Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> DajHajsu Charade 1.0
ddziaduch
post Mon, 16 Apr 2012 - 14:48
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





W lepszych zasilaczach komputerowych są czarne wtyczki.


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 16 Apr 2012 - 14:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bonczek
post Mon, 16 Apr 2012 - 22:29
Post #102


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 October 2007
Skąd: Warszawa





Aj Kamilu, srogo smile.gif


--------------------
_http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Sun, 13 May 2012 - 00:08
Post #103


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





Po długi czasie zebrałem wkońcu wszystkie potrzebne cześci do generałki smile.gif










-panewki główne i korbowodowe 0,25 Taiho (OEM)
-panewki wałka balansu i podkładki miedzy podpory std również taiho
-Pierścienie std TP
-Uszczelka pod głowice OEM
-pasek rozrzadu QH
-rolki rozrządu NTN, NSK, Koyo
-pompa wody karager
-termostat Gates 78*C (seria 88*C)
-uszczelniacze zaworowe Victor Reintz
-simeringi corteco/ajusa
-uszczelki dołu ajusa + pokrywa zaworów niparts, reszte mam prawie nową
-pasek klinowy bosha
-świece Denso TT
-wzmocniony docisk extreme
-sprzegło exedy na 3 spreżynkach
-łożysko oporowe NSK

Obym tylko któryś wał mi podszedł na panewki 0.25






skończony kolektor. polakierowany akrylem miał być ciemny grafit, a wyszła jakaś chujnia. chwilowo kolektor wlatuje jeszcze do auta żeby odpalić ECU. jak wyciągne i rozbiore silnik to dolot, skrzynia biergów i pare pierdół pójdzie w lakier perłowy metor grey z alfy.

Ogólnie korzystam ile sie da z dobrej pogody. wyspawałem błotniki do końca.



Nawet je zapodkłądowałem i jeden w połowie wyszpachlowałem, ale zmienił sie plan...

zbiornik Oczyszczony z rdzy + zabezpieczony wash primerem



trzeba jeszcze siknąć p.akrylowym i lakierem, ale to później.



Nowa maska (leżak magazynowy) kupiona za śmieszną kase miała kilka delikatnych wgniotek. Wole sobie samemu ją naprawić niż kupić za więcej pieniędzy już zardzewiałą, albo zrobioną byle jak...

wydumałem mocowania cewek na świerzo wypiaskowanej pokrywie



Wziąłem sie za ciągniecie druta.



Ustawiłem trigger 60* BTDC



Wywaliłem kopułkę, standardowy solenoid doładowania i wiązke silnika. Od razu o niebo lepiej wygląda komora bez tej całej starej pajęczyny kabli. Aż ciekawy jestem jaki efekty będzie gdy wyleci jeszcze cewka i igniter + map sensor z podciśnieniami.



Z powodu braku miejsca pod deską komp wyląduje gdzieś przy progu, albo pod fotelem pasażera.



a tak wygląda pole walki wink.gif

"skrzynka przekaźników". kabel do akumulatora będzie szedł nie widoczny za kielichem



Główna wiązka silnika, jeszcze tylko musze dodać kabelki z wiązki pod deską. druga wiązka silnikowa leci błotnikiem. Na koniec wszystko chce wrzucić w jakiś ładny oplot



Mocowanie triggera wałka done. Teraz musze to synchronizować z wałem.





A tak po za tym uporałem sie z problemami, mam już iskre i czyta mi obroty silnika z wału. W tygodniu pewnie bede próbował startować.

A tutaj taka zajawka i przymiarka na szybko z wczoraj





--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 13 May 2012 - 00:28
Post #104


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





przemyśl te wiązki w błotniku i za kielichem , przy dzwonie w to miejsce zrobi się gorąco jak blachy potną izolacje na kablu zasilającym . Co do poszerzek to są 5 czy 7,5 cm od goscia z allegro ? Generalnie to masz całkiem przyjemne miejsce do dłubania .

pozdrawiam i powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 13 May 2012 - 01:03
Post #105


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Lepiej będzie jak to położysz gdzieś w komorze(np. na kielichu postaraj się to upchnąć), a co do izolacji - przewiń całość taśmą, i na to peszel odpowiedniej średnicy - i znowu taśmą smile.gif Trochę jej zejdzie, no ale będzie to w miarę dobrze zrobione...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adanus
post Sun, 13 May 2012 - 11:47
Post #106


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: wodzisław





bardzo podoba mi się ten projekt.

również chętnie się dowiem o pochodzenie tych poszerzeń


--------------------
civic only for track
www.facebook.com/EVORART
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Sun, 13 May 2012 - 12:11
Post #107


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Nie myślałeś by zamiast tego 12V wstawić silnika 4rogarowego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobson
post Sun, 13 May 2012 - 23:10
Post #108


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 January 2009





Bez tego silnika to auto traci urok.


--------------------
Fiesta XR2i ITB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zell
post Mon, 14 May 2012 - 09:43
Post #109


Frequent User
Dołączył: Fri, 19 May 2006
Skąd: LBN





Hoho, jakieś znajome poszerzki biggrin.gif


A silnik w Dajhajsu jest zajebisty, jak powiesz komuś, że to tylko 1.0 to wywala gały na wierzch smile.gif Pozatym poza Swiftowym G13B to każdy mocny 4 garowiec już dużo więcej waży.


--------------------
https://www.facebook.com/ztunepl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 14 May 2012 - 09:55
Post #110


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





OT czy swift ze zdjęcia był czarny ? Wie ktoś co mu było ,że nie odpalał jeśli to ten? Miałem go kupić ale nie odpalał...
EOT


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Mon, 14 May 2012 - 10:45
Post #111


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Na którym zdjęciu widziś swifta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zell
post Mon, 14 May 2012 - 12:17
Post #112


Frequent User
Dołączył: Fri, 19 May 2006
Skąd: LBN





Na moim, to swift mk1. Był granatowy i nie palił bo miał jeden kabelek urwany. Sorki za OT.


--------------------
https://www.facebook.com/ztunepl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 14 May 2012 - 12:22
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Tak to ten kurde mogłem kupić angry.gif sory za OT


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Mon, 14 May 2012 - 19:42
Post #114


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





CYTAT(DOHC @ Sun, 13 May 2012 - 00:28) *
przemyśl te wiązki w błotniku i za kielichem , przy dzwonie w to miejsce zrobi się gorąco jak blachy potną izolacje na kablu zasilającym . Co do poszerzek to są 5 czy 7,5 cm od goscia z allegro ? Generalnie to masz całkiem przyjemne miejsce do dłubania .

pozdrawiam i powodzenia


poszerzki są w teorii 7cm, w praktyce chyba większe. pod felge 15 rozmiarowo ładnie pasują, ale szerze mówiąc bardzo średnia jakość.
generalnie oprócz felgi 8cali z ET0 bede musiał dać dystans 4-5cm więc bedzie prawie 10cm szerzej na strone niż w serii.

CYTAT(dzikidaniel @ Sun, 13 May 2012 - 12:11) *
Nie myślałeś by zamiast tego 12V wstawić silnika 4rogarowego?


Myśle, że ten silnik jest mocno nie doceniony. koncepcja szybkiego zajebiście unikalnego auta które spala poniżej 10 litrów bardzo mi sie podoba. Do tego mam duuuużoo cześci silnikowych. Pewnie następny projekt będzie z bardziej męskim silnikiem i napędem ze słusznej strony wink.gif


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Mon, 14 May 2012 - 20:54
Post #115


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





CYTAT(KAMILcom @ Mon, 14 May 2012 - 19:42) *
Myśle, że ten silnik jest mocno nie doceniony. koncepcja szybkiego zajebiście unikalnego auta które spala poniżej 10 litrów bardzo mi sie podoba. Do tego mam duuuużoo cześci silnikowych. Pewnie następny projekt będzie z bardziej męskim silnikiem i napędem ze słusznej strony wink.gif

Nie mówię że jest zły. Jednak znalezienie do niego części to żmudne zadanie. A spalanie na poziomie 10l to trochę pobożne życzenie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Thu, 17 May 2012 - 22:51
Post #116


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





dlaczego jeden trigger jest na wale a drugi na walku?do sterowania zaplonem nie wystarczy sam na wale?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Fri, 18 May 2012 - 00:58
Post #117


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





Wystarczy, ale iskra i wtrysk by była 1 raz na 360* obrotu wałem. Rozrząd kręci sie 2x wolniej więc u mnie na 720* obrotu wału paliwo/iskra będzie jeden raz.


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Fri, 18 May 2012 - 05:19
Post #118


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





CYTAT(raich @ Thu, 17 May 2012 - 23:51) *
dlaczego jeden trigger jest na wale a drugi na walku?do sterowania zaplonem nie wystarczy sam na wale?


jeden czujnik pozwala jedynie na zaplon wasted spark (okresla kiedy jest GMP) , natomiast z 2 czujnikami okresla sie konkretnie ktory cylinder jest w suwie sprezania i gdzie ma nastapic zaplon.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
usuniety
post Fri, 18 May 2012 - 07:37
Post #119


Forum Killer
Dołączył: Wed, 28 December 2011
Skąd: Katowice





Mocno cały czas kibicuję projektowi. Co za bzdurny pomysł żeby wkładać r4, cały urok tego samochodu jest właśnie w tym silniku, który jest aktualnie zainstalowany.
Możesz coś więcej napisać o jakości tych poszerzeń? Zastanawiałem się sam nad ich zakupem... Faktura materiału nie wygląda najlepiej na zdjęciach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Sat, 19 May 2012 - 21:15
Post #120


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





Ogólnie niedokładnie wykonane, mając 4 poszerzenia obok siebie widzisz różnice. Najgorsze to, że są bardzo ciękie. Niby to dobre, bo można je naginać, ale co z tego jak chcesz je później przykrecić to pękają. Kolejna sprawa to ta chropowata faktura, ani to ładne ani dobre do lakierowania. Pancio przez telefo mówił, że wystarczy walnąć je filerem. Według mnie to bzdura, bo później ten podkład by siadł prędzej czy później. IMO troche za drogie są w stosunku do jakości.


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:49