![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie zmienię - moim zdaniem na razie wystarcza i do tej mocy pasują (wjadą tarcze przód i tył nawiercanki nacinanki) + przewody w stalowym oplocie Oplot owszem, ale nawiercanki, nacinanki to wyrzucanie kasy w błoto, przekonasz się ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dokładnie.....wojtka trzyma przy tych heblach pewnie rozstaw 4x108 dla którego nie ma żadnej alternattywy na większy rozmiar . Można ew zamówić u producenta tarcze 314mm z rozstawem 4x108 albo zmienić piasty na te z A4 .
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
314mm to nie te z rs2? rs2 ma rozstaw 5x130 i tarczy 314mm nie było tam takiej. -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Są 300mm i 325mm z forda...
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Musze pojeździć i wtedy zobaczymy - a nawiercanie i nacinanie tarcz powoduje że klocki się nie szklą więc coś tam daje ... pojeździmy zobaczymy ;-) mam nadzieje że na ten sezon wystarczy
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Póki co mało się dzieje bo mój mechanizator u którego stoi autko miał jakieś większe zlecenie na zrobienie kilku klatek w autach i zaczął spawać doloty z kwasu oraz układy wydechowe (zarobiony) .
Pojechałem wczoraj i zapodałem nowy felunek (nieźle się prezentuje) ale to nie docelowe felgi ... mam BBS na oku ![]() ![]() Zainstalowałem tez hydrauliczny hamulec ręczny ponieważ w poniedziałek-wtorek ma zostać zasilony ... ![]() -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 10 July 2003 Skąd: gdansk ![]() |
-------------------- <komercyjne podpisy tylko w kontach PRO - admin>
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Czysta to będzie Focus pewnie...
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
300mm foka ST, 325mm foka RS, oba mkI żeby było 4x108
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 10 July 2003 Skąd: gdansk ![]() |
jest nawet jeden zestaw z rsa na allegro, jedyne 3000 zl, bezpieczenstwo kosztuje
![]() -------------------- <komercyjne podpisy tylko w kontach PRO - admin>
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Jak chcesz kupować razem z zaciskami... Była mowa o tarczach w słusznym rozmiarze na 4x108..., a nie o kompletach z wybujałą ceną...
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 27 January 2009 Skąd: stolyca ![]() |
ja ostatnio w spwoim acq zmieniałem rozstaw z 4x108 na 5x112 + przód tarcze 321 s4 zaciski brembo z E38 tył tarcze golf 3 280 przetoczone i przerobione zaciski s4 c4 cała konwersja kosztowała około 2tys tylko
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Ja się nie rwę do tych swapów hamulców - najpierw przećwiczę to co mam.
Auto ma za niedługi czas zostać ogołocone a zamiast szyb wjadą poliwęglany więc będzie lżejsze to i łatwiej je będzie zatrzymać . Jak go pomęczę na torze i się okaże kiszka wtedy zacznę myśleć - póki co chcę poużywać pięknej pogody i pokatować u rodziców na leśnych szutrach . No i mam nadzieję że się zaraz jakiś wypad na Słomczyn sklaruje ... wtedy będę miał odpowiedź . Ja mam tylko 290KM ... ;-) - wiem że jest ciężki ale po odelżaniu pojadę na wagę i zobaczymy -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Widzę moje dawne Audi dostało wreszcie jakiś żywszy silnik
![]() -------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Powoli powoli ale coś się z nim dzieje ... a nowe serce naprawdę zacnie napędza tą puszkę
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
A tu na razie kilka zdjęć z budowy nowego układu hamulcowego - przeniesienie serwa w miejsce po akumulatorze ( mega żmudne i trzeba było się troszkę pogłowić jak to zrobić )
Ale mój mega mechanik z POWERGARAGE zawsze coś wymyśli ... Bo to w brew pozorom nie jest prosty układ . Teraz trzeba pospinać wszystko przewodami miedzianymi. Już się nie mogę doczekać odpowietrzania wszystkiego ;-) ![]() ![]() ![]() ![]() Wszystkie elementy tej układanki jeszcze są do demontażu oraz do pomalowania - ale ładnie już pracują -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Heh, byłem, oglądałem. Mechanik odwalił na prawdę kawał pracy przy projektowaniu tego układu.
Wygląda sympatycznie ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
wooow nie wiedziałem że ktoś z forum SR jeszcze podbija do POWERGARAGE - ale robota jest Profi...
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Brylanta całkiem nie dawno poznałem w przemocar'ze podczas spawania klatki do e30 kombi. Bardzo porządny gość, ma dużą wiedzę, więc czasem z jakimiś pytaniami do niego podbijam
![]() A i do BMW mnie jakoś tak ciągnie, więc to kolejny powód, abym tam czasem siedział ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:25 |