Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi B4 Coupe Quattro 4.2 V8 AEC, powered by GTRPROJECT
Wojtek_GTX
post Tue, 31 May 2011 - 07:59
Post #81


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





WSZYSTKO świetnie zadziałało ;-) za pierwszym razem - ciężko było odpowietrzyć układ ale się udało ;-)
Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Łukasza z POWERGARAGE


Zdjęcie z pod maski - jeszcze trzeba do ładu doprowadzić ale na testy było super ...


Testy układu hamulcowego
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/i_r1-2NRrqw"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/i_r1-2NRrqw" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

A tu delikatne spotkanie z S4
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vDr6HRlikZY"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vDr6HRlikZY" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 31 May 2011 - 07:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 22 Jun 2011 - 11:37
Post #82


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Tak dla poruszenia mojego tematu, przyszły dzisiaj takie gadżeciki - dla mnie na jakiś pierwsze upalanko ;-)





No i jeszcze przewód wodny który muszę wymienić bo stary jest cały popękany i w każdym możliwym miejscu cieknie ... ale będzie miodzio ;-)



W poniedziałek robimy finisz prac i prowadzę autko na wymianę zawiasu na twardszy zestaw ;-)


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Wed, 22 Jun 2011 - 12:12
Post #83


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





Dobry sprzęt wyszedł wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 22 Jun 2011 - 12:31
Post #84


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(lightman @ Wed, 22 Jun 2011 - 12:12) *
Dobry sprzęt wyszedł wink.gif


Zły nie jest a mam nadzieje że będzie jeszcze lepiej jeździł ;-) i jakoś póki co daje radę, mam tylko nadzieje że wytrzyma pierwsze upalanko ...


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 28 Jun 2011 - 07:58
Post #85


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





A tu jeszcze kilka filmików z wczorajszych testów i ustawień układu hamulcowego .







I jednak wyszło że coś jest nie tak jak powinno ... ;-( już mnie to zaczyna drażnić, ale się nie poddajemy . Nie da się zablokować hamulców z prędkości 80-100 Km/h
Nie wiem czy to ma znaczenie i chyba będziemy musieli z tym podłubać - servo i pompa hamulcowa została założona od 2.0 i zacisków jedno tłoczkowych, a mam u siebie dwu tłoczkowe i może tu mam ból .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FranoF1
post Tue, 28 Jun 2011 - 17:57
Post #86


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 April 2006
Skąd: ja to wiem...





CYTAT(Wojtek_GTX @ Tue, 28 Jun 2011 - 07:58) *
Nie wiem czy to ma znaczenie i chyba będziemy musieli z tym podłubać - servo i pompa hamulcowa została założona od 2.0 i zacisków jedno tłoczkowych, a mam u siebie dwu tłoczkowe i może tu mam ból .


To raczej niema nic do tego, moja pierwsza pompa hamulcowa dała rade zablokować 4x4 tłoczki, jedynie co mi na myśl przychodzi to średnica tłoczka z pompy, masz 25,40?


--------------------
B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 28 Jun 2011 - 18:35
Post #87


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(FranoF1 @ Tue, 28 Jun 2011 - 17:57) *
To raczej niema nic do tego, moja pierwsza pompa hamulcowa dała rade zablokować 4x4 tłoczki, jedynie co mi na myśl przychodzi to średnica tłoczka z pompy, masz 25,40?


Teraz nie wiem - generalnie jest "chyba" cieńsza od 2.8 i jest tylko z dwoma wyjściami - pompa od 2.8 ma 3 wyjścia chociaż tylko dwa są podpięte .
A nie orientujecie się czy serwa w Audi 80 się różnią ?? bo pomp jest dużo rodzajów

na wcześniejszych zdjęciach jest serwo które zostało zainstalowane ale pompa jest inna ta na zdjęciach jest od 2.8 V6


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 28 Jun 2011 - 18:36
Post #88


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(FranoF1 @ Tue, 28 Jun 2011 - 17:57) *
jedynie co mi na myśl przychodzi to średnica tłoczka z pompy, masz 25,40?



?? co przychodzi na myśl


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokolnh
post Tue, 28 Jun 2011 - 18:59
Post #89


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





CYTAT(Wojtek_GTX @ Wed, 22 Jun 2011 - 11:37) *
W poniedziałek robimy finisz prac i prowadzę autko na wymianę zawiasu na twardszy zestaw ;-)

co to masz za zawias ?


--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 28 Jun 2011 - 19:21
Post #90


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(sokolnh @ Tue, 28 Jun 2011 - 18:59) *
co to masz za zawias ?

z tyłu siedzi B8 z przodu nie wiem a sprężyny będą H&R


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 28 Jun 2011 - 20:42
Post #91


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Sprawdzałem w ETKA i serwo w każdej audi 80 jest takie samo 9" - w jakim jednym modelu występowało większe 10". A co do pomp hamulcowych są trzy rodzaje 22.2, 23.81 i 25.4 .
Zestawienie :

22,2 było np w NG
23,81 było w AAH w modelach V6
25,4 siedziały w 3B lub 7A

Znając życie i szczęście pewnie mam 22,2 bo to chyba był zestaw od silnika 2.0 .
Teraz pytanie czy jak zmienię pompę np na taką 25,4 czy powinno się poprawić a i czy to może jeszcze być wina korektora siły hamowania tego przy pompie ABS ??
Słaby jestem w układach hamulcowych .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 28 Jun 2011 - 20:59
Post #92


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





na 22,2 będą najmocniejsze hamulce chyba że braknie skoku.czy zestaw klocków z tarczami jest dotarty?tzn czy cała powierzchnia tarcz jest zabielona
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 29 Jun 2011 - 20:53
Post #93


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(hz10 @ Tue, 28 Jun 2011 - 20:59) *
na 22,2 będą najmocniejsze hamulce chyba że braknie skoku.czy zestaw klocków z tarczami jest dotarty?tzn czy cała powierzchnia tarcz jest zabielona


Tarcze z klockami "oki" w idealnym stanie i dotarte a co do wypowiedzi
CYTAT
chyba że braknie skoku
to nie za bardzo rozumiem, na czym brakuje ??


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 30 Jun 2011 - 08:54
Post #94


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





po prostu pompa moze mieć za małą wydajność objętościową aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w danym układzie i pedał wpadnie do podłogi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 30 Jun 2011 - 10:54
Post #95


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





na mniejszym tłoczku musisz użyć mniejszej siły na pedale żeby zahamować ale za to bedzie większy skok - pedał moze wpadać

na wiekszym tłoczku bedziesz miał twardszy pedał (krószy skok) ale bedzie wymagał więszej siły nacisku stopy

tak w uproszczeniu

ps.czesto w golfach jak chłopaki zakładali zaciski 2 tłoczkowe z S2 to przy pompach 22mm pedał brał przy samej podłodze - co jest trochę głupim uczuciem, wiec wymieniali na takie 23,8 lub 25,4


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bowill
post Thu, 30 Jun 2011 - 12:54
Post #96


User
Dołączył: Thu, 10 July 2003
Skąd: gdansk





podlaczajac sie pod temat, czy bede musial zmienic pompe przy wlozeniu wiekszych hebli?
tarcza 324 przod, zaciski 4 tloczkowe z cayenne. samochod coupe quattro 2,8 aah pierwotnie


--------------------
<komercyjne podpisy tylko w kontach PRO - admin>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 30 Jun 2011 - 13:04
Post #97


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





trudno wyczuć, jak założysz to bedziesz wiedział wink.gif
zaciski 4 tłoczkowe z cayenne czy touarega są duże i mają duże tłoczki, chyba 4x42mm wiec jest duzy wydatek płynu...
jak bedzie Ci za mocno wpadał pedał to wtedy wymień pompe na 25,4mm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bowill
post Thu, 30 Jun 2011 - 13:18
Post #98


User
Dołączył: Thu, 10 July 2003
Skąd: gdansk





ok dzieki:)


--------------------
<komercyjne podpisy tylko w kontach PRO - admin>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 30 Jun 2011 - 15:07
Post #99


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(cowboy @ Thu, 30 Jun 2011 - 10:54) *
na mniejszym tłoczku musisz użyć mniejszej siły na pedale żeby zahamować ale za to będzie większy skok - pedał może wpadać

na większym tłoczku będziesz miał twardszy pedał (krótszy skok) ale będzie wymagał większej siły nacisku stopy

tak w uproszczeniu

ps.czesto w golfach jak chłopaki zakładali zaciski 2 tłoczkowe z S2 to przy pompach 22mm pedał brał przy samej podłodze - co jest trochę głupim uczuciem, wiec wymieniali na takie 23,8 lub 25,4


Dzięki wielkie - naświetliło mi to wszystko


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Mon, 04 Jul 2011 - 08:03
Post #100


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Dzisiaj kupuje Serwo 10" wraz z pompa od 2.8V6, znalazłem blisko swojego domu taki zestawik a w sobotę zakupiłem od guziora druga skrzynie w dużo lepszym stanie - więc ruszam dalej ...


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 18:57