Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf V R32 DSG Turbo CompSport, 460ps/560nm
evo 11
post Sun, 05 Dec 2010 - 14:59
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(PiSi @ Sun, 05 Dec 2010 - 13:35) *
@chester, gucior - auto jest z Bemowa i tam tez sie krece choc ostatnio wracajac z trójmiasta na trasie spotkalem Matschke w 9997 TT wiec swiat jest maly i nigdy nie wiadomo gdzie kogos mozna zobaczyc wink.gif

Tutaj ograniczeniem bedzie tylko i wylacznie zdrowy rozsadek .... tunera laugh.gif A tak na powaznie to caly czas rozmawiamy z chlopakami o wzmocnieniu ale tak jak Pat napisal. Wszystko w sowim czasie cool.gif



mam nadzieje ze skroiles to napotkane na trasie porsche....uwielbiam ogladac miny zdziwionych kierowcow seryjnych porsche turbo, ktorym sie wydaje ze osiagneli szczyt biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Dec 2010 - 14:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
evo 11
post Sun, 05 Dec 2010 - 15:08
Post #62


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





Btw ciekaw jestem kiedy zaczna sie problemy z napedami? skrzynia, pol osie ale domyslac sie moge ze do 600koni wszystko bedzie dzialalo.


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Sun, 05 Dec 2010 - 15:12
Post #63


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(evo 11 @ Sun, 05 Dec 2010 - 14:59) *
mam nadzieje ze skroiles to napotkane na trasie porsche....uwielbiam ogladac miny zdziwionych kierowcow seryjnych porsche turbo, ktorym sie wydaje ze osiagneli szczyt biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


To był kawałek (ok 7-10 km) dwupasmowej drogi za Elblągiem, ale ponieważ prawy pas był zajety to Maciek jechał za mną a ja pierwszy. Łatwiej sie za kims jedzie niz ucieka wiec Maciek sie za mna trzymał przez chwile a potem niestety skonczyla sie ta dwupasmowka a ja zjezdzalem z trasy. Jak pozniej rozmawialem z Maćkiem to wygladalo na to, ze auta jezdza podobnie. Akurat Maciek nie był zdzwiony bo wiedzial ze taki projekt sie toczy i jak zobaczyl niebieskiego Golfa R32 z naklejka CS to element zaskoczenia upadł smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raf
post Sun, 05 Dec 2010 - 15:13
Post #64


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 August 2003
Skąd: Rzeszów





CYTAT(evo 11 @ Sun, 05 Dec 2010 - 14:59) *
mam nadzieje ze skroiles to napotkane na trasie porsche....uwielbiam ogladac miny zdziwionych kierowcow seryjnych porsche turbo, ktorym sie wydaje ze osiagneli szczyt biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


Ciezko, bo seryjne 997T przedliftem jedzie bardzo podobnie jak Golf - 11,8s 400m i 12,5 do 200 wiec pojedynek bylby bardzo wyrownany, z reszta chyba gdzies bylo tutaj juz napisane, ze jedzie porownywalnie z 997T, czyli tak samo mozna powiedziec, ze jak seryjny GT-R.


--------------------
Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec

Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Sun, 05 Dec 2010 - 15:18
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





CYTAT(Raf @ Sun, 05 Dec 2010 - 15:13) *
Ciezko, bo seryjne 997T przedliftem jedzie bardzo podobnie jak Golf - 11,8s 400m i 12,5 do 200 wiec pojedynek bylby bardzo wyrownany, z reszta chyba gdzies bylo tutaj juz napisane, ze jedzie porownywalnie z 997T, czyli tak samo mozna powiedziec, ze jak seryjny GT-R.


co jest rewelacyjnym rezultatem biorac pod uwage fakt ze to stage 1 w golfie smile.gif


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osiak
post Sun, 05 Dec 2010 - 15:20
Post #66


Rookie
Dołączył: Mon, 21 May 2007
Skąd: krzeszowice





super kolektor, nie wiedziałem że do twin scrola mozna jeden wg zastosować bez kolizji gazów, forum kształci biggrin.gif
pytanie mam tylko o te śruby ARPa i seryjne korby, tłoki gdzie granica miedzy koniecznością a wytrzymałością leży sunąc w góre z wykresem? smile.gif
w 8P '04 z tym moturem chcąc dołu wg nie tykać gdzie sie z 0,...barem należy zatrzymać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Sun, 05 Dec 2010 - 17:13
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Bardzo ladny golfik. Jak bedziesz jechal gierkowka to wyslij mi sms abym wtedy nie jechal przypadkiem bo nie bede mogl spac pozniej smile.gif
PISI: jestesc gosc!


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Sun, 05 Dec 2010 - 18:10
Post #68


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT((A)rturo @ Sun, 05 Dec 2010 - 17:13) *
Bardzo ladny golfik.


Dzieki Artur. Golf jak to Golf choć przyznam, ze po przesiadce z S3 nie widze jakiejs różnicy jesli chodzi o interior.
Ogolnie ta grupa VAGA jakas taka podobna do siebie wink.gif Szukalem takiego auta co jak Ci pisalem nie bylo latwe bo:

- po pierwsze akurat skonczyla sie produkcja i weszlo R20. A ja sie uparlem ze chce nowe MKV R32 i nie wazne ile bedzie mnie to kosztowac.
Dodatkowo chcialem wypasionego bo uzytkuje to auto na codzien a i czlowiek stary sie robi to lubi sobie dogodzic. wink.gif
- po drugie Patryk powiedzial mi tylko DSG i ze nie bedzie to ograniczeniem bo dadza sobie z nim rade.
No i poprzeczka poszla do góry bo w takiej konfiguracji wyrwac cos czego juz nie produkuja a ma byc nowe nei ebylo latwo. Jednak sie udalo smile.gif

Oczywiscie R32 nie dlatego ze kocham Golfy, ale ze wzgledu na serducho bo podobał mi sie projekt Szymkowego Golfa.

CYTAT((A)rturo @ Sun, 05 Dec 2010 - 17:13) *
Jak bedziesz jechal gierkowka to wyslij mi sms abym wtedy nie jechal przypadkiem bo nie bede mogl spac pozniej smile.gif


Juz nie przesadzaj bo Evka tez jest szybka wink.gif

Ps. Ostatnio łaziło mi pogłowie RS3, ale to byłby chyba krok wstecz jesli chodzi o performance wzgledem tego co Golf soba teraz prezentuje i co moze jeszcze prezentowac ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sun, 05 Dec 2010 - 19:43
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Fajnie że go pokazaliscie wkoncu sprzet został uturbiony (z tego co słyszałem) prawie od "zerowego" przebiegu - konkret !!

Kolejny piekny VR - GRATKI !!

Cowboy co do głowicy to jeżeli oddawac TAK DOBRZE WYKONANA PRACE FABRYKI to tylko komus takiemu:

http://www.ng-motorsports.de/content/zylinderkoepfe-cnc

Czekam na finisz z prac Stage 2 smile.gif

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 05 Dec 2010 - 21:54
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





super projekcik....tak jak lubie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Sun, 05 Dec 2010 - 22:50
Post #71


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





Tak jak nie lubie golfow... to chce taka skrzynie...
Moze ktos ja przeszczepi do RS4 B5 ? wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Mon, 06 Dec 2010 - 10:35
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Świetny projekt, gratuluje

Czekam teraz na Passata CC R36 smile.gif

W porównaniu do zdjęć z HGP, komora wygląda świetnie

PS Uważajcie gdzie kręcicie filmy... jakaś pani uciekła do lasu wink.gif


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
becior
post Mon, 06 Dec 2010 - 10:44
Post #73


Rookie
Dołączył: Tue, 29 September 2009
Skąd: GMB





Kolejny golf daje rade biggrin.gif

Komora silnika wygląda bardzo schludnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 06 Dec 2010 - 11:06
Post #74


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rogalotti @ Sun, 05 Dec 2010 - 19:43) *
Cowboy co do głowicy to jeżeli oddawac TAK DOBRZE WYKONANA PRACE FABRYKI to tylko komus takiemu:


Rogalotti, no własnie róznice pomiędzy kanałami nie są małe wiec fabryke mozna poprawić wink.gif myslę że w PL ktoś to ogarnie i od razu najlepiej mierzyć przepływy z kolektorem

http://i164.photobucket.com/albums/u26/pow...32FlowChart.jpg

najfajniej byłoby zrobić mod głowicy, odpowiedni kolektor i pomierzyć i wyrównać przepływy, a potem jeszcze sprawdzić AFR i EGT na każdym cylindrze z osobna i mieć know-how na przyszłość
takich informacji pewnie nikt nie napisze na forum ale róznice pomiędzy cylindrami są w VRach duże i IMO warto to wyrównać idąc w duże moce

wracając do projektu najfajniejsze sa na razie mody skrzyni... bo moc na 1 Bar doładowania wyszła raczej taka jaka miała być wink.gif
ogień to bedzie jak bedzie stage 2 wink.gif

jak działają te 3 tryby Haldexa w praktyce ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 06 Dec 2010 - 12:00
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Super projekcik gratki! coraz wiecej grupy VW pojawia się na forum...duże moce, o wiele mniejsze koszta niż porywnywalne japońskie projekty..super! Zycze bezawaryjnej jazdy i usmiechu na ustach..Matschke mi mowil ze autko naprawde zapindalało na tej trasie.

pzdro
PN


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 06 Dec 2010 - 12:31
Post #76


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(cowboy @ Mon, 06 Dec 2010 - 11:06) *
Rogalotti, no własnie róznice pomiędzy kanałami nie są małe wiec fabryke mozna poprawić wink.gif myslę że w PL ktoś to ogarnie i od razu najlepiej mierzyć przepływy z kolektorem

http://i164.photobucket.com/albums/u26/pow...32FlowChart.jpg

najfajniej byłoby zrobić mod głowicy, odpowiedni kolektor i pomierzyć i wyrównać przepływy, a potem jeszcze sprawdzić AFR i EGT na każdym cylindrze z osobna i mieć know-how na przyszłość
takich informacji pewnie nikt nie napisze na forum ale róznice pomiędzy cylindrami są w VRach duże i IMO warto to wyrównać idąc w duże moce


Ile jest wart taki kolektor? Pytam, bo nie wiem czy warto sie odkleic od Gran Turismo i zabrac za jakas robote...


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 06 Dec 2010 - 12:32
Post #77


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Just Jeszcze trzeba troche poczekac zanim wzdluznego S-Tronica bedzei mozna gdzies wsadzac.
Tomp R36FSI lub 3,2FSI raczej robic nie bedziemy bo to malo udany silnik do uturbiania (wedlug nas ;-) )
cowboy Jak bedziemy robic 1000ps to sie zastanowie nad roznicami w przeplywie. Narazie mnie to nie interesuje. Haldex z controlerem dziala rewelacyjnie.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 06 Dec 2010 - 12:33
Post #78


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(PatTDI @ Mon, 06 Dec 2010 - 12:32) *
Just Jeszcze trzeba troche poczekac zanim wzdluznego S-Tronica bedzei mozna gdzies wsadzac.
Tomp R36FSI lub 3,2FSI raczej robic nie bedziemy bo to malo udany silnik do uturbiania (wedlug nas ;-) )
cowboy Jak bedziemy robic 1000ps to sie zastanowie nad roznicami w przeplywie. Narazie mnie to nie interesuje. Haldex z controlerem dziala rewelacyjnie.


Patryk, bo ty sobie potrafisz z roznicami poradzic, a inni musza czarowac smile.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 06 Dec 2010 - 12:49
Post #79


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(PatTDI @ Mon, 06 Dec 2010 - 12:32) *
cowboy Jak bedziemy robic 1000ps to sie zastanowie nad roznicami w przeplywie. Narazie mnie to nie interesuje. Haldex z controlerem dziala rewelacyjnie.


nie watpię że działa rewelacyjnie, pytanie było o róznice np pomiędzy trybami, no chyba że to tajemnica ?

co do przepływów - ok, w takim razie nie było pytania choć i tak nie sądziłem że na forum padnie jakas konkretna odpowiedź poza szyderą wink.gif

jak macie robić 600KM to może to tez mieć znaczenie no ale jak pisałem ja sie nie znam..żeby sobie radzić z róznicami trzeba je wpierw zmierzyć smile.gif

podobno na którymś cylindrze pojawia się stukowe w R32 i to poniżej waszej zakładanej mocy w stage 2 [600KM] ale juz nie drążę tematu, bo widze ze nie ma sensu...

colin: o jaki kolektor pytasz bo nie wiem ? moze rzeczywiście za długo przy kompie siedzisz



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Mon, 06 Dec 2010 - 12:51
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





CYTAT(cowboy @ Mon, 06 Dec 2010 - 11:06) *
takich informacji pewnie nikt nie napisze na forum ale róznice pomiędzy cylindrami są w VRach duże i IMO warto to wyrównać idąc w duże moce


a czemu?? akurat ta informacja bardzo chetnie sie podziele ... po nowym roku bedziemy robili taka glowice i testowali na flowbenchu ( puki co urzadzenie jest w fazie rozruchu i kalibracji)


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 05:58