Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi B4 Coupe Quattro 4.2 V8 AEC, powered by GTRPROJECT
Wojtek_GTX
post Thu, 31 Mar 2011 - 08:47
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(BmwM5 @ Thu, 31 Mar 2011 - 03:44) *
silnik przed przednią osią, tak samo jak V6 czy każdy inny silnik w tym nadwoziu, to mi nic nie daje. jeździłeś?
podziel się wrażeniami jeśli jeździłeś.
dlaczego nie da rady?


Wojtek, odpowiesz?


Jeździłem ale bardzo mało - auto troszkę ucieka przodem na zakrętach generalnie trzeba się przyzwyczaić (nauczyć jeździć takim wozem) .
Wcześniej miałem mazdę 323GTR więc jazda jest całkiem inna ... a jak byś chciał takie audi żeby nie miało takowej przypadłości to SWAP na 1.8T20V lub 2.0 TFSI (ponoć jest dużo lepiej) .
Co do mojego wozu wszystko się okaże jak wymienię zawias na twardszy no i jak zacznę jeździć ;-)

A co do klimy to w mojej budzie była wycięta i wcale mnie nie interesowało odtwarzanie jej - nie ma już za dużo miejsca na jakieś napędy pomocnicze (najlepiej odnośnie tego tematu zapytaj Guziora)


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 31 Mar 2011 - 08:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BmwM5
post Thu, 31 Mar 2011 - 09:29
Post #42


Rookie
Dołączył: Thu, 16 September 2010





dzięki. smile.gif powodzenia w dalszych modach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Thu, 31 Mar 2011 - 11:35
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(BmwM5 @ Thu, 31 Mar 2011 - 03:44) *
silnik przed przednią osią, tak samo jak V6 czy każdy inny silnik w tym nadwoziu, to mi nic nie daje. jeździłeś? podziel się wrażeniami jeśli jeździłeś.
dlaczego nie da rady?


Wojtek, odpowiesz?


jesli czytalbys forum dluzej to guzior(bartek,ktory wlozyl najwiecej tych silnikow do b3/b4)wypowiadal sie na temat klimy.
''tak samo jak v6''-tylko v8 jest dluzszy o jedna pare cylindrow czyli okolo 8cm.
wojtek podzielil sie z toba wrazeniami z jazd...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 31 Mar 2011 - 15:12
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(raich @ Thu, 31 Mar 2011 - 11:35) *
jesli czytalbys forum dluzej to guzior(bartek,ktory wlozyl najwiecej tych silnikow do b3/b4)wypowiadal sie na temat klimy.
''tak samo jak v6''-tylko v8 jest dluzszy o jedna pare cylindrow czyli okolo 8cm.
wojtek podzielil sie z toba wrazeniami z jazd...


Właśnie dlatego napisałem że odnośnie klimy Bartek by się najlepiej wypowiedział ...
A co do wrażeń z jazdy wypowiem się za może niecały miesiąc jak już wszystko skończę i troszkę poganiam.
Na pewno jest trudniej (inaczej) niż każdym innym w miarę czterołapem ale nie powiedziałem że źle smile.gif


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BmwM5
post Thu, 31 Mar 2011 - 15:38
Post #45


Rookie
Dołączył: Thu, 16 September 2010





wszystko zrozumiałem smile.gif dzięki za informacje i namiary wink.gif

a tak zapytam, to będzie taki drogowy potworek czy maszynka bardziej na ćwiartkę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 31 Mar 2011 - 15:56
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





ani to ani to - auto robię do zabawy - poganiać się po ulicach, torach może też w jakimś kajtku ale generalnie wóz tzw. weakendowy


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 17 Apr 2011 - 12:25
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Witam
W piątek był grany pierwszy odpał po reanimacji motoru i podzespołów .

Autko odpaliło i zaszokowało mnie ciśnieniem oleju - na zimnym 7 Bar na ciepłym na wolnych obrotach 4-5 Bar
Wszystko działa, nic nie cieknie chociaż nie obyło się bez niespodzianek przy odpaleniu auta i rozgrzaniu silnika (cieknące przewody wodne, pęknięty zbiorniczek wyrównawczy), ale już jest idealnie.
Wóz się wkręca, mega zasysa powietrze przez nowy dolot a z wydechu wydobywa się muzyka dla ucha V8 ;-)

Pozostało:
- Podłączenie przewodów hamulca ręcznego - mocowanie zrobione
- Montaż foteli i pasów szelkowych
- Dokończenie zawieszenia

We wtorek lub środę auto jedzie na zrobienie oryginalnego ECU i montaż twardych sprężyn zawieszenia.

Filmik z wkręcania się wozu - rozgrzany motor, troszkę zniekształcony dźwięk ;-( ale co tu oczekiwać od telefonu
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dL_aUcyaI5o"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dL_aUcyaI5o" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>





--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gofli3007
post Sun, 17 Apr 2011 - 13:11
Post #48


User
Dołączył: Sun, 28 November 2010





Zegary wymiatają. biggrin.gif Trzymam kciuki i czekam na dalsze modyfikacje. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 17 Apr 2011 - 13:40
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





One nie mają wymiatać tylko działać .
Za szafę z 4cyl musiał bym zapłacić 200PLN a za obrotomierz dałem 60PLN tak i z dodatkowymi wskaźnikami (ori sam czujnik ciśnienia 230PLN) a za wszystkie dodatkowe z czujnikami dałem 140 więc rachunek jest prosty ;-)
A części do silnika V8 są porażające w ASO więc wszystkie zaoszczędzone PLN-y wolałem przeznaczyć na ori podzespoły do serca ;-)



A ... i jeszcze ogołociłem go z różnego rodzaju wyciszeń i plastików - jak już się w niego wprawię to będzie ogołocenie wozu ze wszystkiego


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 19 Apr 2011 - 07:31
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Wczoraj skończyliśmy dłubać o 24 i przyszedł czas na delikatne testy.
Auto odpycha się naprawdę godnie (na ECU od 3.6PT) więc dzisiaj wyjazd do elektronika oraz na wymianę zawieszenia .
Podczas jazd próbnych okazało sie jeszcze ze trzeba zrobić porządek z serwem bo albo wyrwało się z grodzi poprzedniemu właścicielowi lub zostało załapane na jedną śrubkę ;-)
Generalnie fura zapina bardzo fajnie tylko trzeba jej przejrzeć caluteńki układ hamulcowy .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 20 Apr 2011 - 07:42
Post #51


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Fajne auto, sam mocno myślałem nad taką wydumką smile.gif Nie słuchaj tych co ci mówią że coś mogłoby być ładniejsze, ma działać i zapierdalać! smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 20 Apr 2011 - 11:11
Post #52


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Wojtek, nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie ale ten dolot wygląda jak z PCV kanalizacja wink.gif

nie mogłes tego pomalowac na czarno lub biało albo czerwono ? smile.gif

nie kusi Cie jakis standalone ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 20 Apr 2011 - 11:32
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Mnie nie boli kolor tego dolotu - ważne ze spełnia swoje zadanie .

Powoli wszystko sobie porobię, lakierował będę większość elementów silnika w lakierni proszkowej, stand-alon jak najbardziej jest w planach ale wjedzie już jako ostatni tam jest jeszcze masa rzeczy do zrobienia ale w między czasie będę mógł sobie jeździć

I tak póki co nie mogę go okiełznać muszę się przyzwyczaić do mocy i momentu - jak wiesz jeżdżę galaxy w TDI co mocą nie grzeszy choć ma wtryski(od ciebie)i program (własne wykonanie) to nie jest to co audi :-)
A że apetyt na moc rośnie w miarę jeżdżenia to wszystko będzie przede mną ;-)

Póki co pozostało do zrobienia :

- Podłączyć hydrauliczny ręczny
- Zrobić przegrodę do dolotu aby sie nie nagrzewał
- ECU,zawieszenie i poprawki wydechu
- wymiana tarcz + klocki przód i tył


A na jesień :

- na tył torsen od V8
- zrobienie nowego kompletnego wydechu
- Vems lub MS + większe wtryski


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Fri, 22 Apr 2011 - 19:40
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Myślałem że troszkę w majówkę pomęczę brykę ale nie wyszło - zesrało się serwo i ... czeka nas znowu rozkręcanie .
Demont pedałów, kolumny itp a żeby zreanimować hamulce - a we wtorek po świętach miał jechać na zrobienie kompa zawiasu i innych pierdułek .

Póki co chciałem oficjalnie podziękować POWERGARAGE za włożona pracę w mój wóz


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 23 Apr 2011 - 12:35
Post #55


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(Wojtek_GTX @ Fri, 22 Apr 2011 - 19:40) *
Myślałem że troszkę w majówkę pomęczę brykę ale nie wyszło - zesrało się serwo i ... czeka nas znowu rozkręcanie .
Demont pedałów, kolumny itp a żeby zreanimować hamulce - a we wtorek po świętach miał jechać na zrobienie kompa zawiasu i innych pierdułek .

Póki co chciałem oficjalnie podziękować serwisowi POWERGARAGE za włożona pracę w mój wóz


z przodu masz dwutloczkowe girlingi,na tarczy 276?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sat, 23 Apr 2011 - 20:57
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(raich @ Sat, 23 Apr 2011 - 12:35) *
z przodu masz dwu tloczkowe girlingi,na tarczy 276?


Dokładnie tak a czemu pytasz ????


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sun, 24 Apr 2011 - 15:42
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





to juz chyba wystarczajacy hamulec przy tej mocy,prawda?sprawdzales przed awaria serwa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Sun, 24 Apr 2011 - 19:01
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(raich @ Sun, 24 Apr 2011 - 15:42) *
to juz chyba wystarczajacy hamulec przy tej mocy,prawda?sprawdzales przed awaria serwa?



To jest żaden hamulec. Wojtek szybko go zmieni wink.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 24 Apr 2011 - 22:38
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Nie zmienię - moim zdaniem na razie wystarcza i do tej mocy pasują (wjadą tarcze przód i tył nawiercanki nacinanki) + przewody w stalowym oplocie


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 25 Apr 2011 - 11:50
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(raich @ Sun, 24 Apr 2011 - 15:42) *
to juz chyba wystarczajacy hamulec przy tej mocy,prawda?sprawdzales przed awaria serwa?


Wg mnie nie jest on wystarczający w żadnej mocniejszej B4 ....nawet jak go nawiercisz,dasz lepsze klocki to średnica i wydajność przednich hebli kończy się przy tej masie na 200KM ....co innego w b2 tam,nawet przy V8 jakoś sobie poradzi wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 03:32