![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
silnik przed przednią osią, tak samo jak V6 czy każdy inny silnik w tym nadwoziu, to mi nic nie daje. jeździłeś? podziel się wrażeniami jeśli jeździłeś. dlaczego nie da rady? Wojtek, odpowiesz? Jeździłem ale bardzo mało - auto troszkę ucieka przodem na zakrętach generalnie trzeba się przyzwyczaić (nauczyć jeździć takim wozem) . Wcześniej miałem mazdę 323GTR więc jazda jest całkiem inna ... a jak byś chciał takie audi żeby nie miało takowej przypadłości to SWAP na 1.8T20V lub 2.0 TFSI (ponoć jest dużo lepiej) . Co do mojego wozu wszystko się okaże jak wymienię zawias na twardszy no i jak zacznę jeździć ;-) A co do klimy to w mojej budzie była wycięta i wcale mnie nie interesowało odtwarzanie jej - nie ma już za dużo miejsca na jakieś napędy pomocnicze (najlepiej odnośnie tego tematu zapytaj Guziora) -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 16 September 2010 ![]() |
dzięki.
![]() |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
silnik przed przednią osią, tak samo jak V6 czy każdy inny silnik w tym nadwoziu, to mi nic nie daje. jeździłeś? podziel się wrażeniami jeśli jeździłeś. dlaczego nie da rady? Wojtek, odpowiesz? jesli czytalbys forum dluzej to guzior(bartek,ktory wlozyl najwiecej tych silnikow do b3/b4)wypowiadal sie na temat klimy. ''tak samo jak v6''-tylko v8 jest dluzszy o jedna pare cylindrow czyli okolo 8cm. wojtek podzielil sie z toba wrazeniami z jazd... |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
jesli czytalbys forum dluzej to guzior(bartek,ktory wlozyl najwiecej tych silnikow do b3/b4)wypowiadal sie na temat klimy. ''tak samo jak v6''-tylko v8 jest dluzszy o jedna pare cylindrow czyli okolo 8cm. wojtek podzielil sie z toba wrazeniami z jazd... Właśnie dlatego napisałem że odnośnie klimy Bartek by się najlepiej wypowiedział ... A co do wrażeń z jazdy wypowiem się za może niecały miesiąc jak już wszystko skończę i troszkę poganiam. Na pewno jest trudniej (inaczej) niż każdym innym w miarę czterołapem ale nie powiedziałem że źle ![]() -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 16 September 2010 ![]() |
wszystko zrozumiałem
![]() ![]() a tak zapytam, to będzie taki drogowy potworek czy maszynka bardziej na ćwiartkę? |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
ani to ani to - auto robię do zabawy - poganiać się po ulicach, torach może też w jakimś kajtku ale generalnie wóz tzw. weakendowy
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Witam
W piątek był grany pierwszy odpał po reanimacji motoru i podzespołów . Autko odpaliło i zaszokowało mnie ciśnieniem oleju - na zimnym 7 Bar na ciepłym na wolnych obrotach 4-5 Bar Wszystko działa, nic nie cieknie chociaż nie obyło się bez niespodzianek przy odpaleniu auta i rozgrzaniu silnika (cieknące przewody wodne, pęknięty zbiorniczek wyrównawczy), ale już jest idealnie. Wóz się wkręca, mega zasysa powietrze przez nowy dolot a z wydechu wydobywa się muzyka dla ucha V8 ;-) Pozostało: - Podłączenie przewodów hamulca ręcznego - mocowanie zrobione - Montaż foteli i pasów szelkowych - Dokończenie zawieszenia We wtorek lub środę auto jedzie na zrobienie oryginalnego ECU i montaż twardych sprężyn zawieszenia. Filmik z wkręcania się wozu - rozgrzany motor, troszkę zniekształcony dźwięk ;-( ale co tu oczekiwać od telefonu <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dL_aUcyaI5o"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dL_aUcyaI5o" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> ![]() ![]() -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
User Dołączył: Sun, 28 November 2010 ![]() |
Zegary wymiatają.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
One nie mają wymiatać tylko działać .
Za szafę z 4cyl musiał bym zapłacić 200PLN a za obrotomierz dałem 60PLN tak i z dodatkowymi wskaźnikami (ori sam czujnik ciśnienia 230PLN) a za wszystkie dodatkowe z czujnikami dałem 140 więc rachunek jest prosty ;-) A części do silnika V8 są porażające w ASO więc wszystkie zaoszczędzone PLN-y wolałem przeznaczyć na ori podzespoły do serca ;-) A ... i jeszcze ogołociłem go z różnego rodzaju wyciszeń i plastików - jak już się w niego wprawię to będzie ogołocenie wozu ze wszystkiego -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Wczoraj skończyliśmy dłubać o 24 i przyszedł czas na delikatne testy.
Auto odpycha się naprawdę godnie (na ECU od 3.6PT) więc dzisiaj wyjazd do elektronika oraz na wymianę zawieszenia . Podczas jazd próbnych okazało sie jeszcze ze trzeba zrobić porządek z serwem bo albo wyrwało się z grodzi poprzedniemu właścicielowi lub zostało załapane na jedną śrubkę ;-) Generalnie fura zapina bardzo fajnie tylko trzeba jej przejrzeć caluteńki układ hamulcowy . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Fajne auto, sam mocno myślałem nad taką wydumką
![]() ![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Wojtek, nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie ale ten dolot wygląda jak z PCV kanalizacja
![]() nie mogłes tego pomalowac na czarno lub biało albo czerwono ? ![]() nie kusi Cie jakis standalone ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Mnie nie boli kolor tego dolotu - ważne ze spełnia swoje zadanie .
Powoli wszystko sobie porobię, lakierował będę większość elementów silnika w lakierni proszkowej, stand-alon jak najbardziej jest w planach ale wjedzie już jako ostatni tam jest jeszcze masa rzeczy do zrobienia ale w między czasie będę mógł sobie jeździć I tak póki co nie mogę go okiełznać muszę się przyzwyczaić do mocy i momentu - jak wiesz jeżdżę galaxy w TDI co mocą nie grzeszy choć ma wtryski(od ciebie)i program (własne wykonanie) to nie jest to co audi :-) A że apetyt na moc rośnie w miarę jeżdżenia to wszystko będzie przede mną ;-) Póki co pozostało do zrobienia : - Podłączyć hydrauliczny ręczny - Zrobić przegrodę do dolotu aby sie nie nagrzewał - ECU,zawieszenie i poprawki wydechu - wymiana tarcz + klocki przód i tył A na jesień : - na tył torsen od V8 - zrobienie nowego kompletnego wydechu - Vems lub MS + większe wtryski -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Myślałem że troszkę w majówkę pomęczę brykę ale nie wyszło - zesrało się serwo i ... czeka nas znowu rozkręcanie .
Demont pedałów, kolumny itp a żeby zreanimować hamulce - a we wtorek po świętach miał jechać na zrobienie kompa zawiasu i innych pierdułek . Póki co chciałem oficjalnie podziękować POWERGARAGE za włożona pracę w mój wóz -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Myślałem że troszkę w majówkę pomęczę brykę ale nie wyszło - zesrało się serwo i ... czeka nas znowu rozkręcanie . Demont pedałów, kolumny itp a żeby zreanimować hamulce - a we wtorek po świętach miał jechać na zrobienie kompa zawiasu i innych pierdułek . Póki co chciałem oficjalnie podziękować serwisowi POWERGARAGE za włożona pracę w mój wóz z przodu masz dwutloczkowe girlingi,na tarczy 276? |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
z przodu masz dwu tloczkowe girlingi,na tarczy 276? Dokładnie tak a czemu pytasz ???? -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
to juz chyba wystarczajacy hamulec przy tej mocy,prawda?sprawdzales przed awaria serwa?
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
to juz chyba wystarczajacy hamulec przy tej mocy,prawda?sprawdzales przed awaria serwa? To jest żaden hamulec. Wojtek szybko go zmieni ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Nie zmienię - moim zdaniem na razie wystarcza i do tej mocy pasują (wjadą tarcze przód i tył nawiercanki nacinanki) + przewody w stalowym oplocie
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
to juz chyba wystarczajacy hamulec przy tej mocy,prawda?sprawdzales przed awaria serwa? Wg mnie nie jest on wystarczający w żadnej mocniejszej B4 ....nawet jak go nawiercisz,dasz lepsze klocki to średnica i wydajność przednich hebli kończy się przy tej masie na 200KM ....co innego w b2 tam,nawet przy V8 jakoś sobie poradzi ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 03:32 |