Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Renault 19 2.0 16v Megasquirted
raich
post Wed, 19 Jan 2011 - 23:55
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





typowa wada tej skrzyni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 19 Jan 2011 - 23:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Cyccx
post Sat, 22 Jan 2011 - 17:48
Post #22


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





Weekend mija w nastroju oczekiwania. Poczta polska jak zwykle mimo priorytetu na paczce nie potrafi dostarczyć paczki nawet na 2 dzien. Mialem nadzieje ze dojdzie do piątku.. ale niestety. Składanie autka jestem zmuszony przelozyć na przyszly tydzien. W paczuszce ma przyjsc nowe sprzeglo Valeo, gdyż razem z kołem zamoachowym z megane 60-2 musze zmienic sprzeglo na większe 200mm f7P -> 215mm F7R.

Ale co ważniejsze dzięki 60-2 moge juz wywalić oryginalna cewke i rozdzielacz. Bo pod maske wpadnie podwójna cewka, czyli bedzie wasted spark smile.gif MS juz przelutowany i czeka na półce biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 22 Jan 2011 - 18:39
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





CYTAT(Cyccx @ Sat, 22 Jan 2011 - 17:48) *
Poczta polska jak zwykle mimo priorytetu na paczce nie potrafi dostarczyć paczki nawet na 2 dzien.


Priorytetem idzie dłużej niż normalnym.Sprawdzane wiele razy,a to dlatego że idzie jakoś inaczej bo nie mogą jej zgubić.Priorytet to nie żaden ekspres
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Sat, 22 Jan 2011 - 18:44
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





CYTAT
Priorytetem idzie dłużej niż normalnym.Sprawdzane wiele razy,a to dlatego że idzie jakoś inaczej bo nie mogą jej zgubić.Priorytet to nie żaden ekspres


Nie pomyliło Ci się z poleconym ? Teoretycznie poleconego nie mogą zgubić.

Priorytet dochodzi na 2 dzień jak wysłany przed 15 w teorii. W praktyce nigdy nie czekałem dłużej niż pełne 2 dni robocze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cyccx
post Sat, 22 Jan 2011 - 19:55
Post #25


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





w/g tyego co pisza w informatorach to list/paczka polecona ma byc niby dostarczona następnego dnia, jesli zostala nadana przed godzina 15. ale to tylko cłyt matetyngowy ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 22 Jan 2011 - 20:32
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





kremat0r ja na konsole wysłaną priorytetem czekałem ponad tydzien
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 22 Jan 2011 - 20:32
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





kremat0r ja na konsole wysłaną priorytetem czekałem ponad tydzien
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lodoo
post Mon, 24 Jan 2011 - 14:58
Post #28


Frequent User
Dołączył: Thu, 15 November 2007
Skąd: Wrocław





wracając do hamulców 280mm
są 2 rodzaje wieloklinów w megankach z tarczami 280mm: 21 i 23 (chyba) zęby - jedne z nich pasują plug and play do R5 - są identyczne co fabryczne :-) (nie pamiętam już które) otwory pod amor to szczegół...
polecam częściej zaglądać na forum R5 dzik... ;-)


--------------------
www.klubrenault5.pl

Renault 5 2,0 MPI turbo ==> under construction
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cyccx
post Mon, 24 Jan 2011 - 17:59
Post #29


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





No i ja u siebie zamontowalem te z 23 zębami i musialem zmienic także przeguby na półosiach na te z megany by pasowało w piaste.

dzis sprzegielko juz od mnie dotarlo.



Uploaded with ImageShack.us

tu zamontowane juz sprzeglo na kole zamachowym z megane 2.0 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cyccx
post Mon, 24 Jan 2011 - 17:59
Post #30


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009







Uploaded with ImageShack.us
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=wasq=-
post Mon, 24 Jan 2011 - 23:11
Post #31


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 April 2004
Skąd: Łódź





zamiast zmieniac przegubu wystarczylo zmienic sama piaste smile.gif nie sa takie drogie kolo 100 szt

ja u siebie w renault5 tak zrobilem i tez montowalem 280mm tarcze


starsze rene mialy 21zeby nowsze 23mm


--------------------
Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cyccx
post Tue, 25 Jan 2011 - 19:19
Post #32


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





NO to wyszlo praktycznie na to samo jak zmienilme przeguby. Bo za przeguby dalem tez kolo 90zl sztuka + duperele. Piasty w zwrotnicach co zakupiłem wygladały dość świeżo więc założyłem że były zmieniane jakiś czas temu.

Dziś autko prawie już złożone. myśle ze jutro bede probować już odpalać. SKrzynia pasuje w wszelkie mocowania bez żadnych problemów. Poza małymi niespodziankami takimi jak:

- śruby ktorymi dokręca się docisk do zamachu w F7P są to sruby M8, a w zamachu F7R docisk dokrecany jest srubami M7 biggrin.gifD - zebyscie widzieli moja mine jak to zobaczylem, kto by pomyslal ';)
- śruby do mocowania skrzyni biego do bloku silnika, w górnej części dwie śroby z JB3 są za krótkie dla skrzyni JC5

Po dokupieniu paru dupereli jutro powinienen juz odpalać na wasted-spark
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cyccx
post Thu, 27 Jan 2011 - 19:26
Post #33


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





Dziś renóweczka złożona, odpalona i pojeżdżona. Wszystko dziala OK !! zmiana systemu zapolonowego wyeleminowało problem z przerywaniem na 3000obr/min.
Skrzynia jedynie mam problem z wrzuceniem wstecznego biegu, ale myśle że to kwestia doregulowania wodzika. Reszta biegów wchodzi elegancko.

tak więc operacja zmiany skrzyni biegow i systemu zaplonowego na wasted spark zakonczone powodzeniem:d
szczegóły:
skrzynia JC5
zamach z F7r 60-2
Nowe sprzeglo 215mm
podwójna cewka z audi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Tue, 15 Feb 2011 - 18:21
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Cyccx dzieje sie coś jeszcze?
Wiesz ile to ~ waży?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cyccx
post Wed, 16 Feb 2011 - 10:59
Post #35


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





Dzieje się dzieje. ale nic takiego konkretnego zeby to opisać. Na dziś dzień autko ma dostrajaną mape paliwową. Jak wyplata wleci pobawie się w urządzenie do "nasluchu" stukowego [w innym temacie uzyskalem juz podpowiedzi jak to zrobić] i dostroje mape zaplonu. Do tego dochodzi jeszcze zmodzenie urządzenia DIY które zastąpi mi uszkodzony licznik, urzadzenie bedize brało sygnal z ABS, i pokazywalo predkosc na wyświetlaczu LCD, prawdopodobnie dojdzie do tego jeszcze opcja pomiaru czasu od 0 do 100km/h bedzie to pomocne przy strojeniu. [dokladnosc nie wiem okaze sie].

aha, no i kolejny priorytet to uruchomienie instalacji LPG sekwencyjnej sterowanej MS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cyccx
post Wed, 16 Feb 2011 - 11:07
Post #36


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





waga dokładna nieznana
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 16 Feb 2011 - 11:07
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



a jakby był VEMS to i predkośc by podał i knocka posłuchał ;-)


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cyccx
post Wed, 16 Feb 2011 - 11:19
Post #38


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





no są rozwiązania lepsze i gorsze.. u mnie padło na MS z uwagi na konkurencyjna cenę, i może z uwagi na to że aż tak profi sprzętu nie potrzebuje, jak mam "prawie" to samo na MS smile.gif. SA w renacie wogule nie planowałem, po swapie silnika miałbyć - i był założony zwykl ćip [przeprogramowany eeprom] ale że chyba był nikompatybilny z moim sterownikiem pchneło mnie to w strone SA. I jestem zadowolony z tej decyzji. dużo juz się nauczyłem, a ile jeszcze przedemna...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cyccx
post Wed, 16 Feb 2011 - 22:25
Post #39


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 March 2009





posiedziałem trochę i na podstawie oryginalnych map zgranych z ECU, i porównaniu z tablicami innych użytkowników F7R/P "wykombinowałem" mapę wyjściową zapłonu, którą bedę starał się dostroić z pomocą detektoskopu.



Uploaded with ImageShack.us

mapa zaplonu na której aktualnie jeździłem była zrobiona "na szybkiego" i trochę bezsensownie ułożona. tzn obciążenie silnika zaczynało się na 0 kPa a kończyło na 105kPa wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafuzg
post Sat, 19 Feb 2011 - 00:40
Post #40


Rookie
Dołączył: Tue, 21 December 2010





znam to auto ziomuś czasem mi przelatywało, też jestem z zg, respect za projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 18:04