![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
WSZYSTKO świetnie zadziałało ;-) za pierwszym razem - ciężko było odpowietrzyć układ ale się udało ;-)
Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Łukasza z POWERGARAGE Zdjęcie z pod maski - jeszcze trzeba do ładu doprowadzić ale na testy było super ... ![]() Testy układu hamulcowego <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/i_r1-2NRrqw"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/i_r1-2NRrqw" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> A tu delikatne spotkanie z S4 <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vDr6HRlikZY"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vDr6HRlikZY" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Tak dla poruszenia mojego tematu, przyszły dzisiaj takie gadżeciki - dla mnie na jakiś pierwsze upalanko ;-)
![]() ![]() No i jeszcze przewód wodny który muszę wymienić bo stary jest cały popękany i w każdym możliwym miejscu cieknie ... ale będzie miodzio ;-) ![]() W poniedziałek robimy finisz prac i prowadzę autko na wymianę zawiasu na twardszy zestaw ;-) -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Dobry sprzęt wyszedł
![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Dobry sprzęt wyszedł ![]() Zły nie jest a mam nadzieje że będzie jeszcze lepiej jeździł ;-) i jakoś póki co daje radę, mam tylko nadzieje że wytrzyma pierwsze upalanko ... -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
A tu jeszcze kilka filmików z wczorajszych testów i ustawień układu hamulcowego .
I jednak wyszło że coś jest nie tak jak powinno ... ;-( już mnie to zaczyna drażnić, ale się nie poddajemy . Nie da się zablokować hamulców z prędkości 80-100 Km/h Nie wiem czy to ma znaczenie i chyba będziemy musieli z tym podłubać - servo i pompa hamulcowa została założona od 2.0 i zacisków jedno tłoczkowych, a mam u siebie dwu tłoczkowe i może tu mam ból . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 April 2006 Skąd: ja to wiem... ![]() |
Nie wiem czy to ma znaczenie i chyba będziemy musieli z tym podłubać - servo i pompa hamulcowa została założona od 2.0 i zacisków jedno tłoczkowych, a mam u siebie dwu tłoczkowe i może tu mam ból . To raczej niema nic do tego, moja pierwsza pompa hamulcowa dała rade zablokować 4x4 tłoczki, jedynie co mi na myśl przychodzi to średnica tłoczka z pompy, masz 25,40? -------------------- B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
To raczej niema nic do tego, moja pierwsza pompa hamulcowa dała rade zablokować 4x4 tłoczki, jedynie co mi na myśl przychodzi to średnica tłoczka z pompy, masz 25,40? Teraz nie wiem - generalnie jest "chyba" cieńsza od 2.8 i jest tylko z dwoma wyjściami - pompa od 2.8 ma 3 wyjścia chociaż tylko dwa są podpięte . A nie orientujecie się czy serwa w Audi 80 się różnią ?? bo pomp jest dużo rodzajów na wcześniejszych zdjęciach jest serwo które zostało zainstalowane ale pompa jest inna ta na zdjęciach jest od 2.8 V6 -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
jedynie co mi na myśl przychodzi to średnica tłoczka z pompy, masz 25,40? ?? co przychodzi na myśl -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 June 2008 Skąd: Kraków ![]() |
W poniedziałek robimy finisz prac i prowadzę autko na wymianę zawiasu na twardszy zestaw ;-) co to masz za zawias ? -------------------- urquattro sedan
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
co to masz za zawias ? z tyłu siedzi B8 z przodu nie wiem a sprężyny będą H&R -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Sprawdzałem w ETKA i serwo w każdej audi 80 jest takie samo 9" - w jakim jednym modelu występowało większe 10". A co do pomp hamulcowych są trzy rodzaje 22.2, 23.81 i 25.4 .
Zestawienie : 22,2 było np w NG 23,81 było w AAH w modelach V6 25,4 siedziały w 3B lub 7A Znając życie i szczęście pewnie mam 22,2 bo to chyba był zestaw od silnika 2.0 . Teraz pytanie czy jak zmienię pompę np na taką 25,4 czy powinno się poprawić a i czy to może jeszcze być wina korektora siły hamowania tego przy pompie ABS ?? Słaby jestem w układach hamulcowych . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
na 22,2 będą najmocniejsze hamulce chyba że braknie skoku.czy zestaw klocków z tarczami jest dotarty?tzn czy cała powierzchnia tarcz jest zabielona
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
na 22,2 będą najmocniejsze hamulce chyba że braknie skoku.czy zestaw klocków z tarczami jest dotarty?tzn czy cała powierzchnia tarcz jest zabielona Tarcze z klockami "oki" w idealnym stanie i dotarte a co do wypowiedzi CYTAT chyba że braknie skoku to nie za bardzo rozumiem, na czym brakuje ??
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
po prostu pompa moze mieć za małą wydajność objętościową aby wytworzyć odpowiednie ciśnienie w danym układzie i pedał wpadnie do podłogi
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
na mniejszym tłoczku musisz użyć mniejszej siły na pedale żeby zahamować ale za to bedzie większy skok - pedał moze wpadać
na wiekszym tłoczku bedziesz miał twardszy pedał (krószy skok) ale bedzie wymagał więszej siły nacisku stopy tak w uproszczeniu ps.czesto w golfach jak chłopaki zakładali zaciski 2 tłoczkowe z S2 to przy pompach 22mm pedał brał przy samej podłodze - co jest trochę głupim uczuciem, wiec wymieniali na takie 23,8 lub 25,4 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 10 July 2003 Skąd: gdansk ![]() |
podlaczajac sie pod temat, czy bede musial zmienic pompe przy wlozeniu wiekszych hebli?
tarcza 324 przod, zaciski 4 tloczkowe z cayenne. samochod coupe quattro 2,8 aah pierwotnie -------------------- <komercyjne podpisy tylko w kontach PRO - admin>
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
trudno wyczuć, jak założysz to bedziesz wiedział
![]() zaciski 4 tłoczkowe z cayenne czy touarega są duże i mają duże tłoczki, chyba 4x42mm wiec jest duzy wydatek płynu... jak bedzie Ci za mocno wpadał pedał to wtedy wymień pompe na 25,4mm -------------------- |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 10 July 2003 Skąd: gdansk ![]() |
ok dzieki:)
-------------------- <komercyjne podpisy tylko w kontach PRO - admin>
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
na mniejszym tłoczku musisz użyć mniejszej siły na pedale żeby zahamować ale za to będzie większy skok - pedał może wpadać na większym tłoczku będziesz miał twardszy pedał (krótszy skok) ale będzie wymagał większej siły nacisku stopy tak w uproszczeniu ps.czesto w golfach jak chłopaki zakładali zaciski 2 tłoczkowe z S2 to przy pompach 22mm pedał brał przy samej podłodze - co jest trochę głupim uczuciem, wiec wymieniali na takie 23,8 lub 25,4 Dzięki wielkie - naświetliło mi to wszystko -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Dzisiaj kupuje Serwo 10" wraz z pompa od 2.8V6, znalazłem blisko swojego domu taki zestawik a w sobotę zakupiłem od guziora druga skrzynie w dużo lepszym stanie - więc ruszam dalej ...
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 18:57 |