![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 09 February 2013 ![]() |
jak znasz silnik na poziomie hirurga a elektronike na poziomie łączenia kabelkow to raczej poprawnie uda Ci się wystroic,chyba że planujesz hamownia,sprzęt to indykowania,super tuner z knock box'em i walka o każdy mbar w peaku spalania .
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Niestety piękne sprzęgło od Radzikowskiego wytrzymało ok. 1000km i rozerwało tłumik drgań skrętnych. Postanowiłem pójść w seryjne rozwiązania i zamówiłem tarczę Helixa. Po około 100KM zmieliłem 3 bieg w skrzyni a po wymianie skrzyni po kolejnych 100km rozpadła się tarcza sprzęgła. Tym razem postanowiłem poszukać przyczyny. Okazało się że płyta przejściowa kupiona jako gotowiec od kogoś kto ponoć na identycznej jeździł u siebie była przekoszona o 3mm. Tak duże przesunięcie osi silnika i skrzyni nie mogło się inaczej skończyć. Nową płytę zrobiłem sam, ma tuleje ustalające i jest idealnie wyosiowana. Postanowiłem też zmienić konstrukcję sprzęgła i zastosowałem docisk z porsche 911 by sachs racing, wzmocnioną organiczną tarczę sprzęgła od RS4 oraz koło zamachowe wykonane przez ALI23.
W międzyczasie walcząc ze sprzęgłem postanowiłem pozbyć się HX35 i zastosowałem GT35 z dupą 1.0 od k64. Charakterystyka turbiny jest zupełnie inna auto zaczęło jechać górą jak wściekłe ale straciło dół. Nie przeszkadza mi to zbytnio bo to nie diesel. 1.1 bara osiąga przy 4700rpm co przy odcince ustawionej na 7500rpm daje dość sensowny zakres użytecznych obrotów. Na razie testowałem max na 1.4 bara jednak do czasu zdobycia ARP na podpory wału ograniczyłem do 1.1. Niestety ten silnik ma tylko 4 podpory a kute korby i tłoki nic nie dadzą jeśli puści któraś ze śrub. Zastosowałem też lekko większy IC, dzięki temu po przeleceniu 1/4 i temp. na dworze ok 19 stopni temp w dolocie nie wzrasta więcej niż o 3 stopnie. Przez zimę przebuduje trochę zderzak żeby lekko go schować, na razie nie było innej opcji montażu. Tak to wygląda: ![]() ![]() Co ciekawe sprzęgło trzyma mimo napędu na 4 łapy. Kilka fotek: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() edit 2013.11.12 Nagrałem dzisiaj onboard, więc można pokazać. 1.1 bar. Strzał z NX 100km od 3700 rpm do osiągnięcia pełnego boostu czyli około 4600rpm. Nie jest najgożej ale czekam na ARP na podpory wału. http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be silnik kręci się do 7500rpm ale obrotek pokazuje max do 6500 |
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
nie masz launch'a czy ja czegoś nie widzę/słyszę ?
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#244
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Jeszcze nie, trzeba włącznik zamontować
![]() Tutaj start z zewnątrz. bez NX i boost mniejszy o 0.1 bara. http://www.youtube.com/watch?v=ujIYrS7zhm4 kiepska jakość ale lepszej nie mam |
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
u mnie była konstrukcja rodem z nasa a włączało się martwym przyciskiem od TC
![]() ![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#246
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Super się napędza, czadzior.
BTW genialna konstrukcja z dwóch podnośników i drewienka, koszmar BHPowca ![]() |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Ma doj$%&nie skurczybyk. Takiej astry to żaden Pan Kowalski by się nie powstydził. Nie wiem czy to dobra decyzja zmieniać HX35W na chinola Gt35. Jak sam napisałeś to nawet turbo z ciężarówki wstaje wcześniej od chińskiego Gt35.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#249
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Ta China Gt35 jest 100x lepsza od hx35w .
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#250
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
Ma doj$%&nie skurczybyk. Takiej astry to żaden Pan Kowalski by się nie powstydził. Nie wiem czy to dobra decyzja zmieniać HX35W na chinola Gt35. Jak sam napisałeś to nawet turbo z ciężarówki wstaje wcześniej od chińskiego Gt35. no to GT35 późno wstaje. Z A/R 0.82 zbierałoby się lepiej -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#251
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Ta China Gt35 jest 100x lepsza od hx35w . Ciekawe jak długo pożyje. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
To nie jest problem, przy takiej cenie i fakcie ze wymiana zajmuje max 30 minut warto zaryzykowac. Jak sie wysypie to kupie kolejna a ta na zlom. Niestety orginalny garett zabija cena i jak zdechnie to tylko usiasc i plakac. Moze kiedys sie szarrpne ale narazie jest spoko, chociaz faktycznie ar 0.82 bylby lepszy. Hx35 robi diesla z benzyny. Jak mialem 2.5 i 0.8 bara boostu to bylo ok ale przy 3.2 i 1 bar nie bylo gory. Szukalem czegoc co pojdzie wsciekle do odcinki i z ta tak jest.
|
|
|
![]()
Post
#253
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
chociaz faktycznie ar 0.82 bylby lepszy. A w tych chinolach nie idzie zmienić dupy na mniejszą tak jak w Garrettach? W sensie samej podmiany żeliwa? -------------------- Fiat Coupe 2.5 20VT (Italiano DAZA) > 800HP + DSG powered by WALAS MotorSport
World first Fiat with DSG DQ250 - FB -> Fiat Coupe - YellowProject |
|
|
![]()
Post
#254
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
A w tych chinolach nie idzie zmienić dupy na mniejszą tak jak w Garrettach? W sensie samej podmiany żeliwa? jeżeli są na podobnych wirnikach to jest to możliwe. nasze np. pasują do żeliw Garrett'a plug & play dlatego czasem klienci przerzucają je do żeliwa garretta nawet bez jego zdjęcia z auta. -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Jeszcze nie widziałem zabitej tej turbiny . Da się zmienić muszlę wydechową a poza tym do tej konkretnie turbiny pasuje zestaw naprawczy garretta T04 .
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Ja do wiosny chyba poszukam jakiejs dupy ar 0.82. Gdybym mial skrzynie z benzyniaka byloby ok ale z dieslowska spadam z po zmianie biegu mam tylko 0.6 bara i okolo 0.2s rosnie do 1.1. Na szczescie nitro ratuje sytuacje. Tak czy owak zmiany z holseta nie zaluje, w takich pieniadzach ciezko znalesc alternatywe.
|
|
|
![]()
Post
#257
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
wziąłbyś ją na rolki wstawił i wykres pokazał bardzo ciekaw jestem wyniku
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Jak dla mnie projekt megaodważny I przede wszystkim ciekawy. Życzę powodzenia I gratuluję obecnych rezultatów...
Co pokazują kreski? Mierzone czy nie? -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Tylko że takiego Holseta idzie włożyć do silnika 2L czy nieco ponad 2L takiego jak 2.2T i nie będzie jakoś mega późno wstawać, a góra będzie bardzo dobra. A takie chińskie GT35 to przy małej pojemności wstanie chyba pod odcinką.
A tak w ogóle to jakie ET robi ta Astra? Bo pojemność spora, sporo dmuchane i 4x4 to powinno dać nawet 10-tkę. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
Tylko że takiego Holseta idzie włożyć do silnika 2L czy nieco ponad 2L takiego jak 2.2T i nie będzie jakoś mega późno wstawać, a góra będzie bardzo dobra. A takie chińskie GT35 to przy małej pojemności wstanie chyba pod odcinką. bo do mniejszej pojemności bierze się GT30 najlepiej z A/R 0.63 i po sprawie np. takie GT3082 -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 23:50 |