Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Sunny GTI-R SR20vet
240Z
post Sat, 09 Jul 2011 - 19:14
Post #21


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





CYTAT(michalbtl @ Sat, 09 Jul 2011 - 10:57) *
- jest już zestaw hebli od 350Z przód i 200sx tył. Dodatkowo przewody w stalowym oplocie


Jak zamierzacie podpasować zestaw od 350Z z przodu, skoro GTI-R ma rozstaw 4x100? Pożenicie to z tarczami z jakiegoś Golfa?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 09 Jul 2011 - 19:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Inferoy
post Sat, 09 Jul 2011 - 19:22
Post #22


Rookie
Dołączył: Fri, 06 March 2009
Skąd: Otwock





CYTAT(yapko @ Mon, 07 Feb 2011 - 00:48) *
Widze że zdecydowaliście się posadzić IC nad wzmocnieniem przednim tak jak i ja smile.gif Dobre miejsce chociaż trzeba było troche wyciąć w związku z wlotem/wylotem IC'ka
Dlaczego nie poszliście w zewnętrzny wastegate? Chinole robią i coś takiego w identycznej cenie smile.gif
Fajnie że zostały nakładki na nadkola. Czekam na zdjęcia złożonego przodu
Druga rzecz która mnie ciekawi to rozwiązanie rurki turbina->intercooler


Nie poszliśmy w zewnętrzny westgate z paru powodów:
po pierwsze miało być na początku tylko lekko podkręcone na turbo auto
po drugie ten garrett został już przez nas wielokrotnie sprawdzony i zawsze dawał zadowalające efekty
po trzecie jest to chyba już największa turbina którą da się wsadzić w bliżej fabrycznym położeniu
a po czwarte na zewnętrzny ciężko by już można znaleźć miejsce.

Co do układu "rurek" to patrząc od przodu auta, to wydech wychodzi na prawo i wije się do końca
(układ wydechowy w większości składa się z kolanek:) ). Wylot od turbo skierowany w górę, mija barana po prawej
stronie, potem kolano 90 stopni w lewo, leci nad baranem ( co widać na zdjęciach) a potem znów 90 stopni
w dół, w miejscu fabrycznie przeznaczonym na zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, znów 90 stopni i już prosto do intercooler'a smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Inferoy
post Sat, 09 Jul 2011 - 19:25
Post #23


Rookie
Dołączył: Fri, 06 March 2009
Skąd: Otwock





CYTAT(240Z @ Sat, 09 Jul 2011 - 19:14) *
Jak zamierzacie podpasować zestaw od 350Z z przodu, skoro GTI-R ma rozstaw 4x100? Pożenicie to z tarczami z jakiegoś Golfa?


rozstaw śrub ma niewiele wspólnego z samymi zaciskami. Bardziej na miejscu byłoby pytanie o jarzma tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Sat, 09 Jul 2011 - 20:19
Post #24









CYTAT(240Z @ Sat, 09 Jul 2011 - 19:14) *
Jak zamierzacie podpasować zestaw od 350Z z przodu, skoro GTI-R ma rozstaw 4x100? Pożenicie to z tarczami z jakiegoś Golfa?


W zestawie tym odziedziczylem tarcze chyba z nissana maximy. Jest kwestia dorobienia otworów 4x100.
Zestaw ten pochodzi z rodzinnych magazynów więc na bazie tego coś będę kombinować :-). Wcześniej było to zamontowane w s14.

Jeżeli chodzi o zaciski to będą dorobione adaptery.


Słyszałem tez o przeróbce tarcz z 406 coupe 3.0 V6. Oryginalnie tam jest 4x108 i podobno robią "fasolki" z otwrów na 4X100. Z tym że tracze z 406 mają chyba 308mm więc potrzeba duzej felgi albo trzeba zmniejszyć tarcze.

Zobaczymy jak to będzie. niestety w GTI-R nie ma łatwego rozwiązania odnośnie hebli.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
cy50
post Sat, 09 Jul 2011 - 22:30
Post #25


Rookie
Dołączył: Fri, 23 April 2010





cobcio jakie ma hamulce w swoim sunny? i czy jest jakas różnica w przednim zawieszeniu, ukladzie kierowniczym i hamulcowym pomiedzy gti a gti-r?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
asmo666
post Sun, 10 Jul 2011 - 01:25
Post #26


User
Dołączył: Sun, 06 January 2008
Skąd: Kraków





szczerze. jak na oske to to nie bedzie jechac.... sunny jest lekki a turbo na ponad 400? chyba tylko dla wykresu bo trakcja skonczy sie duzo wczesniej... lepiej moment ustawcie jak trzeba i nie spuszczajcie sie nad moca. taka moja rada. pozdro i fajnie ze ktos jeszcze dlubie te strupki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Inferoy
post Sun, 10 Jul 2011 - 02:18
Post #27


Rookie
Dołączył: Fri, 06 March 2009
Skąd: Otwock





CYTAT(asmo666 @ Sun, 10 Jul 2011 - 01:25) *
szczerze. jak na oske to to nie bedzie jechac.... sunny jest lekki a turbo na ponad 400? chyba tylko dla wykresu bo trakcja skonczy sie duzo wczesniej... lepiej moment ustawcie jak trzeba i nie spuszczajcie sie nad moca. taka moja rada. pozdro i fajnie ze ktos jeszcze dlubie te strupki smile.gif

Kolego, widzę, że absolutnie nie jesteś w temacie.. to czym różni się między innymi gti od gti-r'a to to,że gti-r to permanentny czterołap, 4x4, czy jak wolisz AWD... A dokładniej nazywa się to Atessa i jest twór na bazie którego zbudowane są też napędy w Skyline gt-r...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
asmo666
post Sun, 10 Jul 2011 - 08:42
Post #28


User
Dołączył: Sun, 06 January 2008
Skąd: Kraków





Mój błąd. Przeczytałem ze to zwykle gti pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sender
post Sun, 10 Jul 2011 - 12:40
Post #29


Super User
Dołączył: Sun, 30 January 2005
Skąd: GGC Inc.





CYTAT(Inferoy @ Sun, 10 Jul 2011 - 01:18) *
czy jak wolisz AWD... A dokładniej nazywa się to Atessa i jest twór na bazie którego zbudowane są też napędy w Skyline gt-r...

Sorry ale mowienie ze na bazie awd z gtir sa budowane napedy do sky'ow to lekkie nie porozuminienie, sa to zupenie inne systemy i jedyna wspólna cecha to przenoszenie napedu na 4 koła.


--------------------
Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD
M3 E46 LCI
www.nissantech.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Inferoy
post Sun, 10 Jul 2011 - 13:09
Post #30


Rookie
Dołączył: Fri, 06 March 2009
Skąd: Otwock





CYTAT(Sender @ Sun, 10 Jul 2011 - 12:40) *
Sorry ale mowienie ze na bazie awd z gtir sa budowane napedy do sky'ow to lekkie nie porozuminienie, sa to zupenie inne systemy i jedyna wspólna cecha to przenoszenie napedu na 4 koła.


Napędy w Skyline są dużo bardziej zaawansowane i sterowane elektronicznie, a w Sunny jest po prostu 50:50.
Ale nie zmienia to faktu, że główne założenie przeniesienia napędu jest takie samo, a wiem to m.in. bo też składamy Skyline R33 GTR.. tongue.gif

Dla mnie Twoje stwierdzenie zabrzmiało tak: "mówić, że Windows XP został zbudowany na bazie Windowsa 98 to lekkie nieporozumienie"

http://en.wikipedia.org/wiki/ATTESA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Wed, 14 Dec 2011 - 10:02
Post #31


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





jaka moc na tą chwile jesli mozna wiedziec bo mam identyczne mody w swoim gti-r tylko ja jeszcze nie hamowałem go wink.gif


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Wed, 14 Dec 2011 - 10:15
Post #32









CYTAT(gieteier @ Wed, 14 Dec 2011 - 10:02) *
jaka moc na tą chwile jesli mozna wiedziec bo mam identyczne mody w swoim gti-r tylko ja jeszcze nie hamowałem go wink.gif


Jeszcze nie wiadomo :-). Może wkrótce. Samochód cały czas czeka na elektronike i strojenie. Jak cos ruszy w temacie to na pewno napisze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Wed, 14 Dec 2011 - 10:55
Post #33


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





a strojenie na seryjnej przepływce?bo z tym jest duzy problem . ja mysle ze u siebie bede miała 340-350ps


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_michalbtl_*
post Wed, 14 Dec 2011 - 11:06
Post #34









CYTAT(gieteier @ Wed, 14 Dec 2011 - 10:55) *
a strojenie na seryjnej przepływce?bo z tym jest duzy problem . ja mysle ze u siebie bede miała 340-350ps


To jeżeli masz identyczne mody to powinieneś mieć więcej. Jaką masz turbinę? Głowice VE masz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Wed, 14 Dec 2011 - 17:38
Post #35


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





tak ale seryjna przepustka ogranicza na wiecej,pozatym spalanie stukowe juz sie pokazuje ,głowica ori. mechanika robiona w firmie prRformace a strojenie w projescxs kraków.musze jechac na hamowniw i bede wtedy na 100% ile jest ps


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gieteier
post Wed, 14 Dec 2011 - 17:38
Post #36


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011
Skąd: myślenice





peRformance *


--------------------
www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl
Leon cupra tfsi 240ps
pulsar GTI-R 4x4 364ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jmp
post Wed, 14 Dec 2011 - 20:50
Post #37


User
Dołączył: Thu, 28 October 2010
Skąd: otwock





No jak masz mechanikę to głowica nie jest od VE, zmieniałeś głowę czy seryjna?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarzyn
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:04
Post #38


Frequent User
Dołączył: Thu, 02 September 2010
Skąd: Zabrze





sr20ve ma głowicę na mechanice tak samo jak sr20det.


--------------------
Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
--------------------
"Kto hamuje, ten przegrywa"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:13
Post #39


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





a ktory det ma mechaniczna glowe ? poza tym z gtir ?


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Wed, 14 Dec 2011 - 21:23
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(michalbtl @ Wed, 14 Dec 2011 - 11:06) *
To jeżeli masz identyczne mody to powinieneś mieć więcej. Jaką masz turbinę? Głowice VE masz?

Wydaje mi się, że użytkownik gieteier to Pani więc obowiązuje forma żeńska czasowników wink.gif


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 21:50