![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
W lepszych zasilaczach komputerowych są czarne wtyczki.
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Aj Kamilu, srogo
![]() -------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Po długi czasie zebrałem wkońcu wszystkie potrzebne cześci do generałki
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -panewki główne i korbowodowe 0,25 Taiho (OEM) -panewki wałka balansu i podkładki miedzy podpory std również taiho -Pierścienie std TP -Uszczelka pod głowice OEM -pasek rozrzadu QH -rolki rozrządu NTN, NSK, Koyo -pompa wody karager -termostat Gates 78*C (seria 88*C) -uszczelniacze zaworowe Victor Reintz -simeringi corteco/ajusa -uszczelki dołu ajusa + pokrywa zaworów niparts, reszte mam prawie nową -pasek klinowy bosha -świece Denso TT -wzmocniony docisk extreme -sprzegło exedy na 3 spreżynkach -łożysko oporowe NSK Obym tylko któryś wał mi podszedł na panewki 0.25 ![]() skończony kolektor. polakierowany akrylem miał być ciemny grafit, a wyszła jakaś chujnia. chwilowo kolektor wlatuje jeszcze do auta żeby odpalić ECU. jak wyciągne i rozbiore silnik to dolot, skrzynia biergów i pare pierdół pójdzie w lakier perłowy metor grey z alfy. Ogólnie korzystam ile sie da z dobrej pogody. wyspawałem błotniki do końca. ![]() Nawet je zapodkłądowałem i jeden w połowie wyszpachlowałem, ale zmienił sie plan... zbiornik Oczyszczony z rdzy + zabezpieczony wash primerem ![]() trzeba jeszcze siknąć p.akrylowym i lakierem, ale to później. ![]() Nowa maska (leżak magazynowy) kupiona za śmieszną kase miała kilka delikatnych wgniotek. Wole sobie samemu ją naprawić niż kupić za więcej pieniędzy już zardzewiałą, albo zrobioną byle jak... wydumałem mocowania cewek na świerzo wypiaskowanej pokrywie ![]() Wziąłem sie za ciągniecie druta. ![]() Ustawiłem trigger 60* BTDC ![]() Wywaliłem kopułkę, standardowy solenoid doładowania i wiązke silnika. Od razu o niebo lepiej wygląda komora bez tej całej starej pajęczyny kabli. Aż ciekawy jestem jaki efekty będzie gdy wyleci jeszcze cewka i igniter + map sensor z podciśnieniami. ![]() Z powodu braku miejsca pod deską komp wyląduje gdzieś przy progu, albo pod fotelem pasażera. ![]() a tak wygląda pole walki ![]() "skrzynka przekaźników". kabel do akumulatora będzie szedł nie widoczny za kielichem ![]() Główna wiązka silnika, jeszcze tylko musze dodać kabelki z wiązki pod deską. druga wiązka silnikowa leci błotnikiem. Na koniec wszystko chce wrzucić w jakiś ładny oplot ![]() Mocowanie triggera wałka done. Teraz musze to synchronizować z wałem. ![]() ![]() A tak po za tym uporałem sie z problemami, mam już iskre i czyta mi obroty silnika z wału. W tygodniu pewnie bede próbował startować. A tutaj taka zajawka i przymiarka na szybko z wczoraj ![]() ![]() ![]() -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
przemyśl te wiązki w błotniku i za kielichem , przy dzwonie w to miejsce zrobi się gorąco jak blachy potną izolacje na kablu zasilającym . Co do poszerzek to są 5 czy 7,5 cm od goscia z allegro ? Generalnie to masz całkiem przyjemne miejsce do dłubania .
pozdrawiam i powodzenia |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Lepiej będzie jak to położysz gdzieś w komorze(np. na kielichu postaraj się to upchnąć), a co do izolacji - przewiń całość taśmą, i na to peszel odpowiedniej średnicy - i znowu taśmą
![]() |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: wodzisław ![]() |
bardzo podoba mi się ten projekt.
również chętnie się dowiem o pochodzenie tych poszerzeń -------------------- civic only for track
www.facebook.com/EVORART |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Nie myślałeś by zamiast tego 12V wstawić silnika 4rogarowego?
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 ![]() |
Bez tego silnika to auto traci urok.
-------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: LBN ![]() |
Hoho, jakieś znajome poszerzki
![]() ![]() A silnik w Dajhajsu jest zajebisty, jak powiesz komuś, że to tylko 1.0 to wywala gały na wierzch ![]() -------------------- https://www.facebook.com/ztunepl
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
OT czy swift ze zdjęcia był czarny ? Wie ktoś co mu było ,że nie odpalał jeśli to ten? Miałem go kupić ale nie odpalał...
EOT -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Na którym zdjęciu widziś swifta?
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 19 May 2006 Skąd: LBN ![]() |
Na moim, to swift mk1. Był granatowy i nie palił bo miał jeden kabelek urwany. Sorki za OT.
-------------------- https://www.facebook.com/ztunepl
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Tak to ten kurde mogłem kupić
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
przemyśl te wiązki w błotniku i za kielichem , przy dzwonie w to miejsce zrobi się gorąco jak blachy potną izolacje na kablu zasilającym . Co do poszerzek to są 5 czy 7,5 cm od goscia z allegro ? Generalnie to masz całkiem przyjemne miejsce do dłubania . pozdrawiam i powodzenia poszerzki są w teorii 7cm, w praktyce chyba większe. pod felge 15 rozmiarowo ładnie pasują, ale szerze mówiąc bardzo średnia jakość. generalnie oprócz felgi 8cali z ET0 bede musiał dać dystans 4-5cm więc bedzie prawie 10cm szerzej na strone niż w serii. Nie myślałeś by zamiast tego 12V wstawić silnika 4rogarowego? Myśle, że ten silnik jest mocno nie doceniony. koncepcja szybkiego zajebiście unikalnego auta które spala poniżej 10 litrów bardzo mi sie podoba. Do tego mam duuuużoo cześci silnikowych. Pewnie następny projekt będzie z bardziej męskim silnikiem i napędem ze słusznej strony ![]() -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#115
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Myśle, że ten silnik jest mocno nie doceniony. koncepcja szybkiego zajebiście unikalnego auta które spala poniżej 10 litrów bardzo mi sie podoba. Do tego mam duuuużoo cześci silnikowych. Pewnie następny projekt będzie z bardziej męskim silnikiem i napędem ze słusznej strony ![]() Nie mówię że jest zły. Jednak znalezienie do niego części to żmudne zadanie. A spalanie na poziomie 10l to trochę pobożne życzenie ![]() |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
dlaczego jeden trigger jest na wale a drugi na walku?do sterowania zaplonem nie wystarczy sam na wale?
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Wystarczy, ale iskra i wtrysk by była 1 raz na 360* obrotu wałem. Rozrząd kręci sie 2x wolniej więc u mnie na 720* obrotu wału paliwo/iskra będzie jeden raz.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
dlaczego jeden trigger jest na wale a drugi na walku?do sterowania zaplonem nie wystarczy sam na wale? jeden czujnik pozwala jedynie na zaplon wasted spark (okresla kiedy jest GMP) , natomiast z 2 czujnikami okresla sie konkretnie ktory cylinder jest w suwie sprezania i gdzie ma nastapic zaplon. -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Mocno cały czas kibicuję projektowi. Co za bzdurny pomysł żeby wkładać r4, cały urok tego samochodu jest właśnie w tym silniku, który jest aktualnie zainstalowany.
Możesz coś więcej napisać o jakości tych poszerzeń? Zastanawiałem się sam nad ich zakupem... Faktura materiału nie wygląda najlepiej na zdjęciach. |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Ogólnie niedokładnie wykonane, mając 4 poszerzenia obok siebie widzisz różnice. Najgorsze to, że są bardzo ciękie. Niby to dobre, bo można je naginać, ale co z tego jak chcesz je później przykrecić to pękają. Kolejna sprawa to ta chropowata faktura, ani to ładne ani dobre do lakierowania. Pancio przez telefo mówił, że wystarczy walnąć je filerem. Według mnie to bzdura, bo później ten podkład by siadł prędzej czy później. IMO troche za drogie są w stosunku do jakości.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:49 |