS

hmmm.
Rzeczywiscie "piatki" nic nie pokazaly
To jak to w koncu jest?


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Mon, 19 Jan 2004 - 00:56
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





eee nie wazne


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Mon, 19 Jan 2004 - 01:28
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Tomo_HC3D":2e3nedug)
[img]

civiki są lepsze


Nie kumam o co ci chodzi Zalaczony obrazek niczego nie przedstawia pozatym co juz wczesniej napisalem
Pozdrawiam


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Mon, 19 Jan 2004 - 01:40
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





dobra to ja skumalem w takim razie ale i tak zle szukales bo znalazlem r5 co rowniez zrobila ET 14.6

pzdr


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REN
post Mon, 19 Jan 2004 - 11:03
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("brt":3rfcdb4j)
Czasy RT+ET (Poniewaz nie ma samych ET w wynikach z 1 maja)

1 maja A142 Surma Łukasz Renault 5 15.228 - jedyny czas z imprez SSS


19 lipca Łukasz startowal w klasie turbo bo za pozno przyjechal, wyniki:

535 Surma Łukasz Renault 5 15.270 14.982 15.348 14.904

zajal 6 miejsce w klasie TURBO!


--------------------
2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI
następnym razem testuję Vivaro 1.9
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 19:48