![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Hulaj naprawdę uważasz ze chłopaki z CS przy tej modyfikacji nie zajęli sie mechatronikiem aby nie było z nim problemów
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Świetna skrzynia DSG jest świetna dopóki się nie zesra mechatronika, a to tylko kwestia czasu, niestety. Mam ,niczym nie popartą, nadzieję że Ciebie to nie spotka. To nie kwestia czasu tylko wymiany oleju. Jezeli sie wymienia olej troche czesciej niz mowi fabryka to nie ma problemu z zaworami w mechatroniku -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
są już kity do skrzyni DSG i nie chodzi tu o sprzęgła ![]() Zanim ktokolwiek dojdzie to momentu zeby z tych kitow skorzystac to troche minie ;-) -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Chełm ![]() |
Sam nie wiem Patryk, jestem załamany, 10 tyś nie przejechał po wymianie filtra i oleju, przebieg 86tyś. Wymiana 60tys>78>86tys nastąpiła awaria. Lipa, mam nadzieję że się z tym uporam.
-------------------- www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
|
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Mialem v3 u siebie w S3 , v1 mialem mialem w A3, w evo mialem D2 racing...
Dla mnie v3 to naprawde swietny zawias. Do tego da sie go regenerowac i ustawiac na wiele opcji. Nie wiem jak duza roznica cenowa jest w v2 do v3. Wiem tez ze chlopaki z forum evo strasznie chwala ten zawias w swoich miskach gdy upalaja na torach. -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Sam nie wiem Patryk, jestem załamany, 10 tyś nie przejechał po wymianie filtra i oleju, przebieg 86tyś. Krystian prosze Cie nie becz........przejechał 60tys km bez wymiany...wystaczy. pozatym w czym tkwi problem jego wymiany?? Koszt tak jak mowilem 700zl -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 05 July 2005 Skąd: Poznań ![]() |
A jesli chodzi o auto to zamowilem juz felgi (moze to i malo oryginalne, ale OZ Ultraleggera ![]() sprawdzałeś czy ultraleggery wejdą na hebel z RS3? bo u mnie prz hamulcu z R32 wchodzą prawie na styk, pomiędzy zaciskiem a ramionami felgi jest bardzo mało miejsca |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
o jakim rozmiarze felgi piszemy? 19 cali?
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Nevada, krz_p felga bedzie 18" felga z ET 50. Sprawdzalismy z Szymkiem i Patrykiem i powinno podejsc - wlasnie w konfiguracji z heblami od RS3, ktore to o ile dobrze pamietam z ETKI wystepuja w wariancie felgi takze 18".
|
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
przejechał 60tys km bez wymiany...wystaczy. Zgadzam się. Przy mocniej upalanych autach warto mieć świadomość, że standardowy serwis plan nie wystarcza. Ja świadomie skróciłem przeglądy i robię co 10 tys. km przegląd jak co 15 tys. Teram mam 20 tys. przejechane, a auto serwisowane jak po 30 tys. km. Oprócz tego DSG zużywa się mocno przy startach z LC (podobnie jak manual przy paleniu sprzęgła) i dobrze jest mieć świadomość, że skrzynia DSG ma ograniczoną liczbę upalanych startów, podobnie jak normalne sprzęgło. Sorry za oczywistości ![]() Odnośnie felg 18"/19". Jeżdżę na 18", a sąsiad ma Forda RS na 19". Mniej więcej 4:1 wygrywam z nim jeśli chodzi o ilość wizyt w warsztacie, gdzie prostują felgi. Jeździmy podobnie, a nawet mam wrażenie, że mnie łatwiej podniecić na drodze od Pawełka ![]() Felgi możemy mieć kute, ale drogi zostają... polskie. |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Chełm ![]() |
Krystian prosze Cie nie becz........przejechał 60tys km bez wymiany...wystaczy. pozatym w czym tkwi problem jego wymiany?? Koszt tak jak mowilem 700zl Wiadomo ,że dla ludzi którzy zajmują się tym na co dzień to nie ma żadnego problemu. Ja natomiast mam mały problem w doborze odpowiedniego sterownika a trochę większy w znalezieniu sprawnego sterownika za te 700zł, dlatego beczę. -------------------- www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Bardzo mi się podoba ten samochód. Osiągi robią wrażenie
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Można wiedzieć jakie turbo/doładowanie jest aktualnie i co zmieniło się w konfiguracji, tak typowo z ciekawości...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 March 2011 Skąd: ZG ![]() |
kozacki projekt i auto na codzien.... pozazdroscic
![]() co do kw v3 INOX mialem w tt i powiem ze to najlepszy gwint na jakim jezdzilem ( wczesniej mialem kw v2 w tt.... ) KW V3 po dobrym wyregulowaniu jest calkiem komfortowy, sprezysty, dobrze wszystko wybiera i dobrze klei auto do nawierzchni. no i to robi wrazenie: ![]() -------------------- Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0 |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
A masz fotę po przyciśnięciu lewej dolnej strzałki
![]() -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
A masz fotę po przyciśnięciu lewej dolnej strzałki ![]() Byla wrzucona pare stron wczesniej, ale jakos serwer chyba nie bangla i nie linkuje czesci zdjec. Rozumiem, ze interesuje Cie czas kolejneych 100 km ? Lacznie 0-200 wyszlo 11,9 s ale to na zimowkach i ze starymi (seryjnymi) felgami. Niedlugo (juz zamowione) nowe obuwie, lekka felga i wtedy zrobie ponowny pomiar. Mysle, ze bedzie ponizej 3,5 i srednio niskie 11 s. 0-200. Doladowanie aktualne to 1,1 bara. |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Pięknie mnie zrozumiałeś.
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 15 November 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Rewelacyjny projekt, gratuluje. Jakie felgi sie znajda na aucie?
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
OZ Ultraleggera
-------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
User Dołączył: Sun, 24 October 2010 ![]() |
Witam mozna wiedziec w jakim przedziale cenowym kształtuje sie ten projekt?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 15:50 |