Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Turbo do 250Km w 1.8T
kurpiu
post Thu, 13 Jan 2011 - 14:59
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Ak04-023 jaka ma wydajnosc jakie cisnienie utrzyma do odcinki??


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 13 Jan 2011 - 14:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
slg
post Thu, 13 Jan 2011 - 15:08
Post #22


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





~270km , niepopękana 1.2bara @ 6500rpm


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 13 Jan 2011 - 16:01
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Eeehhh to wasze spinanie się ile dmuchnie K03s. Nie liczy się ile dmuchnie, a ile utrzyma u góry i idąc dalej czy tym samym nie wyjdzie się poza skalę u dołu jaki i u góry w mapie kompresora. Może i dmuchać 1.2Bar w całym zakresie obrotów, ale ile pojeździ 20tyś. km? To kolejna sprawa. Mnie swoją drogą raz podczas testów początkowych nowiutka zwykła K03 w Peaku dmuchnęła 1.9Bar-a przez moment dosłownie i zaraz spadło, ale to się nie liczy. Ale 1.9Bar jak na K03, Szok huh.gif Aż dziw, że wirnik nie odfrunął w kosmos.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 13 Jan 2011 - 16:10
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no dokładnie właśnie o tym mówię...uważam że jeśli zmieniać turbinę i chce się mieć pewne 250km to lepiej dać coś większego niż k03s bo robota i tak ta sama ale Rafałek twierdzi innaczej wiec pewnie ja się nie znam:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Thu, 13 Jan 2011 - 16:21
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





To odrazu mowie chce turbo ktore utrzyma mi stale doladowanie np 1bar ale do samego konca. Czyli 1.2b z k04-23 utrzyma??


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 13 Jan 2011 - 17:08
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(kurpiu @ Thu, 13 Jan 2011 - 16:21) *
To odrazu mowie chce turbo ktore utrzyma mi stale doladowanie np 1bar ale do samego konca. Czyli 1.2b z k04-23 utrzyma??



Utrzyma ,ale tej sprezarki nie wlozysz do wzdluznego.(po za tym doladowanie 1bara ze sprezarki k04 nie jest miarodajne do 1bara z gt35 )

Druga sprawa to po co wkladac k04-023 jak mozna odrazu kupic gt28r ,albo rs i on poradzi sobie z taka moca jeszcze lepiej ??? Prawda jest taka ze majac silnik na taki wlasnie osprzecie jak k03-052 (AUQ,AUM itp) idzie przekorczyc 250km a to napewno jest bardzo fajna informacja .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Thu, 13 Jan 2011 - 17:11
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Poprostu nie potrzuje turbo z duzym zapasem. Na miasto 250Km mi starczy reszte dodmucham z azotu. POzatym nie ukrywam ze cena tez gra duza role


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 13 Jan 2011 - 17:14
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





No to musisz szukac jakiejs innej sprezarki i robic costumowy kolektor wydechowy bo nie ma w 20vt(wzdluznym) seryjnie montowanej sprezarki ktora pozwoli ci osiagnac 250km


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Thu, 13 Jan 2011 - 17:18
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Kolektor i inne pierdoly to nie problem poprostu pytam tylko o to jaka turbina da mi 250KM do konca obrotow tak zeby utrzymywala doladowanie i nie kosztowala majatku.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 13 Jan 2011 - 17:51
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





http://allegro.pl/garrett-t28-nie-t25-gt25...1405881764.html
to jest to samo co gt tylko że na łożyskach ślizgowych? jeśli tak to 250 km będzie bez problemu dla tej turbawki:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Fri, 14 Jan 2011 - 17:48
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Witam
Mam ten sam problem , czyli AEB i dobór sprężarki . Zastanawiam sie jeszcze nad http://site.scrollproducts.com/pl/hybrydy Ale raczej takie sp54x nie za bardzo jest opłacalne - ostatni na allegro kosztowało chyba 2300 . No i zakładam że trwałość nie będzie zbyt dobra .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 14 Jan 2011 - 23:53
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no to zależy czy chcesz plug&play czy ze zmiana kolektora dp itp, jesli tak to bym nie kombinował tylko dobrał jakiegoś garretta lub coś z jakiegoś seryjnego mocniejszego auta , będzie tanio i dobra żywotność jeśli kupisz turbo w dobrym stanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 15 Jan 2011 - 14:40
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Podstawowe pytanie ile chcecie na to kasy przeznaczyć, bo od tego się zaczyna. Jak odpowiecie to będzie jasne, czy będziecie modzić profi, czy tak czegoś tam poszukać co coś dmuchnie i coś z tego poskładać, a może będzie fajnie jeździć.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 17 Jan 2011 - 02:24
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Przecież jak i tak kolektor jest spawany od nowa, to nie widzę żadnych przeciw k04. Popularne, strojone setki razy i szeroko dostępne jako nowe, regenerowane i używane. Po co kombinować jak koń pod górę?


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Mon, 17 Jan 2011 - 09:46
Post #35


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(pinin @ Mon, 17 Jan 2011 - 02:24) *
Przecież jak i tak kolektor jest spawany od nowa, to nie widzę żadnych przeciw k04. Popularne, strojone setki razy i szeroko dostępne jako nowe, regenerowane i używane. Po co kombinować jak koń pod górę?


Z tym, że k04 z poprzecznego włożona do wzdłużnego będzie miała wylot spalin w kierunku przodu samochodu, a wątpię żeby zmieścił się tam DP z kolankiem 180*


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Mon, 17 Jan 2011 - 16:03
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Mój sprzęt to zwykły dupowóz pasek kombi , więc w spawane kolektory i inne grubsze przeróbki sie raczej nie będe bawił ( miedzyinnymi z braku gotówki ). Dłubie sobie go powoli , a to wywalenie kata , mbc , niedługo program , pewnie fmic (leży i czeka jeszcze u kolegi w garażu smile.gif ), tip . Ale jak już bym miał coś grubiej modzić , to pewnie wstawiałbym coś w rodzaju gt28rs , bo i tak wyjdzie cenowo podobnie 250 czy 300 koni . K03 narazie się trzyma , zobaczymy co będzie po programie .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andy_czarny
post Mon, 17 Jan 2011 - 17:03
Post #37


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 August 2007
Skąd: Bydgoszcz





a nie ma na ebay czy innych takich gotowych kolektorow pod gt28 czy innych do wzdluzynych 1.8T zeby miec z glowy...zakladajac gt28 IC i wtryski z TT225 i program juz by moglo byc milo wink.gif


--------------------
_Obrazek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Mon, 17 Jan 2011 - 20:13
Post #38


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 12 Jan 2011 - 19:39) *
R6 porownaj sobie oba wykresy tzn wykres Rogala i GTO , zobacz jak utrzymany jest moment w octavi ,a jak utrzymany jest moment w a3 tzn gdzie sa wartosci maksymalne i jak wyglada przebieg momentu powyzej 5000rpm.Po za tym jest roznica miedzy szerokim,a waskim kanalem tzn na szerokim kanale przy tak malej sprezarce bedzie ciezko zrobic tak wysoki moment jak na waskim ,ale jak juz pewnie zauwazyles jest lepiej utrzymany. Kolejna sprawa to roznica ECU , z tego co sie orientuje OCTAVIA byla strojona na ME.7 a nie na ubogim sterowniku z AGU. POZDRO


Przy 2400rpm to auto ma mniej o 70Nm od mojego a przy wspomnianych 5000rpm o 20Ps... takze mniej. Wydaje Ci sie że moment jest wiekszy bo Maha ma inna skale i moment pokazuje ponad moca przez co wykresy wygladaja pokracznie.

A jak wiadomo przeciez wszystkim moment i moc to parametry liczone ze wzorów i bez wzgledu na to czy to silnik skody czy paralotni to zawsze przy 5000rpm moc X bedzie odpowiadała momentowi Y i tego nie zmienisz, chyba że kalkulator cos przekłamuje laugh.gif

Bardzo fajny wykresik gratki !!

Jest sobie taka firma FRANKENTURBO ma w swojej ofercie seryjne K04-23 w obudowie cepłej pasujacej pod silnik wzdłużny, ma takze hybryde pod motor wzdłużny z elemantami z K04-64 !!.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Tue, 18 Jan 2011 - 11:34
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no ale pytanie czy dobierzesz do tego odpowiedni kolektor? czy wystarczy od 1.8t poprzecznego w którym siedziała k04 (no mam na myśli jakiś lepszy ten kolektor a nie seryjny)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 18 Jan 2011 - 12:41
Post #40


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Rogalotti @ Mon, 17 Jan 2011 - 20:13) *
Przy 2400rpm to auto ma mniej o 70Nm od mojego a przy wspomnianych 5000rpm o 20Ps... takze mniej. Wydaje Ci sie że moment jest wiekszy bo Maha ma inna skale i moment pokazuje ponad moca przez co wykresy wygladaja pokracznie.

Pozdrawiam.


Wiec panie Witku moze delikatne sprostowanie bo zauwazylem ze chyba napisalem malo czytelnie.Wspomnialem ze przy tak malej sprezarce jaka jest k03-052 (przy glowicy AGU)bedzie ciezko uzyskac rownie wysoki moment jak na waskim kanale "ssacym"(glowice ARX) a napewno bedzie bardzo ciezko utrzymac go w miare plasko (oczywiscie chodzi mi tu o roznice w przeplywu powietrza miedzy glowica AGU a ARX) A skoro twierdzisz ,ze przeplywy sa takie same to chyba nie mi kalkulator przeklamuje wink.gif . Jezeli chcesz tak bardzo porownywac oba wykresy to porownaj wartosci momentu oraz moc "km" powyrzej 5000rpm do granicy limitera. I nie zapominajmy o roznicach w sterownikach bo z tego co sie orientuje skoda byla chyba strojona na ME7.5 . Wracajac do zalezonosci mocy od momentu , to o moja edukacje naukowa zwiazana z tymi wartosciami zadbali juz wczesniej inni i nie potrzebuje korepetycji.

ps Nikt nie atakuje Twojego wyniku bo oba wykresy sa dla mnie bdb wiec nie rozumiem Twoich aluzji.( jedyna rzecza jak mi sie wydaje to ze silnik 20vt z glowica ARX na sprezarce k03-052 napelni sie wczesniej niz 20vt z glowica AGU - a wynika to z roznic w wielkosciach i przelywach przez kanaly ssace)


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 14:55