![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 November 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie często wypowiadam się na forum
![]() Jeżdziłem 3 lata 335 po wydechu i ze świnią Vishnu. Auto naprawdę było szybkie (385KM i 515 Nm). Oczywiście- Prosię będzie szybsze itd. Ale jednocześnie miałem 4 wygodne miejsca (mam 198 wzrostu i z tyłu siedziało mi się normalnie, bez wyrzeczeń), duży bagażnik. Nie wiem czemu porównywać S3 do 335i- to jest różna liga. Po modach( wydech + soft) S3 będzie dysponować podobną mocą co na starcie w 335i. Przerabiałem też wymiany turbo, wtrysków, robienia kolektorów w innym aucie, ale to robi się skarbonka. Jednocześnie mam w domu TT i A3, wieć mogę te auta porównywać. Zaznaczę, że to nie były gnioty tylko kupione jako nowe auta. Zawieszenie i prowadzenie- bezdyskusyjnie BMW. Nawet zakochana w swojej TT moja Żona przyznaje mi racje ![]() Za ok. 110 tysiaków kupiusz 335i z 2007, wytniesz katy, założysz tylne tłumiki przelotowe i zrobisz soft lub założysz świnie i masz niestary, wygodny dupowóz. Pozdrawiam Ps. Teraz też mam 335 i szykujemy się z Bobikiem z Jettronica na zrobienie ponad 400KM. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Moj Lancer robil 12.2 na cwiare- ale w tym sezonie zrobie nim 12.0 i nie ma bata, szukamy czegos podobnego ![]() BMW 335i piękne i niewątpliwie bardzo szybkie auto, jednak o czasie na 1/4 na poziomie 12.0 możesz zapomnieć tym samochodem ![]() Odelżone 335i po wydechu, IC i remapie robi ~12.7 na 1/4. Napęd w evo jednak robi swoje ![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
BMW 335i piękne i niewątpliwie bardzo szybkie auto, jednak o czasie na 1/4 na poziomie 12.0 możesz zapomnieć tym samochodem ![]() Odelżone 335i po wydechu, IC i remapie robi ~12.7 na 1/4. Napęd w evo jednak robi swoje ![]() A to auto będzie na 1/4 czy jako szybki daily driver? Bo ja już się gubię. EVO jak dla mnie nie nadaje się do jazdy codziennej - nie uwzględniam tu tylko dozjazdów do pracy rzędu 5-6 km ale np. wypad na wakacje. S3 czy E92 nadaje się do tego. Tu chodzi o napinkę o 0.7s na 400 m? ![]() CYTAT szukam szybkiego, w miare komfortowego auta, ktorym pojade na wakacje, pojade cwiartke jak i szybciej pokonam zakret Teraz pytanie - co jest ważniejsze. Jeśli zależy Ci na urwaniu ułamka sekundy na ćwiartkę na poczet dużo gorszego komfortu przez cały rok to bierz znów EVO czy cokolwiek innego. Nie jestem fanatykiem BMW, ale fanem jakimś tam jestem. Dlaczego? Bo wsiadam w taką lochę E60 535i na M-pakiecie, łykam 90% aut na mieście, a do tego spala mi niecałe 13l na 100km i prowadzi się zajebiście. 335i po modyfikacjach do zabawy nadaje się idealnie. Uraczy nas też przy podróży przez Polskę. A jeżeli ktoś chce EVO latać w podróż rzędu 500 km i mu wszystko odpowiada, to więcej E92 nie polecę ![]() No zboczeńcy z Was ![]() |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Ale Arturo pisał przecież, że na ćwiartkę i do zabawy buduje drugie Evo, więc...
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk ![]() |
...więc wszystkie propozycje już padły i teraz musimy poczekać na decyzję autora. Jak się przejedzie jednym i drugim autem (myślę o S3 i 335i) to zdecyduje albo i się nie przejedzie i wybierze
![]() ![]() -------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Bo wsiadam w taką lochę E60 535i na M-pakiecie, łykam 90% aut na mieście, a do tego spala mi niecałe 13l na 100km i prowadzi się zajebiście. 335i po modyfikacjach do zabawy nadaje się idealnie. A jak się takim autem jeździ w zimę ? Nie jest to żadna zaczepka, tylko jestem ciekaw, bo jeśli auto ma być na co dzień to należy to też uwzględnić. Lepiej od razu szukać wersji z napędem na 4 koła ? -------------------- F32 alpine white
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
A jak się takim autem jeździ w zimę ? Nie jest to żadna zaczepka, tylko jestem ciekaw, bo jeśli auto ma być na co dzień to należy to też uwzględnić. Lepiej od razu szukać wersji z napędem na 4 koła ? tak jak każdym odrobinę mocniejszym rwd...z pokorą i spokojem i byle nie stanąć w miejscu w śniegu ;-D -------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
A jak się takim autem jeździ w zimę ? Nie jest to żadna zaczepka, tylko jestem ciekaw, bo jeśli auto ma być na co dzień to należy to też uwzględnić. Lepiej od razu szukać wersji z napędem na 4 koła ? Wszystko zależy od kierowcy. Jak ktoś się lubuje w RWD to nawet nie ma co wyjaśniać. Zabawa jest przednia. Jeżeli chodzi o szybką jazdę to zimą X-drive bardziej się do tego nadaje. Jeżeli chodzi ogólnie o jazdę - dla mnie RWD nie sprawia i nigdy nie sprawiało żadnych problemów. Jeszcze raz zaznaczam - kto co lubi. |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 November 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Miałem RWD i pierwsze śniegi w tym aucie witałem z niepokojem. Niepotrzebnie. Auto jechało bardzo pewnie, a jak wypina się controle trakcji to była fajna zabawa. Mam w drodze do pracy 2 zakręty po sobie ( "Skę") i obowiązkowo musiałem tam zarzucić tyłem- taki rytuał
![]() Teraz nadal mam RWD i zima mi niestraszna. A słusznie ktoś uważa, czy do codziennej jazdy nieważne jest ile setnych sekundy szybsze jest auto na 400m. WRC-e są jeszcze szybsze, ale nie po bułki. ![]() |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
gooneybird: czyli jak bede we Wroclawiu moge liczyc na spotkanie i zapoznasz mnie z BMW?
![]() -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 15 November 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie ma problemu, Będzie BMW i Audi z 2.0TFSI. Dzisiaj lecę na wakacje, wiec pisz na priva. Wracam 4.03.
Powodzenia z wyborem. Ja jestem fanem VW garbusa ![]() ![]() ![]() Ps. Chyba, że dzisiaj (17.03) o 3 nad ranem na Okęciu ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Bylem wlasnie ogladac 335i. Jestem bardzo milo zaskoczony jesli chodzi o przyspieszenie i trzymanie sie na drodze (po programie i wydechu wydaje mi sie ze moze byc szybsze z rolki niz evo). Natomiast auto dopiero jechalo tak od 3500 obrotow jak nie od 3800 - raczej tak nie powinno byc?
Tego bylem ogladac bo mialem pod nosem (wnetrze tragiczne) http://otomoto.pl/bmw-335-i-C17945116.html To akurat Ameryka i mam kilka pytan (ten model akurat w srednim stanie) czy lampy przednie powinny tak wygladac gdy auto z USA (ten model mial tylko robiony blotnik - inne elementy w oryginalne tylko zastanawiaja mnie te lampy? licznik jest w kmh? zderzak powinien miec obrysowke - to wiem Cos rzęziło w katalizatorach - pewnie sie wypalily i glosno chodzily wtryskiwacze - to oznaka ze cos nie tak ze ten typ tak ma? Powinien brac olej? Bo ten egz. troche bral jak bylo widac. Wnetrze BMW jednak jest gorsze w porownaniu do S3. Samo wykonanie, materialy... tak jakby nie ta klasa... Ale to moze moje tylko odczucie Pod nosem jeszcze mam S5 - z ciekawosci podlece obejzec. -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Ja miałem okazje być przewiezionym 335i po IC, wydechu i programie i złoił STI 2006 r 334KM ogólnie bardzo fajnie lata taki sprzęt, komfort też w miarę...nie wiem czy by było szybsze niż takie EVO jak Ty masz +/- 400KM ale na dupowóz się nadaje
![]() |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 03 May 2004 ![]() |
Jak na dupowozik to daje radę:
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Natomiast auto dopiero jechalo tak od 3500 obrotow jak nie od 3800 - raczej tak nie powinno byc? Powinno ![]() Pamiętaj, że to jest inna zasada niż w 3.0sd - tam sprężarki włączały się szeregowo, tutaj pracują równolegle (jednocześnie). |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon ![]() |
To akurat Ameryka i mam kilka pytan (ten model akurat w srednim stanie) czy lampy przednie powinny tak wygladac gdy auto z USA (ten model mial tylko robiony blotnik - inne elementy w oryginalne tylko zastanawiaja mnie te lampy? licznik jest w kmh? zderzak powinien miec obrysowke - to wiem zderzak z obrysówką - to już wiesz lampy mogą być ok (takie z czerwonym wkładem są w sedanach gdzie nie ma obrysu z przodu na zderzaku) licznik nie ma bata musi być MPH/KMH ew. odwrotnie gdy jest z Kanady |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
335i to super wybór, chyba wolałbym go od S3, nie ma go co porównywać z Evo bo to zupełnie inne auta, 335i będzie dobre na codzien i w dłuższą trase, myśle ze spalanie podobne jak Evo. Evo to wariat z ręczną skrzynią i opcją usmiechu na twarzy w momencie brania zakrętów ale jest głośne, plastikowe i na trase się nie nadaje. Idealny układ to w garażu właśnie takie 335i i Evo
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
335i odrzuca mnie srodkiem. Kiepski design i jakos materialow - S3 ma znacznie lepsze i lepiej sie w tym otoczeniu lepiej czuje
A ten diesel tak malo nie pali.. ta 335i pokazywala ~13.5 litra w miescie, a przy obecnej cenie benzyny i ropy ktora jest jednakowa to... 335i po programie i wydechu ew. IC chyba ok +400KM Poszukiwania nadal trwaja, wiec sprawa otwarta. Jeszcze jedna wazna kwestia - sprzedaz pozniejsza auto i utrata jego wartosci. Z S3 wiem ze to auto nie straci za rok a moze i nawet zyskac a sprzedaz bedzie latwa. A jak z BMW? Po programie auto bedzie szybciej sie wkrecalo? W evo łep mi urywalo juz od 3tys obrotow... -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Amerykańskie ulepy skutecznie obniżają cenę 335 więc nie spodziewaj się, że w tym tłumie znajdziesz wielu koneserów którzy będą woleli zapłacić więcej za idealny euro-spec.
W katalizatorach nic nie powinno rzęzić, hpfp padający o tym pamiętaj i wypytaj na okoliczność wymiany, choć sypią się i nowe sztuki ale po to jest gwarancja, delikatne zużycie oleju przy butowaniu raczej występuje, ogólnie w jednym mi znanym pomiędzy wymianami per. własciciela widzimisie co 10K nie ma żadnej potrzeby dolewania. Akcji serwisowych dot. tego motoru jest bardzo niewiele i dotycza pierwszych egzemplarzy/per VIN. LSD jest dostępne aftermarketowo i nie kosztuje tryliona. |
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Warto też wspomnieć o chłodnicy oleju. Niektóre 335i je mają, a inne nie (bodajże 2006-2008). W USA była akcja serwisowa montowania chłodnic, w europie o tym cicho. Cena montażu ori chłodnicy z wężami z tego co pamiętam to ok. 2k USD w ASO.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 02:36 |