![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
ja mam w mondku 2.0 kombi (2003 r) tarcze brembo - gladkie + klocki ferrodo i nic.... a 20 kola juz zrobilem, nawet rdzy od góry nie widac.... ale fakt, ze przez pierwsze 200 km im nie wstawialem jakos mocno....
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#23
|
![]() |
Co chcesz przekazać tym zdaniem? że najczęstszą przyczyną wyginania się tarcz jest 1. złe (czytaj: niedokładne) założenie.. i bicie tarczy powyżej 0,05mm 2. nierównomierne zahartowanie jej (czytaj: pierwszy wyjazd i hamowanie ze 150 do 0 i trzymanie nogi na hamulcu) |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Kto jak kto ale Ty powinieneś wiedzieć że żeliwa nie da się hartować. Tarcze są żeliwne kolego.
Co do ułożenia tarcz to gdzieś w filmach czy time atack był fajny filmik jak to ma wyglądać. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#25
|
![]() |
Kto jak kto ale Ty powinieneś wiedzieć że żeliwa nie da się hartować. Tarcze są żeliwne kolego. fakt, mój błąd. użyłem kolokwializmu jak już o żeliwie mowa to trzeba by napisać kilka słów o tym jakie się stosuje do tarcz... i czym się różnią między sobą stosowane żeliwa (nie tylko nazwą) tak dla jasności pełnej w zasadzie to wszystkie tanie tarcze to tanie żeliwo szare, te drogie to żeliwo modyfikowane czym się różnią (właściwości) to już do google ![]() Wydaje mi się, że w przypadku tanich tarcz nie ma znaczenia producent bo i tak są robione z praktycznie takiego samego materiału... Chcesz jakości ? Sięgnij głębiej do kieszeni. |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 December 2010 Skąd: Wieluń ![]() |
Od siebie dodam ,ze mam brembo max i do tego klocki ferodo premier i strasznie głośny jest ten zestaw przy hamowaniu ,ale skuteczność daje rade.
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
A może Ate Power Disk? Już w nie jednej Octavii słuszne przebiegi i hamowania 150-0 przeżyły. U mnie kilka track dayów też zaliczyły (na seryjnym klocu Ate) i złego słowa powiedzieć nie mogę.
-------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 April 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
tak sie podłącze pod temat. Są któreś tarcze nie odlewane a toczone. Jestem totalnym laikiem ale ostatnio brat zmieniał tarcze i klocki na wszystkie koła w vw lt i kupował ebc...... sprzedawca zapewniał że są toczone. Najgorsze że po paru tys. ciągle piszczą
![]() -------------------- Usunięto reklamę.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Eee. To ja Ci moje stare przetoczę i powiem że toczone są (i kłamać nie będę) to uznasz za mega coś?
Jak piszczą to klocki a nie tarcze... |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 April 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
nie ma co łapać za słówka. Komplet był nówka a gościu maiał na mysli że te są lepsze bo nie są odlewane a wykrawane (czy jak to tam sie pisze) z jednego kawałka stali.
-------------------- Usunięto reklamę.
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Stalowe hamulce to może są w tramwaju. W aucie masz żeliwne...
EBC na pewno są z lepszego materiału niż tanie tarcze, ale co wkońcu powiedział ten mechanik to nadal nie wiemy... |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
założyłem do siebie do passata tarcze brembo zwykłe i czekam na efekty, zrobiłem już jakieś 600 km na spokojnie ... na razie bez problemów, zobaczymy co dalej
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
ATE tarcze i klocki, wylatane ~ 20 k km i złego słowa powiedzieć nie mogę a porównanie do innych zestawów przerabiałem, zakup następnego hamulca to dokładnie to samo .
W miare możliwości przejedz się "swoim "wozem z danym hamulcem ( zakładając że właściciel nie zapomniał o wymianie płynu hamulcowego ) i sam oceń..inaczej dyskusja będzie na poziomie "jaki olej polecacie"... |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Tue, 09 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
^ +1
Mam taki sam zestaw ATE i po ok.10kkm bardzo go sobie chwalę. Układałem je (w nocy) hamując z coraz większych prędkości do ok.20kmh, potem ok.20min jazdy bez zatrzymywania, żeby się wystudziły i teraz bardzo ładnie mi się odwdzięczają. Jeśli nadal będą się tak spisywać to następny komplet będzie od ATE |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
ja niestety w jednym z aut mialem gładkie brembo i klocek ferrodo i po roku uzytkowania pogiely sie i były b. mocno.....dotarte byly jak nalezy, w kaluze tez nie bylo wjezdzane przy b. rozgrzanej tarczy....niestety sporo podrobek jest na rynku tych tarcz i byc moze trafilo na mnie....albo poprostu zwykle tarcze brembo do seryjnych aut sa średnie.....
W jeszcze innym aucie mam komplecik ATE i klecek taki sam nalatane ładnych kilkanascie tys kilometrow i zero problemów ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
zwykłe brembo na naszym rynku to produkcja Odlewni żeliwa w Skoczowie. Oczywiście jakość nie zależy od tego że zakład ma tak niską jakość , bo ten sam zakład produkuje wysokiej jakości tarcze dla innych producentów a także elementy zawieszen do Lamborghini, Ferrari i do mocnych Mercedesów, co można sobie objerzeć na wystawce ;-) Takie zlecenie na taki a nie inny materiał i technologię złożyła firma Brembo żeby zasilić trzeci świat w tandetę firmowaną świetnym znaczkiem...coś jak Toyo....Natomiast Brembo MAX to inna jakość bo takie jest zamówienie ale niestety cena też inna.
A co do tarcz Mikoda - nawet nie sadziłem że to lepsze niż zalewająca nas tandeta...Tarcze GT porównałbym nawte do ATE Max pod wzgledem ścieralności i odporności na katowanie. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 May 2016 ![]() |
odnośnie twojego pytania to całkowita prawda:(
Samochód saab 9-3 1.8t 150KM zamontowane tarcze 285 przód i oczywiście równiez klocki tej samej firmy. Po przejechaniu ok 16tys km( ok 3razy w roku droga Anglia-Polska , resztę dojazd do pracy ok 8km w jedną stronę miasto) jedna z tarcz uległa znieksztalceniu:( stało się to w Niemczech gdy musiałem kilku krotnie z 180km/h hamować do ok 80-90km/h . Po prostu tarcze nie wytrzymały - moim zdaniem obecnie brembo nadają się do jazdy po mieście ![]() Teraz mój wybór padł na zimmermann - nie długo dam znać jak te się spisują Ps . Jeśli chodzi o klocki tu jestem bardzo zadowolony spelnija się w każdych warunkach:) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:54 |