Audi Coupe 4,2 V8 on Vems, Malomeski, lipnie wystrojony itp. itd. by BRmotoRS |
Audi Coupe 4,2 V8 on Vems, Malomeski, lipnie wystrojony itp. itd. by BRmotoRS |
Fri, 10 Dec 2010 - 08:13
Post
#1
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Auto należy Bowill-a od nas z forum.
Załozenie było że ma byc kompleksowo wiec jest: Silnik - juz tradycyjnie ABZ z A8 na Vems-ie Skrzynia - 6gang 01E z Audi S6, od której jest również zamach i sprzęgło Hamulce - tył Audi A8 (269mm), przód Vectra C 2,8 Turbo (314mm) Wydech - przelot 70mm Zawias - SuperSport -50mm - niby nie markowy, ale na takim jezdzilem i nic sie nie dzialo wiec tutaj też bedzie działal Samochod powoli sie konczy, dzisiaj jak dobrze sie wszystko rozlozy w czasie to moze nawet zagada. Fotek malo bo aparatu warsztatowego jako takiego nie posiadam tylko biore domowy a troche go szkoda. Dzisiaj moze cos porobie -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 10 Dec 2010 - 08:13
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 08:58
Post
#2
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
guzior, które to juz V8 bo sie gubię, chyba 3 w Twoim wykonaniu ?
masz jakis wykres ABZeta pędzonego VEMSem ? -------------------- |
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 09:55
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Fajnie, tarcza zacna z przodu, zaciski seria?
Jaka jest szansa na zadziałanie klimy przy v8 w b3 albo b4? |
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 13:35
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: Bydgoszcz |
mega mi sie podobaja te projekty V8 czekam na wiecej fotek...
Jak by chciec to wsadzic od budy b4 coupe z quattro to z jakim silnikiem najlepiej szukac?? -------------------- _Obrazek
|
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 13:47
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
mega mi sie podobaja te projekty V8 czekam na wiecej fotek... Jak by chciec to wsadzic od budy b4 coupe z quattro to z jakim silnikiem najlepiej szukac?? Buda b3 i b4 coupe quattro jest taka sama....najlepiej v6 kupić ....nie masz podstawy aku na podszybiu. quzig ...praktycznie to uruchomił fabryke z produkcją małoseryjną audi v8 Jak tak dalej pójdzie to za zamach z manuala trzeba bedzie płacić tyle co za silnik Może znajdzie się tokarz który by zaczął te kołą wykonywać. Tarcza pasuje p&p?? tam nie jest 5x110?? jaki zacisk do tego?? Bo tył chyba nie jest p&p?? -------------------- quattro
|
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 14:41
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT guzior, które to juz V8 bo sie gubię, chyba 3 w Twoim wykonaniu ? 4 ale pod sciana czekaja juz 3 nastepne silniki CYTAT masz jakis wykres ABZeta pędzonego VEMSem ? Jak czas pozwoli to tego shamuje. Jak nie pozostanie czekac na to az skoncze wsadzac swojego do W123. CYTAT Fajnie, tarcza zacna z przodu, zaciski seria? Zacisk z tylu od A8, na przod seria bo pasuje bardzo dobrze. CYTAT Jaka jest szansa na zadziałanie klimy przy v8 w b3 albo b4? Jakas tam jest, nigdy nie zostawialem jak, bo miejsca malo i stawka x2 za uruchomienie CYTAT Jak by chciec to wsadzic od budy b4 coupe z quattro to z jakim silnikiem najlepiej szukac?? V6 - nie trzeba ruszac serwa i aku. CYTAT Jak tak dalej pójdzie to za zamach z manuala trzeba bedzie płacić tyle co za silnik Juz mam na to patent, takze jak ktos nie bedzie mógl znalesc to jest alternatywa. Odnosnie hamulcy: tarcze sa 5x112 i 5x110 ale to nie ma wplywu wiekszego. Wystarczy nowe dziury. Tylny zacisk pasuje jak ulal od A8, przedni trzeba przesunac i zostaje od V6 -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 17:58
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: Bydgoszcz |
dzieki moze na wiosne sie do ciebie odezwe w sprawei czegos takiego
aha jaka roznice w wadze miedzy v6 a v8 ?? jest na tyle roznica ze w zakretach moze byc gorzej ?? -------------------- _Obrazek
|
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 19:17
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
No dobra, wiec tak jak zalozylem samochod dzisiaj zagadal. Zaskakuja mnie za kazdym razem te V8 i mozliwosci standalonow - nie podpiety TPS, nie podpiete podcisnienie, silnik zastany chyba z rok czasu - odpalil od strzala. Zaraz wrzuce troszeczke fotek tylko odpisze w innym temacie mojemu glownemu oponentowi aw69
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 22:47
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
dzieki moze na wiosne sie do ciebie odezwe w sprawei czegos takiego aha jaka roznice w wadze miedzy v6 a v8 ?? jest na tyle roznica ze w zakretach moze byc gorzej ?? AAH czyli 2,8 12vważy 161 kg....V8...??? pewnie ok 200kg..jak aku wrzucisz do bagażnika i dasz lekką maskę ...na pewno nie odczujesz ...w b2q sedanie gdzie dupa nic nie waży a z przodu masz wahadło R5 ...auto prowadzi się supermimo dupnego rozkładu mas (63/37%...jest w Urquattro...w b2q..pewnie tak samo lub gorzej) Na swapa dobrze kupić silnik z manualną skrzynią...V8 super rzadko ..s4 i s6 zdarzają się ....s6 plus ( 326KM) i s8 ( 340 i 360 KM) też rzadko bywają quzig pokaż fotki hamulców tył i przód...et tarczy opla ( jaki model) rozumiem ,ze pasuje ...jarzmo odsuwałeś podkładkami ?? -------------------- quattro
|
|
|
Fri, 10 Dec 2010 - 23:14
Post
#10
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city |
Bede wredny i napisze offtopic,ale wkurza mnie niemilosiernie, jak ktos pisze "hamulcy"
http://www.sjp.pl/co/hamulec -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Sat, 11 Dec 2010 - 00:08
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT quzig pokaż fotki hamulców tył i przód...et tarczy opla ( jaki model) rozumiem ,ze pasuje ...jarzmo odsuwałeś podkładkami ?? Jak zaloze juz to wstawie foty, bo narazie tarcze u tokarza leza. Zacisk przod pasuje - trzeba go odsadzic na plaskowniku (dorobic jarzmo), tyl siada pnp, tylko tarcze trzeba odsadzic kilka mm -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Sat, 11 Dec 2010 - 00:09
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer |
V8 jest superowe .
Jeszcze się swoim nie naganiałem (zbyt mało czasu żeby pokończyć tematy) . Ale po namowach ( robsa ) w lato też pewnie zapodam VEMS-a do wystrojenia tego wszystkiego - no chyba że nikt mi nie zdejmie Immo z seryjnego ECU - AEC, będe musiał szybciej się zebrać z wydatkiem . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Sat, 11 Dec 2010 - 00:18
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
V8 jest superowe . Jeszcze się swoim nie naganiałem (zbyt mało czasu żeby pokończyć tematy) . Ale po namowach ( robsa ) w lato też pewnie zapodam VEMS-a do wystrojenia tego wszystkiego - no chyba że nikt mi nie zdejmie Immo z seryjnego ECU - AEC, będe musiał szybciej się zebrać z wydatkiem . szkoda zimy .....biało na drogach quattro ,żyje ...z imo ie powinno być problemu -------------------- quattro
|
|
|
Sat, 11 Dec 2010 - 00:33
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer |
szkoda zimy .....biało na drogach quattro ,żyje ...z imo ie powinno być problemu Czasu mało na wszystko - dzień za krótki :-) ... -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Mon, 13 Dec 2010 - 18:31
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 August 2010 Skąd: Legionowo |
To chyba widzę u kogo będzie śmigał mój ecu do 4.2
|
|
|
Mon, 13 Dec 2010 - 18:39
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer |
To chyba widzę u kogo będzie śmigał mój ecu do 4.2 No właśnie nie koniecznie potrafią go ogarnąć tu u nas w warszawie z tym immo ;-( a szkoda - ale zobaczymy (jak człowiekowi zależy na czasie to wszystko do góry nogami ). -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Mon, 13 Dec 2010 - 19:48
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 |
tylko nie zapomnijcie jako pakiet obowiazkowy do 4,2v8, baniuszke 5-litrowa oleju wozic
nie pisze tego zlosliwie ale takie sa realia -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Mon, 13 Dec 2010 - 21:40
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
tylko nie zapomnijcie jako pakiet obowiazkowy do 4,2v8, baniuszke 5-litrowa oleju wozic nie pisze tego zlosliwie ale takie sa realia Ale mówisz o AEC lub ABH(280KM)...bo ABZ-ty już tak nie ciągną oleju ...znaczy biorą...ale w normie -------------------- quattro
|
|
|
Mon, 13 Dec 2010 - 21:44
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer |
Moim zdaniem warte jest tego wożonego oleju ;-)
Jakieś postępy z prac ?? A z ciekawości czemu nikt nie pakuje tych mocnych chyba 360PS 4.2V8 40V - czy to jest drogi motor czy ciężko dostępny czy może coś innego ?? Mi to się takie coś marzy w budzie mojego 80 CQ RS6 4.2 V8 Tylko ciekawe jak jest z ogarnięciem elektroniki w tym motorze czy np. (VEMS) dał by rade bez problemu oraz z wyprowadzeniem kolektorów wydechowych od sprężarek ;-) aa i jeszcze pewnie 6 gang trzeba by wsadzić . Ale żeby nie robić śmietnika - opisuj jak prace bo bardzo lubię twoje projekty (jesteś moim idolem na tym forum) . -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
Mon, 13 Dec 2010 - 23:01
Post
#20
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Henry - nie wiem jakimi truchlami Ty jezdziles, ale ja w swojej nie dolalem oleju ani razu. Zalane bylo 10, zrobione ze 2000km na pelnej pi*dzie i dalej mam stan (niepelny coprawda, ale mam)
CYTAT Jakieś postępy z prac ?? Costam sie dlubie, powoli zjezdzaja koncowe elementy (wentylatory itp.) Dzisiaj caly dzien mi sie zeszlo, zeby do e30IS-a zalozyc chinski kolekotry wydechowy i znowu spowolnienia :/ CYTAT A z ciekawości czemu nikt nie pakuje tych mocnych chyba 360PS 4.2V8 40V - czy to jest drogi motor czy ciężko dostępny czy może coś innego ?? Za gruba kasa wchodzi w gre jesli chodzi o kupno silnika. CYTAT Tylko ciekawe jak jest z ogarnięciem elektroniki w tym motorze czy np. (VEMS) dał by rade bez problemu oraz z wyprowadzeniem kolektorów wydechowych od sprężarek ;-) aa i jeszcze pewnie 6 gang trzeba by wsadzić . Elektronika to sik pająka, turbiny sie sadza przy samych czapkach, skrzynia siadzie seryjna, 6b tylko z przyzwoitosci -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 00:58 |