![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Bo wszyscy pisza ze tylko sekwencja itp ze sie nieda.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
dac sie da, ale jak przebije Ci iskra miedzy przewodamii trafi na cylka z otwartymi zaworami ssacymi, albo bedziesz mial za ubogo i mieszanka bedzie sie dopalac dluzej i trafi na otwarte zawory ssace, to bedziesz mial bum i po turbo.... widzialem jak wyglada plomien wsteczny i detonacja w kolektorze ssacym - turbo moze tego nie przezyc....
-------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
mi nie raz gaz strzelił nigdy turbinie nic nie było czasami tylko jakaś rura spadała i dwa razy zwiało boczek z intercoolera ale to już były mega detonacje a przyczyna była w przewodach WN
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
GMS czyli turbinka nie jest taka delikatna jak myslalem. te detonacje, ktore ja widzialem zawsze skutkowaly tym, ze auto wracalo na lawecie albo na holu i dokladne grzebanie w bebechach ujawnialo pogiete klapy przepystnicy, pekniete elementy itp... wszystko zalezy mysle od pojemnosci ukladu i tego czy ma mozliwosc spasc jakis waz i upuscic cisnienia, czy jak wszystko jest zbyt szczelnie i mocno to uszkadza przepustnice itp... w turbo co prawda wybuchu nie widzialem.
Kable WN to najczestsza przyczyna, aczkolwiek uboga mieszanka to druga w kolejnosci i na to trzeba miec uwage. -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 20 January 2011 ![]() |
No jest ten problem, że za przepustnicą przy turbinie nie bardzo jest jak założyć klapy "przeciwwybuchowe" chyba żeby je idealnie zestroić tak aby ciśnienie turbiny ich nie otwierało tylko ewentualny backfire. Tylko kto się podejmie takiej dłubaniny. Jak pytałem to miałem nadzieję że ten temat ktoś rozpracował
Co do odpalania silnika na zimno z LPG, niby lpg ma wyższą temperaturę spalania więc nie wiadomo czy nie przyśpiesza to zmęczenia głowicy albo uszczelki pod głowicą szybsze zmiany temperatury powodują większe naprężenia (aluminowe tłoki, głowica, czasem blok, żeliwo, stal-wszystko ma inna rozszerzalność temperaturową) ale to tylko gmeranie. Zimne LPG ma większą gęstość więc wzbogaca mocno mieszankę ale to silnikowy specjalnie nie szkodzi. Membrany reduktora mogą pęknąć, a tłoczkowe mogę się przyciąć ale jak ktoś ma przełączanie na lpg przy 20stopniach to raczej problem nie występuje. Ale jak zakładać 2 gen to na pewno bez blosa poco nie widzę potrzeby, a blos pół roku pojeździ, a potem powolutku od zasyfienia coraz bardziej zaczyna odjeżdżać ze składem mieszanki w kosmos |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
nawet jak na blosie chodzi teraz to ten 1.8t szlag trafi bo ide o zaklad ze afr jest nie taki jak trzeba i znacznie odbiega od od tego co ma byc w jakims zakresie obrotow.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
LPG vs. PB
http://blogsilnika.blogspot.com/2010/12/lp...cie-paliwa.html CYTAT Osiągi W tym miejscu interesuje nas wyłącznie "ile dżuli zmieści się w cylindrze". Mówiąc inaczej: wartość opałowa mieszanki paliwowo-powietrznej. Jest ona niemal taka sama, ze wskazaniem na benzynę (LPG 3,66, benzyna 3,70 MJ/m3). Jednoprocentową różnicę można uznać za nieodczuwalną. Silnik na LPG może generować wyższą moc niż z wykorzystaniem benzyny w dwóch przypadkach: - jeśli został zmodyfikowany przez podniesienie stopnia sprężania, - jeśli jest doładowany - wyższa liczba oktanowa pozwala także na podniesienie ciśnienia doładowania. może ktoś wypowiedzieć się na temat budowy instalacji lpg sterowanej przez np. MegaSquirt'a? EDIT: Ps. słyszał ktoś o wtryskach lpg obsługujących >50KM na cylinder? |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
wtryski jak wtryski, tam tez trzeba dobierac dysze na podstawie mocy z cylindra
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
ja wlasnie jestem na etapie double fuela na msie... mam dwa reduktory tlokowe magic III i wtryski magicjet z dyszami 2.5 mm cisnienie na reduktorach ustawione na 1.2 bara, ale chyba musze jeszcze podniesc, bo mam ubogo w gornych obciazeniach i wysokich obrotach
![]() ![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Maksymalna średnica dla Magica to niby 3mm a ja jeżdże w ogóle bez dysz
![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
a jakie masz cisnienie na listwie? to moze i u mnie musze je bardziej rozwiercic :/
-------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
coś koło 1.2bara
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
1.2. bara to taka "optymalna gorna granica' bym powiedzial
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
dla magicow?? maja sie wyrabiac niby do 1.5 bara....
![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 20 January 2011 ![]() |
MJ to badziewie. Sam mam ten reduktor i płaczę po nocach. Reduktor jest awaryjny (może puścić gaz do wody) ale ma dobre parametry, a wtryski to dopiero tragedia. Wtryski Khein lub Hana
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Lub matrix'y (chodź te są uczulone na syfny gaz)
-------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
dla magicow?? maja sie wyrabiac niby do 1.5 bara.... ![]() Tak napisałem do wtrysków magic jet , tzn u mnie pracowały przy maks 1,35bara , a potem bylo juz mniej stabilnie, przez to napisałem że tak lajtowo do tych 1,2bara to na lajcie chodza . Ale to w moim przypadku na lipnym reduktorze TA do 136km ktory w rzeczywistosci wystarcza do gora 100km ,naszczescie auto ma mniej niz 100 ![]() co do wtrysków to jak narazie magic jety przechulaly 14tys km podpinalem kompa sprawdzic korekte po sondzie lambdzie i odchylke i wszystko w normie jak na poczatku wiec narazie jestem zadowolony z MJ. Matrixy HD sa fajne i szybkie , ale nie mialem wiec sie nie wypowiadam co do awaryjnosci. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 11 July 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
w 2002 roku z tego co pamiętam po wrocku latał pewien golf II dohc 16v turbo na kajetronic i gazie, auto dysponowało dużą mocą, większą niż można na pb osiągnąć, ale miała kilka patentów w tym mikser konstruowany przez właściciela . Więc chyba się da dobrze zrobić na gazie
![]() |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Hanys, latał
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
User Dołączył: Thu, 23 December 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Dobra to jak juz wtopiliście się w temat Sekwencji to teraz jak mamy auto z gazem sekwencyjnym, reduktor ma możliwość pociągnięcia sporszej mocy i montujemy Turbo i na podstawie jakiej mapy ustawiamy sekwencje skoro na benie auto latało tylko jako N/A czyli nie jest wystrojone pod turbine? Bierzemy kompa ,,fejsa,, instalacji i jedziemy na miasto podlewając go zależnie od parametrów? to troche ryzykowne moim zdaniem
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 18:20 |