![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 March 2009 Skąd: Otwock ![]() |
Widze że zdecydowaliście się posadzić IC nad wzmocnieniem przednim tak jak i ja ![]() Dlaczego nie poszliście w zewnętrzny wastegate? Chinole robią i coś takiego w identycznej cenie ![]() Fajnie że zostały nakładki na nadkola. Czekam na zdjęcia złożonego przodu Druga rzecz która mnie ciekawi to rozwiązanie rurki turbina->intercooler Nie poszliśmy w zewnętrzny westgate z paru powodów: po pierwsze miało być na początku tylko lekko podkręcone na turbo auto po drugie ten garrett został już przez nas wielokrotnie sprawdzony i zawsze dawał zadowalające efekty po trzecie jest to chyba już największa turbina którą da się wsadzić w bliżej fabrycznym położeniu a po czwarte na zewnętrzny ciężko by już można znaleźć miejsce. Co do układu "rurek" to patrząc od przodu auta, to wydech wychodzi na prawo i wije się do końca (układ wydechowy w większości składa się z kolanek:) ). Wylot od turbo skierowany w górę, mija barana po prawej stronie, potem kolano 90 stopni w lewo, leci nad baranem ( co widać na zdjęciach) a potem znów 90 stopni w dół, w miejscu fabrycznie przeznaczonym na zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, znów 90 stopni i już prosto do intercooler'a ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 March 2009 Skąd: Otwock ![]() |
|
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#24
|
![]() |
Jak zamierzacie podpasować zestaw od 350Z z przodu, skoro GTI-R ma rozstaw 4x100? Pożenicie to z tarczami z jakiegoś Golfa? W zestawie tym odziedziczylem tarcze chyba z nissana maximy. Jest kwestia dorobienia otworów 4x100. Zestaw ten pochodzi z rodzinnych magazynów więc na bazie tego coś będę kombinować :-). Wcześniej było to zamontowane w s14. Jeżeli chodzi o zaciski to będą dorobione adaptery. Słyszałem tez o przeróbce tarcz z 406 coupe 3.0 V6. Oryginalnie tam jest 4x108 i podobno robią "fasolki" z otwrów na 4X100. Z tym że tracze z 406 mają chyba 308mm więc potrzeba duzej felgi albo trzeba zmniejszyć tarcze. Zobaczymy jak to będzie. niestety w GTI-R nie ma łatwego rozwiązania odnośnie hebli. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 April 2010 ![]() |
cobcio jakie ma hamulce w swoim sunny? i czy jest jakas różnica w przednim zawieszeniu, ukladzie kierowniczym i hamulcowym pomiedzy gti a gti-r?
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2008 Skąd: Kraków ![]() |
szczerze. jak na oske to to nie bedzie jechac.... sunny jest lekki a turbo na ponad 400? chyba tylko dla wykresu bo trakcja skonczy sie duzo wczesniej... lepiej moment ustawcie jak trzeba i nie spuszczajcie sie nad moca. taka moja rada. pozdro i fajnie ze ktos jeszcze dlubie te strupki
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 March 2009 Skąd: Otwock ![]() |
szczerze. jak na oske to to nie bedzie jechac.... sunny jest lekki a turbo na ponad 400? chyba tylko dla wykresu bo trakcja skonczy sie duzo wczesniej... lepiej moment ustawcie jak trzeba i nie spuszczajcie sie nad moca. taka moja rada. pozdro i fajnie ze ktos jeszcze dlubie te strupki ![]() Kolego, widzę, że absolutnie nie jesteś w temacie.. to czym różni się między innymi gti od gti-r'a to to,że gti-r to permanentny czterołap, 4x4, czy jak wolisz AWD... A dokładniej nazywa się to Atessa i jest twór na bazie którego zbudowane są też napędy w Skyline gt-r... |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Sun, 06 January 2008 Skąd: Kraków ![]() |
Mój błąd. Przeczytałem ze to zwykle gti pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
czy jak wolisz AWD... A dokładniej nazywa się to Atessa i jest twór na bazie którego zbudowane są też napędy w Skyline gt-r... Sorry ale mowienie ze na bazie awd z gtir sa budowane napedy do sky'ow to lekkie nie porozuminienie, sa to zupenie inne systemy i jedyna wspólna cecha to przenoszenie napedu na 4 koła. -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 March 2009 Skąd: Otwock ![]() |
Sorry ale mowienie ze na bazie awd z gtir sa budowane napedy do sky'ow to lekkie nie porozuminienie, sa to zupenie inne systemy i jedyna wspólna cecha to przenoszenie napedu na 4 koła. Napędy w Skyline są dużo bardziej zaawansowane i sterowane elektronicznie, a w Sunny jest po prostu 50:50. Ale nie zmienia to faktu, że główne założenie przeniesienia napędu jest takie samo, a wiem to m.in. bo też składamy Skyline R33 GTR.. ![]() Dla mnie Twoje stwierdzenie zabrzmiało tak: "mówić, że Windows XP został zbudowany na bazie Windowsa 98 to lekkie nieporozumienie" http://en.wikipedia.org/wiki/ATTESA |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 Skąd: myślenice ![]() |
jaka moc na tą chwile jesli mozna wiedziec bo mam identyczne mody w swoim gti-r tylko ja jeszcze nie hamowałem go
![]() -------------------- www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl Leon cupra tfsi 240ps pulsar GTI-R 4x4 364ps |
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#32
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 Skąd: myślenice ![]() |
a strojenie na seryjnej przepływce?bo z tym jest duzy problem . ja mysle ze u siebie bede miała 340-350ps
-------------------- www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl Leon cupra tfsi 240ps pulsar GTI-R 4x4 364ps |
|
|
gość_michalbtl_* |
![]()
Post
#34
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 Skąd: myślenice ![]() |
tak ale seryjna przepustka ogranicza na wiecej,pozatym spalanie stukowe juz sie pokazuje ,głowica ori. mechanika robiona w firmie prRformace a strojenie w projescxs kraków.musze jechac na hamowniw i bede wtedy na 100% ile jest ps
-------------------- www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl Leon cupra tfsi 240ps pulsar GTI-R 4x4 364ps |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 Skąd: myślenice ![]() |
peRformance *
-------------------- www.gardengold.pl
www.kaczor-sklad.pl Leon cupra tfsi 240ps pulsar GTI-R 4x4 364ps |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Thu, 28 October 2010 Skąd: otwock ![]() |
No jak masz mechanikę to głowica nie jest od VE, zmieniałeś głowę czy seryjna?
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 02 September 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
sr20ve ma głowicę na mechanice tak samo jak sr20det.
-------------------- Audi A4 B5 1.9 TDI AFN // Suzuki SV650N K8 // Nissan Sunny GTi 5-doors
-------------------- "Kto hamuje, ten przegrywa" |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
a ktory det ma mechaniczna glowe ? poza tym z gtir ?
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
To jeżeli masz identyczne mody to powinieneś mieć więcej. Jaką masz turbinę? Głowice VE masz? Wydaje mi się, że użytkownik gieteier to Pani więc obowiązuje forma żeńska czasowników ![]() -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 21:50 |