![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
lepiej 100 kg mnie niż 100 km więcej Pamiętaj że gdzieś jest granica. Bo jeśli auto będzie znów za lekkie to będzie miało gorszą przyczepność przy większych prędkościach. Nie bez powodu matka fabryka Audi AG wsadza mocne silniki do większych cięższych aut. Pytanie do ciebie Wojtek, czy po zerwaniu wygłuszeń bitumicznych blacha zaczęła drżeć? Lub czy jakieś inne niepowołane sktuki tego były? Bo ja jeszcze tego nie zrobiłem, a można by w sumie. Tylko czy komfort na tym drastycznie nie ucierpi. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 August 2011 Skąd: Radość. ![]() |
Tylko czy komfort na tym drastycznie nie ucierpi. Zrobi sie konserwa troche, nawet jak nawrzucasz dywaników, wycieraczek i czego tam sobie można zażyczyć, wokół będzie sama blacha. To jak ze e-szperą w rwd, mi nie przeszkadza, a inny będzie szczekał w zaparte, że sie nie da jeździć ![]() -------------------- Żadne hobby, daj mi spokój i sam dorośnij.
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
no w przypadku tej budy czy b2,3,4 to nie ma co się martwić że będzie za lekka, bo poniżej 1 t to raczej bardzo trudno zejść, wręcz jest to nie możliwe. Porównywanie aut seryjnych do tych z przeznaczeniem do sportu nic nie da. Duża masę musi "ciągnąć" duży mocny motor, przecież do A8 nie wsadzą 1.9tdi?
Buda wibruje - sztywne zawieszenie sztywna, kompletnie wypruta buda - nie ma opcji. Przez jakiś czas szukałem luzu w tylnym zawieszeniu a to była blacha dachu i klapy, która przy 140 wpadała w wibrację. Moim zdaniem jeśli auto jest do sportu nie ma co udawać, że normalnie można tym jeździć cywilnie. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
buda nie drży jedyne co to się głośniej zrobiło ale ... mi to nie przeszkadza bo i tak słucham dźwięku V8
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
To ile można zdjąć kg, zrywając bitgumy ?
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: Lublin ![]() |
To ile można zdjąć kg, zrywając bitgumy ? U mnie w sedanie nie było szału i wyszło max. 10 kg. Ale ja skrobałem tylko środek. -------------------- Best ET- 14.5
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
audi 90 q 7A sedan wersja full waga katalog - 1320 kg, wypruta do 0, przebudowana, zbudowana waga 1094 kg bez kierowcy. Bitumy, wszystkie 30-35 kg.
-------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 20 December 2011 Skąd: Lublin ![]() |
ostatnio wyprułem w 80 q sedan tylko w środku i bitumy ważyły ponad 15kg
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Ja wywaliłem tylko bitumy oraz wygłuszenia ze środka auta ale ich nie ważyłem więc nie wiem jaka była ich waga .
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Ja wywaliłem tylko bitumy oraz wygłuszenia ze środka auta ale ich nie ważyłem więc nie wiem jaka była ich waga . No to skoro jesteśmy przy odchudzaniu to wycięcie wzmocnień z maski daje nie więcej jak 1-2 kg - gra nie warta świeczki ![]() ![]() -------------------- Best ET- 14.5
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
jest ich kilka rodzai, wew są maty w arkuszach, które odchodzą bardzo łatwo w całości, ale znaczna cześć to masa natryskiwana fabrycznie i jest wszędzie. Ja mówię o oskrobaniu całego auta - wszystkie zakamarki, do blachy.
1-2 kg nie warte świeczki? jeśli buduję się auto do sportu to waga ma znaczenie, prawda? To proste, każe nie warte wywalania kg wrzucajcie do wiaderka i potem to zważcie, zobaczycie ile tego będzie. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Ja nie buduję auta do sportu tylko dla zabawy ... więc nie będę skrobał całej blachy .
Postaram się odelżyć z tego co na wierzchu . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Witam
Wymieniłem w wozie przednie amortyzatory Koni sporty ... jest bajka ![]() Wjechała nowa pompa wspomagania oraz rozrusznik - też jest przyjemniej ;-) No i dzisiaj z nudów zrobiłem sobie licznik z shift lightem oraz w związku z tym że sygnał z ECU jest 4 cyl to wymieniłem cyferblat na sztukę z 4 -cyl . ![]() ![]() -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 12 September 2010 Skąd: Łąg ![]() |
No to fajnie że z 4 cyl licznik podejdzie, bo u mnie cały czas pokazuje zaniżone obroty i zastanawiałem się jak to rozwiązać, a jak zorwiązałeś shift light? Widzę że masz dodatkowy układ scalony, można go kupić na allegro? Ja mam jeszcze jeden problem, jak jadę powyżej ok 2tyś obr po puszczeniu gazu odrotomierz spada do 0 i czuć wyraźne szerpnięcie po dodaniu gazu, a po wsiśnięciu sprzęgła przy puszczonym gazie obr wraca na swoje miejsce.
-------------------- zabawka - Audi 80 B4 V8 abz 299KM 400Nm
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
No to fajnie że z 4 cyl licznik podejdzie, bo u mnie cały czas pokazuje zaniżone obroty i zastanawiałem się jak to rozwiązać, a jak rozwiązałeś shift light? Widzę że masz dodatkowy układ scalony, można go kupić na allegro? Ja mam jeszcze jeden problem, jak jadę powyżej ok 2tyś obr po puszczeniu gazu obrotomierz spada do 0 i czuć wyraźne szarpnięcie po dodaniu gazu, a po wciśnięciu sprzęgła przy puszczonym gazie obr wraca na swoje miejsce. U ciebie z obrotomierzem jest chyba inna bajka bo twoje ECU podobno ... wypuszcza sygnał na 8 Cylindrów - więc może poszukaj i spróbuj podpasować obrotkę od jakiejś innej V8 lub zapodaj zewnętrzny tak jak ja miałem . Shift light zakupiłem z jakiejś stronki - musiał bym poszukać w emailach - ale działa całkiem fajnie bo już sprawdziłem. -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice ![]() |
Sprzedający - regulatorytyryst
Link do aukcji - http://moto.allegro.pl/shiftlight-shift-li...2120019974.html -------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
akurat nie od tego pana ale taka sama produkcja chyba
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Akurat w sobotę udało mi się zakupić za rozsądne pieniądze nowe podnośniki szyb a co najważniejsze NA KORBKI ;-) więc ze 2 Kg na drzwi ;-) uda się jeszcze urwać (z wiązkami kabli) jak zdemontuję .
Taka pierdoła ale cieszy ... Powolutku robi się cieplej więc może coś zacznę działać z kolektorami ... -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Widziałem że auto na sprzedaż. Żdziwiłem się. Chwilowy marudny pomysł, czy faktycznie chcesz pozbyć się auta?
Schiftlight- fajna sprawa, chyba nabędę takie cośik do zabawki ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
To nie do końca tak że się chcę pozbyć - jak się sprzeda to będzie drugi projekt (bo mam już coś grubego na oku) jak nie to drugie dobrze bo naprawdę dużo w niego włożyłem serca i nadal wkładam a najbliższym czasie mam też kilka prac do zrealizowania.
Pierwszym tematem jest montaż kolektorów rurowych Drugi to Nitro i strzał 100Km A teraz jeszcze mam do wzięcia za dobrą kasę dwa silniki jeden to 4.2AEC a drugi to 3.6PT i z tego co się podowiadywałem to można by się pokusić i zbudować z tych dwóch motorów jeden fajny pod większą moc ... zresztą jak ktoś by poczytał to wszystko jest na forach -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:05 |