![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 May 2007 Skąd: triocity ![]() |
chinskie gt35 w silniku 1.8 daje 1,5 bar przy 4600 obrotow jak sa dobre kolektory
-------------------- mk2 vrt 4motion
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
wziąłbyś ją na rolki wstawił i wykres pokazał bardzo ciekaw jestem wyniku ![]() Na wiosnę, mam jeszcze kilka pomysłów i daleko na hamownię, chyba że zepnę dupsko i kupię własną hamownię. Jak dla mnie projekt megaodważny I przede wszystkim ciekawy. Życzę powodzenia I gratuluję obecnych rezultatów... Co pokazują kreski? Mierzone czy nie? Nie ,nie mierzone. Tylko że takiego Holseta idzie włożyć do silnika 2L czy nieco ponad 2L takiego jak 2.2T i nie będzie jakoś mega późno wstawać, a góra będzie bardzo dobra. A takie chińskie GT35 to przy małej pojemności wstanie chyba pod odcinką. Myślę, że GT35 z żeliwem 0.63 dałoby więcej frajdy z jazdy niż holset. Ja bardzo nie lubie uczucia "puchnięcia" w górnych obrotach, ma iść do końca. Audi na wcześniejszym filmiku ma właśnie 2.2T z holsetem @1.7 bar A tak w ogóle to jakie ET robi ta Astra? Bo pojemność spora, sporo dmuchane i 4x4 to powinno dać nawet 10-tkę. Na 10 jeszcze nie liczę ale według logów poniżej 11.5 chinskie gt35 w silniku 1.8 daje 1,5 bar przy 4600 obrotow jak sa dobre kolektory Przy takiej z żeliwem 1.0 i pojemności 1.8 boostu szukałbym koło odcinki ![]() |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#263
|
![]() |
a czemu nie gt35 z 0.63 tą od K64?
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
Ja mam Gt35 AR82 poj 2.7 i 0.5 mam od 2.5tys narazie nie laduje wiecej bo niewystrojony. Wiec przy 3.2 wstanie szybko.
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
a czemu nie gt35 z 0.63 tą od K64? Miałem obawy że 0.63 będzie za ciasna i znowu będzie mi silnik puchł górą. Na co dzień jeździ się tym dobrze, pojemność 3.2L sama w sobie dobrze jeździ i nawet bez boostu daje sobie radę. Przy 1/4 też ładnie idzie zwłaszcza jak się wspomoże strzałem z NX 150km ![]() |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Poniżej 11,5 to i tak przeciąg jak dla Astry
![]() ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Poniżej 11,5 to i tak przeciąg jak dla Astry ![]() ![]() Widziałem Astrę Marcina na żywo, także na podnośniku (wyjmował felerne sprzęgło) i naprawdę robi mega wrażenie. Na pierwszy rzut oka wygląda to teraz jak by miało tak wyjść z fabryki ![]() ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Osobiście uważam że FAT (funo) bardzo ładnie wykonuje swoją pracę dodatkiem jest chyba współpraca z Silver Proj. bardzo ciekawe rzeczy im wychodzą :-)
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
Fakt, Piotrek zna się na rzeczy jak mało kto. U mnie uspawał wydech i dolot i wyszło to bardzo fajnie
A co do Asterixa to robi wielkie wrażenie i jak pamiętam jeszcze 2,5 v6 n/a to do tej pory przeszła długą drogę !! -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#270
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 ![]() |
na pierwszej stronie pisze ze masz Świece Bosch F5DP0R, dalej takie masz i dobrze działaja ??
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
te swiece są niestety wadliwe fabrycznie.... mi rozsypało się już 2 sztuki....
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
ciesze sie ze turbo lata . Chyba bedzie pierwsza astra co 10 walnie hehe dobre. Ja czekam na wynik, powinno byc 500 przy tym co masz . nie wiem jak brales u mnie czy mialem juz ta z surgem (.63 i duzy wirnik wydechu) , ale tez nie blokowala by wydechu a do 600 powinna uciagnac.
pozdrawiam k64 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
U mnie te swiece sie sprawdzaja. Izolator ma idealny kolor z elektrodami tez nic sie nie dzieje wiec jest ok. Nie mam tez poki co problemow z wypadaniem zaplonow. Cewki seryjne od tego silnika.
Byly juz te suszarki z antysurge ale po przygodach z holsetem balem sie ze bedzie za ciasno na wydechu przy 3.2. Narazie czekam na arp na glowice i podpory walu i wtedy zobzcaymy co sie da wykrzesac. Trzeba powoli konczyc ten projekt, postawic w garazu i szukac kolejnej, tym razem przemyslanej bazy ![]() |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
jedź na hamownie
![]() ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
jedź na hamownie ![]() ![]() No do POZNANIA niema daleko .... a jest MAHA http://tuneforce.pl/104_Hamownia.html |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
Dude, jedź na hamownie, jak nie ma cyferek to projekt się nie liczy
![]() -------------------- E90 M54B30, E36 m42b18 + TD04
|
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Odgrzeję trochę kotleta. Zupełnie przypadkiem udało się rozwiązać problem z turbodziurą. Wpadła mi w ręce uszkodzona sprężarka GT35 antisurge z a/r 0.63 od K64 i udało się zamontować muszlę wydechową z tego turbo do GT35 a/r 1.0 (czyli zostały dużo większe wirniki). Do tego został tylko jeden wastegate (chyba 35 lub 38mm) który o dziwo daje radą bez overboostów. Dało to rewelacyjne wyniki jeśli chodzi o spool a zarazem nic nie straciłem górą, nawet nie musiałem korygować map na górze
![]() ![]() Wykres z EMU, oczywiście należy brać z przymrużeniem oka ale pokazuje charakterystykę oraz ma naniesiony boost. Osiągi według racelogic'a 0-100 3,8-4s zależnie od trakcji 100-200 7.8s 1/4 11,4 - 11,6s to wszystko bez uzycia nitro, stało się zbędne. |
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
miałeś czas na zbudowanie takiego auta a niemasz na wizyte na hamowni?, ile waży twoje auto?
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
No właśnie nie ma okazji Na hamownię musiałbym jechać na lawecie bo jak wiadomo przy takich mocach różne dziwne rzeczy potrafią się ukręcić (np. ostatnio frez przegubu zewnętrznego został w piaście a przegub odpadł). Dodatkowo dopiero w zeszłym tygodniu zmieniłem półosie przednie na produkt od ALI23 bo toruńskie się totalnie skręciły i skrzywiły.
Auto jest cholernie ciężkie jak na Astrę F około 1500kg (dodatkowe wygłuszenia, Car audio itp.) |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Te 100-200 slabe jesli brac pod uwage +/- ten wykres i mase pewnie okolo 1400. Mysle ze nawet majac ponad 500KM/6XX Nm taka astra powinna jechac duzo lepiej.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 23:51 |