![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Sat, 20 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Auto posiada w dalszym ciągu seryjne sprzęgło dwumasowe i w niedługim czasie będę musiał je zmienić bo zaczyna się uślizgiwać. Może dlatego Nm nie jest tak duży jak u Pana Witka.
Co do kolektorów to proponuje poszukać tutaj: http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?S...egory_Code=VVWM |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
gratki auta striker
![]() ![]() i przepraszam was za OT jaki przezemnie sie w temacie wywiazal niemialem na celu konfrontacji obu tunerow - tak tylko spytałem -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no kolektory firmy atp nie są najszczęściliwsze...sam Rafałek chyba coś też może powiedzieć na ten temat;)
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Kolektory ATP jedyne co mają do zaoferowania to większe kanały, poza tym brak w nich tej przegrody jak w ori i spaliny po części zamiast napędzać wirnik turbosprężarki same się unicestwiają
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Wiec panie Witku moze delikatne sprostowanie bo zauwazylem ze chyba napisalem malo czytelnie.Wspomnialem ze przy tak malej sprezarce jaka jest k03-052 (przy glowicy AGU)bedzie ciezko uzyskac rownie wysoki moment jak na waskim kanale "ssacym"(glowice ARX) a napewno bedzie bardzo ciezko utrzymac go w miare plasko (oczywiscie chodzi mi tu o roznice w przeplywu powietrza miedzy glowica AGU a ARX) A skoro twierdzisz ,ze przeplywy sa takie same to chyba nie mi kalkulator przeklamuje ![]() ps Nikt nie atakuje Twojego wyniku bo oba wykresy sa dla mnie bdb wiec nie rozumiem Twoich aluzji.( jedyna rzecza jak mi sie wydaje to ze silnik 20vt z glowica ARX na sprezarce k03-052 napelni sie wczesniej niz 20vt z glowica AGU - a wynika to z roznic w wielkosciach i przelywach przez kanaly ssace) Ja wkleiłem mój wykres żeby go oceniac wiec każdy ma do tego prawo i nie odbieram tego jako atak, widze nie raz jak emocjonalnie podchodzisz do tego wszystkiego co dot 1.8T wiec tym badziej jest to dla mnie light ;-) Te różnice w wielkosci kanałów nie maja znaczenia dla tak małej turbiny na dole. Co do góry obrotów to jak wiadomo większy kanał napełni lepiej na mniejszym booscie wiec także to nie ma znaczenia a nawet działa w druga strone. Ja zrobiłem moc w skodzie na serynym aktuatorze wyregulowanym wg ELSY wiec smiało można było zrobic jeszcze kolejne koniemechaniczne. Mysle, że obecnie gdyby ten silnik nadal był moja własnoscia spokojnie zrobiłbym około 10-15PS wiecej. Ja tylko napisałem że moment zawsze jest taki sam dla jednej wartosci mocy bez wzgledu czy to dynomet, maha, dynoproject ect żle mnie zrozumiałes. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
jakby co to mam kolektorek seryjny pod k04-23 do sprzedania
![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
panie Witku a w AGU pan też jest w stanie takie cuda zrobic ??
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
To ja trochę z inne strony. Myślę, że sporo osób by to zaciekawiło.
Kiedyś było, że k03s to max 210, potem 220, teraz już 250 i to nie jeden odosobniony przypadek. To dlaczego z k04 stoimy w miejscu i okolicach 270KM? Przecież wychodzi że to nie koniec, co stoi na przeszkodzie uzyskania wiekszych mocy, oczywiście chodzi cały czas o 1,8T. I nie chodzi o to , żeby podnosić boosta w nieskończoność. A może są jakieś 1,8T na seryjnej k04 z 300KM? |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Z tym, że k04 z poprzecznego włożona do wzdłużnego będzie miała wylot spalin w kierunku przodu samochodu, a wątpię żeby zmieścił się tam DP z kolankiem 180* Gdy spawasz nowy kolektor wydaje mi się (lecz oczywiście mogę się mylić), iż możesz niemal dowolnie ustawić turbinę. Chyba, że fizycznie nie ma tam miejsca na taką turbinę, choć nie wydaje mi się, gdyż sporo większe były wkładane do wzdłużnych. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
tomikos2 jak 298KM Cie zadowala to są http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=50
![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
tego nie widziałem
![]() |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no "compoty" kiedyś zrobili 30X z k04
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 28 June 2010 Skąd: Mogilno ![]() |
jest na stronie compsportu ta S3 ale nie wiadomo co za turbina
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
no i teraz już zaprzestali robienia takich modyfikacji bo to taki przerost formy nad treścią...sami tak stwiedzili i koszty niespółmierne do efektów:) i tak jak wcześniej pisałem jak chce się zrobić 250km to można i z k03s ale po co skoro można wrzucić coś większego i mieć zapas i mniej obciążoną turbinę
![]() no jeszcze poniedziałek zrobił 287km naszemu koledze na forum w audi TT 1.8t na k04 po założeniu wydechu od kata , fmic i dużych wtryskach:) , kreski niby bardzo fajne: http://www.unitronic.pl/UserFiles/File/wyk...APX%20290km.JPG ale czy auto ma faktycznie tyle ...no nie bedę komentował i robił zamieszania aczkolwiek z tego co widziałem na własne oczy raczej jest ich troszkę mniej.... ale to już nie moja sprawa:) |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
Nie 287 tylko 280PS
![]() Idąc w większe turbo idziesz też w laga, także kto co woli i jak auto bedzie uzytkowane. |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Ja zrobiłem moc w skodzie na serynym aktuatorze wyregulowanym wg ELSY wiec smiało można było zrobic jeszcze kolejne koniemechaniczne. Mysle, że obecnie gdyby ten silnik nadal był moja własnoscia spokojnie zrobiłbym około 10-15PS wiecej. A czy nie był by to już zbyt duży przepływ jak na tą turbinę? A może są jakieś 1,8T na seryjnej k04 z 300KM? Nie ma nawet w stanach. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
wowo , po części masz rację , ale proponuje Ci jeśli masz okazję przejechać się 1.8T na takiej turbinie jak moja z częścią wydechową 9.8 . Ja naprawde w codziennej jezdzie nie czuje dużej różnicy w przedziale 2-3tys obr między k04-23. Co może potwierdzić Patryk , ponieważ dużo jezdził moim autem podczas strojenia. Może ta turbina nie jest jakaś bardzo duża , napewno mniejsza od Twojej , ale uważam że jest idealnym kompormisem w 1.8T dla mocnej góry i codziennej jazdy po mieście.
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
tomikos2 jak 298KM Cie zadowala to są http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=50 ![]() To S3 miało niezły bonus w serii już więc pewnie jedna sztuka na ileś tam. slq twoje turbo ma twin scrolla więc to inna bajka. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 12:43 |