Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi B4 Coupe Quattro 4.2 V8 AEC, powered by GTRPROJECT
jackkpl
post Tue, 15 Feb 2011 - 09:03
Post #21


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Low budget - chodzilo mi o to,ze auto nie kosztowalo 50 tys, a mody 20 tys, a lata bardzo przyzwoicie. 290 koni w budzie (strzelam 1300-1400kg) 4x4 robi szal. Najmocniejsze evo ma podobny wspolczynnik mocy do masy, a moim zdaniem osiagi ma wystarczajace nawet dla wybrednych smile.gif.


Guzior pisal,ze sam audi 80 z silnikiem (nie wliczajac jego pracy) zlozyl za 10-12tys pln, a to jakby nie patrzec jest low budget.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 15 Feb 2011 - 09:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 15 Feb 2011 - 09:03
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





A po wczorajszych pracach doszła bardzo elegancka ramka do chłodnicy od M3 z mocowaniami do wentylatorów no i nie dokończony dolot .


Sama rameczka - pod oryginalne mocowania chłodnicy


Już z wentylatorkami SPAL dają zdrowo jak na takie cieniaki ;-)


Na razie docięta sama rura o powiększonym przelocie pod oryginalną pokrywę powietrza na zdjęciu z jednym mocowaniem - jeszcze jedno mocowanie trzeba z przodu .

No i strugam już zaślepienie drugiej strony pokrywy bo w V8 są dwa a tu się nie zmieszczą


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 15 Feb 2011 - 09:18
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(jackkpl @ Tue, 15 Feb 2011 - 09:03) *
Low budget - chodziło mi o to,ze auto nie kosztowało 50 tys, a mody 20 tys, a lata bardzo przyzwoicie. 290 koni w budzie (strzelam 1300-1400kg) 4x4 robi szal. Najmocniejsze evo maja podobny współczynnik mocy do masy, a moim zdaniem osiągi ma wystarczające nawet dla wybrednych smile.gif.


Guzior pisał,ze sam audi 80 z silnikiem (nie wliczając jego pracy) złożył za 10-12tys pln, a to jakby nie patrzeć jest low budget.


Nie no jasne co do cen to się zgadzam ale najczęściej to jest odwrotnie auto kosztuje 20 a mody 50 ;-) .... a co do szału to tak szczerze prawie 300 KM w mojej starej 323GTR robiło lepszą robotę tyle że dużo lżejsze, turbo i postrzelać ze sprzęgła nie było można bo skrzynia do wymiany a z dostępnością krucho a audiki to pancerniaki ;-)


Generalnie co do szału to się nie będę wypowiadał póki nie założę komputera od 4.2 AEC bo na razie jeżdżę na ECU od 3.6PT ;-)


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Tue, 15 Feb 2011 - 10:11
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Bardzo mi się podoba ten projekt.
Ten holder akumulatora sam robiłeś, czy można gdzieś kupić gotowca ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 15 Feb 2011 - 17:44
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Mocowanie do akumulatora jak i pasowanie chłodnicy oraz stelaż do wentylatorów wszystko robi mi mój kolega mechanik który lubi takie dłubania (powoli ale bardzo ładnie) .
Gościu mam mi też zamontować wszystkie wskaźniki wraz z czujnikami fotele z pasami itp. troszkę się ciągnie ale wszystkie prace które już kończy mega cieszą oko .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Wed, 16 Feb 2011 - 09:29
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Zgadzam się, bo widać tą dbałość o szczegóły.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 17 Feb 2011 - 09:29
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Wczoraj był grany montaż wystruganych elementów pod chłodnicę wodną oraz doszło nowe mocowanie i umiejscowienie chłodnicy oleju


montaż chłodnicy wody - nie obeszło się bez problemów ale już jest git ;-) teraz tylko malowanie podzespołów


przyspawane nowe mocowanie chłodnicy oleju - bo poprzednie sie urwało i chłodnica na opaskach zaciskowych wisiała, na jesień zakupie chłodnice oleju od M3 dorobię przewody i pójdzie pod chłodnice wody już mocowanie nawet pod nią wykonane ;-)
Ta jest zainstalowana troszkę pod kątem ponieważ jest za wysoka i nie chciałem żeby wystawała poniżej zderzaka (zaraz by była dziurawa albo przetarta)


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Thu, 17 Feb 2011 - 10:17
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Ledwo widac, czy łapa z przodu silnika tez jest zamontowana?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 17 Feb 2011 - 10:49
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(olozwirski @ Thu, 17 Feb 2011 - 10:17) *
Ledwo widac, czy łapa z przodu silnika tez jest zamontowana?

chodzi ci o ta co jest przy alternatorze ?? właśnie strasznie mnie zastanawiało po co to mocowanie jest (a ona jest do mocowania silnika ?? )
Bo tam nie była od początku zainstalowana poduszka .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Thu, 17 Feb 2011 - 11:37
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Tak, właśnie o tą mi chodzi.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Thu, 17 Feb 2011 - 11:59
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Lepiej coś wystrugać i to na sztywno, bo Ci motór maską wyjdzie wink.gif wink.gif


--------------------
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Thu, 17 Feb 2011 - 12:53
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Mysle ze mozna ja soboe odpusci wiekszosc wozow ma na dwie .
A czemu piszesz ze wyskoczy silnik przez maske


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 17 Feb 2011 - 13:17
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe16c06845483874.html

Jak widzisz nad alternatorem V6 ( R5) w audi mają poduszkę....ona tak naprawdę jak auto jest w spoczynku wisi tak jakby w powietrzu ..jej rola to ograniczenie ruchu całego zespołu napędowego podczas przyspieszania,hamowania itp


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Fri, 25 Feb 2011 - 21:54
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer






Troszeczkę przycichło ale od poniedziałku wracam do pracy nad Audi - musiałem poczekać na łapę do mocowania do przedniej podłużnicy bo została obcięta od silnika (wcześniejszy właściciel jej nie zainstalował) - ciężko coś takiego znaleźć ale dzisiaj odebrałem z poczty i ruszamy dalej .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 08 Mar 2011 - 15:21
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





No i dalej w ciemnej du...
Rozebraliśmy rozrząd a pasek był tak wyciągnięty że szok czegoś takiego nie widziałem - dobrze że zostało ruszone.
Nowy komplet już czeka (tani nie był ) przy okazji poszły wszystkie rolki pomocniczego, pompa wody, uszczelniacz wału, pompy oleju

Składanko nowych podzespołów i dalej z przerabianiem ...


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 09 Mar 2011 - 08:54
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Wczoraj przyszedł nowy gift ;-)





--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 30 Mar 2011 - 15:39
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





A jednak teraz ;-) na miejsce zawitał nowy 3,5" dolot zakończony filtrem stożkowym FUJITA - rura jest z kwasu ale oddaję ją do lakierowania proszkowego .





Została wykonana też przednia łapa mocowania silnika .





--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BmwM5
post Wed, 30 Mar 2011 - 16:56
Post #38


Rookie
Dołączył: Thu, 16 September 2010





a ja mam pytanie jak z prowadzeniem? konkretnie to w zakręcie. V8 jest całą z alu w przeciwieństwie do V6 co wyjechała z fabryki. te V8 są dużo cięższe od V6? mam też jeszcze jedno pytanie. co z klimą? istnieje szansa aby nie tracić klimy? konkretnie automatycznej (klimatronik czy jak to tam)

a tak swoją drogą to przyjemna maszyna. szkoda że audi nie pokusiło się o wstawienie V8 w serii wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Thu, 31 Mar 2011 - 02:12
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(BmwM5 @ Wed, 30 Mar 2011 - 16:56) *
a ja mam pytanie jak z prowadzeniem? konkretnie to w zakręcie. V8 jest całą z alu w przeciwieństwie do V6 co wyjechała z fabryki. te V8 są dużo cięższe od V6? mam też jeszcze jedno pytanie. co z klimą? istnieje szansa aby nie tracić klimy? konkretnie automatycznej (klimatronik czy jak to tam)

a tak swoją drogą to przyjemna maszyna. szkoda że audi nie pokusiło się o wstawienie V8 w serii wink.gif

-silnik w duzej mierze przed przednia osia
-nie da rady zostawic klimy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BmwM5
post Thu, 31 Mar 2011 - 03:44
Post #40


Rookie
Dołączył: Thu, 16 September 2010





silnik przed przednią osią, tak samo jak V6 czy każdy inny silnik w tym nadwoziu, to mi nic nie daje. jeździłeś? podziel się wrażeniami jeśli jeździłeś.
dlaczego nie da rady?


Wojtek, odpowiesz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 19:30