Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Astra F 3.2v6 Turbo, ET 11.6 @ 1.6 bar
wavesound
post Sun, 06 Mar 2011 - 23:45
Post #61


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Niestety kolektorów równoodległościowych nie da się zrobić w tym przypadku, tym bardziej dwuch jednakowych. Główne założenie było takie żeby nie miały żadnych załamań, i ostrych zakrętów oraz żeby każda rura wchodząca do turbiny zajmowała 1/3 powierzchni jej wlotu. Pamiętajmy że nie jest to projekt PRO w którym każdy KM jest na wagę złota.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 06 Mar 2011 - 23:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Agera
post Mon, 07 Mar 2011 - 19:59
Post #62


Rookie
Dołączył: Fri, 04 February 2011





CYTAT(pinin @ Sun, 06 Mar 2011 - 20:44) *
Również nie widzę większych problemów przy takim kształcie kolektorów. Są poprawne. A słowo fatalne jest mocnym nadużyciem.

Ech, umiejętność przelewania swoich myśli na papier/kompa w formie zrozumiałej dla 2 człowieka zanika w społeczeństwie. Coraz bardziej stajemy się podobni do Amerykanów huh.gif




moze rzeczywiscie troche przesadzilem mowiac ze sa fatalnie pospawane,moze to wynik tzw, zboczenia zawodowego,no nic wazne zeby spawy nie były przepalone co zmniejszyłoby przekroj wew kolektorow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Wed, 09 Mar 2011 - 00:34
Post #63


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Spokojnie, nie są przepalone, dodatkowo każdy spaw był szlifowany od wewnątrz na wypadek żeby sie przypadkiem coś nie oderwało pod wpływem temperatury.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mitrzu
post Sun, 24 Jul 2011 - 18:16
Post #64


Rookie
Dołączył: Sun, 01 August 2010





Jak poprzednicy pisali- te felgi i lampy psują strasznie wizerunek auta, większy IC nie wiem czy by wszedł bezproblemowo, bo chyba chłodnica by wadziła...

Podziwiam Marcina za to, że większość sam ogarnął oraz jestem mu wdzięczny za odpowiedzi na moje często głupie pytania wink.gif

Performance sleeper to jest to, może kiedyś ten projekt pójdzie w tą stronę i będę temu kibicować wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Sun, 24 Jul 2011 - 19:56
Post #65


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





IC spełnia swoje zadanie, powietrze sie niegrzeje smile.gif
felgi będą zmieniane na jakies 17stki ( chyba BBS ale to Wavesound sam sie musi opisac )
Astra jest niepozorna , juz niejednego zaskoczyla na miescie w Gorzówie i okolicach
tyle ode mnie jakos, ze znam wlasciciela i wiem co ma na mysli smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Sun, 24 Jul 2011 - 22:45
Post #66


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





W astrze się ostatnio sporo zmieniło z tego co czytałem na ATT


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Sun, 24 Jul 2011 - 23:58
Post #67


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Skoro już ktoś "odgrzał kotleta" to faktycznie troche sie zmieniło, przedewszystkim skrzynia M32 z insignii + sprzęgło custom by Radzikowski, dolot z omegi 3.0, przerobiony uklad zapłonowy na cewki z Vectry C 3.2, Wydajniejsze wytyski 440CC bo LET'owskie nie ogarniały, dołożona chłodnica oleju, . Boost doszedł do 1 bar. Pozatym zrobione zawieszenie, teraz auto się nawet prowadzi (oczywiście pojęcie względne).Update w pierwszym poście.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Sun, 27 Nov 2011 - 20:08
Post #68


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Rozpoczynam stage II i poszukuje turbiny. Wybór padł na Holseta ponieważ turbiny są w przystępnych cenach. Po przestudiowaniu forum mój wybór padł na HX35 z żeliwem 12 i kompresorem 7 łopatkowym. Teraz mam pytania do "bardziej obytych":

1. jaka jest górna granica mocy dla tej turbiny (docelowo planuje 500km),

2. czy żeliwo 12 nie będzie za małe do 2.5v6,

3. jak wiadomo HX35 z żeliwem 12 występuje tylko z wewn. wastegate. Jak rozwiązany w tej turbinie jest wg? są dwie klapki czy WG jest tylko na jednym scrolu? Czy może on zostać czy lepiej zaślepić i zamontować zewn. WG.

4. czy turbina z tej aukcji to jest 12? i jak to rozpoznać : http://allegro.pl/turbosprezarka-iveco-eur...1958593128.html
5. czy holsety wymagają restryktora oleju i jakiego?


Proszę uwzględnić że docelowo w miejsce 2.5 wejdzie zakuty 3.2 a turbiny nie chciałbym zmieniać.



A teraz mały update z prac nad autem:

Po pierwsze napęd na 4 koła

haldex z audi S3:



Tarcza sprzęgła z audi 100 V8 (docisk zostaje ten co mam od Radzika):



Podłoga z Calibry:




Zawieszenie z Calibry:





Płyta między silnik i skrzynię:



A tutaj już silnik spięty ze skrzynią:

http://www.youtube.com/watch?v=MXtdKNV_v60




Oczywiście zmieniłem też to, co najbardziej wszystkim przeszkadzało czyli felgi wink.gif




(tak, teraz astra ma rozstaw 5x120)




Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Sun, 27 Nov 2011 - 21:51
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





WOW!!!

Respect za podejście do tematu!!! cool.gif

Wkład pracy ogromny w to auto.

Powodzenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_ch
post Sun, 27 Nov 2011 - 22:54
Post #70


Super User
Dołączył: Mon, 17 November 2008
Skąd: WPR





ladnie idzie temat.. a myslalem ze troche graty z s3 poleza smile.gif Pozdrawiam


--------------------
Golf VI R20, RS4 B5 progress...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Mon, 28 Nov 2011 - 00:44
Post #71


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Ostro poszedłeś po bandzie !

Nie myślałeś nad VR6 3.2 zamiast V6 opla ? Zrobisz taką moc bez zakuwania, a potem droga otarta.

Z hx35W (z wg) nie osiągniesz takiej mocy przez seryjny wg oraz na tym żeliwie. Raczej 14-16cm będzie potrzebne i do tego zewnętrzny wg


--------------------
SONDA powstania działu Elektryka/Elektronika/Strojenie/Kodowanie/Logowanie/Diagnostyka
(Prosze wklejac link bez pierwszego znaku _)
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=155892&hl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 28 Nov 2011 - 12:22
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





czemu niewspawacie doopy gofera? tylko pośrednio z calibry a pod ten dyfer trzeba rzeźbić calbrowy tył


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 28 Nov 2011 - 12:28
Post #73


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Pomysł z haldexem jest pierwsza klasa!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Mon, 28 Nov 2011 - 17:04
Post #74


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





CYTAT(MickeyLET @ Mon, 28 Nov 2011 - 12:22) *
czemu niewspawacie doopy gofera? tylko pośrednio z calibry a pod ten dyfer trzeba rzeźbić calbrowy tył



Po pierwsze nie dokońca wiem o czym mówisz wink.gif, po drugie spawanie do astry podłogi z cali to sprawdzony patent na wsadzenie oplowskiego napędu. Konstrukcja jest strasznie toporna ale prostsze to niż budowanie zawiechy od zera.

Dlaczego nie vr6?

po pierwsze finanse, narazie mogę sobie latać moim 2.5 na 1 bar z haldexem i też będzie w miarę, w międzyczasie wpada większe turbo a na sam koniec podmieniam tylko goły słupek silnika. Niestety przy VR6 musiałbym kupywać kompletny zestaw na swap, pozatym już za bardzo opel stałby się VW wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Mon, 28 Nov 2011 - 18:32
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





@wavesound chodziło o to by zamiast spawać dupy calibry wspawać dupę golfa


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Mon, 28 Nov 2011 - 19:19
Post #76


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Aha, no cóż człowiek się całe życie uczy. Ale tak czy siak za golfa musiałbym płacić wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 28 Nov 2011 - 22:19
Post #77


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





dokladnie wspawanie dupy z golfa ułatwiło by temat a spawać i tak trzeba smile.gif widze że skrzynia dokładnie taka jak u mnie


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Tue, 10 Jan 2012 - 23:20
Post #78


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Niestety okazało się, że trzeba zwalić głowice w silniku ze względu na nieszczelne zawory. Po zdjęciu zobaczyłem coś takiego:








Czy te jasne plamy na tłokach to coś niepokojącego?



Pozatym podłoga już siedzi, teraz czas na obspawywanie budy i konserwację
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 10 Jan 2012 - 23:34
Post #79


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





moim zdaniem ślady po temp bliskiej stukowemu.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Wed, 11 Jan 2012 - 13:23
Post #80


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





przeczytalem od poczatku temat i poprostu rece opadaja.

Wyglad mi sie osobiscie nie podobaja felgi , ale bez przesady ze wiocha totalna , chyba calibr i astr z swojego sasiedzwa nie widzieliscie.
Kartony spojlery cuda wianki , tutaj felgi i lampy akurat calkiem ok , to leca komentarze ze szok.


A juz czemu nie to a czemu nie tak , no najlepiej niech wsadzi vr6 albo 2.7 jak wszyscy , potem beda gadac ze oska do dupy , to haldex najlepszy.

Juz tylko autor tematu uprzedzil popieprzonych ludzi co beda jezdzic po hamulcach 3/4 tematu , bo przywalil 310mm i papy pozamykane.

Dajcie czlowiekowi robic po swojemu.

Mam nadzieje ze silnik zostanie oplowski , super auto , super ze robisz sam , mega szacunek 6+


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 21:55