Shoutbox 0 nowych PW 


14 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Szybki dupowoz
Gooneybird
post Sun, 13 Feb 2011 - 15:49
Post #121


User
Dołączył: Tue, 15 November 2005
Skąd: Wrocław





Nie często wypowiadam się na forum unsure.gif , ale tym razem myślę, że mogę coś konstruktywnego wnieść.

Jeżdziłem 3 lata 335 po wydechu i ze świnią Vishnu. Auto naprawdę było szybkie (385KM i 515 Nm). Oczywiście- Prosię będzie szybsze itd. Ale jednocześnie miałem 4 wygodne miejsca (mam 198 wzrostu i z tyłu siedziało mi się normalnie, bez wyrzeczeń), duży bagażnik. Nie wiem czemu porównywać S3 do 335i- to jest różna liga. Po modach( wydech + soft) S3 będzie dysponować podobną mocą co na starcie w 335i. Przerabiałem też wymiany turbo, wtrysków, robienia kolektorów w innym aucie, ale to robi się skarbonka.
Jednocześnie mam w domu TT i A3, wieć mogę te auta porównywać. Zaznaczę, że to nie były gnioty tylko kupione jako nowe auta. Zawieszenie i prowadzenie- bezdyskusyjnie BMW. Nawet zakochana w swojej TT moja Żona przyznaje mi racje biggrin.gif .
Za ok. 110 tysiaków kupiusz 335i z 2007, wytniesz katy, założysz tylne tłumiki przelotowe i zrobisz soft lub założysz świnie i masz niestary, wygodny dupowóz.

Pozdrawiam

Ps. Teraz też mam 335 i szykujemy się z Bobikiem z Jettronica na zrobienie ponad 400KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 13 Feb 2011 - 15:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Chester
post Tue, 15 Feb 2011 - 11:13
Post #122


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





CYTAT((A)rturo @ Wed, 26 Jan 2011 - 00:31) *
Moj Lancer robil 12.2 na cwiare- ale w tym sezonie zrobie nim 12.0 i nie ma bata, szukamy czegos podobnego smile.gif

BMW 335i piękne i niewątpliwie bardzo szybkie auto, jednak o czasie na 1/4 na poziomie 12.0 możesz zapomnieć tym samochodem wink.gif.
Odelżone 335i po wydechu, IC i remapie robi ~12.7 na 1/4.

Napęd w evo jednak robi swoje wink.gif.


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 15 Feb 2011 - 21:37
Post #123


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Chester @ Tue, 15 Feb 2011 - 11:13) *
BMW 335i piękne i niewątpliwie bardzo szybkie auto, jednak o czasie na 1/4 na poziomie 12.0 możesz zapomnieć tym samochodem wink.gif.
Odelżone 335i po wydechu, IC i remapie robi ~12.7 na 1/4.

Napęd w evo jednak robi swoje wink.gif.


A to auto będzie na 1/4 czy jako szybki daily driver? Bo ja już się gubię. EVO jak dla mnie nie nadaje się do jazdy codziennej - nie uwzględniam tu tylko dozjazdów do pracy rzędu 5-6 km ale np. wypad na wakacje. S3 czy E92 nadaje się do tego. Tu chodzi o napinkę o 0.7s na 400 m? smile.gif
CYTAT
szukam szybkiego, w miare komfortowego auta, ktorym pojade na wakacje, pojade cwiartke jak i szybciej pokonam zakret


Teraz pytanie - co jest ważniejsze. Jeśli zależy Ci na urwaniu ułamka sekundy na ćwiartkę na poczet dużo gorszego komfortu przez cały rok to bierz znów EVO czy cokolwiek innego.
Nie jestem fanatykiem BMW, ale fanem jakimś tam jestem. Dlaczego? Bo wsiadam w taką lochę E60 535i na M-pakiecie, łykam 90% aut na mieście, a do tego spala mi niecałe 13l na 100km i prowadzi się zajebiście.
335i po modyfikacjach do zabawy nadaje się idealnie. Uraczy nas też przy podróży przez Polskę. A jeżeli ktoś chce EVO latać w podróż rzędu 500 km i mu wszystko odpowiada, to więcej E92 nie polecę smile.gif O ile rzeczywiście przeważą ułamki sekund na ćwiartkę.
No zboczeńcy z Was smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Wed, 16 Feb 2011 - 00:54
Post #124


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Ale Arturo pisał przecież, że na ćwiartkę i do zabawy buduje drugie Evo, więc...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arek-lin
post Wed, 16 Feb 2011 - 08:47
Post #125


Super User
Dołączył: Sat, 03 February 2007
Skąd: Grudziądz/Gdańsk





...więc wszystkie propozycje już padły i teraz musimy poczekać na decyzję autora. Jak się przejedzie jednym i drugim autem (myślę o S3 i 335i) to zdecyduje albo i się nie przejedzie i wybierze wink.gif Weźmie Audi to dla tych co radzili BMW podejmie gorszą decyzję i na odwrót. Czekamy co Artur wybierze i się pochwali na forum smile.gif


--------------------
Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feno
post Wed, 16 Feb 2011 - 12:01
Post #126


Frequent User
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(joker @ Tue, 15 Feb 2011 - 21:37) *
Bo wsiadam w taką lochę E60 535i na M-pakiecie, łykam 90% aut na mieście, a do tego spala mi niecałe 13l na 100km i prowadzi się zajebiście.
335i po modyfikacjach do zabawy nadaje się idealnie.


A jak się takim autem jeździ w zimę ? Nie jest to żadna zaczepka, tylko jestem ciekaw, bo jeśli auto ma być na co dzień to należy to też uwzględnić. Lepiej od razu szukać wersji z napędem na 4 koła ?


--------------------
F32 alpine white
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Wed, 16 Feb 2011 - 12:04
Post #127


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(Feno @ Wed, 16 Feb 2011 - 12:01) *
A jak się takim autem jeździ w zimę ? Nie jest to żadna zaczepka, tylko jestem ciekaw, bo jeśli auto ma być na co dzień to należy to też uwzględnić. Lepiej od razu szukać wersji z napędem na 4 koła ?


tak jak każdym odrobinę mocniejszym rwd...z pokorą i spokojem i byle nie stanąć w miejscu w śniegu ;-D


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 16 Feb 2011 - 12:09
Post #128


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Feno @ Wed, 16 Feb 2011 - 12:01) *
A jak się takim autem jeździ w zimę ? Nie jest to żadna zaczepka, tylko jestem ciekaw, bo jeśli auto ma być na co dzień to należy to też uwzględnić. Lepiej od razu szukać wersji z napędem na 4 koła ?

Wszystko zależy od kierowcy. Jak ktoś się lubuje w RWD to nawet nie ma co wyjaśniać. Zabawa jest przednia.
Jeżeli chodzi o szybką jazdę to zimą X-drive bardziej się do tego nadaje.
Jeżeli chodzi ogólnie o jazdę - dla mnie RWD nie sprawia i nigdy nie sprawiało żadnych problemów. Jeszcze raz zaznaczam - kto co lubi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gooneybird
post Wed, 16 Feb 2011 - 12:41
Post #129


User
Dołączył: Tue, 15 November 2005
Skąd: Wrocław





Miałem RWD i pierwsze śniegi w tym aucie witałem z niepokojem. Niepotrzebnie. Auto jechało bardzo pewnie, a jak wypina się controle trakcji to była fajna zabawa. Mam w drodze do pracy 2 zakręty po sobie ( "Skę") i obowiązkowo musiałem tam zarzucić tyłem- taki rytuał biggrin.gif .
Teraz nadal mam RWD i zima mi niestraszna.
A słusznie ktoś uważa, czy do codziennej jazdy nieważne jest ile setnych sekundy szybsze jest auto na 400m. WRC-e są jeszcze szybsze, ale nie po bułki. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Wed, 16 Feb 2011 - 12:44
Post #130


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





gooneybird: czyli jak bede we Wroclawiu moge liczyc na spotkanie i zapoznasz mnie z BMW? smile.gif



--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gooneybird
post Wed, 16 Feb 2011 - 19:10
Post #131


User
Dołączył: Tue, 15 November 2005
Skąd: Wrocław





Nie ma problemu, Będzie BMW i Audi z 2.0TFSI. Dzisiaj lecę na wakacje, wiec pisz na priva. Wracam 4.03.
Powodzenia z wyborem.
Ja jestem fanem VW garbusa biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif , więc w kwestii wymienianych marek jestem (mam nadzieję) obiektywny.

Ps. Chyba, że dzisiaj (17.03) o 3 nad ranem na Okęciu biggrin.gif biggrin.gif wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Wed, 16 Mar 2011 - 17:11
Post #132


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Bylem wlasnie ogladac 335i. Jestem bardzo milo zaskoczony jesli chodzi o przyspieszenie i trzymanie sie na drodze (po programie i wydechu wydaje mi sie ze moze byc szybsze z rolki niz evo). Natomiast auto dopiero jechalo tak od 3500 obrotow jak nie od 3800 - raczej tak nie powinno byc?
Tego bylem ogladac bo mialem pod nosem (wnetrze tragiczne) http://otomoto.pl/bmw-335-i-C17945116.html
To akurat Ameryka i mam kilka pytan (ten model akurat w srednim stanie)
czy lampy przednie powinny tak wygladac gdy auto z USA (ten model mial tylko robiony blotnik - inne elementy w oryginalne tylko zastanawiaja mnie te lampy?
licznik jest w kmh?
zderzak powinien miec obrysowke - to wiem

Cos rzęziło w katalizatorach - pewnie sie wypalily i glosno chodzily wtryskiwacze - to oznaka ze cos nie tak ze ten typ tak ma?

Powinien brac olej? Bo ten egz. troche bral jak bylo widac.


Wnetrze BMW jednak jest gorsze w porownaniu do S3. Samo wykonanie, materialy... tak jakby nie ta klasa... Ale to moze moje tylko odczucie

Pod nosem jeszcze mam S5 - z ciekawosci podlece obejzec.


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Roo
post Wed, 16 Mar 2011 - 17:35
Post #133


Frequent User
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Ja miałem okazje być przewiezionym 335i po IC, wydechu i programie i złoił STI 2006 r 334KM ogólnie bardzo fajnie lata taki sprzęt, komfort też w miarę...nie wiem czy by było szybsze niż takie EVO jak Ty masz +/- 400KM ale na dupowóz się nadaje wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro
post Wed, 16 Mar 2011 - 17:56
Post #134


Forum Killer
Dołączył: Mon, 03 May 2004





Jak na dupowozik to daje radę:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 16 Mar 2011 - 23:37
Post #135


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT((A)rturo @ Wed, 16 Mar 2011 - 17:11) *
Natomiast auto dopiero jechalo tak od 3500 obrotow jak nie od 3800 - raczej tak nie powinno byc?

Powinno smile.gif Tzn. ono jedzie już niżej tylko łagodnie tą moc oddaje i się tego nie czuje, a kopa rzeczywiście czujesz dopiero w tym zakresie, o którym napisałeś. To jest norma.
Pamiętaj, że to jest inna zasada niż w 3.0sd - tam sprężarki włączały się szeregowo, tutaj pracują równolegle (jednocześnie).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihau_dst
post Thu, 17 Mar 2011 - 07:44
Post #136


Super User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: Suburbicon





CYTAT((A)rturo @ Wed, 16 Mar 2011 - 17:11) *
To akurat Ameryka i mam kilka pytan (ten model akurat w srednim stanie)
czy lampy przednie powinny tak wygladac gdy auto z USA (ten model mial tylko robiony blotnik - inne elementy w oryginalne tylko zastanawiaja mnie te lampy?
licznik jest w kmh?
zderzak powinien miec obrysowke - to wiem


zderzak z obrysówką - to już wiesz
lampy mogą być ok (takie z czerwonym wkładem są w sedanach gdzie nie ma obrysu z przodu na zderzaku)
licznik nie ma bata musi być MPH/KMH ew. odwrotnie gdy jest z Kanady
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Thu, 17 Mar 2011 - 11:18
Post #137


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





335i to super wybór, chyba wolałbym go od S3, nie ma go co porównywać z Evo bo to zupełnie inne auta, 335i będzie dobre na codzien i w dłuższą trase, myśle ze spalanie podobne jak Evo. Evo to wariat z ręczną skrzynią i opcją usmiechu na twarzy w momencie brania zakrętów ale jest głośne, plastikowe i na trase się nie nadaje. Idealny układ to w garażu właśnie takie 335i i Evo biggrin.gif, co S3, autko mniejsze, na pewno mniej wygodne niż 335i, przewaga to napęd, ale tutaj jest tylko sillnik 2.0 wiem że jezdzą modzone 2litrowe na ponad 400KM S3 ale nie wiem jak tutaj jest z niezawodnością...trzeba już się bawić w wymianę turbin i modzenie które wiadomo jak wpływa na niezawodność np. na dłuższej trasie..wolałbym 335i, założyć IC, program i mieć te 360KM bez modzenia wydechu żeby było cicho i komfortowo. Idealne auto na codzień (gdyby jeszcze nie ta cena benzyny)....jest jeszcze opcja 335d którą ma mój dobry przyjaciel...autko niestety droższe w zakupie ale moment masakruje (pod 700nM) i pod 350KM, spalanie miasto 12 trasa 9-10.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Thu, 17 Mar 2011 - 12:00
Post #138


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





335i odrzuca mnie srodkiem. Kiepski design i jakos materialow - S3 ma znacznie lepsze i lepiej sie w tym otoczeniu lepiej czuje
A ten diesel tak malo nie pali.. ta 335i pokazywala ~13.5 litra w miescie, a przy obecnej cenie benzyny i ropy ktora jest jednakowa to...
335i po programie i wydechu ew. IC chyba ok +400KM
Poszukiwania nadal trwaja, wiec sprawa otwarta.
Jeszcze jedna wazna kwestia - sprzedaz pozniejsza auto i utrata jego wartosci. Z S3 wiem ze to auto nie straci za rok a moze i nawet zyskac a sprzedaz bedzie latwa. A jak z BMW?

Po programie auto bedzie szybciej sie wkrecalo? W evo łep mi urywalo juz od 3tys obrotow...




--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Thu, 17 Mar 2011 - 12:13
Post #139


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





Amerykańskie ulepy skutecznie obniżają cenę 335 więc nie spodziewaj się, że w tym tłumie znajdziesz wielu koneserów którzy będą woleli zapłacić więcej za idealny euro-spec.

W katalizatorach nic nie powinno rzęzić, hpfp padający o tym pamiętaj i wypytaj na okoliczność wymiany, choć sypią się i nowe sztuki ale po to jest gwarancja, delikatne zużycie oleju przy butowaniu raczej występuje, ogólnie w jednym mi znanym pomiędzy wymianami per. własciciela widzimisie co 10K nie ma żadnej potrzeby dolewania.

Akcji serwisowych dot. tego motoru jest bardzo niewiele i dotycza pierwszych egzemplarzy/per VIN. LSD jest dostępne aftermarketowo i nie kosztuje tryliona.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Thu, 17 Mar 2011 - 13:12
Post #140


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Warto też wspomnieć o chłodnicy oleju. Niektóre 335i je mają, a inne nie (bodajże 2006-2008). W USA była akcja serwisowa montowania chłodnic, w europie o tym cicho. Cena montażu ori chłodnicy z wężami z tego co pamiętam to ok. 2k USD w ASO.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 02:36