Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 10 11 12 13 14 >  
Reply to this topicStart new topic
> Szybki dupowoz
SzybkiKuba
post Tue, 06 Sep 2011 - 20:58
Post #221


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





IS-F strasznie wolny to może nie jest, chociaż jedzie równo np z nowym S4 - oba auta miały tylko zrobiony wydech. Na mnie i tak mimo wszystko robił wrażenie. Chociaż wnętrze już nie takie jak w autach z DE. EDIT: właśnie mam na myśli IS-F'a Drake'a. wink.gif
Co do Focusa, to co kto lubi ale autor chyba nie gustuje w FWD więc żadna z niego alternatywa.
Co do używanych 135i to problem jest dokładnie taki sam jak z 335i, ale fakt auto jeździ zacnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 06 Sep 2011 - 20:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
designer
post Tue, 06 Sep 2011 - 21:23
Post #222


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 February 2010





CYTAT(TJung @ Tue, 06 Sep 2011 - 20:33) *
IS-F jest okrutnie wolny. Chyba w porywach na 1/4 Drake robił niską 13tkę.


Chyba jak na DD to wystarczająco laugh.gif


--------------------
M57N xd
JZDA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mha
post Wed, 07 Sep 2011 - 13:05
Post #223


Super User
Dołączył: Thu, 14 December 2006
Skąd: z kosmosu





Chcesz szybkie , z fajna skrzynia... , jak nie zalezy Ci na ruszanu z miejsca z piskiem opon to urwij z 5k i polykaj http://otomoto.pl/mitsubishi-lancer-evolut...-C18637326.html
Ten wiejski spoiler zmienic to pestka ( chcialbym sie dowiedziec czym kierowal sie wlasciciel zakladajac to cos... smile.gif )

zdecydowanie do szybkiej jazdy codziennej super opcja obok s3/golfa r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Wed, 07 Sep 2011 - 13:10
Post #224


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Ta skrzynia to porazka.. nie dosc ze ma 5 biegow to sie grzeje (chociaz zamontowanei chlodnicy rozwiazuje ten problem)


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 07 Sep 2011 - 13:36
Post #225


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Ej... SST ma chyba 6 biegów wink.gif i to na prawdę nie jest zła skrzynia, jak sie zmieni tą chłodnicę. Gdyby Xsite chciał sie zamienić na Insignię, już dawno miałbym to Evo. On chce 100k do odbioru i to jest świetna cena !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mha
post Wed, 07 Sep 2011 - 14:23
Post #226


Super User
Dołączył: Thu, 14 December 2006
Skąd: z kosmosu





Dokaldnie , sst ma 6 biegow , i jest rewelacyjna (to to samo co dsg) , tylko jedyny minus ze niema agresywnego LC. Ale umowmy sie jak nie jestes amatorem 1/4 to auto jest absolutnie fenomenalne. Poza tym to ze nie znaczy ze rusza jak pizda...
http://www.youtube.com/watch?v=5Ujr7aGCxhw...feature=related

Poza tym to auto z ogloszenia jak faktycznie nie bite to cena jest dobre 20-30k za niska!! brac , bo takiej opcji juz sie nie znajdzie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Wed, 07 Sep 2011 - 16:09
Post #227


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Cos mi sie wydaje ze arturo po ostatnim evo chce czegos innego. Moim zdaniem szukaj dalej 335i albo 335xi , w kategoriach wygoda/szybki daily nic lepszego nie znajdziesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 07 Sep 2011 - 16:27
Post #228


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Tylko, że Evo X jest bardzo wygodne i w serii nawet ZA ciche. Ja mając Evo 9 po przejażdżce Xtką byłem zawiedziony niskim poziomem "emocji", ale jako dupowóz to świetny wybór.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 07 Sep 2011 - 17:45
Post #229


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(SzybkiKuba @ Tue, 06 Sep 2011 - 14:52) *
Poza tym S85 cierpi na drobne problemy które:
a.) są mimo wszystko bardzo kosztowne w usuwaniu
b.) zaniedbane doprowadzają do nieprzyjemnych w skutkach sytuacji wysysających pieniądze z kieszeni użytkownika.

Mógłbyś rozwinąć co i jak? Myślę, że nie tylko ja jestem ciekaw.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Wed, 07 Sep 2011 - 19:16
Post #230


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





CYTAT(joker @ Wed, 07 Sep 2011 - 17:45) *
Mógłbyś rozwinąć co i jak? Myślę, że nie tylko ja jestem ciekaw.


Mój kolega robił remont silnika przy 50k km, zatarte panewki łożyskujące wał korbowy. Podobno powodem był wadliwie działający Vanos - na pocieszenie powiedzieli mu że nie jest odosobnionym przypadkiem. Auto było zakupione jako nowe, ale w USA i mimo iż różnic nie ma żadnych w kwestii konstrukcyjnej to musiał zrobić to z własnej kieszeni. Po roku od tego czasu silnik się przegrzał, na szczęście tym razem panewki zarówno na wale jak i na czopach dla korb nie ucierpiały - dodatkowe wskaźniki zrobiły robotę bo ori zareagowały za późno - problem pompa cieczy chłodzącej. Jej wirnik z łopatkami z tworzywa sztucznego "zniknął. A tuż przed sprzedażą auta zaczęły być problemy z SMG - tutaj nie znam jaki był powód, ale mogę się dopytać o szczegóły i wysłać Ci PW bo mam stały kontakt z byłym właścicielem owej M5. Na chwilę obecną kolega użytkuje E71 - też z USA i żadnych problemów więc powyższe raczej nie były spowodowane pochodzeniem. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Wed, 07 Sep 2011 - 19:31
Post #231


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Nie no.. jezdzilem z squellem na kielcach on ma wlasnie tego SST.. do tego evo i automat?
Jedno evo mialem, kolejne tez kiedys bede mial, ale bedzie to E5/6 typowo na upalanie .. ale KROWE X? smile.gif


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 07 Sep 2011 - 19:35
Post #232


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





A jeśli jest coś takiego, to co Ci nie leży w 135i?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Wed, 07 Sep 2011 - 19:39
Post #233


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Gorzej ze mna niz z baba smile.gif Nic nie pisalem o 135i.
Nigdy nie jechalem tym autem. Moze czas najwyzszy, tez w niej brak szpery jak w 335i?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feno
post Wed, 07 Sep 2011 - 19:58
Post #234


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





hwojtek kiedyś niezbyt pochlebnie wypowiadał się o 135i, dokładnie tutaj http://www.racingforum.pl/index.php?act=fi...&pid=625367 ale oczywiście najlepiej samemu przejechać się i ocenić , pytanie tylko, który sprzedający pozwoli pojechać swoim autem na 100% smile.gif


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mha
post Wed, 07 Sep 2011 - 20:04
Post #235


Super User
Dołączył: Thu, 14 December 2006
Skąd: z kosmosu





S3 jest ok , a evo10 wolne i krowa... nie kumam biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Wed, 07 Sep 2011 - 20:22
Post #236


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





ktos, w ulezu, na zakretach, strasznie narzekal na latajacą (lekka) i nie trzymajacą sie asfaltu dupe w 130 (guma jakies niezle chyba byly)
a w 135i zapewne podobnie ....


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiKuba
post Wed, 07 Sep 2011 - 22:52
Post #237


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2010





135i nigdy nie jeździłem, ale o E82 mogę powiedzieć że to naprawdę bardzo przyjemny w eksploatacji, prowadzeniu i wyposażeniu samochód. Już nawet 123d które mam daje całkiem przyjemne wrażenia z jazdy więc w 135i będzie na pewno lepiej. Co do tylnego mechanizmu różnicowego to jest otwarty, ale po całkowitym odłączeniu kontroli trakcji komputer i tak dba o to żeby moment trafiał +/- na oba koła używając do tego ukł. hamulcowego. Nie wiem czy przy mocy 135i to zdaje egzamin, ale w 123d działa bardzo zadowalająco imitując LSD. Jest natomiast możliwość założenia aftermarketowej szpery do 135i. Nie pamiętam gdzie, ale w jakimś programie testowali serie EVO X i 135i na torze i okazały się równie szybkie z min. przewagą 135.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Thu, 08 Sep 2011 - 07:16
Post #238


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





CYTAT(SzybkiKuba @ Wed, 07 Sep 2011 - 23:52) *
Nie pamiętam gdzie, ale w jakimś programie testowali serie EVO X i 135i na torze i okazały się równie szybkie z min. przewagą 135.


jesli by uderzyc, w strone sprawnosci tego auta na "torze" ,
to E82 jest wolniejsze od np megane RS mk2 biggrin.gif (a na Hockenheim to nawet megii RS mk1 bylo szybsze od bmw laugh.gif )

ps ja mysle, ze do stania w korkach, to nie ma co szukac mocowo topowych wersji rolleyes.gif
3 litry NA w dowolnym BMW tez wystarczy , ew jakies 5 litrow w bmw 6 lub bmw 7 (tylko rocznikowo nieco starsze, ale jak ma to byc auto na rok to po co "prawie nowe" )






--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Thu, 08 Sep 2011 - 10:41
Post #239


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Będzie fajna krowa do sprzedania smile.gif Za jakiś czas podam specyfikację, Twoje poprzednie Evo wciąga nosem smile.gif

Specyfikacja Evo X


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bart100
post Fri, 09 Sep 2011 - 09:54
Post #240


Rookie
Dołączył: Tue, 20 May 2003
Skąd: Bielsko-Biała/Kraków





Jeśli chodzi o porownanie EVO X do BMW mogę się wypowiedzieć.
W czerwcu sprzedałem 330xd E92 manual po 130.000km.
Dopiero co kupiłem EX z SST. BMW miało M pakiet ale nie miało zawieszenia M ponieważ z x-drivem jest ono niedostępne.
Generalnie jeśli chodzi o osiągi to nawet seryjne (narazie wink.gif )EX sprawia wrażenie że jest szybsze od chipowanego 330xd.
Jeśli chodzi o prowadzenie to to jest przepaść na korzyść EVO, w zasadzie nie ma co porównywać.
Ja odnosze wrażenie że przy EVO moje byłe E92 to był zwyczajny dupowóz i nic ponadto (bo w sumie to był).
Co ciekawe jeśli chodzi o komfort to EVO na zwyczajnych oponach jest tylko minimalnie mniej komfortowe niż BMW na RFT !
Jeśli chodzi o praktyczność to do EVO tak jak i do BMW ładuje do bagażnika wózek dziecięcy i gondolke bez żadnych cyrków.

Jeśli wybór miałby się odbywać między 335i a EX to w zależności na czym bardziej Ci zależy bierz: sport -> EVO, komfort i lans -> BMW.
To z moich doświadczeń.

Co do skrzyni SST, to jeździłem również manualem i z pełną swiadomości wziąłem SST i nie żałuje.
Dzisiaj po 2500km wybrałbym dokładnie tak samo.
Jeśli ktoś nie planuje upalania typu nawrót beczka czy dużo większych mocy niż fabryczna (powiedzmy 370+) to wybór MT imo jest bezsensu.


--------------------
Bart100
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 10 11 12 13 14 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 17:36