Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 12 13 14 15 >  
Reply to this topicStart new topic
> Opel Astra F 3.2v6 Turbo, ET 11.6 @ 1.6 bar
cieplak
post Sun, 17 Nov 2013 - 13:22
Post #261


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





chinskie gt35 w silniku 1.8 daje 1,5 bar przy 4600 obrotow jak sa dobre kolektory


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 17 Nov 2013 - 13:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wavesound
post Sun, 17 Nov 2013 - 18:22
Post #262


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





CYTAT(MickeyLET @ Sat, 16 Nov 2013 - 19:20) *
wziąłbyś ją na rolki wstawił i wykres pokazał bardzo ciekaw jestem wyniku smile.gif


Na wiosnę, mam jeszcze kilka pomysłów i daleko na hamownię, chyba że zepnę dupsko i kupię własną hamownię.

CYTAT(Saabinho @ Sun, 17 Nov 2013 - 10:38) *
Jak dla mnie projekt megaodważny I przede wszystkim ciekawy. Życzę powodzenia I gratuluję obecnych rezultatów...
Co pokazują kreski? Mierzone czy nie?



Nie ,nie mierzone.

CYTAT(dżordżyk @ Sun, 17 Nov 2013 - 12:08) *
Tylko że takiego Holseta idzie włożyć do silnika 2L czy nieco ponad 2L takiego jak 2.2T i nie będzie jakoś mega późno wstawać, a góra będzie bardzo dobra. A takie chińskie GT35 to przy małej pojemności wstanie chyba pod odcinką.


Myślę, że GT35 z żeliwem 0.63 dałoby więcej frajdy z jazdy niż holset. Ja bardzo nie lubie uczucia "puchnięcia" w górnych obrotach, ma iść do końca.


Audi na wcześniejszym filmiku ma właśnie 2.2T z holsetem @1.7 bar


A tak w ogóle to jakie ET robi ta Astra? Bo pojemność spora, sporo dmuchane i 4x4 to powinno dać nawet 10-tkę.


Na 10 jeszcze nie liczę ale według logów poniżej 11.5

CYTAT(cieplak @ Sun, 17 Nov 2013 - 13:22) *
chinskie gt35 w silniku 1.8 daje 1,5 bar przy 4600 obrotow jak sa dobre kolektory


Przy takiej z żeliwem 1.0 i pojemności 1.8 boostu szukałbym koło odcinki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Sun, 17 Nov 2013 - 18:28
Post #263









a czemu nie gt35 z 0.63 tą od K64?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Sun, 17 Nov 2013 - 18:36
Post #264


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Ja mam Gt35 AR82 poj 2.7 i 0.5 mam od 2.5tys narazie nie laduje wiecej bo niewystrojony. Wiec przy 3.2 wstanie szybko.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Sun, 17 Nov 2013 - 20:32
Post #265


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





CYTAT(mat13por @ Sun, 17 Nov 2013 - 18:28) *
a czemu nie gt35 z 0.63 tą od K64?


Miałem obawy że 0.63 będzie za ciasna i znowu będzie mi silnik puchł górą. Na co dzień jeździ się tym dobrze, pojemność 3.2L sama w sobie dobrze jeździ i nawet bez boostu daje sobie radę. Przy 1/4 też ładnie idzie zwłaszcza jak się wspomoże strzałem z NX 150km smile.gif Nie wykluczam, że przez zimę poszukam czegoś z tyłem 0.82.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 18 Nov 2013 - 16:33
Post #266


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Poniżej 11,5 to i tak przeciąg jak dla Astry smile.gif Nie wiem czy jest gdzieś w ogóle szybsza Astra. A dorobienie nie psującego się co chwila napędu 4x4 i takiego co co chwila się coś nie urwie przy wyścigowym użytkowaniu to już nie lada wyczyn.No chyba, że noga kierownika jest jak komputer i tak operuje, że napędom nic się nie dzieje. Startowanie na 100% spiętych napędach itp. wink.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Tue, 19 Nov 2013 - 05:23
Post #267


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(dżordżyk @ Mon, 18 Nov 2013 - 16:33) *
Poniżej 11,5 to i tak przeciąg jak dla Astry smile.gif Nie wiem czy jest gdzieś w ogóle szybsza Astra. A dorobienie nie psującego się co chwila napędu 4x4 i takiego co co chwila się coś nie urwie przy wyścigowym użytkowaniu to już nie lada wyczyn.No chyba, że noga kierownika jest jak komputer i tak operuje, że napędom nic się nie dzieje. Startowanie na 100% spiętych napędach itp. wink.gif


Widziałem Astrę Marcina na żywo, także na podnośniku (wyjmował felerne sprzęgło) i naprawdę robi mega wrażenie. Na pierwszy rzut oka wygląda to teraz jak by miało tak wyjść z fabryki biggrin.gif A odnośnie kolektorów i wszelkich robót spawalniczych Funo z bratem niszczy system smile.gif


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Tue, 19 Nov 2013 - 07:52
Post #268


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Osobiście uważam że FAT (funo) bardzo ładnie wykonuje swoją pracę dodatkiem jest chyba współpraca z Silver Proj. bardzo ciekawe rzeczy im wychodzą :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@bLO
post Tue, 19 Nov 2013 - 09:17
Post #269


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2011





Fakt, Piotrek zna się na rzeczy jak mało kto. U mnie uspawał wydech i dolot i wyszło to bardzo fajnie

A co do Asterixa to robi wielkie wrażenie i jak pamiętam jeszcze 2,5 v6 n/a to do tej pory przeszła długą drogę !!


--------------------
Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject
Go to the top of the page
 
+Quote Post
odcinka
post Sat, 07 Dec 2013 - 19:00
Post #270


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012





na pierwszej stronie pisze ze masz Świece Bosch F5DP0R, dalej takie masz i dobrze działaja ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 07 Dec 2013 - 20:55
Post #271


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





te swiece są niestety wadliwe fabrycznie.... mi rozsypało się już 2 sztuki....


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Sat, 07 Dec 2013 - 23:16
Post #272


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ciesze sie ze turbo lata . Chyba bedzie pierwsza astra co 10 walnie hehe dobre. Ja czekam na wynik, powinno byc 500 przy tym co masz . nie wiem jak brales u mnie czy mialem juz ta z surgem (.63 i duzy wirnik wydechu) , ale tez nie blokowala by wydechu a do 600 powinna uciagnac.

pozdrawiam k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Sun, 08 Dec 2013 - 21:29
Post #273


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





U mnie te swiece sie sprawdzaja. Izolator ma idealny kolor z elektrodami tez nic sie nie dzieje wiec jest ok. Nie mam tez poki co problemow z wypadaniem zaplonow. Cewki seryjne od tego silnika.

Byly juz te suszarki z antysurge ale po przygodach z holsetem balem sie ze bedzie za ciasno na wydechu przy 3.2.

Narazie czekam na arp na glowice i podpory walu i wtedy zobzcaymy co sie da wykrzesac. Trzeba powoli konczyc ten projekt, postawic w garazu i szukac kolejnej, tym razem przemyslanej bazy smile.gif. Dzieki astrze sporo sie nauczylem i teraz trzeba bedzie to wykorzystac w budowie czegos naprawde szybkiego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Mon, 09 Dec 2013 - 20:49
Post #274


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





jedź na hamownie smile.gif wiem że daleko ale inaczej niedowiesz sie ile sie nauczyłeś smile.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Tue, 10 Dec 2013 - 18:30
Post #275


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT(MickeyLET @ Mon, 09 Dec 2013 - 20:49) *
jedź na hamownie smile.gif wiem że daleko ale inaczej niedowiesz sie ile sie nauczyłeś smile.gif


No do POZNANIA niema daleko .... a jest MAHA
http://tuneforce.pl/104_Hamownia.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kozel
post Tue, 10 Dec 2013 - 19:07
Post #276


Frequent User
Dołączył: Wed, 28 December 2011





Dude, jedź na hamownie, jak nie ma cyferek to projekt się nie liczy tongue.gif ocenisz wyniki swojej pracy i dopiero wtedy będziesz się zastanawiał czy da się coś jeszcze ugrać i jak to zrobić.


--------------------
E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Sun, 12 Apr 2015 - 14:43
Post #277


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Odgrzeję trochę kotleta. Zupełnie przypadkiem udało się rozwiązać problem z turbodziurą. Wpadła mi w ręce uszkodzona sprężarka GT35 antisurge z a/r 0.63 od K64 i udało się zamontować muszlę wydechową z tego turbo do GT35 a/r 1.0 (czyli zostały dużo większe wirniki). Do tego został tylko jeden wastegate (chyba 35 lub 38mm) który o dziwo daje radą bez overboostów. Dało to rewelacyjne wyniki jeśli chodzi o spool a zarazem nic nie straciłem górą, nawet nie musiałem korygować map na górze smile.gif.






Wykres z EMU, oczywiście należy brać z przymrużeniem oka ale pokazuje charakterystykę oraz ma naniesiony boost.




Osiągi według racelogic'a

0-100 3,8-4s zależnie od trakcji

100-200 7.8s

1/4 11,4 - 11,6s

to wszystko bez uzycia nitro, stało się zbędne.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Sun, 12 Apr 2015 - 16:34
Post #278


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





miałeś czas na zbudowanie takiego auta a niemasz na wizyte na hamowni?, ile waży twoje auto?


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Sun, 12 Apr 2015 - 16:48
Post #279


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





No właśnie nie ma okazji Na hamownię musiałbym jechać na lawecie bo jak wiadomo przy takich mocach różne dziwne rzeczy potrafią się ukręcić (np. ostatnio frez przegubu zewnętrznego został w piaście a przegub odpadł). Dodatkowo dopiero w zeszłym tygodniu zmieniłem półosie przednie na produkt od ALI23 bo toruńskie się totalnie skręciły i skrzywiły.

Auto jest cholernie ciężkie jak na Astrę F około 1500kg (dodatkowe wygłuszenia, Car audio itp.)










Go to the top of the page
 
+Quote Post
Statham
post Sun, 12 Apr 2015 - 16:49
Post #280


Super User
Dołączył: Wed, 13 July 2011





Te 100-200 slabe jesli brac pod uwage +/- ten wykres i mase pewnie okolo 1400. Mysle ze nawet majac ponad 500KM/6XX Nm taka astra powinna jechac duzo lepiej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 12 13 14 15 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 23:51