![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: KRAKOW ![]() |
Jestem na forum od 2006 roku ale tylko jako czytajacy jednak teraz postanowilem przedstawic projekt ktory wykonalem w calosci sam od podstaw na bazie BMW E30 1986 rok
Odrazu mowie fotek jest bardzo duzo bo sa teoretycznie po kolei co i jak bylo robione ![]() OPIS AUTA : rok-1986 silnik - Hartge H27 lub H26 nie wiadomo ![]() zawieszenie - Gwint KW V1 kola - Brocki B1 8,5" przod 10" tyl tlumik - 2x2,5 " , xbrace tlumik hartge - pelnu zestaw poliuretanow - szerokie zderzaki tyl przod oraz dokladki MTII - spojler na klapie Hartge - progi z touringa - lusterka Jacky w carbonie - klatka IRECO - deska wyflokowana - fotele MIRCO S2000 - pasy OMP 4pkt - dodatkowe zegarki cisnienie oleju , cisnienie paliwa , napiecie - kompletna renowacja nadwozia - Dyfer 3.46 szpera TORSEN - lampy Black Hella - waga pojazdu z 20 L paliwa 1000kg - shadow line - DET III ( dziekuje Firmie PROJEKT XS za montaz i zestrojenie ) na dzien dzisiejszy auto dysponuje moca niecalych 190KM ale bedzie wiecej ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mg]http://img33.imageshack.us/img33/8655/20091208081.jpg[/img] ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: KRAKOW ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: KRAKOW ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: KRAKOW ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Thu, 08 November 2007 ![]() |
oprócz paru szczegolow jak wydech czy kolor to auto miazge robi....
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 December 2010 Skąd: Wieluń ![]() |
Jak dla mnie wypas.Kojarzy mi się po tym kolorze z jednym potworem e30 co na YT widziałem kiedyś.Lampy to jakiś custom czy sam przyciemniałeś ?Lusterka w carbonie też własnoręczna produkcja ?Z taką mocą już chyba sobie autko całkiem radzi bo dosyć sporo rzeczy wyleciało
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 12 January 2009 Skąd: Łódź ![]() |
fajna fura !!
PS.: jak dla mnie felgi - powinny być grafitowe (białe średnio pasują) -------------------- E55T '98 - czyli V8 w wydaniu AMG :D
S211 320 CDI '06 + pakiet AMG |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
hart88 - a opis czytales?
![]() auto ciekawie wyszlo. ten wydech i dokladka z tylu mi osobiscie nie podchodzi. powodzenia w dalszych modyikacjach motoru. ogolem jest bardzo na + -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: KRAKOW ![]() |
Lampy przod oryginal BH
lampy tyl DEPO ![]() Dokladka tyl laminat ze wzgledu na to ze trzeba skracac a ori MTII nie da sie spawac przod ori MTII Plany sa zacne ale to juz wszystko zlaezy od kasy i pomocy kolegow z Projekt XS ![]() - kompresor lub turbo nie wiem jeszcze - dashboard najlepiej taki jak w Lexus LFA ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ogrom roboty i efekt wizualny pierwsza klasa!
-------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Super, hartge to wisienka na torcie, tylko chyba bardziej temperatura oleju od voltomierza by się przydała.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Lubie takie projekty.. profi
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Super projekt,wykonanie i efekt końcowy. Jednak e30 forever
![]() -------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Czy to nie jest przypadkiem lakier 8C6 z 911 GT3 RS? Pytam, bo wygląda dość podobnie jak na moim wozie. Efekt jest bardzo zacny.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 21 October 2010 Skąd: Gubin Racing Team ![]() |
Naprawde fajne e30 az milo ogladac takie projekty! Ogolnie brakuje tylko big single turbo
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 February 2009 ![]() |
Ile "farby" musiałeś zużyć na malowanie całego auta? Sam się do tego przymierzam tylko nie wiem jaką ilość zamówić.
-------------------- FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Bardzo fajny projekt. Ja bym zostawił N/A i krzesał konie bo buda ciężka nie jest a z turbo to może się zrobić ciężkie do opanowania jeśli fura na zakrety. Samochód z Krakowa to może kiedyś zobaczę na żywo . Pozdrawiam.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: KRAKOW ![]() |
kolor to 0057 Lamborghini
podklad SpectroFlex kolor pod 0057 2,5L baza 4,5L bezbarwny 4,5L niebieski wszystko firmy Spies&Hecker Jak koledzy z Projekt XS pomoga to bedzie turbo ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 November 2009 Skąd: Osby, Szwecja ![]() |
Mariusz... idź w stronę N/A , turbo i kompresorów trochę jeździ... Jak sam mówiłeś...
A szybkie N/A jest ciekawsze ![]() -------------------- Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Mon, 21 November 2005 Skąd: Zabrze ![]() |
Xeon super robota. Auto inne niz wszystkie w twoim wydaniu. Pewnie w Tarnowie by marudzili ze kolor ze za wąsko i wogole, ale auto jest nietuzinkowe i ma piekne serce. Dla mnie auto na 5+ jedynie nie rozumiem wyboru foteli. Uszy bardzo utrudnia jazde po mieście. Chyba ze auto strikte na tor.
-------------------- TUN UP
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 23:07 |