![]() ![]() |
Thu, 06 Jan 2011 - 10:02
Post
#21
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
A pewnie że 3 z przodu lepiej brzmi
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 06 Jan 2011 - 10:02
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 10:07
Post
#22
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Kumpel juz jakis czas tak jezdzi i nie problemow. Uwierz mi ze upychanie 4 sond i katalizatorow w e30 to zadna przyjemnosc
To mowisz ze wtryskow nie ruszac. Ok. A co z regulatorem cisnienia? Zalozyc zewnetrzny i podnosic troche cisnienie? |
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 10:18
Post
#23
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Kumpel juz jakis czas tak jezdzi i nie problemow. Uwierz mi ze upychanie 4 sond i katalizatorow w e30 to zadna przyjemnosc To mowisz ze wtryskow nie ruszac. Ok. A co z regulatorem cisnienia? Zalozyc zewnetrzny i podnosic troche cisnienie? To że jeździ to nie dziwota, odepniesz połowę czujników z silnia i też będzie chodził Jeśli masz 4 sondy to masz m62b44 s2 coś mi się wydaje, czyli raczej z vanosem... Ja mam 2 sondy w swoim, wydech z m3 e36 podchodzi idealnie z katami jako pierwsyz montaż, teraz będę dopiero robił coś pod wymiar. Regulator założyć to moment, jedź na strojenie bez i potem kombinuj jak się okaże że trzeba. -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 10:51
Post
#24
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Silnik bez vanosów ale myslalem ze ma 4 sondy ? Cos mi sie w instalacji pomieszalo
A kolektory wydechowe jakie masz? |
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 10:54
Post
#25
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ty go masz już czy jeszcze nie? Bez VANOSA (jednego, 2 ma s62) S1 powinien miec 2 sondy, 4 później,chyba razem z vanosem weszły w S2. Kolektory oryginalne, przerobione żeby weszły.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 11:25
Post
#26
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Mam tylko instalacja ma odciete wtyczki od sond i zdawalo mi sie ze sa 4 ale moglem sie pomylic. Wlasnie zastanawiam sie nad kolektorami, czy szukac tych od x5 np czy moze spawac swoje?
Nie chcialbym popsuc fabryki. |
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 11:28
Post
#27
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ja tam czekam aż się ociepli trochę i hamownia. Zobaczymy jak pierwsze podejście wyjdzie. A potem modzenie,ale drobne, nie ma sensu wydawać tysięcy dla kilkunastu koni.
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 12:27
Post
#28
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Dziwnie na tym schemacie widac 2 sondy na strone:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=18&fg=10 ale niewiem czemu nr 8 jest nie aktywny? To wkoncu sa dwie czy 4 sondy |
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 12:40
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Nie widzisz, że to wszystko od 1998r, czyli S2?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 12:41
Post
#30
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Kolego DO a nie OD
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 12:52
Post
#31
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ano, jaja, w każdym razie oglądałem silników sporo i miały po 2 sondy
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 13:02
Post
#32
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Az pojde zobaczyc i policzyc te kable
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 13:32
Post
#33
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Ja mam 2 na bank. 09.1996
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 14:00
Post
#34
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Juz chyba wszytko jasne. Cos mi sie widzi ze mi sie pomylilo
Z prawego dekla wychodzi wiazka 5 kabli. Dwa dlugosci okolo pol metra, jeden z prostokatna wtyczka na 2 piny i drugi z okragla wtyczka na 5 pinów (niewiem od czego sa te dwa kable). Natomiast dalej idzie okolo metrowa wiazka 3 kabli z czego jeden ma na koncu wtyczke okragla 15pinowa a dwa pozostale kable to 4zylowe wiazki z stalowymi kablami w kolorach szary-braz-ziel-czar i drugi czarny-ziel-szary-czerw. I to te dwa kable sa obciete. To chyba te dwa beda od sond? I wychodzilo by na to ze sa dwie sondy? |
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 15:23
Post
#35
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Warszawa |
Witam!
Z doświadczenia wiem, że bez obróbki mechanicznej silnika nie ma co kombinować z paliwem i elektronika. Lepiej zostawić serię a i tak trochę czasu upłynie za nim ogarniesz e30 z M62B44. Lepiej zainwestuj w porządne opony, hamulce i zawieszenie. |
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 16:08
Post
#36
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Reszte juz mam. Wczesniej jezdzielem z m54b30 ale juz troche mocy bylo malo
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 17:33
Post
#37
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
A masz gdzieś foty tego swojego auta?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 17:58
Post
#38
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Niemam niestety.
Czyli to co opisalem to beda przewody do sond? |
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 18:05
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy |
CYTAT Reszte juz mam. Wczesniej jezdzielem z m54b30 ale juz troche mocy bylo malo M62 to nie szał, do 5000ciągnie potem już jest marnie. Do boków super, do sprintu klapa. |
|
|
|
Thu, 06 Jan 2011 - 18:09
Post
#40
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz |
Hmm, za to idealny do nitro, wtedy w sprincie da radę
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 13:27 |