Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi B4 Coupe Quattro 4.2 V8 AEC, powered by GTRPROJECT
dżordżyk
post Fri, 27 Jan 2012 - 22:55
Post #181


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(A90Q @ Fri, 27 Jan 2012 - 12:14) *
lepiej 100 kg mnie niż 100 km więcej

Pamiętaj że gdzieś jest granica. Bo jeśli auto będzie znów za lekkie to będzie miało gorszą przyczepność przy większych prędkościach. Nie bez powodu matka fabryka Audi AG wsadza mocne silniki do większych cięższych aut.
Pytanie do ciebie Wojtek, czy po zerwaniu wygłuszeń bitumicznych blacha zaczęła drżeć? Lub czy jakieś inne niepowołane sktuki tego były?
Bo ja jeszcze tego nie zrobiłem, a można by w sumie. Tylko czy komfort na tym drastycznie nie ucierpi.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 27 Jan 2012 - 22:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
spector
post Fri, 27 Jan 2012 - 23:51
Post #182


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 August 2011
Skąd: Radość.





CYTAT(dżordżyk @ Fri, 27 Jan 2012 - 22:55) *
Tylko czy komfort na tym drastycznie nie ucierpi.


Zrobi sie konserwa troche, nawet jak nawrzucasz dywaników, wycieraczek i czego tam sobie można zażyczyć, wokół będzie sama blacha.
To jak ze e-szperą w rwd, mi nie przeszkadza, a inny będzie szczekał w zaparte, że sie nie da jeździć smile.gif


--------------------
Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sat, 28 Jan 2012 - 10:25
Post #183


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





no w przypadku tej budy czy b2,3,4 to nie ma co się martwić że będzie za lekka, bo poniżej 1 t to raczej bardzo trudno zejść, wręcz jest to nie możliwe. Porównywanie aut seryjnych do tych z przeznaczeniem do sportu nic nie da. Duża masę musi "ciągnąć" duży mocny motor, przecież do A8 nie wsadzą 1.9tdi?

Buda wibruje - sztywne zawieszenie sztywna, kompletnie wypruta buda - nie ma opcji. Przez jakiś czas szukałem luzu w tylnym zawieszeniu a to była blacha dachu i klapy, która przy 140 wpadała w wibrację. Moim zdaniem jeśli auto jest do sportu nie ma co udawać, że normalnie można tym jeździć cywilnie.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sat, 28 Jan 2012 - 13:09
Post #184


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





buda nie drży jedyne co to się głośniej zrobiło ale ... mi to nie przeszkadza bo i tak słucham dźwięku V8


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 29 Jan 2012 - 16:49
Post #185


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





To ile można zdjąć kg, zrywając bitgumy ?


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noodl3s
post Sun, 29 Jan 2012 - 18:02
Post #186


User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(dżordżyk @ Sun, 29 Jan 2012 - 16:49) *
To ile można zdjąć kg, zrywając bitgumy ?

U mnie w sedanie nie było szału i wyszło max. 10 kg. Ale ja skrobałem tylko środek.


--------------------
Best ET- 14.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sun, 29 Jan 2012 - 18:37
Post #187


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





audi 90 q 7A sedan wersja full waga katalog - 1320 kg, wypruta do 0, przebudowana, zbudowana waga 1094 kg bez kierowcy. Bitumy, wszystkie 30-35 kg.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kuba988
post Sun, 29 Jan 2012 - 18:58
Post #188


Rookie
Dołączył: Tue, 20 December 2011
Skąd: Lublin





ostatnio wyprułem w 80 q sedan tylko w środku i bitumy ważyły ponad 15kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 29 Jan 2012 - 19:59
Post #189


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Ja wywaliłem tylko bitumy oraz wygłuszenia ze środka auta ale ich nie ważyłem więc nie wiem jaka była ich waga .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noodl3s
post Sun, 29 Jan 2012 - 20:43
Post #190


User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(Wojtek_GTX @ Sun, 29 Jan 2012 - 19:59) *
Ja wywaliłem tylko bitumy oraz wygłuszenia ze środka auta ale ich nie ważyłem więc nie wiem jaka była ich waga .

No to skoro jesteśmy przy odchudzaniu to wycięcie wzmocnień z maski daje nie więcej jak 1-2 kg - gra nie warta świeczki biggrin.gif A ja na jakimś forum czytałem że z 10kg można zdjąć z masy laugh.gif


--------------------
Best ET- 14.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sun, 29 Jan 2012 - 20:46
Post #191


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





jest ich kilka rodzai, wew są maty w arkuszach, które odchodzą bardzo łatwo w całości, ale znaczna cześć to masa natryskiwana fabrycznie i jest wszędzie. Ja mówię o oskrobaniu całego auta - wszystkie zakamarki, do blachy.

1-2 kg nie warte świeczki?

jeśli buduję się auto do sportu to waga ma znaczenie, prawda? To proste, każe nie warte wywalania kg wrzucajcie do wiaderka i potem to zważcie, zobaczycie ile tego będzie.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 29 Jan 2012 - 22:27
Post #192


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Ja nie buduję auta do sportu tylko dla zabawy ... więc nie będę skrobał całej blachy .
Postaram się odelżyć z tego co na wierzchu .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sat, 18 Feb 2012 - 20:52
Post #193


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Witam

Wymieniłem w wozie przednie amortyzatory Koni sporty ... jest bajka biggrin.gif
Wjechała nowa pompa wspomagania oraz rozrusznik - też jest przyjemniej ;-)

No i dzisiaj z nudów zrobiłem sobie licznik z shift lightem oraz w związku z tym że sygnał z ECU jest 4 cyl to wymieniłem cyferblat na sztukę z 4 -cyl .







--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Witek88
post Sat, 18 Feb 2012 - 21:29
Post #194


User
Dołączył: Sun, 12 September 2010
Skąd: Łąg





No to fajnie że z 4 cyl licznik podejdzie, bo u mnie cały czas pokazuje zaniżone obroty i zastanawiałem się jak to rozwiązać, a jak zorwiązałeś shift light? Widzę że masz dodatkowy układ scalony, można go kupić na allegro? Ja mam jeszcze jeden problem, jak jadę powyżej ok 2tyś obr po puszczeniu gazu odrotomierz spada do 0 i czuć wyraźne szerpnięcie po dodaniu gazu, a po wsiśnięciu sprzęgła przy puszczonym gazie obr wraca na swoje miejsce.


--------------------
zabawka - Audi 80 B4 V8 abz 299KM 400Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sat, 18 Feb 2012 - 21:37
Post #195


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(Witek88 @ Sat, 18 Feb 2012 - 21:29) *
No to fajnie że z 4 cyl licznik podejdzie, bo u mnie cały czas pokazuje zaniżone obroty i zastanawiałem się jak to rozwiązać, a jak rozwiązałeś shift light? Widzę że masz dodatkowy układ scalony, można go kupić na allegro? Ja mam jeszcze jeden problem, jak jadę powyżej ok 2tyś obr po puszczeniu gazu obrotomierz spada do 0 i czuć wyraźne szarpnięcie po dodaniu gazu, a po wciśnięciu sprzęgła przy puszczonym gazie obr wraca na swoje miejsce.


U ciebie z obrotomierzem jest chyba inna bajka bo twoje ECU podobno ... wypuszcza sygnał na 8 Cylindrów - więc może poszukaj i spróbuj podpasować obrotkę od jakiejś innej V8 lub zapodaj zewnętrzny tak jak ja miałem .
Shift light zakupiłem z jakiejś stronki - musiał bym poszukać w emailach - ale działa całkiem fajnie bo już sprawdziłem.


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tcharec
post Sun, 19 Feb 2012 - 12:45
Post #196


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 May 2005
Skąd: Gliwice





Sprzedający - regulatorytyryst
Link do aukcji - http://moto.allegro.pl/shiftlight-shift-li...2120019974.html


--------------------
'91 Sierra kombi 24V (BOA)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Sun, 19 Feb 2012 - 20:28
Post #197


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





akurat nie od tego pana ale taka sama produkcja chyba


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Mon, 05 Mar 2012 - 17:15
Post #198


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Akurat w sobotę udało mi się zakupić za rozsądne pieniądze nowe podnośniki szyb a co najważniejsze NA KORBKI ;-) więc ze 2 Kg na drzwi ;-) uda się jeszcze urwać (z wiązkami kabli) jak zdemontuję .
Taka pierdoła ale cieszy ...

Powolutku robi się cieplej więc może coś zacznę działać z kolektorami ...


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 05 Mar 2012 - 17:54
Post #199


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Widziałem że auto na sprzedaż. Żdziwiłem się. Chwilowy marudny pomysł, czy faktycznie chcesz pozbyć się auta?

Schiftlight- fajna sprawa, chyba nabędę takie cośik do zabawki smile.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Mon, 05 Mar 2012 - 18:30
Post #200


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





To nie do końca tak że się chcę pozbyć - jak się sprzeda to będzie drugi projekt (bo mam już coś grubego na oku) jak nie to drugie dobrze bo naprawdę dużo w niego włożyłem serca i nadal wkładam a najbliższym czasie mam też kilka prac do zrealizowania.
Pierwszym tematem jest montaż kolektorów rurowych
Drugi to Nitro i strzał 100Km
A teraz jeszcze mam do wzięcia za dobrą kasę dwa silniki jeden to 4.2AEC a drugi to 3.6PT i z tego co się podowiadywałem to można by się pokusić i zbudować z tych dwóch motorów jeden fajny pod większą moc ... zresztą jak ktoś by poczytał to wszystko jest na forach


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:05