![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#61
|
![]() |
Wiem, ale chętnie zobaczę jak Dacia i inne suvy podjadą po taką rampę nie łomocząc podwoziem. ale to jest kwestia już liftu... a nie przeniesienia napędu. Film dotyczył pokazania możliwości przeniesienia napędu. W zwyczajnym Touaregu z pneumatycznym zawieszeniem zajedziesz dalej (biorą pod uwagę wysokość liftu) niż Commanderem... dlaczego ? Bo w Touaregi masz możliwość podniesienia zawieszenia o 13cm... choć Touareg moim zdaniem gorzej radzi sobie w terenie. Gorzej to może źle powiedziane.. raczej mniej płynnie niż Jeep z QD II. To tylko kwestia dobrania odpowiednio testów porównujących jakieś określone samochodu... by wygrał właśnie ten który chcemy ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
W zwyczajnym Touaregu z pneumatycznym zawieszeniem zajedziesz dalej Rozumiem że jest to taki skrót myślowy bo z tego co się orientuję Touareg jest całkiem niezłym samochodem terenowym. -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#63
|
![]() |
Touareg to SUV.. a nie terenówka
![]() Jego miejsce jest na asfalcie... ale przyznać należy, że nawet dobrze radzi sobie w pewnym określonym terenie. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
eMpowered Dołączył: Wed, 05 May 2010 ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=w_F7QrR4Ur8 chyba najlepszy napęd do terenu
![]() |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 19 December 2010 Skąd: Słupsk ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=w_F7QrR4Ur8 chyba najlepszy napęd do terenu ![]() Jest to wrangler a wiec Jeep wygrał ![]() A mattracki też nie są głupie ![]() http://www.youtube.com/watch?v=XJf8UUmfj30...feature=related -------------------- No damage no fun .
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#66
|
![]() |
tu więcej widać jakie mają możliwości...
http://www.youtube.com/watch?v=_VJ4QkuhfoQ...feature=related |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
Nacisk na cm przy oponie i takiej gąsienicy jest trochę inny. Pierwszy raz coś takiego na żywo widziałem w górach założone na quada. Jak już tak jedziemy po bandzie to ja bym wrzucił tu też Unimoga. Bardziej wielozadaniowego/wersjowego pojazdu już chyba nie ma.
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
Nacisk na cm przy oponie i takiej gąsienicy jest trochę inny. Pierwszy raz coś takiego na żywo widziałem w górach założone na quada. Jak już tak jedziemy po bandzie to ja bym wrzucił tu też Unimoga. Bardziej wielozadaniowego/wersjowego pojazdu już chyba nie ma. Fajnie widać jak podczas utraty przyczepności moment jest przenoszony na kola / oś które mają trakcję -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 24 December 2008 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 08:58 |