Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> tarcze brembo opinie, do aut seryjnych
dzikidaniel
post Sun, 30 Jan 2011 - 18:35
Post #21


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





CYTAT(bezduszny @ Sun, 30 Jan 2011 - 17:50) *
tylko ma być dobrze założona i zahartowana

Co chcesz przekazać tym zdaniem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 30 Jan 2011 - 18:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
STRYJA
post Sun, 30 Jan 2011 - 18:42
Post #22


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





ja mam w mondku 2.0 kombi (2003 r) tarcze brembo - gladkie + klocki ferrodo i nic.... a 20 kola juz zrobilem, nawet rdzy od góry nie widac.... ale fakt, ze przez pierwsze 200 km im nie wstawialem jakos mocno....


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 30 Jan 2011 - 18:44
Post #23









CYTAT(dzikidaniel @ Sun, 30 Jan 2011 - 18:35) *
Co chcesz przekazać tym zdaniem?

że najczęstszą przyczyną wyginania się tarcz jest
1. złe (czytaj: niedokładne) założenie.. i bicie tarczy powyżej 0,05mm
2. nierównomierne zahartowanie jej (czytaj: pierwszy wyjazd i hamowanie ze 150 do 0 i trzymanie nogi na hamulcu)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Sun, 30 Jan 2011 - 18:48
Post #24


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Kto jak kto ale Ty powinieneś wiedzieć że żeliwa nie da się hartować. Tarcze są żeliwne kolego.

Co do ułożenia tarcz to gdzieś w filmach czy time atack był fajny filmik jak to ma wyglądać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 30 Jan 2011 - 19:02
Post #25









CYTAT(dzikidaniel @ Sun, 30 Jan 2011 - 18:48) *
Kto jak kto ale Ty powinieneś wiedzieć że żeliwa nie da się hartować. Tarcze są żeliwne kolego.

fakt, mój błąd. użyłem kolokwializmu

jak już o żeliwie mowa to trzeba by napisać kilka słów o tym jakie się stosuje do tarcz... i czym się różnią między sobą stosowane żeliwa (nie tylko nazwą) tak dla jasności pełnej

w zasadzie to wszystkie tanie tarcze to tanie żeliwo szare, te drogie to żeliwo modyfikowane
czym się różnią (właściwości) to już do google wink.gif

Wydaje mi się, że w przypadku tanich tarcz nie ma znaczenia producent bo i tak są robione z praktycznie takiego samego materiału...
Chcesz jakości ? Sięgnij głębiej do kieszeni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hart88
post Sun, 30 Jan 2011 - 20:12
Post #26


Rookie
Dołączył: Sat, 04 December 2010
Skąd: Wieluń





Od siebie dodam ,ze mam brembo max i do tego klocki ferodo premier i strasznie głośny jest ten zestaw przy hamowaniu ,ale skuteczność daje rade.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Sun, 30 Jan 2011 - 21:35
Post #27


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





A może Ate Power Disk? Już w nie jednej Octavii słuszne przebiegi i hamowania 150-0 przeżyły. U mnie kilka track dayów też zaliczyły (na seryjnym klocu Ate) i złego słowa powiedzieć nie mogę.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlitzTuner
post Sun, 30 Jan 2011 - 23:32
Post #28


User
Dołączył: Wed, 07 April 2004
Skąd: Wrocław





tak sie podłącze pod temat. Są któreś tarcze nie odlewane a toczone. Jestem totalnym laikiem ale ostatnio brat zmieniał tarcze i klocki na wszystkie koła w vw lt i kupował ebc...... sprzedawca zapewniał że są toczone. Najgorsze że po paru tys. ciągle piszczą dry.gif


--------------------
Usunięto reklamę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Sun, 30 Jan 2011 - 23:37
Post #29


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Eee. To ja Ci moje stare przetoczę i powiem że toczone są (i kłamać nie będę) to uznasz za mega coś?

Jak piszczą to klocki a nie tarcze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlitzTuner
post Sun, 30 Jan 2011 - 23:43
Post #30


User
Dołączył: Wed, 07 April 2004
Skąd: Wrocław





nie ma co łapać za słówka. Komplet był nówka a gościu maiał na mysli że te są lepsze bo nie są odlewane a wykrawane (czy jak to tam sie pisze) z jednego kawałka stali.


--------------------
Usunięto reklamę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Sun, 30 Jan 2011 - 23:52
Post #31


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Stalowe hamulce to może są w tramwaju. W aucie masz żeliwne...
EBC na pewno są z lepszego materiału niż tanie tarcze, ale co wkońcu powiedział ten mechanik to nadal nie wiemy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Mon, 31 Jan 2011 - 07:40
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





założyłem do siebie do passata tarcze brembo zwykłe i czekam na efekty, zrobiłem już jakieś 600 km na spokojnie ... na razie bez problemów, zobaczymy co dalej


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luckystrike1979
post Mon, 31 Jan 2011 - 13:15
Post #33


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





ATE tarcze i klocki, wylatane ~ 20 k km i złego słowa powiedzieć nie mogę a porównanie do innych zestawów przerabiałem, zakup następnego hamulca to dokładnie to samo .

W miare możliwości przejedz się "swoim "wozem z danym hamulcem ( zakładając że właściciel nie zapomniał o wymianie płynu hamulcowego ) i sam oceń..inaczej dyskusja będzie na poziomie "jaki olej polecacie"...



Go to the top of the page
 
+Quote Post
kordos555
post Tue, 01 Feb 2011 - 00:53
Post #34


User
Dołączył: Tue, 09 October 2007
Skąd: Warszawa





^ +1

Mam taki sam zestaw ATE i po ok.10kkm bardzo go sobie chwalę. Układałem je (w nocy) hamując z coraz większych prędkości do ok.20kmh, potem ok.20min jazdy bez zatrzymywania, żeby się wystudziły i teraz bardzo ładnie mi się odwdzięczają. Jeśli nadal będą się tak spisywać to następny komplet będzie od ATE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Tue, 01 Feb 2011 - 08:13
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





ja niestety w jednym z aut mialem gładkie brembo i klocek ferrodo i po roku uzytkowania pogiely sie i były b. mocno.....dotarte byly jak nalezy, w kaluze tez nie bylo wjezdzane przy b. rozgrzanej tarczy....niestety sporo podrobek jest na rynku tych tarcz i byc moze trafilo na mnie....albo poprostu zwykle tarcze brembo do seryjnych aut sa średnie.....
W jeszcze innym aucie mam komplecik ATE i klecek taki sam nalatane ładnych kilkanascie tys kilometrow i zero problemów smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 01 Feb 2011 - 13:17
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



zwykłe brembo na naszym rynku to produkcja Odlewni żeliwa w Skoczowie. Oczywiście jakość nie zależy od tego że zakład ma tak niską jakość , bo ten sam zakład produkuje wysokiej jakości tarcze dla innych producentów a także elementy zawieszen do Lamborghini, Ferrari i do mocnych Mercedesów, co można sobie objerzeć na wystawce ;-) Takie zlecenie na taki a nie inny materiał i technologię złożyła firma Brembo żeby zasilić trzeci świat w tandetę firmowaną świetnym znaczkiem...coś jak Toyo....Natomiast Brembo MAX to inna jakość bo takie jest zamówienie ale niestety cena też inna.
A co do tarcz Mikoda - nawet nie sadziłem że to lepsze niż zalewająca nas tandeta...Tarcze GT porównałbym nawte do ATE Max pod wzgledem ścieralności i odporności na katowanie.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ballrod-saab
post Mon, 23 May 2016 - 18:47
Post #37


Rookie
Dołączył: Mon, 23 May 2016





odnośnie twojego pytania to całkowita prawda:(
Samochód saab 9-3 1.8t 150KM zamontowane tarcze 285 przód i oczywiście równiez klocki tej samej firmy.
Po przejechaniu ok 16tys km( ok 3razy w roku droga Anglia-Polska , resztę dojazd do pracy ok 8km w jedną stronę miasto) jedna z tarcz uległa znieksztalceniu:( stało się to w Niemczech gdy musiałem kilku krotnie z 180km/h hamować do ok 80-90km/h .
Po prostu tarcze nie wytrzymały - moim zdaniem obecnie brembo nadają się do jazdy po mieście sad.gif
Teraz mój wybór padł na zimmermann - nie długo dam znać jak te się spisują
Ps . Jeśli chodzi o klocki tu jestem bardzo zadowolony spelnija się w każdych warunkach:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:54