Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Strojenie Auta z Turbo na LPG
Misior
post Sat, 22 Jan 2011 - 11:31
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 March 2006
Skąd: Małopolska





Bo wszyscy pisza ze tylko sekwencja itp ze sie nieda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 22 Jan 2011 - 11:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kubeq_Sq
post Sat, 22 Jan 2011 - 12:26
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





dac sie da, ale jak przebije Ci iskra miedzy przewodamii trafi na cylka z otwartymi zaworami ssacymi, albo bedziesz mial za ubogo i mieszanka bedzie sie dopalac dluzej i trafi na otwarte zawory ssace, to bedziesz mial bum i po turbo.... widzialem jak wyglada plomien wsteczny i detonacja w kolektorze ssacym - turbo moze tego nie przezyc....


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Sat, 22 Jan 2011 - 13:56
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





mi nie raz gaz strzelił nigdy turbinie nic nie było czasami tylko jakaś rura spadała i dwa razy zwiało boczek z intercoolera ale to już były mega detonacje a przyczyna była w przewodach WN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Sat, 22 Jan 2011 - 14:32
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





GMS czyli turbinka nie jest taka delikatna jak myslalem. te detonacje, ktore ja widzialem zawsze skutkowaly tym, ze auto wracalo na lawecie albo na holu i dokladne grzebanie w bebechach ujawnialo pogiete klapy przepystnicy, pekniete elementy itp... wszystko zalezy mysle od pojemnosci ukladu i tego czy ma mozliwosc spasc jakis waz i upuscic cisnienia, czy jak wszystko jest zbyt szczelnie i mocno to uszkadza przepustnice itp... w turbo co prawda wybuchu nie widzialem.

Kable WN to najczestsza przyczyna, aczkolwiek uboga mieszanka to druga w kolejnosci i na to trzeba miec uwage.


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
195kuker
post Sun, 23 Jan 2011 - 10:52
Post #45


Rookie
Dołączył: Thu, 20 January 2011





No jest ten problem, że za przepustnicą przy turbinie nie bardzo jest jak założyć klapy "przeciwwybuchowe" chyba żeby je idealnie zestroić tak aby ciśnienie turbiny ich nie otwierało tylko ewentualny backfire. Tylko kto się podejmie takiej dłubaniny. Jak pytałem to miałem nadzieję że ten temat ktoś rozpracował

Co do odpalania silnika na zimno z LPG, niby lpg ma wyższą temperaturę spalania więc nie wiadomo czy nie przyśpiesza to zmęczenia głowicy albo uszczelki pod głowicą szybsze zmiany temperatury powodują większe naprężenia (aluminowe tłoki, głowica, czasem blok, żeliwo, stal-wszystko ma inna rozszerzalność temperaturową) ale to tylko gmeranie. Zimne LPG ma większą gęstość więc wzbogaca mocno mieszankę ale to silnikowy specjalnie nie szkodzi. Membrany reduktora mogą pęknąć, a tłoczkowe mogę się przyciąć ale jak ktoś ma przełączanie na lpg przy 20stopniach to raczej problem nie występuje.

Ale jak zakładać 2 gen to na pewno bez blosa poco nie widzę potrzeby, a blos pół roku pojeździ, a potem powolutku od zasyfienia coraz bardziej zaczyna odjeżdżać ze składem mieszanki w kosmos
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 23 Jan 2011 - 11:22
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





nawet jak na blosie chodzi teraz to ten 1.8t szlag trafi bo ide o zaklad ze afr jest nie taki jak trzeba i znacznie odbiega od od tego co ma byc w jakims zakresie obrotow.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crup-nick
post Sun, 23 Jan 2011 - 11:44
Post #47


Frequent User
Dołączył: Fri, 20 March 2009





LPG vs. PB

http://blogsilnika.blogspot.com/2010/12/lp...cie-paliwa.html

CYTAT
Osiągi
W tym miejscu interesuje nas wyłącznie "ile dżuli zmieści się w cylindrze". Mówiąc inaczej: wartość opałowa mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest ona niemal taka sama, ze wskazaniem na benzynę (LPG 3,66, benzyna 3,70 MJ/m3). Jednoprocentową różnicę można uznać za nieodczuwalną.
Silnik na LPG może generować wyższą moc niż z wykorzystaniem benzyny w dwóch przypadkach:
- jeśli został zmodyfikowany przez podniesienie stopnia sprężania,
- jeśli jest doładowany - wyższa liczba oktanowa pozwala także na podniesienie ciśnienia doładowania.


może ktoś wypowiedzieć się na temat budowy instalacji lpg sterowanej przez np. MegaSquirt'a?

EDIT: Ps. słyszał ktoś o wtryskach lpg obsługujących >50KM na cylinder?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sun, 23 Jan 2011 - 14:45
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





wtryski jak wtryski, tam tez trzeba dobierac dysze na podstawie mocy z cylindra


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Sun, 23 Jan 2011 - 16:21
Post #49


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





ja wlasnie jestem na etapie double fuela na msie... mam dwa reduktory tlokowe magic III i wtryski magicjet z dyszami 2.5 mm cisnienie na reduktorach ustawione na 1.2 bara, ale chyba musze jeszcze podniesc, bo mam ubogo w gornych obciazeniach i wysokich obrotach smile.gif ogolnie idzie to zestroic, ale trzeba troche czasu i zabawy, malo jest supportu do tego i w sumie ja mam jak na razie jakies przedziwne problemy z iskra, wiec nie jestem w stanie powiedziec czy to jak silnik pracuje jest spowodowane moja instalka gazowa czy moze wlasnie problemem z iskra. srednice otwory dyszy dobierasz i do mocy na jednym cylindrze i do cisnienia na reduktorach. maksymalna srednica to 3mm. wtryski magicjesty potrafia obsluzyc i do 70 KM na garek, wiec spoko luzik, a przy podniesieniu cisnienia na reduktorach to i nawet wiecej jak nie bedzie spadku cisnienia fazy lotnej gazu smile.gif


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Sun, 23 Jan 2011 - 16:54
Post #50


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Maksymalna średnica dla Magica to niby 3mm a ja jeżdże w ogóle bez dysz biggrin.gif i dopiero wtedy LPG daje jakoś rade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Sun, 23 Jan 2011 - 17:00
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





a jakie masz cisnienie na listwie? to moze i u mnie musze je bardziej rozwiercic :/


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Mon, 24 Jan 2011 - 12:13
Post #52


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





coś koło 1.2bara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Mon, 24 Jan 2011 - 12:20
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





1.2. bara to taka "optymalna gorna granica' bym powiedzial smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Mon, 24 Jan 2011 - 12:42
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





dla magicow?? maja sie wyrabiac niby do 1.5 bara.... smile.gif


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
195kuker
post Mon, 24 Jan 2011 - 23:29
Post #55


Rookie
Dołączył: Thu, 20 January 2011





MJ to badziewie. Sam mam ten reduktor i płaczę po nocach. Reduktor jest awaryjny (może puścić gaz do wody) ale ma dobre parametry, a wtryski to dopiero tragedia. Wtryski Khein lub Hana
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Mon, 24 Jan 2011 - 23:55
Post #56


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





Lub matrix'y (chodź te są uczulone na syfny gaz)


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 25 Jan 2011 - 10:20
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(kubeq_Sq @ Mon, 24 Jan 2011 - 12:42) *
dla magicow?? maja sie wyrabiac niby do 1.5 bara.... smile.gif

Tak napisałem do wtrysków magic jet , tzn u mnie pracowały przy maks 1,35bara , a potem bylo juz mniej stabilnie, przez to napisałem że tak lajtowo do tych 1,2bara to na lajcie chodza . Ale to w moim przypadku na lipnym reduktorze TA do 136km ktory w rzeczywistosci wystarcza do gora 100km ,naszczescie auto ma mniej niz 100 laugh.gif .

co do wtrysków to jak narazie magic jety przechulaly 14tys km podpinalem kompa sprawdzic korekte po sondzie lambdzie i odchylke i wszystko w normie jak na poczatku wiec narazie jestem zadowolony z MJ. Matrixy HD sa fajne i szybkie , ale nie mialem wiec sie nie wypowiadam co do awaryjnosci.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hanys
post Tue, 25 Jan 2011 - 14:27
Post #58


User
Dołączył: Sat, 11 July 2009
Skąd: Wrocław





w 2002 roku z tego co pamiętam po wrocku latał pewien golf II dohc 16v turbo na kajetronic i gazie, auto dysponowało dużą mocą, większą niż można na pb osiągnąć, ale miała kilka patentów w tym mikser konstruowany przez właściciela . Więc chyba się da dobrze zrobić na gazie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Tue, 25 Jan 2011 - 14:38
Post #59


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Hanys, latał smile.gif Taka szara rajdówka smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Argosan
post Tue, 25 Jan 2011 - 18:37
Post #60


User
Dołączył: Thu, 23 December 2010
Skąd: Warszawa





Dobra to jak juz wtopiliście się w temat Sekwencji to teraz jak mamy auto z gazem sekwencyjnym, reduktor ma możliwość pociągnięcia sporszej mocy i montujemy Turbo i na podstawie jakiej mapy ustawiamy sekwencje skoro na benie auto latało tylko jako N/A czyli nie jest wystrojone pod turbine? Bierzemy kompa ,,fejsa,, instalacji i jedziemy na miasto podlewając go zależnie od parametrów? to troche ryzykowne moim zdaniem
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:20