![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) ![]() |
4xg na hamowni na ori kompie w 3.0 wychodzi gorzej od serii.. nie wiem czy po strojeniu by cos bylo na +
-------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Faktycznie wałki ssące z 3.2 to też G. zastanawia mnie czym tak naprawdę rążnią się G od A czy F. Wysokość krzywki jest identyczna, na oko G wydaje się być opóźniony w porównaniu do A ale to może być tylko złudzenie. Tak czy siak będą dodatkowo regulowane kółka rozrządu.
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława ![]() |
F ma niższa krzywke zmierz dobrze...
G i A od 3.0 maja ta sama wysokosc a co do opoznienia F wzgledem A to faktycznie "na oko" cos tam widac... -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Silnik rozebrany, dwie korby urwane:
![]() ![]() ![]() ![]() Przy okazji rozebrałem skrzynię ponieważ dość głośno klekocze na wolnych obrotach jak sie olej rozgrzeje. Zasanawiam się czy wymiana łożysk pomoże. Słyszałem, że te skrzynie tak mają w połączeniu ze sztywnym kołem zamachowym. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temcie?: ![]() ![]() ![]() 3.2 przygotowany do składania, czekam na kuciznę: ![]() ![]() Kilka dodatkowych klamotów: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Grzechotanie to normalka na sztywnym kole.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 March 2010 ![]() |
Przy okazji rozebrałem skrzynię ponieważ dość głośno klekocze na wolnych obrotach jak sie olej rozgrzeje. Zasanawiam się czy wymiana łożysk pomoże. Słyszałem, że te skrzynie tak mają w połączeniu ze sztywnym kołem zamachowym. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temcie?: Mam identyczny problem ze swoją skrzynią - M32 w Astrze H OPC. Generalnie jestem zdecydowany na wymianę łożysk, bo jest coraz głośniej, a większych problemów mieć nie chcę. Ponoć to właśnie winne są łożyska, a problem jest już znany od dłuższego czasu. |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
niepozbędziecie sie grzechotania po wymianie łożysk, bez dwu masy będa grzechotać, moja grzechota od kad zalozylem i nic jej sie z tego powodu niestało
ps.przygotowałeś blok bez zmierzenia tłoków? -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
U mnie oplowska M32 też grzechotała ale dużo słabiej niż ta DQB od VW. Zastanawia mnie czy gęstszy olej nie poprawiłby zachowania skrzyni. Mam wrażenie, że to synchronizatory klekoczą, jest ogromna rożnica na zimno i na ciepło. Blok jest tylk przehonowany na nowo, nie miał żadnych progów więc zostaje wszystko w nominale. Jeden tłok z korbą wysłany na wzór do zrobienia custom kucizny.
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
zalałem millersa do skrzyń i całkiem nowy był nieco cichszy, ale teraz mam wrazenie niema różnicy (albo ja sie przyzwyczaiłem) stuka głośno po masz potrójne synchro i one latają tam luzem, ale z tego co sam katuje dqb moge powiedzieć że to stukanie nic mi niezabiło (miałem awarie skrzyni ale to widełki mi sie złamały wiec nic wspólnego z grzechotaniem)
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Sama skrzynia chodzi perfekt, tylko troche obciachowo to brzmi, szybkie auto a klekocze jak jakiś złom
![]() |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
a slyszałes gtra na wyścigach?
-------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Skrzynia bedzie klekotac jak zła. U Paffcia jest F40 na sztywnym kole i tarczy bez sprezynek - to dopiero grzechocze
![]() ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp ![]() |
Czyli trzeba się przyzwyczaić
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic ![]() |
ja myślę, że najzwyczajniej trzeba sprawe olać - jak komuś przeszkadza to niech nie słucha
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- BRmotoRS
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
u mnie tez klepie na jałowym wiec tego nie ominiesz
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
+1
ustaw jalowy na 1k, bedzie ciszej ![]() -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Witam czytam temacik i pieknie to wszystko poukładane było pod maska cziekawi mnie kolizja, kolega miał mazda 2,5v6 i podobie to wyglądało AFR lux, o stuku nie było mowy, a wyglądało tak jakby oderwało sworznia z korbą od tłoka, albo zmęczenie materiału albo granica wytrzymałości tłoków.
Tylko twoje korby przy tamtych korbach to pancerne |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
takie mam pytanko jaką masz średnice rur kolektora wydechowego ? bo wydają się bardzo grubaśne. I był jakiś cel że ta rura z tyłu silnika od rozrządu jest tak długa i pokrecona skoro na zdjęciu widać że można ją było puścić bez tego wywijasa do dołu ? Oczywiście moge sie mylić bo to tylko zdjecie.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 May 2011 Skąd: DLU ![]() |
"U Paffcia jest F40 na sztywnym kole "
Guzior, mógłbyś napisać, jaki lub od czego zastosował k.zamachowe ? -------------------- torque ? no, thanks !
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Gorzow wlkp ![]() |
Co do kolektora tylnego to nie dalo sie odrazu w gore wyjsc bo przechodzi tamtedy drazek kierowniczy i przy skrecie w prawo przy ulozeniu silnika tak jak teraz jest drazek prawie go dotykal. przy glebie miejsca jest jeszcze mniej bo drazek kierowniczy idzie mocno w gore i nie ma opcji zeby inaczej wyprowadzic ta ostatnia rure. Ale zawieszenie bedzie lekko przerobione i przy 3.2 v6 ta rura bedzie mocno skrocona i wyprowadzona odrazu w gore.
Srednice rur kolektorow to 48x2mm. obwod wewnetrznyu rury idealnie pokrywa sie z obwodem rozpilowanych kanalow wydechowych glowicy. -------------------- Spawanie wydechow, kolektorow z kwaski, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy silnikow, spawanie klatek bezpieczenstwa, rozporek, poszerzanie felg stalowych. Kontakt PW albo gg 3051204
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 13:11 |