Opel Astra F 3.2v6 Turbo, ET 11.6 @ 1.6 bar |
Opel Astra F 3.2v6 Turbo, ET 11.6 @ 1.6 bar |
Sun, 06 Mar 2011 - 23:45
Post
#61
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
Niestety kolektorów równoodległościowych nie da się zrobić w tym przypadku, tym bardziej dwuch jednakowych. Główne założenie było takie żeby nie miały żadnych załamań, i ostrych zakrętów oraz żeby każda rura wchodząca do turbiny zajmowała 1/3 powierzchni jej wlotu. Pamiętajmy że nie jest to projekt PRO w którym każdy KM jest na wagę złota.
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 06 Mar 2011 - 23:45
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Mon, 07 Mar 2011 - 19:59
Post
#62
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 February 2011 |
Również nie widzę większych problemów przy takim kształcie kolektorów. Są poprawne. A słowo fatalne jest mocnym nadużyciem. Ech, umiejętność przelewania swoich myśli na papier/kompa w formie zrozumiałej dla 2 człowieka zanika w społeczeństwie. Coraz bardziej stajemy się podobni do Amerykanów moze rzeczywiscie troche przesadzilem mowiac ze sa fatalnie pospawane,moze to wynik tzw, zboczenia zawodowego,no nic wazne zeby spawy nie były przepalone co zmniejszyłoby przekroj wew kolektorow |
|
|
Wed, 09 Mar 2011 - 00:34
Post
#63
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
Spokojnie, nie są przepalone, dodatkowo każdy spaw był szlifowany od wewnątrz na wypadek żeby sie przypadkiem coś nie oderwało pod wpływem temperatury.
|
|
|
Sun, 24 Jul 2011 - 18:16
Post
#64
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 01 August 2010 |
Jak poprzednicy pisali- te felgi i lampy psują strasznie wizerunek auta, większy IC nie wiem czy by wszedł bezproblemowo, bo chyba chłodnica by wadziła...
Podziwiam Marcina za to, że większość sam ogarnął oraz jestem mu wdzięczny za odpowiedzi na moje często głupie pytania Performance sleeper to jest to, może kiedyś ten projekt pójdzie w tą stronę i będę temu kibicować |
|
|
Sun, 24 Jul 2011 - 19:56
Post
#65
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. |
IC spełnia swoje zadanie, powietrze sie niegrzeje
felgi będą zmieniane na jakies 17stki ( chyba BBS ale to Wavesound sam sie musi opisac ) Astra jest niepozorna , juz niejednego zaskoczyla na miescie w Gorzówie i okolicach tyle ode mnie jakos, ze znam wlasciciela i wiem co ma na mysli |
|
|
Sun, 24 Jul 2011 - 22:45
Post
#66
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk |
W astrze się ostatnio sporo zmieniło z tego co czytałem na ATT
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
Sun, 24 Jul 2011 - 23:58
Post
#67
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
Skoro już ktoś "odgrzał kotleta" to faktycznie troche sie zmieniło, przedewszystkim skrzynia M32 z insignii + sprzęgło custom by Radzikowski, dolot z omegi 3.0, przerobiony uklad zapłonowy na cewki z Vectry C 3.2, Wydajniejsze wytyski 440CC bo LET'owskie nie ogarniały, dołożona chłodnica oleju, . Boost doszedł do 1 bar. Pozatym zrobione zawieszenie, teraz auto się nawet prowadzi (oczywiście pojęcie względne).Update w pierwszym poście.
|
|
|
Sun, 27 Nov 2011 - 20:08
Post
#68
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
Rozpoczynam stage II i poszukuje turbiny. Wybór padł na Holseta ponieważ turbiny są w przystępnych cenach. Po przestudiowaniu forum mój wybór padł na HX35 z żeliwem 12 i kompresorem 7 łopatkowym. Teraz mam pytania do "bardziej obytych":
1. jaka jest górna granica mocy dla tej turbiny (docelowo planuje 500km), 2. czy żeliwo 12 nie będzie za małe do 2.5v6, 3. jak wiadomo HX35 z żeliwem 12 występuje tylko z wewn. wastegate. Jak rozwiązany w tej turbinie jest wg? są dwie klapki czy WG jest tylko na jednym scrolu? Czy może on zostać czy lepiej zaślepić i zamontować zewn. WG. 4. czy turbina z tej aukcji to jest 12? i jak to rozpoznać : http://allegro.pl/turbosprezarka-iveco-eur...1958593128.html 5. czy holsety wymagają restryktora oleju i jakiego? Proszę uwzględnić że docelowo w miejsce 2.5 wejdzie zakuty 3.2 a turbiny nie chciałbym zmieniać. A teraz mały update z prac nad autem: Po pierwsze napęd na 4 koła haldex z audi S3: Tarcza sprzęgła z audi 100 V8 (docisk zostaje ten co mam od Radzika): Podłoga z Calibry: Zawieszenie z Calibry: Płyta między silnik i skrzynię: A tutaj już silnik spięty ze skrzynią: http://www.youtube.com/watch?v=MXtdKNV_v60 Oczywiście zmieniłem też to, co najbardziej wszystkim przeszkadzało czyli felgi (tak, teraz astra ma rozstaw 5x120) |
|
|
Sun, 27 Nov 2011 - 21:51
Post
#69
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 |
WOW!!!
Respect za podejście do tematu!!! Wkład pracy ogromny w to auto. Powodzenia. |
|
|
Sun, 27 Nov 2011 - 22:54
Post
#70
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 November 2008 Skąd: WPR |
ladnie idzie temat.. a myslalem ze troche graty z s3 poleza Pozdrawiam
-------------------- Golf VI R20, RS4 B5 progress...
|
|
|
Mon, 28 Nov 2011 - 00:44
Post
#71
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond |
Ostro poszedłeś po bandzie !
Nie myślałeś nad VR6 3.2 zamiast V6 opla ? Zrobisz taką moc bez zakuwania, a potem droga otarta. Z hx35W (z wg) nie osiągniesz takiej mocy przez seryjny wg oraz na tym żeliwie. Raczej 14-16cm będzie potrzebne i do tego zewnętrzny wg -------------------- SONDA powstania działu Elektryka/Elektronika/Strojenie/Kodowanie/Logowanie/Diagnostyka
(Prosze wklejac link bez pierwszego znaku _) _http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=155892&hl |
|
|
Mon, 28 Nov 2011 - 12:22
Post
#72
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl |
czemu niewspawacie doopy gofera? tylko pośrednio z calibry a pod ten dyfer trzeba rzeźbić calbrowy tył
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Mon, 28 Nov 2011 - 12:28
Post
#73
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków |
Pomysł z haldexem jest pierwsza klasa!
|
|
|
Mon, 28 Nov 2011 - 17:04
Post
#74
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
czemu niewspawacie doopy gofera? tylko pośrednio z calibry a pod ten dyfer trzeba rzeźbić calbrowy tył Po pierwsze nie dokońca wiem o czym mówisz , po drugie spawanie do astry podłogi z cali to sprawdzony patent na wsadzenie oplowskiego napędu. Konstrukcja jest strasznie toporna ale prostsze to niż budowanie zawiechy od zera. Dlaczego nie vr6? po pierwsze finanse, narazie mogę sobie latać moim 2.5 na 1 bar z haldexem i też będzie w miarę, w międzyczasie wpada większe turbo a na sam koniec podmieniam tylko goły słupek silnika. Niestety przy VR6 musiałbym kupywać kompletny zestaw na swap, pozatym już za bardzo opel stałby się VW |
|
|
Mon, 28 Nov 2011 - 18:32
Post
#75
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk |
@wavesound chodziło o to by zamiast spawać dupy calibry wspawać dupę golfa
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
Mon, 28 Nov 2011 - 19:19
Post
#76
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
Aha, no cóż człowiek się całe życie uczy. Ale tak czy siak za golfa musiałbym płacić
|
|
|
Mon, 28 Nov 2011 - 22:19
Post
#77
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl |
dokladnie wspawanie dupy z golfa ułatwiło by temat a spawać i tak trzeba widze że skrzynia dokładnie taka jak u mnie
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
Tue, 10 Jan 2012 - 23:20
Post
#78
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
|
|
|
Tue, 10 Jan 2012 - 23:34
Post
#79
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
moim zdaniem ślady po temp bliskiej stukowemu.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wed, 11 Jan 2012 - 13:23
Post
#80
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 20 July 2005 Skąd: Złotów |
przeczytalem od poczatku temat i poprostu rece opadaja.
Wyglad mi sie osobiscie nie podobaja felgi , ale bez przesady ze wiocha totalna , chyba calibr i astr z swojego sasiedzwa nie widzieliscie. Kartony spojlery cuda wianki , tutaj felgi i lampy akurat calkiem ok , to leca komentarze ze szok. A juz czemu nie to a czemu nie tak , no najlepiej niech wsadzi vr6 albo 2.7 jak wszyscy , potem beda gadac ze oska do dupy , to haldex najlepszy. Juz tylko autor tematu uprzedzil popieprzonych ludzi co beda jezdzic po hamulcach 3/4 tematu , bo przywalil 310mm i papy pozamykane. Dajcie czlowiekowi robic po swojemu. Mam nadzieje ze silnik zostanie oplowski , super auto , super ze robisz sam , mega szacunek 6+ -------------------- Repliki
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 21:55 |