Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Turbo do 250Km w 1.8T
strikerbest
post Tue, 18 Jan 2011 - 20:19
Post #41


User
Dołączył: Sat, 20 December 2008
Skąd: Łódź





Auto posiada w dalszym ciągu seryjne sprzęgło dwumasowe i w niedługim czasie będę musiał je zmienić bo zaczyna się uślizgiwać. Może dlatego Nm nie jest tak duży jak u Pana Witka.

Co do kolektorów to proponuje poszukać tutaj:
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?S...egory_Code=VVWM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Jan 2011 - 20:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
R6
post Tue, 18 Jan 2011 - 20:33
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





gratki auta striker smile.gif jak wrażenia ? smile.gif

i przepraszam was za OT jaki przezemnie sie w temacie wywiazal niemialem na celu konfrontacji obu tunerow - tak tylko spytałem



--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 19 Jan 2011 - 19:58
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no kolektory firmy atp nie są najszczęściliwsze...sam Rafałek chyba coś też może powiedzieć na ten temat;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 20 Jan 2011 - 10:19
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Kolektory ATP jedyne co mają do zaoferowania to większe kanały, poza tym brak w nich tej przegrody jak w ori i spaliny po części zamiast napędzać wirnik turbosprężarki same się unicestwiają wink.gif Na pewno nie jest to żaden sport.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Thu, 20 Jan 2011 - 14:24
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(Pawel-2005 @ Tue, 18 Jan 2011 - 11:34) *
no ale pytanie czy dobierzesz do tego odpowiedni kolektor? czy wystarczy od 1.8t poprzecznego w którym siedziała k04 (no mam na myśli jakiś lepszy ten kolektor a nie seryjny)


Nie potrzebujesz lepszego kolektora wydechowego niz seryjny do K04-23, K04-64.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Thu, 20 Jan 2011 - 14:33
Post #46


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(Rafalek114 @ Tue, 18 Jan 2011 - 12:41) *
Wiec panie Witku moze delikatne sprostowanie bo zauwazylem ze chyba napisalem malo czytelnie.Wspomnialem ze przy tak malej sprezarce jaka jest k03-052 (przy glowicy AGU)bedzie ciezko uzyskac rownie wysoki moment jak na waskim kanale "ssacym"(glowice ARX) a napewno bedzie bardzo ciezko utrzymac go w miare plasko (oczywiscie chodzi mi tu o roznice w przeplywu powietrza miedzy glowica AGU a ARX) A skoro twierdzisz ,ze przeplywy sa takie same to chyba nie mi kalkulator przeklamuje wink.gif . Jezeli chcesz tak bardzo porownywac oba wykresy to porownaj wartosci momentu oraz moc "km" powyrzej 5000rpm do granicy limitera. I nie zapominajmy o roznicach w sterownikach bo z tego co sie orientuje skoda byla chyba strojona na ME7.5 . Wracajac do zalezonosci mocy od momentu , to o moja edukacje naukowa zwiazana z tymi wartosciami zadbali juz wczesniej inni i nie potrzebuje korepetycji.

ps Nikt nie atakuje Twojego wyniku bo oba wykresy sa dla mnie bdb wiec nie rozumiem Twoich aluzji.( jedyna rzecza jak mi sie wydaje to ze silnik 20vt z glowica ARX na sprezarce k03-052 napelni sie wczesniej niz 20vt z glowica AGU - a wynika to z roznic w wielkosciach i przelywach przez kanaly ssace)


Ja wkleiłem mój wykres żeby go oceniac wiec każdy ma do tego prawo i nie odbieram tego jako atak, widze nie raz jak emocjonalnie podchodzisz do tego wszystkiego co dot 1.8T wiec tym badziej jest to dla mnie light ;-)

Te różnice w wielkosci kanałów nie maja znaczenia dla tak małej turbiny na dole. Co do góry obrotów to jak wiadomo większy kanał napełni lepiej na mniejszym booscie wiec także to nie ma znaczenia a nawet działa w druga strone.

Ja zrobiłem moc w skodzie na serynym aktuatorze wyregulowanym wg ELSY wiec smiało można było zrobic jeszcze kolejne koniemechaniczne. Mysle, że obecnie gdyby ten silnik nadal był moja własnoscia spokojnie zrobiłbym około 10-15PS wiecej.

Ja tylko napisałem że moment zawsze jest taki sam dla jednej wartosci mocy bez wzgledu czy to dynomet, maha, dynoproject ect żle mnie zrozumiałes.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Thu, 20 Jan 2011 - 14:42
Post #47


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





jakby co to mam kolektorek seryjny pod k04-23 do sprzedania smile.gif


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Thu, 20 Jan 2011 - 17:25
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





panie Witku a w AGU pan też jest w stanie takie cuda zrobic ??


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Thu, 20 Jan 2011 - 18:02
Post #49


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





To ja trochę z inne strony. Myślę, że sporo osób by to zaciekawiło.

Kiedyś było, że k03s to max 210, potem 220, teraz już 250 i to nie jeden odosobniony przypadek.

To dlaczego z k04 stoimy w miejscu i okolicach 270KM? Przecież wychodzi że to nie koniec, co stoi na przeszkodzie uzyskania wiekszych mocy, oczywiście chodzi cały czas o 1,8T. I nie chodzi o to , żeby podnosić boosta w nieskończoność.

A może są jakieś 1,8T na seryjnej k04 z 300KM?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 20 Jan 2011 - 19:20
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(pavel @ Mon, 17 Jan 2011 - 09:46) *
Z tym, że k04 z poprzecznego włożona do wzdłużnego będzie miała wylot spalin w kierunku przodu samochodu, a wątpię żeby zmieścił się tam DP z kolankiem 180*


Gdy spawasz nowy kolektor wydaje mi się (lecz oczywiście mogę się mylić), iż możesz niemal dowolnie ustawić turbinę. Chyba, że fizycznie nie ma tam miejsca na taką turbinę, choć nie wydaje mi się, gdyż sporo większe były wkładane do wzdłużnych.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Thu, 20 Jan 2011 - 19:20
Post #51


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





tomikos2 jak 298KM Cie zadowala to są http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=50 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Thu, 20 Jan 2011 - 20:29
Post #52


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





tego nie widziałem biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 20 Jan 2011 - 20:31
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no "compoty" kiedyś zrobili 30X z k04 smile.gif i to było już dawno i wielu ludzi o tym słyszało:) a ten wynik 298 z k04 też bardzo ładny:) jak bym się bardzo uparł to mógłbym jechac na strojenie i dmuchać 1.3 bar do odcinki( wiem że tyle utrzyma u mnie bo na próbe to i 1.4 dmuchneła ) i podejrzewam że wynik mógłby byc podobny lecz szczerze to nie chce mi się bawić w wyciskanie ostatnich soków z k04 tylko lepiej zapodac męską turbinę i dmuchnąć porządnie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Thu, 20 Jan 2011 - 21:25
Post #54


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





CYTAT(Pawel-2005 @ Thu, 20 Jan 2011 - 20:31) *
no "compoty" kiedyś zrobili 30X z k04 smile.gif


wiem, że coś takiego było i to było właśnie s3, ale na hybrydzie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Thu, 20 Jan 2011 - 22:19
Post #55


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





jest na stronie compsportu ta S3 ale nie wiadomo co za turbina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 20 Jan 2011 - 22:33
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no i teraz już zaprzestali robienia takich modyfikacji bo to taki przerost formy nad treścią...sami tak stwiedzili i koszty niespółmierne do efektów:) i tak jak wcześniej pisałem jak chce się zrobić 250km to można i z k03s ale po co skoro można wrzucić coś większego i mieć zapas i mniej obciążoną turbinęsmile.gif
no jeszcze poniedziałek zrobił 287km naszemu koledze na forum w audi TT 1.8t na k04 po założeniu wydechu od kata , fmic i dużych wtryskach:) , kreski niby bardzo fajne:
http://www.unitronic.pl/UserFiles/File/wyk...APX%20290km.JPG
ale czy auto ma faktycznie tyle ...no nie bedę komentował i robił zamieszania aczkolwiek z tego co widziałem na własne oczy raczej jest ich troszkę mniej.... ale to już nie moja sprawa:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Fri, 21 Jan 2011 - 09:08
Post #57


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Nie 287 tylko 280PS smile.gif
Idąc w większe turbo idziesz też w laga, także kto co woli i jak auto bedzie uzytkowane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 21 Jan 2011 - 10:35
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(Rogalotti @ Thu, 20 Jan 2011 - 14:33) *
Ja zrobiłem moc w skodzie na serynym aktuatorze wyregulowanym wg ELSY wiec smiało można było zrobic jeszcze kolejne koniemechaniczne. Mysle, że obecnie gdyby ten silnik nadal był moja własnoscia spokojnie zrobiłbym około 10-15PS wiecej.

A czy nie był by to już zbyt duży przepływ jak na tą turbinę?

CYTAT(tomikos2 @ Thu, 20 Jan 2011 - 18:02) *
A może są jakieś 1,8T na seryjnej k04 z 300KM?

Nie ma nawet w stanach.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Fri, 21 Jan 2011 - 10:37
Post #59


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





wowo , po części masz rację , ale proponuje Ci jeśli masz okazję przejechać się 1.8T na takiej turbinie jak moja z częścią wydechową 9.8 . Ja naprawde w codziennej jezdzie nie czuje dużej różnicy w przedziale 2-3tys obr między k04-23. Co może potwierdzić Patryk , ponieważ dużo jezdził moim autem podczas strojenia. Może ta turbina nie jest jakaś bardzo duża , napewno mniejsza od Twojej , ale uważam że jest idealnym kompormisem w 1.8T dla mocnej góry i codziennej jazdy po mieście.


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 21 Jan 2011 - 10:41
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(hubos21 @ Thu, 20 Jan 2011 - 19:20) *
tomikos2 jak 298KM Cie zadowala to są http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=50 biggrin.gif

To S3 miało niezły bonus w serii już więc pewnie jedna sztuka na ileś tam.

slq twoje turbo ma twin scrolla więc to inna bajka.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 12:43