Shoutbox 0 nowych PW 


15 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Astra F 3.2v6 Turbo, ET 11.6 @ 1.6 bar
Woj.Tek
post Sat, 02 Jun 2012 - 21:53
Post #161


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





kierowca powinien dołączyc do pilota bo sprzedał mi pseudo LETa... np bez pierścieni... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 02 Jun 2012 - 21:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wavesound
post Sun, 10 Jun 2012 - 23:29
Post #162


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Astra prawie poskładana, najważniejsza rzecz czyli napęd uruchomiony. Regulacja spięcia działa perfekt smile.gif

A to z dzisiaj :

http://www.youtube.com/watch?v=pm3mpuxuLQw

pierwsze odpalenie na Ecumaster EMU, było to dużo łatwiejsze niż się spodziewałem. Silnik pierdzi bo nie ma wkręconych czujników EGT w kolektor (czekam na paczkę)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik
post Mon, 11 Jun 2012 - 17:08
Post #163


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 January 2004
Skąd: z Garażu :)





Ładne to wszystkooooooooooooooo biggrin.gif Do zobaczenia na zlocie smile.gif


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 15 Jun 2012 - 04:16
Post #164


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





abs bedzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Fri, 15 Jun 2012 - 06:30
Post #165


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT(raich @ Fri, 15 Jun 2012 - 04:16) *
abs bedzie?


Tak ABS cały czas jest smile.gif
Wczoraj byłem u Marcina i caly czas składa auto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
funo
post Wed, 08 Aug 2012 - 22:55
Post #166


Rookie
Dołączył: Fri, 30 March 2012
Skąd: Gorzow wlkp





Astra juz od dawna jezdzi. ze marcin nic nie aktualizuje to zrobie to za niego biggrin.gif niestety nie mam zdjec calej, niedlugo sie wrzuci biggrin.gif
http://youtu.be/JUTWtAelcWQ
http://youtu.be/AVQqMQ4vcnM

małe polerowanko :




--------------------
Spawanie wydechow, kolektorow z kwaski, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy silnikow, spawanie klatek bezpieczenstwa, rozporek, poszerzanie felg stalowych. Kontakt PW albo gg 3051204
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Thu, 09 Aug 2012 - 08:32
Post #167


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





kurcze naprawdę piknie wyszła.. jakie czasy robi na 1/4?


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Thu, 09 Aug 2012 - 19:30
Post #168


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT(torek @ Thu, 09 Aug 2012 - 08:32) *
kurcze naprawdę piknie wyszła.. jakie czasy robi na 1/4?


Wyszła ale korba bokiem sad.gif Wczoraj Marcin zbierał ją z ulicy . Taki peszek mały ....
Mam nadzieje ze przez zime zakuje 3.2 v6
Powodzenia Marcin.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert szcz.
post Thu, 09 Aug 2012 - 21:01
Post #169


User
Dołączył: Mon, 23 March 2009
Skąd: SZCZECIN





Przykro, przy jakim doładowaniu go wysadziło?

Ps. 3.2 bez kucia potrafią przyjąć na siebie ponad 500ps


--------------------
Calibra BiT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Thu, 09 Aug 2012 - 21:38
Post #170


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Niestety fuckupy się zdarzają. I tak ten silnik znosił dzielnie więcej niż można by się spodziewać. Doładowanie było w granicach 1 - 1.1 bara EGT 700stopni, IAT 40 - 42 stopnie, AFR 12 - 12.3 na bucie. Poprostu zmęczenie materiału, wytrzymał 4 przejazdy od 0 do 200km/h (testowałem czy IC daje radę) a za 5 przejazdem było bum.


Tutaj filmiki jak to jeździło:

http://youtu.be/JUTWtAelcWQ
http://youtu.be/AVQqMQ4vcnM

Auto strojone samodzielnie na EMU.


Tutaj dość fajnie widać wygląd zewn.




http://www.youtube.com/watch?v=r0cXyTFG1hE...nel&list=UL





Teraz jest motywacja do włożenia 3.2. Silnik już leży i czeka mam tylko problem z kucizną. Korby zamierzam włożyć firmy Prism z Fmic.pl, gorzej z tłokami bo są tylko customy a to już parę zł kosztuje. Wlaśnie siedzę i piłuję kanały w głowicach, mam zamiar jeszcze w tym roku polatać smile.gif


Co do 500ps z 3.2 na serii korbach to mam wątpliwości. Korba z 3.2 w miejscu gdzie moja się poddała ma identyczny przekrój jak ta od 2.5 więc raczej więcej nie zniesie chyba że jest z innych materiałów wykonana.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Fri, 10 Aug 2012 - 01:53
Post #171


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





rozumiem niskobudżetowe podejście ale takie czasami też kończy się dość doskwierającym "ała" jak się silnik wysypie pod autem wink.gif

Fuckupy się zdarzają wszędzie, kwestia tego kto ma odwagę otwarcie napisać smile.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Fri, 10 Aug 2012 - 08:08
Post #172


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





hm.. jakie doładowanie miałeś jak robiłeś filmik ze środka?


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gientki21
post Fri, 10 Aug 2012 - 09:04
Post #173


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Pruszków/Grójec





jest 3,2 na osprzęcie z c25xe plus det2, które wypluło 500+ na hamowni i ma się dobrze.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Fri, 10 Aug 2012 - 14:15
Post #174


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Doładowanie na filmiku z wnętrza było 0,4 bar. co do wytrzymałości 3.2 to niewiem ale 2.5 też przez ponad rok znosiło doładowanie 1 bar a nawet 1.2 bara, kręcenie do 8000rpm, strzały ze sprzęgła z napędem na 4 koła itp i wszystko było dobrze. Niestety dmuchanie dużych mocy z seryjnego silnika zawsze wiąże się z ryzykiem a ja nie mam zamiaru jeździć z duszą na ramieniu i czekać na kolejny fail. Silnik 3.2 jest sporo droższy od 2.5 a wiadomo co się dzieje jak korba puści.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Fri, 10 Aug 2012 - 15:27
Post #175


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





w kturym miejscucita korba poszła
ja ładuje teraz ponad 1,3 bar z hx40 i nic sie nie dzieje może faktycznie korby saaba są mocniejsze


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Fri, 10 Aug 2012 - 22:01
Post #176


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





CYTAT(jarek1111 @ Fri, 10 Aug 2012 - 15:27) *
w kturym miejscucita korba poszła
ja ładuje teraz ponad 1,3 bar z hx40 i nic sie nie dzieje może faktycznie korby saaba są mocniejsze







Dzisiaj pomierzyłem i jest różnica w grubości korby, od 3.2 jest równo o 1mm grubsza niż od 2.5



Zastanawiam się jakie wałki zostawić w 3.2, od 3.2 czy od 3.0, które teraz mam w 2.5. Ma ktoś wiedzę które będą lepsze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w0wacik
post Sat, 11 Aug 2012 - 20:23
Post #177


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





CYTAT(wavesound @ Fri, 10 Aug 2012 - 22:01) *
Zastanawiam się jakie wałki zostawić w 3.2, od 3.2 czy od 3.0, które teraz mam w 2.5. Ma ktoś wiedzę które będą lepsze?


4 wałki o oznaczeniu G, czyli 4 wydechy od 3.0


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markosz
post Sun, 12 Aug 2012 - 10:49
Post #178


User
Dołączył: Sat, 22 October 2005
Skąd: Opole





CYTAT(w0wacik @ Sat, 11 Aug 2012 - 20:23) *
4 wałki o oznaczeniu G, czyli 4 wydechy od 3.0


Te wałki G są na ssących nie na wydechach, taka mała korekta biggrin.gif

EDYTA.
engine--------------Inlet-Exhaust
2.5sri---------------F------E
2.5GSi (pre FL)----G------E
2.5GSi (FL)---------G------A
2.6------------------A------E
2.6GSi--------------A-------A
3.0------------------G-------A
3.2------------------G-------J


--------------------
http://www.fotosik.pl/u/markosz/albumy
http://www.youtube.com/user/markoszopole/videos
<b>krzysiek - gg2090663
Go to the top of the page
 
+Quote Post
w0wacik
post Sun, 12 Aug 2012 - 13:53
Post #179


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





CYTAT(markosz @ Sun, 12 Aug 2012 - 10:49) *
Te wałki G są na ssących nie na wydechach, taka mała korekta biggrin.gif

EDYTA.
engine--------------Inlet-Exhaust
2.5sri---------------F------E
2.5GSi (pre FL)----G------E
2.5GSi (FL)---------G------A
2.6------------------A------E
2.6GSi--------------A-------A
3.0------------------G-------A
3.2------------------G-------J



My bad, masz rację.


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wavesound
post Sun, 12 Aug 2012 - 18:26
Post #180


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Gorzów Wlkp





Hmm, czyli wychodzi na to ze 3.0 i 3.2 maja te same walki ssace. Wydawalo mi sie ze 3.2 ma inne. musze sprawdzic jak bede w garage bo leza na polce, jesli tak to zaloze 4xG
Go to the top of the page
 
+Quote Post

15 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 08:57