![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
@chester, gucior - auto jest z Bemowa i tam tez sie krece choc ostatnio wracajac z trójmiasta na trasie spotkalem Matschke w 9997 TT wiec swiat jest maly i nigdy nie wiadomo gdzie kogos mozna zobaczyc ![]() Tutaj ograniczeniem bedzie tylko i wylacznie zdrowy rozsadek .... tunera ![]() ![]() mam nadzieje ze skroiles to napotkane na trasie porsche....uwielbiam ogladac miny zdziwionych kierowcow seryjnych porsche turbo, ktorym sie wydaje ze osiagneli szczyt ![]() ![]() ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Btw ciekaw jestem kiedy zaczna sie problemy z napedami? skrzynia, pol osie ale domyslac sie moge ze do 600koni wszystko bedzie dzialalo.
-------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
mam nadzieje ze skroiles to napotkane na trasie porsche....uwielbiam ogladac miny zdziwionych kierowcow seryjnych porsche turbo, ktorym sie wydaje ze osiagneli szczyt ![]() ![]() ![]() To był kawałek (ok 7-10 km) dwupasmowej drogi za Elblągiem, ale ponieważ prawy pas był zajety to Maciek jechał za mną a ja pierwszy. Łatwiej sie za kims jedzie niz ucieka wiec Maciek sie za mna trzymał przez chwile a potem niestety skonczyla sie ta dwupasmowka a ja zjezdzalem z trasy. Jak pozniej rozmawialem z Maćkiem to wygladalo na to, ze auta jezdza podobnie. Akurat Maciek nie był zdzwiony bo wiedzial ze taki projekt sie toczy i jak zobaczyl niebieskiego Golfa R32 z naklejka CS to element zaskoczenia upadł ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: Rzeszów ![]() |
mam nadzieje ze skroiles to napotkane na trasie porsche....uwielbiam ogladac miny zdziwionych kierowcow seryjnych porsche turbo, ktorym sie wydaje ze osiagneli szczyt ![]() ![]() ![]() Ciezko, bo seryjne 997T przedliftem jedzie bardzo podobnie jak Golf - 11,8s 400m i 12,5 do 200 wiec pojedynek bylby bardzo wyrownany, z reszta chyba gdzies bylo tutaj juz napisane, ze jedzie porownywalnie z 997T, czyli tak samo mozna powiedziec, ze jak seryjny GT-R. -------------------- Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435 |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
Ciezko, bo seryjne 997T przedliftem jedzie bardzo podobnie jak Golf - 11,8s 400m i 12,5 do 200 wiec pojedynek bylby bardzo wyrownany, z reszta chyba gdzies bylo tutaj juz napisane, ze jedzie porownywalnie z 997T, czyli tak samo mozna powiedziec, ze jak seryjny GT-R. co jest rewelacyjnym rezultatem biorac pod uwage fakt ze to stage 1 w golfie ![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 21 May 2007 Skąd: krzeszowice ![]() |
super kolektor, nie wiedziałem że do twin scrola mozna jeden wg zastosować bez kolizji gazów, forum kształci
![]() pytanie mam tylko o te śruby ARPa i seryjne korby, tłoki gdzie granica miedzy koniecznością a wytrzymałością leży sunąc w góre z wykresem? ![]() w 8P '04 z tym moturem chcąc dołu wg nie tykać gdzie sie z 0,...barem należy zatrzymać? |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Bardzo ladny golfik. Jak bedziesz jechal gierkowka to wyslij mi sms abym wtedy nie jechal przypadkiem bo nie bede mogl spac pozniej
![]() PISI: jestesc gosc! -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Bardzo ladny golfik. Dzieki Artur. Golf jak to Golf choć przyznam, ze po przesiadce z S3 nie widze jakiejs różnicy jesli chodzi o interior. Ogolnie ta grupa VAGA jakas taka podobna do siebie ![]() - po pierwsze akurat skonczyla sie produkcja i weszlo R20. A ja sie uparlem ze chce nowe MKV R32 i nie wazne ile bedzie mnie to kosztowac. Dodatkowo chcialem wypasionego bo uzytkuje to auto na codzien a i czlowiek stary sie robi to lubi sobie dogodzic. ![]() - po drugie Patryk powiedzial mi tylko DSG i ze nie bedzie to ograniczeniem bo dadza sobie z nim rade. No i poprzeczka poszla do góry bo w takiej konfiguracji wyrwac cos czego juz nie produkuja a ma byc nowe nei ebylo latwo. Jednak sie udalo ![]() Oczywiscie R32 nie dlatego ze kocham Golfy, ale ze wzgledu na serducho bo podobał mi sie projekt Szymkowego Golfa. Jak bedziesz jechal gierkowka to wyslij mi sms abym wtedy nie jechal przypadkiem bo nie bede mogl spac pozniej ![]() Juz nie przesadzaj bo Evka tez jest szybka ![]() Ps. Ostatnio łaziło mi pogłowie RS3, ale to byłby chyba krok wstecz jesli chodzi o performance wzgledem tego co Golf soba teraz prezentuje i co moze jeszcze prezentowac ... |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Fajnie że go pokazaliscie wkoncu sprzet został uturbiony (z tego co słyszałem) prawie od "zerowego" przebiegu - konkret !!
Kolejny piekny VR - GRATKI !! Cowboy co do głowicy to jeżeli oddawac TAK DOBRZE WYKONANA PRACE FABRYKI to tylko komus takiemu: http://www.ng-motorsports.de/content/zylinderkoepfe-cnc Czekam na finisz z prac Stage 2 ![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
super projekcik....tak jak lubie
![]() |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
Tak jak nie lubie golfow... to chce taka skrzynie...
Moze ktos ja przeszczepi do RS4 B5 ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Świetny projekt, gratuluje
Czekam teraz na Passata CC R36 ![]() W porównaniu do zdjęć z HGP, komora wygląda świetnie PS Uważajcie gdzie kręcicie filmy... jakaś pani uciekła do lasu ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 29 September 2009 Skąd: GMB ![]() |
Kolejny golf daje rade
![]() Komora silnika wygląda bardzo schludnie. |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cowboy co do głowicy to jeżeli oddawac TAK DOBRZE WYKONANA PRACE FABRYKI to tylko komus takiemu: Rogalotti, no własnie róznice pomiędzy kanałami nie są małe wiec fabryke mozna poprawić ![]() http://i164.photobucket.com/albums/u26/pow...32FlowChart.jpg najfajniej byłoby zrobić mod głowicy, odpowiedni kolektor i pomierzyć i wyrównać przepływy, a potem jeszcze sprawdzić AFR i EGT na każdym cylindrze z osobna i mieć know-how na przyszłość takich informacji pewnie nikt nie napisze na forum ale róznice pomiędzy cylindrami są w VRach duże i IMO warto to wyrównać idąc w duże moce wracając do projektu najfajniejsze sa na razie mody skrzyni... bo moc na 1 Bar doładowania wyszła raczej taka jaka miała być ![]() ogień to bedzie jak bedzie stage 2 ![]() jak działają te 3 tryby Haldexa w praktyce ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Super projekcik gratki! coraz wiecej grupy VW pojawia się na forum...duże moce, o wiele mniejsze koszta niż porywnywalne japońskie projekty..super! Zycze bezawaryjnej jazdy i usmiechu na ustach..Matschke mi mowil ze autko naprawde zapindalało na tej trasie.
pzdro PN -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Rogalotti, no własnie róznice pomiędzy kanałami nie są małe wiec fabryke mozna poprawić ![]() http://i164.photobucket.com/albums/u26/pow...32FlowChart.jpg najfajniej byłoby zrobić mod głowicy, odpowiedni kolektor i pomierzyć i wyrównać przepływy, a potem jeszcze sprawdzić AFR i EGT na każdym cylindrze z osobna i mieć know-how na przyszłość takich informacji pewnie nikt nie napisze na forum ale róznice pomiędzy cylindrami są w VRach duże i IMO warto to wyrównać idąc w duże moce Ile jest wart taki kolektor? Pytam, bo nie wiem czy warto sie odkleic od Gran Turismo i zabrac za jakas robote... -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Just Jeszcze trzeba troche poczekac zanim wzdluznego S-Tronica bedzei mozna gdzies wsadzac.
Tomp R36FSI lub 3,2FSI raczej robic nie bedziemy bo to malo udany silnik do uturbiania (wedlug nas ;-) ) cowboy Jak bedziemy robic 1000ps to sie zastanowie nad roznicami w przeplywie. Narazie mnie to nie interesuje. Haldex z controlerem dziala rewelacyjnie. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Just Jeszcze trzeba troche poczekac zanim wzdluznego S-Tronica bedzei mozna gdzies wsadzac. Tomp R36FSI lub 3,2FSI raczej robic nie bedziemy bo to malo udany silnik do uturbiania (wedlug nas ;-) ) cowboy Jak bedziemy robic 1000ps to sie zastanowie nad roznicami w przeplywie. Narazie mnie to nie interesuje. Haldex z controlerem dziala rewelacyjnie. Patryk, bo ty sobie potrafisz z roznicami poradzic, a inni musza czarowac ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
cowboy Jak bedziemy robic 1000ps to sie zastanowie nad roznicami w przeplywie. Narazie mnie to nie interesuje. Haldex z controlerem dziala rewelacyjnie. nie watpię że działa rewelacyjnie, pytanie było o róznice np pomiędzy trybami, no chyba że to tajemnica ? co do przepływów - ok, w takim razie nie było pytania choć i tak nie sądziłem że na forum padnie jakas konkretna odpowiedź poza szyderą ![]() jak macie robić 600KM to może to tez mieć znaczenie no ale jak pisałem ja sie nie znam..żeby sobie radzić z róznicami trzeba je wpierw zmierzyć ![]() podobno na którymś cylindrze pojawia się stukowe w R32 i to poniżej waszej zakładanej mocy w stage 2 [600KM] ale juz nie drążę tematu, bo widze ze nie ma sensu... colin: o jaki kolektor pytasz bo nie wiem ? moze rzeczywiście za długo przy kompie siedzisz -------------------- |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
takich informacji pewnie nikt nie napisze na forum ale róznice pomiędzy cylindrami są w VRach duże i IMO warto to wyrównać idąc w duże moce a czemu?? akurat ta informacja bardzo chetnie sie podziele ... po nowym roku bedziemy robili taka glowice i testowali na flowbenchu ( puki co urzadzenie jest w fazie rozruchu i kalibracji) -------------------- ... soon
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 05:58 |