![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Nie, niestety w moim zadupiu niema nigdzie hamowni.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
szkoda, to cenna wiedza zazwyczaj
![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
User Dołączył: Mon, 20 October 2008 Skąd: okolice Ostrowa Wlkp. ![]() |
Wave no to trzeba na hamownie kawałek sie wybrać
teraz jak masz 4x4 to nie wiem jak na pomorzu ale u mnie jest obciążeniowa 4x4 goodhope. |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Jakis aktual, bo slyszalem ze silnik juz dotarty??
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Statham - Astra śmiga już chyba na 1.2 bara , ale wiem że jeszcze na 100% nie jest wystrojona
![]() Jak jeszcze przed powrotem zimy było słoneczniej - był kill z Motorem ![]() |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Super User Dołączył: Wed, 13 July 2011 ![]() |
Rozumiem, dzieki za info
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Tylko to znalazłem z ostatniego nocnego - mnie tam nie było .
Ale Marcin już chyba mial 1.2bara po wstępnym strojeniu . http://www.youtube.com/watch?v=JssVcIJD1lk...eature=youtu.be http://www.youtube.com/watch?v=TZbX3FKFj7I...eature=youtu.be |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Nieeeeeeeee, to było skromne 0.8 bara, na dodatek mocno obcięty boost do 4500rpm ze względu na ślizgające się sprzęgło. Astra z rolki latała na równo z Hondą cb600 mimo dwóch pasażerów na pokładzie. Paliwo też do końca nie wystrojone bo koło odcinki AFR schodził prawie do 10. Teraz faktycznie jest 1.2 bara i AFR 11.5 na full boost. Na konkretne strojenie będę jechał do bardziej ogarniętej osoby ale to w swoim czasie, narazie muszę ogarnąć sprzęgło i tylne półosie bo nadal są spawane. Dzisiaj wyjęłem sprzęgło i jutro wysyłam paczke w celu zrobienia spieka.
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Zrobimy mały update.
Sprzęgło ogarnięte, ku mojemu zdziwnieiu na czeteroramiennym spieku jeździ się zupełnie normalnie. Niestety reszta napędu zaczeła się poddawać. Najpierw ukręciłem przegub na wale, póżniej przegub wewnętrzny na półosi tylnej. Pozytywne jest to, ze udało mi się pozbyć klekotania skrzyni. Wlałem jej 4L oleju i jest cisza. Zrobiłem już tak 2000km i wycieków nie stwierdzono więc jest git. Pozatym okazało się że wtryski 440CC na 4 barach mają DC 100% przy 1.1 bara więc zamówiłem Siemensy 850CC tak przyszłościowo. Zastanawiam się jaką turbinę załadować o potencjale większym niż mój holset. Macie jakieś typy w rozsądnej kasie (tak max do 6000pln). Jako że jest to dailycar to ważne jest dla mnie szybkie wstawanie. Pod tym względem holset jest fajny bo 0.2 bara mam już przy 2400rpm a przy 2900 jest 1 bar. Pewnie ciężko będzie znaleść coś so podobnie wstanie a za razem starczy pod 600+ (niby holset powinien okolice 500 ogarnąć). Napewno trzeba będzie upchać większy IC co niestety wiąże się z brutalniejszym pocięciem zderzaka. Na tym IC przy obecnych temp na dworze czyli okolice 3 stopni po pałowaniu temp w dolocie osiąga 27 - 29 stopni więc jest nieźle ale jak przyjdzie lato to już tak kolorowo może nie być. Z drubiej strony to nie driftowóz, astra jedzie głównie do przodu na booście więc IC jest dobrze chłodzony. ![]() ![]() Jakiś tam filmik: http://youtu.be/-thdQLSOe40 pod koniec troche zarzuciło mnie bo wpadłem na głupi pomysł że na 4 biegu moge rozpiąć tylny napęd i skończyło się utratą trakcji na przodzie. Troszkę się zdziwiłem. |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
przeguby pewnie wywaliły sie ze zmęczenia, wsadź grubsze patyki nowe przeguby i będzie git. Ładnie zapindala, nie rozłączaj nigdy napędu jak masz wciśniety gaz, bo szkoda by było rozwalić taki fajny projekt
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Sory za może trochę prywatne pytanie ale czy możne działasz na forum diyaudio.pl lub moze pracujesz w stx? Bo jakoś twój nik jest znajomy....
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
Zastanawiam się jaką turbinę załadować o potencjale większym niż mój holset. Macie jakieś typy w rozsądnej kasie (tak max do 6000pln). Jako że jest to dailycar to ważne jest dla mnie szybkie wstawanie. co do turbiny to mam ostatnią szt. 3582 na podwójnych kulkach i AR .82 - jakbyś był zainteresowany to mogę jakąś promocję zrobić. przy 3.2 powinna ładnie wstać taką mam na myśli: ![]() -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
User Dołączył: Mon, 30 March 2009 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
mihas66, od stxa i diy jest soundwave
![]() -------------------- ex Renault Megane II RS '04 - 2.0 16vT - F4RT 225KM 300Nm
Renault Megane III GT Line '13 - 1.6 16v - K4M 110KM 151Nm Renault Megane III RS Trophy '15 - 2.0 16vT - F4RT 275KM 360Nm |
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
przypadek?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
przypadek, choć też żyję z nagłośnień
![]() |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 February 2005 Skąd: ozorków ![]() |
HX 40 juz ladnie pompuje ale najlepiej wlanij HX 55:D
-------------------- http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu. |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
Czy jest szansa na jakiś wykres z hamowni na obecnym setupie?
-------------------- VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)
VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;) |
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Narazie czekam na jeszcze dwa wtryski 850cc bo chwilowo jest brak i jesli nie bedzie zadnych niespodzianek to pod koniec kwietnia jade na strojenie, wtedy bedzie wykres. Zamowilem tez regulator cisnienia paliwa Aeromotive oraz mysle nad zmiana pompy bo niebawem walbro moze braknac.
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 09 February 2013 ![]() |
stroisz sam??
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Na tyle co widać tak chociaż nie uważam się za stroiciela. Zajmuję się elektryką i elektroniką np. wiązki pod SA.Docelowo jadę na strojenie do pewnej osoby z tego forum ale o tym napiszę już po.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 07:23 |