Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Turbo do 250Km w 1.8T
Rafalek114
post Fri, 21 Jan 2011 - 10:45
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(dżordżyk @ Fri, 21 Jan 2011 - 10:35) *
Nie ma nawet w stanach.



Mylisz sie , jest jeden duzo wyzszy wynik w stanach niz 300ps ,ale niestety nie mam wykresu .Moze Krzysiek ma .

ps a tak radzi sobie wlasnie to pewne a3 ktorego wykres jest zamieszczony na pierwszej stronie


http://www.youtube.com/watch?v=DEiB5QHRl2w


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 21 Jan 2011 - 10:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wowo
post Fri, 21 Jan 2011 - 12:03
Post #62


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Taaa, cudowny twin scrool i tylko 150obr róznicy we wstawaniu turbo. Istna przepaść biggrin.gif Poza tym GT2871R ma potencjal by wstać jeszcze sporo wczesniej smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Fri, 21 Jan 2011 - 12:27
Post #63


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





pisałem wyraznie , przejedz się , a nie analizujesz wykresy z dwóch innych hamowni. Ja jezdziłem 1.8t na gt28rs i mam porównanie.


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 21 Jan 2011 - 22:53
Post #64


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





ja jeździłęm na gtrs eliminator który podobno gorzej wstaje itp i tak szczerze to nie czułem laga i auto jeszcze miało chyba już kiepski n75;/
ale jak by nie było to wstawanie nie zależy tylko od samego turba ale od długości układu pojemności kolektora itp , wystrojenia , tutaj 150 obrotów tam 100 itp i się zbiera smile.gif
ale tak jak wowo pisał skoro gt2871r potrafi dmuchnąć 1 bar już przy 3 tys obrotów to czego chcieć więcej?

a swoją drogą 20s 0-200 to nie jest szał jak na ośkę która ma 300km, bo tak chyba jest? no mniej restrykcyjny naped mniejsza masa, to moje bez prawdziwego programu nie jest wiele wolniejsze:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Fri, 21 Jan 2011 - 23:03
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





pawel auto ktore jest na filmie na YT ma 253 ps nie 300


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 22 Jan 2011 - 00:26
Post #66


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





R6 - Dokladnie to film z przejazdu a3 253km ,a nie 300.


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Sat, 22 Jan 2011 - 20:58
Post #67


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no to by się zgadzało:) bo u mnie wyjdzie z 1 s więcej na drut program przy Q i pewnie sporo większej masie i już się zdziwiłem czemu tam jest tak słabo:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Sun, 23 Jan 2011 - 11:03
Post #68


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





pamietajmy że jest zima tongue.gif wiec podejrzewam że pełnego ognia itak nie było smile.gif


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Wed, 26 Jan 2011 - 11:12
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Panowie , od czego pasują wtryski bez przerabiania listwy do pasata aeb , optymalne to około 280-320 . Bo potrzebuje skrócić czasy wtrysku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Wed, 26 Jan 2011 - 12:29
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Musisz szukać wtrysków EV6 bo to są krótkie wtryski, a AEB ma właśnie takie. EV12 są długie i trzeba przerabiać listwę. Zagadaj do Bobra z tego forum.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Wed, 26 Jan 2011 - 12:34
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





CYTAT(dżordżyk @ Wed, 26 Jan 2011 - 12:29) *
Musisz szukać wtrysków EV6 bo to są krótkie wtryski, a AEB ma właśnie takie. EV12 są długie i trzeba przerabiać listwę. Zagadaj do Bobra z tego forum.


Czy podpasowały by mi 0280156065 ev12 z całą listwą od 1.8t awt niby 280 cc przy 3 barach ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 27 Jan 2011 - 10:37
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Według moich danych Bosch-a wtryski te mają 252CC @3bar. Jak przeszczepisz z cała listwą to powinno pasować.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Thu, 27 Jan 2011 - 13:11
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





252 może być mało , ale sprawdziłem na dwóch stronach i te bosche maja 282cc 3bar . http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
http://vwmod.com/fuel.php
A na tej juz tylko 252 blink.gif
http://www.polog40.co.uk/article_injector_table.php
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Thu, 27 Jan 2011 - 13:38
Post #74


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





2,2l S2 (3B) [Audi 200 20v Turbo]:
0 280 150 737 - czarne - 305 cm³/min przy 3bar

2,2l S2 & S6 (ABY/AAN):
0 280 150 951 - czarne - 346 cm³/min przy 3bar

wielkością takie same jak te w AEB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Thu, 27 Jan 2011 - 13:45
Post #75


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





na zbyciu mam kpl. (4 szt.):
TT Quattro 2003 180KM 317cc 3bar 06A906031BA 0280156061 EV6 / czarne/ krótkie


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Thu, 27 Jan 2011 - 16:49
Post #76


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





a denso mjy100460 ?? powinny pasowac do aeb


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTG SQUAD1
post Fri, 28 Jan 2011 - 20:52
Post #77


User
Dołączył: Sat, 23 January 2010
Skąd: CK





I mają 460cc tylko u mnie po zgaszeniu gorącego auta z nich chyba po kropli lub dwóch kapnie do kolektora bo nie mogę odpalić auta w ciągu pierwszych dwóch minut. Ewidentnie mam przylane. Jeszcze wyczyszczę wtryski ultradźwiękami bo może się nie domykają jak należy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Wed, 20 Apr 2011 - 22:28
Post #78


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





a ja odkopie kotleta jak juz byl temat zaczety o wtryskach jakie mianiowice przerobki trza zastosowac w listwie aeb zeby wsadzic wtryski od s3/tt 225


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rozjemca
post Sat, 23 Apr 2011 - 14:59
Post #79


Rookie
Dołączył: Thu, 20 May 2010





Są dwa rodzaje wtryskiwaczy ev12 i ev6. W ev12 bym się nie pchał bo mają inną impedancję od tych ev6. ev6 występują w dwóch wariantach krótsze i dłuższe. W aeb stosuje się te dłuższe, ja kupiłem listwę z wtryskami do audi tt 180 (krótkie ev6) i same wtryski nie pasowały( krótsze o ponad 1cm), musiałem przekładać z listwą. Do ori listwy podejdą jak się przerobi jej mocowania.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
djsuchy
post Mon, 25 Apr 2011 - 13:58
Post #80


User
Dołączył: Mon, 07 December 2009
Skąd: lubelskie





Podłączę się troszeczkę aby nie tworzyć nowego opowiadania.
Co myślicie o takim kolektorze?
http://allegro.pl/nowy-kolektor-sportowy-1...1498065056.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 05:58