Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> tarcze brembo opinie, do aut seryjnych
andriei
post Fri, 28 Jan 2011 - 20:30
Post #1


Super User
Dołączył: Thu, 09 April 2009
Skąd: BMN





spotkalem sie z opinia,ze brembo jako zamienniki latwo sie przegrzewaja i odksztalcaja
moglby to ktos potwierdzic?
z gory dzieki


--------------------
C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy...
AR 156 jtd . 302 tys km
aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 28 Jan 2011 - 20:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
omen2
post Fri, 28 Jan 2011 - 20:40
Post #2


Rookie
Dołączył: Sun, 26 September 2010





Zależy do jakiego auta... i jaka średnica ? Ja mam w legacy 277 mm, założyłem na przód nowe tarcze brembo(gładkie), klocki oem i tarcze po jednym hamowaniu ze 150 do zera mam krzywe i fioletowe. Dodam że montaż właściwy, zaciski nie stoją a w kałużę też nie wjechałem. Masakra tarcze po ok 1 tyś km nadają się na śmietnik..


--------------------
EJ25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTG SQUAD1
post Fri, 28 Jan 2011 - 20:46
Post #3


User
Dołączył: Sat, 23 January 2010
Skąd: CK





Ja mogę od siebie dodać tyle, że oprócz tego, że nie zatrzymasz auta nie słysząc wycia to jeszcze rdzewieją strasznie szybko i urywają się zaraz za płaszczyzną przylegania do piasty. Po prostu śmieci, a nie tarcze. ATM MIKODA w tej samej cenie, a nie ma z nimi żadnych problemów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andriei
post Fri, 28 Jan 2011 - 20:52
Post #4


Super User
Dołączył: Thu, 09 April 2009
Skąd: BMN





to do audi A6 2.7 TDI 2006R


--------------------
C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy...
AR 156 jtd . 302 tys km
aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 28 Jan 2011 - 20:57
Post #5


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(omen2 @ Fri, 28 Jan 2011 - 20:40) *
Zależy do jakiego auta... i jaka średnica ? Ja mam w legacy 277 mm, założyłem na przód nowe tarcze brembo(gładkie), klocki oem i tarcze po jednym hamowaniu ze 150 do zera mam krzywe i fioletowe. Dodam że montaż właściwy, zaciski nie stoją a w kałużę też nie wjechałem. Masakra tarcze po ok 1 tyś km nadają się na śmietnik..


a ułozyłeś tarcze czy od razu hebel od 150 do zera ? ja tak lekko pogiąłem kiedyś brembo bo od razu dałem im w palnik

nastepne tarcze deilkatnie układałem delikatnie hamując przez 500km i były OK

pisze o 280/20

do seryjnego auta to chyba najlepszy zimmermann - tania i dobra tarcza


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andriei
post Fri, 28 Jan 2011 - 21:17
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 09 April 2009
Skąd: BMN





nie pamietam rozmiarow,a bylem z kolega w sklepie

byl taki motyw,ze mial on jeszcze orgi tarcze i mechanicy wymienili mu klocki na jakies siakies i po ostrym hamowaniu na tych klockach dostaly bicia a hamowaly kijowo,a przeciez byly dotarte?
teraz wlasnie kupilismy klocki trw?by lucas czy jakos tak
a tarcze zamowilismy brembo wentylowane

i uslyszalem zle opinie akurat,stad te pytania
w sumie to w be jestesmy i brembo sa w raczej najbardziej przystepnej cenie



--------------------
C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy...
AR 156 jtd . 302 tys km
aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omen2
post Fri, 28 Jan 2011 - 21:27
Post #7


Rookie
Dołączył: Sun, 26 September 2010





CYTAT(cowboy @ Fri, 28 Jan 2011 - 20:57) *
a ułozyłeś tarcze czy od razu hebel od 150 do zera ?

Tak ułożyłem odpowiednio, po 1 tyś km było to pierwsze takie hamowanie.


--------------------
EJ25
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MiC_street
post Fri, 28 Jan 2011 - 21:40
Post #8


Frequent User
Dołączył: Thu, 28 January 2010
Skąd: Kraków





ja kiedyś montowałem do Vectry 288mm, poprawnie założone, dotarte.
zwichrowały się i biły jak cholera... od tej pory jeżdżę głównie na ATS'ach...


--------------------
MX-5 - track
E55 AMG - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
StrD
post Fri, 28 Jan 2011 - 22:38
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 August 2006
Skąd: Kraków





huh.gif Ja od 3 lat jeżdżę na Brembo Max (nacinane). Przeżyły 2 par klocków ATE Power Pad i Ferodo DS 2500. Auto BMW E36, generalnie do jazdy raczej niezbyt wolnej (Tychy, Kielce, trackday'e), zazwyczaj na slicku lub R888 w różych warunkach pogodowych i tarcze nadal dają radę; nie biją i jeszcze trochę mięsa mają. Natomiast jakoś nie kręci mnie hamowanie 150-200/0 km/h..... Zepsuć można wszystko...


--------------------
Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychulja
post Sat, 29 Jan 2011 - 00:33
Post #10


Super User
Dołączył: Mon, 13 September 2010
Skąd: Rzeszów





Nie polecam, do cywilnego auta Polski nasz wyrób jak już ktoś wcześniej pisał ATM Mikoda.


--------------------
Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa
BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 30 Jan 2011 - 17:19
Post #11









CYTAT(cowboy @ Fri, 28 Jan 2011 - 20:57) *
do seryjnego auta to chyba najlepszy zimmermann - tania i dobra tarcza

Vectra "zjadła" dwa komplety tych tarcz.. zarówno gładkich jak i nawiercanych, wielkość 314mm
wytrzymały max 25k w normalnym użytkowaniu

teraz mam nawiercaną Mikodę przód i tył.... i nie dość, że tańsza to lepiej się spisuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoLo
post Sun, 30 Jan 2011 - 17:40
Post #12


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: WWA





CYTAT(bezduszny @ Sun, 30 Jan 2011 - 17:19) *
Vectra "zjadła" dwa komplety tych tarcz.. zarówno gładkich jak i nawiercanych, wielkość 314mm
wytrzymały max 25k w normalnym użytkowaniu

teraz mam nawiercaną Mikodę przód i tył.... i nie dość, że tańsza to lepiej się spisuje


Te Mikody nadaja sie do troche szybszej jazdy w miescie ? auto A4 B5.


--------------------
Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :(
>>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Sun, 30 Jan 2011 - 17:42
Post #13


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(CoLo @ Sun, 30 Jan 2011 - 17:40) *
Te Mikody nadaja sie do troche szybszej jazdy w miescie ? auto A4 B5.

Moim zdaniem się nie nadają.


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 30 Jan 2011 - 17:44
Post #14









CYTAT(CoLo @ Sun, 30 Jan 2011 - 17:40) *
Te Mikody nadaja sie do troche szybszej jazdy w miescie ? auto A4 B5.

moim zdaniem niewiele (albo i wcale) różnią się od tanich i średnio tanich (tak do 1.000 pln za komplet) tarcz tzw. markowych... a są sporo tańsze
u mnie lepiej się spisują niż zimmermany sport

chcesz dobre tarcze ?
kup Brembo ORO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CoLo
post Sun, 30 Jan 2011 - 17:48
Post #15


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: WWA





CYTAT(bezduszny @ Sun, 30 Jan 2011 - 17:44) *
moim zdaniem niewiele (albo i wcale) różnią się od tanich i średnio tanich (tak do 1.000 pln za komplet) tarcz tzw. markowych... a są sporo tańsze
u mnie lepiej się spisują niż zimmermany sport

chcesz dobre tarcze ?
kup Brembo ORO


Brembo ORO wiem, polecane wink.gif
Rozkminiam wersje budzetowa...


--------------------
Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :(
>>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 30 Jan 2011 - 17:50
Post #16









sprawdź Mikodę..
tylko ma być dobrze założona i zahartowana

jak się nie sprawdzi to niewiele stracisz:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 30 Jan 2011 - 17:54
Post #17


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





budzetowa opcja to gładki zimmermann


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Sun, 30 Jan 2011 - 18:07
Post #18


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





a zimmermann sport ma zle opinie, wiec bezduszny przetestuj sobie gladkie.


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 30 Jan 2011 - 18:09
Post #19









miałem i gładkie...
to samo tylko bez dziurek i ciut drożej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Sun, 30 Jan 2011 - 18:11
Post #20


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





Ja mam gladkie, do tego klocki Ferodo Premier w Audi A4 B6 i ogolnie kompletnie zadnych problemow, zdarzaly sie hamowania autostradowe 'na debila' od 200 do 0 i jest na prawde ok, nic nie bije, nie wali itp. Zastanawialem sie nad Mikoda kiedys ale o ile mi wiadomo to 321mm na przod i 288mm na tyl do mnie nie maja w ofercie, wiec u mnie sensowny komplet do wozidla to wlasnie gladkie Zimmermanny i Premiery.


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:44