Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Dziwne stukanie 2.0 TDI BKD - co to ? Film
VIP
post Tue, 22 Feb 2011 - 13:58
Post #21


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Witam, tak jak wcześniej pisałem oddałem dwumas do regeneracji w sprzęgło service w Poznaniu. Można powiedzieć, że zrobili to na miejscu bo oddałem je rano a odebrałem ok 22 wieczorem, więc miałem trochę czasu by pozwiedzać poznańskie salony czy galerie wink.gif
Przejdźmy do meritum, a więc regeneracja miała kosztować 500zł (tyle mówili przez telefon) a przy odbiorze koleś zaśpiewał 800zł tłumacząc się, że cena na allegro jest do licytacji itd a jeżeli chce FV to jeszcze + vat. Oczywiście wkurwił** się, no ale co zrobić, zapłaciłem 950zł brutto, wziąłem te koło i tyle. Jeżeli ktoś chce u nich coś robić zalecam brać wszystko na piśmie bo rozczarować się można strasznie szybko i łatwo tongue.gif

Jak ktoś chce wyciągać skrzynie DSG od razu uprzedzam... jest zajebiście ciężka, w instrukcji piszą o 95kg i jak najbardziej w to wierzę!

Odnośnie koła to zostało zregenerowane chyba ok, ładnie je pomalowali, wsadzili w karton, dodali jakieś wizytówki i długopis.
Przejechałem na nim od piątku jakieś 800km i jak na razie jestem zadowolony, nic nie puka. Auto zachowuje się tak jak kiedyś czyli chyba wszystko jest w porządku.
Poza tym zobaczymy jak będzie działać za kilka/kilkanaście tys km.



--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 Feb 2011 - 13:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 22 Feb 2011 - 15:40
Post #22









jak dobrze czytam, to w podpisie masz właśnie ten samochód ( 2.0 TDI BKD 200/400 DSG) w którym padła dwumasa ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Tue, 22 Feb 2011 - 16:07
Post #23


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Tak dokładnie to te auto.


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 22 Feb 2011 - 16:21
Post #24









No to nic dziwnego...
biorąc pod uwagę, że te skrzynie (podobno) znoszą tylko 350Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paja18
post Thu, 24 Feb 2011 - 00:52
Post #25


Rookie
Dołączył: Mon, 18 June 2007
Skąd: Kielce, Wrocław





A jaki związek ma wytrzymałość skrzyni z rozpadającym się dwumasem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Fri, 25 Feb 2011 - 16:16
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(bezduszny @ Tue, 22 Feb 2011 - 16:21) *
No to nic dziwnego...
biorąc pod uwagę, że te skrzynie (podobno) znoszą tylko 350Nm


Skrzynie DSG DQ250 na seryjnych sprzeglach znosza 450nm. Na 7tarczowych 650nm.
Wina rozje... kola to nie wina momentu obrotowego.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 25 Feb 2011 - 16:20
Post #27









CYTAT(PatTDI @ Fri, 25 Feb 2011 - 16:16) *
Skrzynie DSG DQ250 na seryjnych sprzeglach znosza 450nm. Na 7tarczowych 650nm.
Wina rozje... kola to nie wina momentu obrotowego.

czyli 450...
dobrze wiedzieć na przyszłość wink.gif



EDIT:
inne źródła podają, że jednak 350Nm

"The first DSG transaxle that went into production for the Volkswagen Group mainstream marques had six forward speeds (and one reverse),[6][7] and used wet/submerged multi-plate clutch packs[2][4] (Volkswagen Group internal code: DQ250, parts code prefix: 02E).[7][8] It has been paired to engines with up to 350 N·m (260 lb·ft) of torque,[6][7] and the two-wheel drive version weighs 93 kg (210 lb). It is manufactured at Volkswagen Groups Kassel plant,[2] with a daily production output of 1,500 units.[6]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Sat, 26 Feb 2011 - 09:23
Post #28


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





350NM to miały katalogowo najmocniejsze auta które wychodziły z fabryki. IMO Do tego wiele przecież ma gifty od producenta, wiec na pewno vag nie sprzedawałby auta ze skrzynią, która chodzi na ostatnim włosku i zaraz może się sypnać.


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Mon, 14 Mar 2011 - 21:29
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Podłącze się do tematu z pytaniem:
Jak sprawuje się regenerowany dwumas w dsg???
Stoje właśnie przed problemem wymiany w seryjnym aucie ale w grę wchodzi tylko albo zakup używki po niewielkim przebiegu z rozbitka albo regeneracja. Robił ktoś regenerację i potrafi z czystym sumieniem kogoś polecić? Mam znajomego, który robi auta dla jednego warszawskiego komisu. Mówił, że zakład im regenerowane ale 50% trzeba było znopwu wyjmować bo coś nie grało i w końcu przerzucili się na używki. VIP ty masz dłubane auto to u ciewbie szybko powinieneś zweryfikować czy panowie z warsztatu dali radę?


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Sun, 20 Mar 2011 - 11:13
Post #30


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Mate96 narazie zrobiłem z 4tyś km i jest wszystko w porządku.


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Fri, 15 Jul 2011 - 13:59
Post #31


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Jakby ktoś był zainteresowany to wczoraj kompletnie rozleciała mi się dwumasa po regeneracji dry.gif

Zrobiłem dokładnie 19-20 tyś km , zobaczymy jak pójdzie z realizacją gwarancji. Tym razem już nie ryzykowałem i zakupiłem nówkę za 2700zł ze śróbkami w aso.


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Fri, 15 Jul 2011 - 14:48
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Klient zrobił 15 k km na regenerowanej i już powoli ją słychać. Jak widać z regeneracjami dwumasów jest jak z regeneracjami turbo = kibel


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
far77
post Fri, 15 Jul 2011 - 17:29
Post #33


User
Dołączył: Sat, 17 January 2009
Skąd: Wawa





Znajomy robił dwumase w tym zakładzie http://allegro.pl/kolo-kola-dwumasowe-i-ds...1703991318.html też skrzynia DSG,przejechane jakies 25 tys i jak narazie wszystko OK.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 18:42