![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam, tak jak wcześniej pisałem oddałem dwumas do regeneracji w sprzęgło service w Poznaniu. Można powiedzieć, że zrobili to na miejscu bo oddałem je rano a odebrałem ok 22 wieczorem, więc miałem trochę czasu by pozwiedzać poznańskie salony czy galerie
![]() Przejdźmy do meritum, a więc regeneracja miała kosztować 500zł (tyle mówili przez telefon) a przy odbiorze koleś zaśpiewał 800zł tłumacząc się, że cena na allegro jest do licytacji itd a jeżeli chce FV to jeszcze + vat. Oczywiście wkurwił** się, no ale co zrobić, zapłaciłem 950zł brutto, wziąłem te koło i tyle. Jeżeli ktoś chce u nich coś robić zalecam brać wszystko na piśmie bo rozczarować się można strasznie szybko i łatwo ![]() Jak ktoś chce wyciągać skrzynie DSG od razu uprzedzam... jest zajebiście ciężka, w instrukcji piszą o 95kg i jak najbardziej w to wierzę! Odnośnie koła to zostało zregenerowane chyba ok, ładnie je pomalowali, wsadzili w karton, dodali jakieś wizytówki i długopis. Przejechałem na nim od piątku jakieś 800km i jak na razie jestem zadowolony, nic nie puka. Auto zachowuje się tak jak kiedyś czyli chyba wszystko jest w porządku. Poza tym zobaczymy jak będzie działać za kilka/kilkanaście tys km. -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#22
|
![]() |
jak dobrze czytam, to w podpisie masz właśnie ten samochód ( 2.0 TDI BKD 200/400 DSG) w którym padła dwumasa ?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak dokładnie to te auto.
-------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#24
|
![]() |
No to nic dziwnego...
biorąc pod uwagę, że te skrzynie (podobno) znoszą tylko 350Nm |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 18 June 2007 Skąd: Kielce, Wrocław ![]() |
A jaki związek ma wytrzymałość skrzyni z rozpadającym się dwumasem?
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
No to nic dziwnego... biorąc pod uwagę, że te skrzynie (podobno) znoszą tylko 350Nm Skrzynie DSG DQ250 na seryjnych sprzeglach znosza 450nm. Na 7tarczowych 650nm. Wina rozje... kola to nie wina momentu obrotowego. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#27
|
![]() |
Skrzynie DSG DQ250 na seryjnych sprzeglach znosza 450nm. Na 7tarczowych 650nm. Wina rozje... kola to nie wina momentu obrotowego. czyli 450... dobrze wiedzieć na przyszłość ![]() EDIT: inne źródła podają, że jednak 350Nm "The first DSG transaxle that went into production for the Volkswagen Group mainstream marques had six forward speeds (and one reverse),[6][7] and used wet/submerged multi-plate clutch packs[2][4] (Volkswagen Group internal code: DQ250, parts code prefix: 02E).[7][8] It has been paired to engines with up to 350 N·m (260 lb·ft) of torque,[6][7] and the two-wheel drive version weighs 93 kg (210 lb). It is manufactured at Volkswagen Groups Kassel plant,[2] with a daily production output of 1,500 units.[6]" http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
350NM to miały katalogowo najmocniejsze auta które wychodziły z fabryki. IMO Do tego wiele przecież ma gifty od producenta, wiec na pewno vag nie sprzedawałby auta ze skrzynią, która chodzi na ostatnim włosku i zaraz może się sypnać.
-------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Podłącze się do tematu z pytaniem:
Jak sprawuje się regenerowany dwumas w dsg??? Stoje właśnie przed problemem wymiany w seryjnym aucie ale w grę wchodzi tylko albo zakup używki po niewielkim przebiegu z rozbitka albo regeneracja. Robił ktoś regenerację i potrafi z czystym sumieniem kogoś polecić? Mam znajomego, który robi auta dla jednego warszawskiego komisu. Mówił, że zakład im regenerowane ale 50% trzeba było znopwu wyjmować bo coś nie grało i w końcu przerzucili się na używki. VIP ty masz dłubane auto to u ciewbie szybko powinieneś zweryfikować czy panowie z warsztatu dali radę? -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Mate96 narazie zrobiłem z 4tyś km i jest wszystko w porządku.
-------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakby ktoś był zainteresowany to wczoraj kompletnie rozleciała mi się dwumasa po regeneracji
![]() Zrobiłem dokładnie 19-20 tyś km , zobaczymy jak pójdzie z realizacją gwarancji. Tym razem już nie ryzykowałem i zakupiłem nówkę za 2700zł ze śróbkami w aso. -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Klient zrobił 15 k km na regenerowanej i już powoli ją słychać. Jak widać z regeneracjami dwumasów jest jak z regeneracjami turbo = kibel
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 17 January 2009 Skąd: Wawa ![]() |
Znajomy robił dwumase w tym zakładzie http://allegro.pl/kolo-kola-dwumasowe-i-ds...1703991318.html też skrzynia DSG,przejechane jakies 25 tys i jak narazie wszystko OK.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 18:42 |