Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Turbo do 250Km w 1.8T
kurpiu
post Wed, 12 Jan 2011 - 14:51
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Poszukuje turbiny ktora utrzyma doladowanie i wygeneruje w AEB te 250KM myslalem nad k04-022 lub 023 tylko czy te turbiny utrzymuja zadane doladowanie. Ile w serii dmucha?? Mozebyc cos innego wmiare latwo dostepnego. Moze TD04-13g?? Doradzcie cos


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 12 Jan 2011 - 14:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
przemekYelo
post Wed, 12 Jan 2011 - 16:46
Post #2


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





Gto zrobil 252hp i plaskie 320 nm na KO3s. 1.1 bar


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Wed, 12 Jan 2011 - 16:51
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Aha a ko4-023 jest chyba sporo wieksze niz k03s jka dobrze pamietam


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Wed, 12 Jan 2011 - 16:58
Post #4


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





wszystko zalezy od tego w jakie konkretne moce celujesz


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Wed, 12 Jan 2011 - 17:02
Post #5


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(kurpiu @ Wed, 12 Jan 2011 - 16:51) *
Aha a ko4-023 jest chyba sporo wieksze niz k03s jka dobrze pamietam


ale niestety w wzdłużnym 1.8T nie da się jej zastosować


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Wed, 12 Jan 2011 - 17:19
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





CYTAT(przemekYelo @ Wed, 12 Jan 2011 - 16:46) *
Gto zrobil 252hp i plaskie 320 nm na KO3s. 1.1 bar


masz gdzies info w jakim aucie , moze jakis wykres i info jaka dokladnie turbina ? 052/053 ?


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strikerbest
post Wed, 12 Jan 2011 - 18:30
Post #7


User
Dołączył: Sat, 20 December 2008
Skąd: Łódź





Wykres jest tutaj

Auto to Audi A3 1,8T (AGU), Turbo K03-052. Niedługo opis na stronie www.digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Wed, 12 Jan 2011 - 18:41
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





super - czekam z niecierpliwoscią na opis

jeślii mogę zapytać czemu tak uciety NM ? niedalo by się ciutkę więcej ?

kompletnie sie nie czepiam bo ten wynik i tak jest wielki jak na "k03s"
ale jednak octavia z mr motors dajac 247 km miala 352 nm niby nic ale jednak 30 nm ;D


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 12 Jan 2011 - 19:39
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





R6 porownaj sobie oba wykresy tzn wykres Rogala i GTO , zobacz jak utrzymany jest moment w octavi ,a jak utrzymany jest moment w a3 tzn gdzie sa wartosci maksymalne i jak wyglada przebieg momentu powyzej 5000rpm.Po za tym jest roznica miedzy szerokim,a waskim kanalem tzn na szerokim kanale przy tak malej sprezarce bedzie ciezko zrobic tak wysoki moment jak na waskim ,ale jak juz pewnie zauwazyles jest lepiej utrzymany. Kolejna sprawa to roznica ECU , z tego co sie orientuje OCTAVIA byla strojona na ME.7 a nie na ubogim sterowniku z AGU. POZDRO


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Wed, 12 Jan 2011 - 19:46
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





mnie sie podoba smile.gif tak tylko spytałem smile.gif czekam na opis na stronie u pana Krzyska smile.gif


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 12 Jan 2011 - 19:52
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(R6 @ Wed, 12 Jan 2011 - 19:46) *
mnie sie podoba smile.gif tak tylko spytałem smile.gif czekam na opis na stronie u pana Krzyska smile.gif



spoko ,dlatego wyjasnilem na tyle ile umialem wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Wed, 12 Jan 2011 - 20:26
Post #12


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Gratki. Bardzo ładne kreseczki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 12 Jan 2011 - 21:15
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no na 250km to k04..po co męczyć się i wyciskać resztki soków z k03s jak można dać k04 i zrobić spokojnie 250km bez żadnego stresu:)
a wykres swoją drogą ciekawy:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 12 Jan 2011 - 23:00
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Pawel-2005 @ Wed, 12 Jan 2011 - 21:15) *
no na 250km to k04..po co męczyć się i wyciskać resztki soków z k03s jak można dać k04 i zrobić spokojnie 250km



Twoim zdaniem doladowanie maksymalne 1,1 bara to wyciskanie ostatnich sokow ?? mh ciekawa teoria .

ps nizej zamieszczam wydruk maks boost , mocy itp w tabeli , dla tych ktorzy twierdza ze 1,1 bara to ostatnie skoki

http://digitun.pl/foty/AGU_ko3s/AGU_k03s1.JPG



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 12 Jan 2011 - 23:14
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





heh doładowanie...o ile wiem to liczy się przepływ a nie jakie uzyskamy doładowanie...weź k03s do małego motorka 1.4 czy nawet 1.2 litra i takie turbo 1.1bara będzie dmuchać na lajcie bo silnik nie będzie więcej połykał ze względu na kiepski przepływ małą pojemność itp a teraz uzyskać doładowanie 1.1 bar w siniku np 2.5 litra gdzie ta turbinka nawet nie będzie wstanie uzyskać takiego boostu...więc to że jest tam tylko 1.1 bar nie znaczy że większość potencjału turbiny będzie wykorzystana...a skoro tam jest tylko 1.1 bar to niech dmuchnie 1.3-1.4 kolega tyle dmuchał w 1.8t na k03s i co będzie 270-280km? sam sobie odpowiedz na to pytanie...wiec tak czy siak uważam że jeśli się chce zrobić 250km z 1.8t lepiej wrzucić k04 bo różnica w zakupie będzie praktycznie żadna...
co nie zmienia faktu że ten wykres robiony przez gto jest bardzo ładny i wszystko wydaje się z głową..ale jeśli i tak robimy od podstaw to ja bym się nie zastanawiał i wrzucał k04 ...a jak mi się znudzi to zawsze można ciutkę podciągnąć smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Thu, 13 Jan 2011 - 06:24
Post #16


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





jak ktoś wyżej już wspomniał to silnik wzdłużny więc nie ma mowy o K04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Thu, 13 Jan 2011 - 09:35
Post #17


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





jest jeszcze te k04-015 ale praktycznie nieosiągalna i droga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 13 Jan 2011 - 09:38
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





Rafalek114 w ogóle Cie nie rozumiem...o jakim 1.7 bara piszesz? czy ja gdziekolwiek napisałem 1.7bar i k03? a to że wyskoczyłem z pojemnościami to chciałem ci uzmysłowić że moc nie zależy tylko od tego ile masz barów na budziku smile.gif bo na utrzymanie boostu przez daną sprężarkę w danej pojemności będzie miało sporo rzeczy i widziałem wykresu które przy 1.1 bar generowały 330km i takie co przy 1.4 robiły taka sama moc... z takiego samego silnika i turba wiec pomysl najpierw czy ma to sens o czym mówię
Go to the top of the page
 
+Quote Post
strikerbest
post Thu, 13 Jan 2011 - 11:05
Post #19


User
Dołączył: Sat, 20 December 2008
Skąd: Łódź





Panowie nie na temat. Chętnie poczytam sobie wasze wywody ale w osobnym temacie dotyczącym poprzecznego silnika, a nie wzdłużnego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Thu, 13 Jan 2011 - 11:19
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Jeżeli nie przeszkadza Ci twin scroll to Daniel1d11 ma do sprzedania turbine z Evo VIII. Jest już na forum S3 z taką turbiną ( KLIK ) i jak tam widziałem sprawdziła się smile.gif


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 22:02