Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro..., Sedan vs. Coupe
dżordżyk
post Sat, 12 Jan 2013 - 10:32
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





A jakiej wielkości są przeguby wew. przy tej skrzyni?


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 12 Jan 2013 - 10:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Sat, 12 Jan 2013 - 13:02
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





jak oska V6


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chmiel25
post Sat, 12 Jan 2013 - 13:52
Post #43


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: łódź





Nie każda ostatnie roczniki tylko. Pasują jeszcze od B4 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 12 Jan 2013 - 21:20
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





No dobra tongue.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 14 Jan 2013 - 10:27
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





A powiedzcie mi, jest jakaś wiedza na temat wytrzymałości tej skrzyni. Czy jest to podobnie jak w przypadku skrzyni z S4 B5 która ma mocne zęby, ale jest bardzo wrażliwa na przełączanie biegu i szybko można ją zabić zmieniając zbyt szybko bieg. Czy skrzynia z S4 B6 jest znacznie wytrzymalsza??


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 14 Jan 2013 - 12:43
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT(dżordżyk @ Mon, 14 Jan 2013 - 10:27) *
A powiedzcie mi, jest jakaś wiedza na temat wytrzymałości tej skrzyni. Czy jest to podobnie jak w przypadku skrzyni z S4 B5 która ma mocne zęby, ale jest bardzo wrażliwa na przełączanie biegu i szybko można ją zabić zmieniając zbyt szybko bieg. Czy skrzynia z S4 B6 jest znacznie wytrzymalsza??


Sa słabsze zeby troche (przynajmniej wg zdjec z audiworld) ale mega mocne synchro i biegi przelacza sie w tempie ekspresowym smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitusm
post Mon, 14 Jan 2013 - 15:45
Post #47


Super User
Dołączył: Fri, 29 May 2009





A może VR5 z golfa mk4, za cene silnika 1.8T kupimy całego anglika, można by poszukać wersji 170ps
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Mon, 14 Jan 2013 - 16:36
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Póki co jeszcze nie udało się nikomu zabić tej skrzyni więc nie wiadomo czy jest słabsza.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Melman
post Tue, 15 Jan 2013 - 04:29
Post #49


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: stąd





0A3 siedzi jeszcze w 3,0 TDI. A więc trochę znosi.

Aha- i troche info z serwisówek dla 0A3:
max moment: 450 Nm (ale znosi więcej)
Międzyosiowy mechanizm różnicowy: 50/50.

Wydaje mi się że 40/60 było dopiero w nowszych skrzyniach z A5 i dalej...


--------------------
3,0tdiq
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 15 Jan 2013 - 08:53
Post #50


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





skrzynia 0B3 ma 40/60 z A5 i A4B8


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Tue, 15 Jan 2013 - 12:06
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Torsen 40/60 w skrzyniach 0A3 byl w S4 i RS4 od 2006.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 15 Jan 2013 - 14:58
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(olozwirski @ Tue, 15 Jan 2013 - 12:06) *
Torsen 40/60 w skrzyniach 0A3 byl w S4 i RS4 od 2006.


Miałem to samo napisać wink.gif
A samego Torsena nie można przełożyć do skrzyń 01A i 01E??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Wed, 16 Jan 2013 - 09:16
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





PnP sie nie da ale sa firmy co robia adaptery do 01E wink.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwawa
post Wed, 16 Jan 2013 - 10:25
Post #54


Frequent User
Dołączył: Fri, 13 June 2008
Skąd: Warszawa





Może ktoś bardziej ogarnięty praktycznie wyprowadzi mnie z błędu, ale wydaje mi się, że zmiana torsena na 40:60, lub 4:1 zamiast 2:1 spowoduje głównie łatwiejsze uzyskanie nadsterowności przy użyciu pedału gazu, natomiast na zwinność w zakrętach będzie miała znikomy albo żaden wpływ. "Load transfer", który właśnie odpowiada za rycie przodem nie zmieni się przecież? Ratunku chyba trzeba szukać w konfiguracji zawieszenia i odciążaniu przodu...


--------------------
1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Wed, 16 Jan 2013 - 23:35
Post #55


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Logiczne jest, że jak będzie więcej napędu z tyłu to zamiast wyjechać przodem pójdzie bokiem.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 22 August 2025 - 16:47