Opel Astra F 3.2v6 Turbo, ET 11.6 @ 1.6 bar |
Opel Astra F 3.2v6 Turbo, ET 11.6 @ 1.6 bar |
Sat, 02 Jun 2012 - 21:53
Post
#161
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski |
kierowca powinien dołączyc do pilota bo sprzedał mi pseudo LETa... np bez pierścieni...
|
|
|
Wspieraj forum |
Sat, 02 Jun 2012 - 21:53
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Sun, 10 Jun 2012 - 23:29
Post
#162
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
Astra prawie poskładana, najważniejsza rzecz czyli napęd uruchomiony. Regulacja spięcia działa perfekt
A to z dzisiaj : http://www.youtube.com/watch?v=pm3mpuxuLQw pierwsze odpalenie na Ecumaster EMU, było to dużo łatwiejsze niż się spodziewałem. Silnik pierdzi bo nie ma wkręconych czujników EGT w kolektor (czekam na paczkę) |
|
|
Mon, 11 Jun 2012 - 17:08
Post
#163
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 January 2004 Skąd: z Garażu :) |
Ładne to wszystkooooooooooooooo Do zobaczenia na zlocie
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Fri, 15 Jun 2012 - 04:16
Post
#164
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
abs bedzie?
|
|
|
Fri, 15 Jun 2012 - 06:30
Post
#165
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. |
|
|
|
Wed, 08 Aug 2012 - 22:55
Post
#166
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 30 March 2012 Skąd: Gorzow wlkp |
Astra juz od dawna jezdzi. ze marcin nic nie aktualizuje to zrobie to za niego niestety nie mam zdjec calej, niedlugo sie wrzuci
http://youtu.be/JUTWtAelcWQ http://youtu.be/AVQqMQ4vcnM małe polerowanko : -------------------- Spawanie wydechow, kolektorow z kwaski, uturbianie silnikow, modyfikacje blacharskie, swapy silnikow, spawanie klatek bezpieczenstwa, rozporek, poszerzanie felg stalowych. Kontakt PW albo gg 3051204
|
|
|
Thu, 09 Aug 2012 - 08:32
Post
#167
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
kurcze naprawdę piknie wyszła.. jakie czasy robi na 1/4?
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Thu, 09 Aug 2012 - 19:30
Post
#168
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. |
|
|
|
Thu, 09 Aug 2012 - 21:01
Post
#169
|
|
User Dołączył: Mon, 23 March 2009 Skąd: SZCZECIN |
Przykro, przy jakim doładowaniu go wysadziło?
Ps. 3.2 bez kucia potrafią przyjąć na siebie ponad 500ps -------------------- Calibra BiT
|
|
|
Thu, 09 Aug 2012 - 21:38
Post
#170
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
Niestety fuckupy się zdarzają. I tak ten silnik znosił dzielnie więcej niż można by się spodziewać. Doładowanie było w granicach 1 - 1.1 bara EGT 700stopni, IAT 40 - 42 stopnie, AFR 12 - 12.3 na bucie. Poprostu zmęczenie materiału, wytrzymał 4 przejazdy od 0 do 200km/h (testowałem czy IC daje radę) a za 5 przejazdem było bum.
Tutaj filmiki jak to jeździło: http://youtu.be/JUTWtAelcWQ http://youtu.be/AVQqMQ4vcnM Auto strojone samodzielnie na EMU. Tutaj dość fajnie widać wygląd zewn. http://www.youtube.com/watch?v=r0cXyTFG1hE...nel&list=UL Teraz jest motywacja do włożenia 3.2. Silnik już leży i czeka mam tylko problem z kucizną. Korby zamierzam włożyć firmy Prism z Fmic.pl, gorzej z tłokami bo są tylko customy a to już parę zł kosztuje. Wlaśnie siedzę i piłuję kanały w głowicach, mam zamiar jeszcze w tym roku polatać Co do 500ps z 3.2 na serii korbach to mam wątpliwości. Korba z 3.2 w miejscu gdzie moja się poddała ma identyczny przekrój jak ta od 2.5 więc raczej więcej nie zniesie chyba że jest z innych materiałów wykonana. |
|
|
Fri, 10 Aug 2012 - 01:53
Post
#171
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
rozumiem niskobudżetowe podejście ale takie czasami też kończy się dość doskwierającym "ała" jak się silnik wysypie pod autem
Fuckupy się zdarzają wszędzie, kwestia tego kto ma odwagę otwarcie napisać -------------------- BRmotoRS
|
|
|
Fri, 10 Aug 2012 - 08:08
Post
#172
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa |
hm.. jakie doładowanie miałeś jak robiłeś filmik ze środka?
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
Fri, 10 Aug 2012 - 09:04
Post
#173
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: Pruszków/Grójec |
jest 3,2 na osprzęcie z c25xe plus det2, które wypluło 500+ na hamowni i ma się dobrze.....
|
|
|
Fri, 10 Aug 2012 - 14:15
Post
#174
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
Doładowanie na filmiku z wnętrza było 0,4 bar. co do wytrzymałości 3.2 to niewiem ale 2.5 też przez ponad rok znosiło doładowanie 1 bar a nawet 1.2 bara, kręcenie do 8000rpm, strzały ze sprzęgła z napędem na 4 koła itp i wszystko było dobrze. Niestety dmuchanie dużych mocy z seryjnego silnika zawsze wiąże się z ryzykiem a ja nie mam zamiaru jeździć z duszą na ramieniu i czekać na kolejny fail. Silnik 3.2 jest sporo droższy od 2.5 a wiadomo co się dzieje jak korba puści.....
|
|
|
Fri, 10 Aug 2012 - 15:27
Post
#175
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 |
w kturym miejscucita korba poszła
ja ładuje teraz ponad 1,3 bar z hx40 i nic sie nie dzieje może faktycznie korby saaba są mocniejsze -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
Fri, 10 Aug 2012 - 22:01
Post
#176
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
w kturym miejscucita korba poszła ja ładuje teraz ponad 1,3 bar z hx40 i nic sie nie dzieje może faktycznie korby saaba są mocniejsze Dzisiaj pomierzyłem i jest różnica w grubości korby, od 3.2 jest równo o 1mm grubsza niż od 2.5 Zastanawiam się jakie wałki zostawić w 3.2, od 3.2 czy od 3.0, które teraz mam w 2.5. Ma ktoś wiedzę które będą lepsze? |
|
|
Sat, 11 Aug 2012 - 20:23
Post
#177
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa |
Zastanawiam się jakie wałki zostawić w 3.2, od 3.2 czy od 3.0, które teraz mam w 2.5. Ma ktoś wiedzę które będą lepsze? 4 wałki o oznaczeniu G, czyli 4 wydechy od 3.0 -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
Sun, 12 Aug 2012 - 10:49
Post
#178
|
|
User Dołączył: Sat, 22 October 2005 Skąd: Opole |
4 wałki o oznaczeniu G, czyli 4 wydechy od 3.0 Te wałki G są na ssących nie na wydechach, taka mała korekta EDYTA. engine--------------Inlet-Exhaust 2.5sri---------------F------E 2.5GSi (pre FL)----G------E 2.5GSi (FL)---------G------A 2.6------------------A------E 2.6GSi--------------A-------A 3.0------------------G-------A 3.2------------------G-------J -------------------- http://www.fotosik.pl/u/markosz/albumy
http://www.youtube.com/user/markoszopole/videos <b>krzysiek - gg2090663 |
|
|
Sun, 12 Aug 2012 - 13:53
Post
#179
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa |
Te wałki G są na ssących nie na wydechach, taka mała korekta EDYTA. engine--------------Inlet-Exhaust 2.5sri---------------F------E 2.5GSi (pre FL)----G------E 2.5GSi (FL)---------G------A 2.6------------------A------E 2.6GSi--------------A-------A 3.0------------------G-------A 3.2------------------G-------J My bad, masz rację. -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
Sun, 12 Aug 2012 - 18:26
Post
#180
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Gorzów Wlkp |
Hmm, czyli wychodzi na to ze 3.0 i 3.2 maja te same walki ssace. Wydawalo mi sie ze 3.2 ma inne. musze sprawdzic jak bede w garage bo leza na polce, jesli tak to zaloze 4xG
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 08:57 |