Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf V R32 DSG Turbo CompSport, 460ps/560nm
PatTDI
post Mon, 06 Dec 2010 - 12:55
Post #81


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(cowboy @ Mon, 06 Dec 2010 - 12:49) *
nie watpię że działa rewelacyjnie, pytanie było o róznice np pomiędzy trybami, no chyba że to tajemnica ?

co do przepływów - ok, w takim razie nie było pytania choć i tak nie sądziłem że na forum padnie jakas konkretna odpowiedź poza szyderą wink.gif

jak macie robić 600KM to może to tez mieć znaczenie no ale jak pisałem ja sie nie znam..żeby sobie radzić z róznicami trzeba je wpierw zmierzyć smile.gif

podobno na którymś cylindrze pojawia się stukowe w R32 i to poniżej waszej zakładanej mocy w stage 2 [600KM] ale juz nie drążę tematu, bo widze ze nie ma sensu...

colin: o jaki kolektor pytasz bo nie wiem ? moze rzeczywiście za długo przy kompie siedzisz


Zle mnie odebrales. To nie szydera tylko moje zdanie.
Co do Haldexa to zdecydowanie lepiej reaguje w zakretach. Jest duzo bardziej przewidywalny.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Dec 2010 - 12:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Mon, 06 Dec 2010 - 12:56
Post #82


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(voj2s @ Mon, 06 Dec 2010 - 12:51) *
a czemu?? akurat ta informacja bardzo chetnie sie podziele ... po nowym roku bedziemy robili taka glowice i testowali na flowbenchu ( puki co urzadzenie jest w fazie rozruchu i kalibracji)



Spoko voj2s, bardzo chetnie zobaczę wyniki z flowbencha wraz z ofertą 2B na porting wink.gif

jak bedzie sens dłubać głowice z 2.8 - bo pewnie bedziesz mierzył swoją to się zgłoszę ale ja w swoim stage 2 raczej pójde w czapke z R32 z uwagi na średnice zaworów i planowany rozwiert...

ale to juz OT w temacie kolegi PiSi - jest założony temat w dziale audi, wprawdzie o głowicy 12V ale to bardziej odpowiednie miejsce wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 06 Dec 2010 - 12:57
Post #83


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





CYTAT(PatTDI @ Mon, 06 Dec 2010 - 12:32) *
Haldex z controlerem dziala rewelacyjnie.


Tzn. ze da sie polatac bokami?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 06 Dec 2010 - 13:01
Post #84


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT((A)rturo @ Mon, 06 Dec 2010 - 12:57) *
Tzn. ze da sie polatac bokami?


Zawsze sie dalo tylko trzeba umiec ;-)
Naped dziala lepiej ale evo to to nie jest. Chociaz ja lubie samochody neutralnie zachowujace sie na drodze a do nich evo nie nalezy.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 06 Dec 2010 - 13:05
Post #85


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(cowboy @ Mon, 06 Dec 2010 - 12:49) *
colin: o jaki kolektor pytasz bo nie wiem ? moze rzeczywiście za długo przy kompie siedzisz


Pytam czy warto sie zabrac za robote, czy zrobienie tego (o czym pisales) to bedzie tylko sztuka dla sztuki - jak to drugie to wiem na co czas spozytkowac lepiej smile.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 06 Dec 2010 - 13:06
Post #86


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





CYTAT(PatTDI @ Mon, 06 Dec 2010 - 13:01) *
Zawsze sie dalo tylko trzeba umiec ;-)
Naped dziala lepiej ale evo to to nie jest. Chociaz ja lubie samochody neutralnie zachowujace sie na drodze a do nich evo nie nalezy.


Dobra dobra.. Ale jestem ciekaw jak spora roznica jest w takim sterowniku...
Widze jak zachowywala sie S3, a jak zachowuje sie evo. I to jest przepasc ogromna. Ale 8l miala starsza generacje haldexa no i nie mialem takiego kontrolera...
Pisi chyba mial evo - moze napiszesz kilka slow? Tak samo miales porownanie z zwyklym haldexem. W wolnej chwili moze opiszesz wrazenia ?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Mon, 06 Dec 2010 - 13:09
Post #87


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT((A)rturo @ Mon, 06 Dec 2010 - 13:06) *
Ale 8l miala starsza generacje haldexa no i nie mialem takiego kontrolera...

Raczej chyba w żadnym haldexie tego niema seryjnie.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 06 Dec 2010 - 13:09
Post #88


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





CYTAT(daniel1d11 @ Mon, 06 Dec 2010 - 13:09) *
Raczej chyba w żadnym haldexie tego niema seryjnie.


Ale ja nie pisalem ze jest to montowane seryjnie...


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 06 Dec 2010 - 13:45
Post #89


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Colin @ Mon, 06 Dec 2010 - 13:05) *
Pytam czy warto sie zabrac za robote, czy zrobienie tego (o czym pisales) to bedzie tylko sztuka dla sztuki - jak to drugie to wiem na co czas spozytkowac lepiej smile.gif


nie warto poprawiać fabryki, robota z natury rzeczy jest mecząca..a w ogóle to tuningi wszelakie są kosztowne i bez sensu wink.gif

EOT



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 06 Dec 2010 - 13:48
Post #90


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(cowboy @ Mon, 06 Dec 2010 - 13:45) *
nie warto poprawiać fabryki, robota z natury rzeczy jest mecząca..a w ogóle to tuningi wszelakie są kosztowne i bez sensu wink.gif

EOT

Wiesz, glowica vw nie pasuje do subaru, wiec jak ma lezec jako ozdobnik to...

Co do procedury startu, to jakie doladowanie jest na postoju z gazem w podlodze i wlaczonej procedurze?


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 06 Dec 2010 - 17:40
Post #91


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





nie ma doladowania. jest tak jak w GTRze czyli poprostu utrzymuje wyzsze obroty


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Tue, 07 Dec 2010 - 13:08
Post #92


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





co nowego w moim ulubionym projekcie?

jakie auta maja ten silnik i ta skrzynie? A3 i golf?


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 07 Dec 2010 - 13:43
Post #93


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Tak jak napisałem golfik jest mega zajebistym projekcikiem ale pisanie ze napędy np. subaru (nie pisze o evo bo wiadomo podpis) to -to samo co haldex to chybe lekkie nadużycie..Przeciez to jest cały czas dołączany napęd który nigdy nie będzie tak dobry jak stale spięte napędy w subaru, quattro czy właśnie w evo..troche przesadzacie w tym wychwalaniu VW niepotrzebnie zresztą bo autko jest naprawde Zarąbiste i to wiadomo.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 07 Dec 2010 - 14:17
Post #94


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(evo 11 @ Tue, 07 Dec 2010 - 13:08) *
jakie auta maja ten silnik i ta skrzynie? A3 i golf?


jeszcze TT-etka ma R32+DSG+quattro (haldex)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 07 Dec 2010 - 14:25
Post #95


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(prnit @ Tue, 07 Dec 2010 - 13:43) *
Tak jak napisałem golfik jest mega zajebistym projekcikiem ale pisanie ze napędy np. subaru (nie pisze o evo bo wiadomo podpis) to -to samo co haldex to chybe lekkie nadużycie..Przeciez to jest cały czas dołączany napęd który nigdy nie będzie tak dobry jak stale spięte napędy w subaru, quattro czy właśnie w evo..troche przesadzacie w tym wychwalaniu VW niepotrzebnie zresztą bo autko jest naprawde Zarąbiste i to wiadomo.


A kto wychwala??
A Haldex od 2generecji jest napedem stalym.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Tue, 07 Dec 2010 - 14:41
Post #96


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





ale naped porsche tez sie dolacza i chyba daje rade.....
wracajac do golfa i jego napedow, jesli ponizej 4sec ma pierwsza setke to dobrze sie dolacza ten naped rolleyes.gif


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Tue, 07 Dec 2010 - 14:43
Post #97


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(cowboy @ Tue, 07 Dec 2010 - 14:17) *
jeszcze TT-etka ma R32+DSG+quattro (haldex)



no fakt ale w tt to bym nie wsiadl rolleyes.gif
ze oni sirocco nie oferuja tego motoru...wogule chyba juz sie z niego wycofuja...


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 07 Dec 2010 - 15:05
Post #98


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(evo 11 @ Tue, 07 Dec 2010 - 14:43) *
no fakt ale w tt to bym nie wsiadl rolleyes.gif
ze oni sirocco nie oferuja tego motoru...wogule chyba juz sie z niego wycofuja...


sciroocco chyba w ogóle nie bedzie 4x4 (jesli dobrze kojarze) - ogromny błąd IMO...
wycofali się z małych aut, golf R juz nie jest z VRem, ale raczej sie nie wycofują tylko pakują wersje FSI, głównie R36 do Q7, touarega, porsche cayenne, skoda superb, passat itd


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Tue, 07 Dec 2010 - 15:24
Post #99


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(evo 11 @ Tue, 07 Dec 2010 - 14:41) *
ale naped porsche tez sie dolacza i chyba daje rade.....
wracajac do golfa i jego napedow, jesli ponizej 4sec ma pierwsza setke to dobrze sie dolacza ten naped rolleyes.gif


Z tego czasu juz dzis przy wymianie kół IMHO daloby sie cos jeszcze urwac. Uwazam ze jak na ten setup co jest czas 0-100 km/h jest bardzo dobry. Jak już będzie skonczony stage II, zapodam lepsze kółka (włacznie z lepszymi oponami) i troche zmieni sie ta nieprzychylna aura to spróbuje poprawic ten wynik. Mysle ze przy tej skrzyni spokojnie jest to realne zwłaszcza ze przy LC małpa dałaby radę biggrin.gif Pamietam, ze Daniel miał cos kolo 3,5-3,6 wiec moze uda sie zachaczyc te granice. Generalnie czas na poziomie średnich 3 sek przy tak duzej powtarzalnosci mnie osobiscie bardzo bedzie zadowalal. Przeciez to juz jest liga naprawde szybkich aut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 07 Dec 2010 - 16:18
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Naprawdę warto robić wszystko dla urwania -0,2 0,3 do setki przy i tak zajebistym już wyniku? Nie szkoda Ci go tak katować w pogoni za ułamkniem sekundy, którego bez Racelogica praktycznie nie odczujesz? Na drodze i tak zmasakrujesz to, co masz zmasakrować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 05:58