![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
typowa wada tej skrzyni.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
Weekend mija w nastroju oczekiwania. Poczta polska jak zwykle mimo priorytetu na paczce nie potrafi dostarczyć paczki nawet na 2 dzien. Mialem nadzieje ze dojdzie do piątku.. ale niestety. Składanie autka jestem zmuszony przelozyć na przyszly tydzien. W paczuszce ma przyjsc nowe sprzeglo Valeo, gdyż razem z kołem zamoachowym z megane 60-2 musze zmienic sprzeglo na większe 200mm f7P -> 215mm F7R.
Ale co ważniejsze dzięki 60-2 moge juz wywalić oryginalna cewke i rozdzielacz. Bo pod maske wpadnie podwójna cewka, czyli bedzie wasted spark ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
CYTAT Priorytetem idzie dłużej niż normalnym.Sprawdzane wiele razy,a to dlatego że idzie jakoś inaczej bo nie mogą jej zgubić.Priorytet to nie żaden ekspres Nie pomyliło Ci się z poleconym ? Teoretycznie poleconego nie mogą zgubić. Priorytet dochodzi na 2 dzień jak wysłany przed 15 w teorii. W praktyce nigdy nie czekałem dłużej niż pełne 2 dni robocze. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
w/g tyego co pisza w informatorach to list/paczka polecona ma byc niby dostarczona następnego dnia, jesli zostala nadana przed godzina 15. ale to tylko cłyt matetyngowy ;]
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
kremat0r ja na konsole wysłaną priorytetem czekałem ponad tydzien
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
kremat0r ja na konsole wysłaną priorytetem czekałem ponad tydzien
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 15 November 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
wracając do hamulców 280mm
są 2 rodzaje wieloklinów w megankach z tarczami 280mm: 21 i 23 (chyba) zęby - jedne z nich pasują plug and play do R5 - są identyczne co fabryczne :-) (nie pamiętam już które) otwory pod amor to szczegół... polecam częściej zaglądać na forum R5 dzik... ;-) -------------------- www.klubrenault5.pl
Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
No i ja u siebie zamontowalem te z 23 zębami i musialem zmienic także przeguby na półosiach na te z megany by pasowało w piaste.
dzis sprzegielko juz od mnie dotarlo. ![]() Uploaded with ImageShack.us tu zamontowane juz sprzeglo na kole zamachowym z megane 2.0 16v |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: Łódź ![]() |
zamiast zmieniac przegubu wystarczylo zmienic sama piaste
![]() ja u siebie w renault5 tak zrobilem i tez montowalem 280mm tarcze starsze rene mialy 21zeby nowsze 23mm -------------------- Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
NO to wyszlo praktycznie na to samo jak zmienilme przeguby. Bo za przeguby dalem tez kolo 90zl sztuka + duperele. Piasty w zwrotnicach co zakupiłem wygladały dość świeżo więc założyłem że były zmieniane jakiś czas temu.
Dziś autko prawie już złożone. myśle ze jutro bede probować już odpalać. SKrzynia pasuje w wszelkie mocowania bez żadnych problemów. Poza małymi niespodziankami takimi jak: - śruby ktorymi dokręca się docisk do zamachu w F7P są to sruby M8, a w zamachu F7R docisk dokrecany jest srubami M7 ![]() - śruby do mocowania skrzyni biego do bloku silnika, w górnej części dwie śroby z JB3 są za krótkie dla skrzyni JC5 Po dokupieniu paru dupereli jutro powinienen juz odpalać na wasted-spark |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
Dziś renóweczka złożona, odpalona i pojeżdżona. Wszystko dziala OK !! zmiana systemu zapolonowego wyeleminowało problem z przerywaniem na 3000obr/min.
Skrzynia jedynie mam problem z wrzuceniem wstecznego biegu, ale myśle że to kwestia doregulowania wodzika. Reszta biegów wchodzi elegancko. tak więc operacja zmiany skrzyni biegow i systemu zaplonowego na wasted spark zakonczone powodzeniem:d szczegóły: skrzynia JC5 zamach z F7r 60-2 Nowe sprzeglo 215mm podwójna cewka z audi |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Cyccx dzieje sie coś jeszcze?
Wiesz ile to ~ waży? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
Dzieje się dzieje. ale nic takiego konkretnego zeby to opisać. Na dziś dzień autko ma dostrajaną mape paliwową. Jak wyplata wleci pobawie się w urządzenie do "nasluchu" stukowego [w innym temacie uzyskalem juz podpowiedzi jak to zrobić] i dostroje mape zaplonu. Do tego dochodzi jeszcze zmodzenie urządzenia DIY które zastąpi mi uszkodzony licznik, urzadzenie bedize brało sygnal z ABS, i pokazywalo predkosc na wyświetlaczu LCD, prawdopodobnie dojdzie do tego jeszcze opcja pomiaru czasu od 0 do 100km/h bedzie to pomocne przy strojeniu. [dokladnosc nie wiem okaze sie].
aha, no i kolejny priorytet to uruchomienie instalacji LPG sekwencyjnej sterowanej MS |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
waga dokładna nieznana
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
a jakby był VEMS to i predkośc by podał i knocka posłuchał ;-)
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
no są rozwiązania lepsze i gorsze.. u mnie padło na MS z uwagi na konkurencyjna cenę, i może z uwagi na to że aż tak profi sprzętu nie potrzebuje, jak mam "prawie" to samo na MS
![]() |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 30 March 2009 ![]() |
posiedziałem trochę i na podstawie oryginalnych map zgranych z ECU, i porównaniu z tablicami innych użytkowników F7R/P "wykombinowałem" mapę wyjściową zapłonu, którą bedę starał się dostroić z pomocą detektoskopu.
![]() Uploaded with ImageShack.us mapa zaplonu na której aktualnie jeździłem była zrobiona "na szybkiego" i trochę bezsensownie ułożona. tzn obciążenie silnika zaczynało się na 0 kPa a kończyło na 105kPa ![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 December 2010 ![]() |
znam to auto ziomuś czasem mi przelatywało, też jestem z zg, respect za projekt
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 18:04 |