![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Super User Dołączył: Mon, 02 August 2010 ![]() |
IS-F strasznie wolny to może nie jest, chociaż jedzie równo np z nowym S4 - oba auta miały tylko zrobiony wydech. Na mnie i tak mimo wszystko robił wrażenie. Chociaż wnętrze już nie takie jak w autach z DE. EDIT: właśnie mam na myśli IS-F'a Drake'a.
![]() Co do Focusa, to co kto lubi ale autor chyba nie gustuje w FWD więc żadna z niego alternatywa. Co do używanych 135i to problem jest dokładnie taki sam jak z 335i, ale fakt auto jeździ zacnie. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
IS-F jest okrutnie wolny. Chyba w porywach na 1/4 Drake robił niską 13tkę. Chyba jak na DD to wystarczająco ![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
Chcesz szybkie , z fajna skrzynia... , jak nie zalezy Ci na ruszanu z miejsca z piskiem opon to urwij z 5k i polykaj http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-evolut...-C18637326.html
Ten wiejski spoiler zmienic to pestka ( chcialbym sie dowiedziec czym kierowal sie wlasciciel zakladajac to cos... ![]() zdecydowanie do szybkiej jazdy codziennej super opcja obok s3/golfa r dsg |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Ta skrzynia to porazka.. nie dosc ze ma 5 biegow to sie grzeje (chociaz zamontowanei chlodnicy rozwiazuje ten problem)
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ej... SST ma chyba 6 biegów
![]() |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
Dokaldnie , sst ma 6 biegow , i jest rewelacyjna (to to samo co dsg) , tylko jedyny minus ze niema agresywnego LC. Ale umowmy sie jak nie jestes amatorem 1/4 to auto jest absolutnie fenomenalne. Poza tym to ze nie znaczy ze rusza jak pizda...
http://www.youtube.com/watch?v=5Ujr7aGCxhw...feature=related Poza tym to auto z ogloszenia jak faktycznie nie bite to cena jest dobre 20-30k za niska!! brac , bo takiej opcji juz sie nie znajdzie! |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Cos mi sie wydaje ze arturo po ostatnim evo chce czegos innego. Moim zdaniem szukaj dalej 335i albo 335xi , w kategoriach wygoda/szybki daily nic lepszego nie znajdziesz.
|
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Tylko, że Evo X jest bardzo wygodne i w serii nawet ZA ciche. Ja mając Evo 9 po przejażdżce Xtką byłem zawiedziony niskim poziomem "emocji", ale jako dupowóz to świetny wybór.
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Poza tym S85 cierpi na drobne problemy które: a.) są mimo wszystko bardzo kosztowne w usuwaniu b.) zaniedbane doprowadzają do nieprzyjemnych w skutkach sytuacji wysysających pieniądze z kieszeni użytkownika. Mógłbyś rozwinąć co i jak? Myślę, że nie tylko ja jestem ciekaw. |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Super User Dołączył: Mon, 02 August 2010 ![]() |
Mógłbyś rozwinąć co i jak? Myślę, że nie tylko ja jestem ciekaw. Mój kolega robił remont silnika przy 50k km, zatarte panewki łożyskujące wał korbowy. Podobno powodem był wadliwie działający Vanos - na pocieszenie powiedzieli mu że nie jest odosobnionym przypadkiem. Auto było zakupione jako nowe, ale w USA i mimo iż różnic nie ma żadnych w kwestii konstrukcyjnej to musiał zrobić to z własnej kieszeni. Po roku od tego czasu silnik się przegrzał, na szczęście tym razem panewki zarówno na wale jak i na czopach dla korb nie ucierpiały - dodatkowe wskaźniki zrobiły robotę bo ori zareagowały za późno - problem pompa cieczy chłodzącej. Jej wirnik z łopatkami z tworzywa sztucznego "zniknął. A tuż przed sprzedażą auta zaczęły być problemy z SMG - tutaj nie znam jaki był powód, ale mogę się dopytać o szczegóły i wysłać Ci PW bo mam stały kontakt z byłym właścicielem owej M5. Na chwilę obecną kolega użytkuje E71 - też z USA i żadnych problemów więc powyższe raczej nie były spowodowane pochodzeniem. ![]() |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Nie no.. jezdzilem z squellem na kielcach on ma wlasnie tego SST.. do tego evo i automat?
Jedno evo mialem, kolejne tez kiedys bede mial, ale bedzie to E5/6 typowo na upalanie .. ale KROWE X? ![]() -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
A jeśli jest coś takiego, to co Ci nie leży w 135i?
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Gorzej ze mna niz z baba
![]() Nigdy nie jechalem tym autem. Moze czas najwyzszy, tez w niej brak szpery jak w 335i? -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
hwojtek kiedyś niezbyt pochlebnie wypowiadał się o 135i, dokładnie tutaj http://www.racingforum.pl/index.php?act=fi...&pid=625367 ale oczywiście najlepiej samemu przejechać się i ocenić , pytanie tylko, który sprzedający pozwoli pojechać swoim autem na 100%
![]() -------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
Super User Dołączył: Thu, 14 December 2006 Skąd: z kosmosu ![]() |
S3 jest ok , a evo10 wolne i krowa... nie kumam
![]() |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
ktos, w ulezu, na zakretach, strasznie narzekal na latajacą (lekka) i nie trzymajacą sie asfaltu dupe w 130 (guma jakies niezle chyba byly)
a w 135i zapewne podobnie .... -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
Super User Dołączył: Mon, 02 August 2010 ![]() |
135i nigdy nie jeździłem, ale o E82 mogę powiedzieć że to naprawdę bardzo przyjemny w eksploatacji, prowadzeniu i wyposażeniu samochód. Już nawet 123d które mam daje całkiem przyjemne wrażenia z jazdy więc w 135i będzie na pewno lepiej. Co do tylnego mechanizmu różnicowego to jest otwarty, ale po całkowitym odłączeniu kontroli trakcji komputer i tak dba o to żeby moment trafiał +/- na oba koła używając do tego ukł. hamulcowego. Nie wiem czy przy mocy 135i to zdaje egzamin, ale w 123d działa bardzo zadowalająco imitując LSD. Jest natomiast możliwość założenia aftermarketowej szpery do 135i. Nie pamiętam gdzie, ale w jakimś programie testowali serie EVO X i 135i na torze i okazały się równie szybkie z min. przewagą 135.
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
Nie pamiętam gdzie, ale w jakimś programie testowali serie EVO X i 135i na torze i okazały się równie szybkie z min. przewagą 135. jesli by uderzyc, w strone sprawnosci tego auta na "torze" , to E82 jest wolniejsze od np megane RS mk2 ![]() ![]() ps ja mysle, ze do stania w korkach, to nie ma co szukac mocowo topowych wersji ![]() 3 litry NA w dowolnym BMW tez wystarczy , ew jakies 5 litrow w bmw 6 lub bmw 7 (tylko rocznikowo nieco starsze, ale jak ma to byc auto na rok to po co "prawie nowe" ) -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Będzie fajna krowa do sprzedania
![]() ![]() Specyfikacja Evo X -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 20 May 2003 Skąd: Bielsko-Biała/Kraków ![]() |
Jeśli chodzi o porownanie EVO X do BMW mogę się wypowiedzieć.
W czerwcu sprzedałem 330xd E92 manual po 130.000km. Dopiero co kupiłem EX z SST. BMW miało M pakiet ale nie miało zawieszenia M ponieważ z x-drivem jest ono niedostępne. Generalnie jeśli chodzi o osiągi to nawet seryjne (narazie ![]() Jeśli chodzi o prowadzenie to to jest przepaść na korzyść EVO, w zasadzie nie ma co porównywać. Ja odnosze wrażenie że przy EVO moje byłe E92 to był zwyczajny dupowóz i nic ponadto (bo w sumie to był). Co ciekawe jeśli chodzi o komfort to EVO na zwyczajnych oponach jest tylko minimalnie mniej komfortowe niż BMW na RFT ! Jeśli chodzi o praktyczność to do EVO tak jak i do BMW ładuje do bagażnika wózek dziecięcy i gondolke bez żadnych cyrków. Jeśli wybór miałby się odbywać między 335i a EX to w zależności na czym bardziej Ci zależy bierz: sport -> EVO, komfort i lans -> BMW. To z moich doświadczeń. Co do skrzyni SST, to jeździłem również manualem i z pełną swiadomości wziąłem SST i nie żałuje. Dzisiaj po 2500km wybrałbym dokładnie tak samo. Jeśli ktoś nie planuje upalania typu nawrót beczka czy dużo większych mocy niż fabryczna (powiedzmy 370+) to wybór MT imo jest bezsensu. -------------------- Bart100
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 17:36 |