Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf V R32 DSG Turbo CompSport, 460ps/560nm
Nikolas
post Thu, 03 Mar 2011 - 08:55
Post #201


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Teraz wiem jak powstają grube projekty biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 03 Mar 2011 - 08:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
zlos
post Thu, 03 Mar 2011 - 09:42
Post #202


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(Nikolas @ Thu, 03 Mar 2011 - 08:55) *
Teraz wiem jak powstają grube projekty biggrin.gif
Mafia cienko przędzie, szukamy nowych dróg finansowania wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 03 Mar 2011 - 10:05
Post #203


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(zlos @ Thu, 03 Mar 2011 - 09:42) *
Mafia cienko przędzie, szukamy nowych dróg finansowania wink.gif


Kiepska mafia tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 03 Mar 2011 - 19:09
Post #204


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(Nikolas @ Thu, 03 Mar 2011 - 10:05) *
Kiepska mafia tongue.gif
Spoko. Przy wpłacie jest adres i wiemy skąd rwać furkę wink.gif

p.s. PiSi, sorry za offtop. Już zmykam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Snt
post Tue, 15 Mar 2011 - 22:03
Post #205


User
Dołączył: Wed, 15 April 2009





Robi robote fura... trzeba uważac na sąsiada.... jeszcze nie spotkałem na Bemowie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 16 Mar 2011 - 00:16
Post #206


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





a może jakiś wykres? żeby się było nad czym pobrandzlować?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Thu, 24 Mar 2011 - 22:59
Post #207


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Auto mocowo wymiata ale to zawsze jest i zawsze będzie tylko VW golf z b. mocnym silnikiem ,nik buduje auto od początku, robi mega projekt z silnikiem którego jeszcze takie auto nie widziało...to zupełnie inne projekty i nie wiem co tutaj porównywać....jak się pokaże autko na zagranicznych forach to jestem przekonany że się ludzie zdziwią a golfów VR6 turbo to pewnie jezdzi na swiecie kilkaset....


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Thu, 24 Mar 2011 - 23:02
Post #208


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





Szczerze powiedziawszy to nie podsycam tego typu dyskusji bo one prowadza do nikad, jednakze w tym co napisal kolega Rybak w duzej czesci jest racja. Dla mnie auto Nikolasa nie jest zadnym konkurentem bo to nie moja klasa. Strasznie mnie dziwia wypowiedzi co poniektorych userow ktorzy pisza ze RS4 v10 to auto ktore moze byc w mojej klasie. Ja sie pytam jakiej bo chyba nie street. Projektowi Nikolasa mozna wiele przypisac, ale na pewno nie to ze jest z klasy street. A juz na pewno nie street w rozumieniu takim jak ja uzytkuje auto czyli gdy kazdego dnia schodze do garazu odpalam eRke i jade na pelnym chill out-cie do pracy. Tylko w ostatnim miesiacu 5 tysiecy km (trasa/ miasto). Codzienna jazda tym autem w korkach to dzieki DSG duuuzo mniejsza przykrosc. Laga praktycznie brak. Wydech pomimo swojej srednicy glowy nie urywa (a zrobilem w lutym 5 tysiecy KM). A to ze auto w bonusie od niechcenia zabija na drodze 99% tego co sie porusza to przeciez tylko in plus bo po to je wzmacniałem. Jednym zdaniem ja po prostu tym autem jezdze na codzien i to jest dla mnie definicja street. Oczywiscie wszystkim da sie jezdzic i zapewne tym co buduje Nikolas tez sie da, jednakze ja cenie sobi elementarny komfort i nie uwierze ze tunel czy klatka to element komfortu (wzmocnienia czy bezpieczenstwa przy mocach o ktorych Nikolas marzy moze i tak) ale nie komfortu. Nikolas moze miec i 2000 KM w swoim RS4 i moze byc najszybszy w calym PL, ale i tak obstawiam, ze na codzien bedzie jezdzil Volvo. A zatem jak spotkamy sie w W-wie na swiatlach to na nic zdadza sie tlumaczenia ze w domu ma cos szybszego.

Na forum jest wiele szybkich aut i mam swiadomosc, ze wszystkich nie objade, ale tez nie taki byl cel budowy mojego auta. Ja swoje auto budowalem z pelna swiadomoscia tak wzmocnienia jak i zachowania jego codzinnej uzytecznosci i to mi sie udalo. Aby byla jasnosc. Nie krytykuje projektu Nika ale przyznam tez szczerze, ze nie specjalnie mnie on interesuje bo to nie jest moja bajka. Kazdy idzie swoja droga i nie zamierzam psuc Golfa zeby cos komu udowodnic. Pewnie moglbym auto dokoksowac, i zrobic wiecej mocy tylko po co skoro auto kazdego dnia utwierdza mnie ze zrobilem dobrze bo jade nie dosc ze szybko, to bezawaryjnie i w miare komfortowo do celu.

A jesli chodzi o auto to zamowilem juz felgi (moze to i malo oryginalne, ale OZ Ultraleggera wink.gif. Na dniach zamawiam Yokohama Advan. W dalszej kolejnosci pewnie jeszcze w kwietniu lub w maju wjedzie wiekszy hebelek. Po naradzie z Patrykiem i Szymonem wybor padl na hebel z RS3.




Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 24 Mar 2011 - 23:08
Post #209


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT
OZ Ultraleggera
wiedziałem... smile.gif
nie znam hebli z RS3, dużo mocniejsze?
wymagają przebudowy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Thu, 24 Mar 2011 - 23:13
Post #210


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(zlos @ Thu, 24 Mar 2011 - 23:08) *
wiedziałem... smile.gif
nie znam hebli z RS3, dużo mocniejsze?
wymagają przebudowy?


Przepraszam z tymi OZami, ale musialem tongue.gif . Bedzie tez drugi komplet dla Lansu - juz innych laugh.gif
Zlos analizowalem wiele opcji (rowniez te co mi podlinkowales) ale wspolnie zdecydowalismy ze te beda najlepsze w mojej sytuacji. Tarcza 370 i wiecej tloczkow a pasuja niby plug&play chociaz z tym plug to potem okazuje sie ze trzeba rozebrac lub dosztukowac pol auta aby cos play smile.gif

Bedzie tez KW V3.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 24 Mar 2011 - 23:16
Post #211


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT
chociaz z tym plug to potem okazuje sie ze trzeba rozebrac lub dosztukowac pol auta aby cos play
To ja poczekam na raport z rozbiórki auta okraszony epitetami zanim zdecyduję się na podobny ruch wink.gif

KW V3 - ostro siostro wink.gif czyżby trackday pachniał, że zawias taki wstawiasz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 24 Mar 2011 - 23:22
Post #212


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(prnit @ Thu, 24 Mar 2011 - 22:59) *
Auto mocowo wymiata ale to zawsze jest i zawsze będzie tylko VW golf z b. mocnym silnikiem ,nik buduje auto od początku, robi mega projekt z silnikiem którego jeszcze takie auto nie widziało...to zupełnie inne projekty i nie wiem co tutaj porównywać....jak się pokaże autko na zagranicznych forach to jestem przekonany że się ludzie zdziwią a golfów VR6 turbo to pewnie jezdzi na swiecie kilkaset....

No i co z tego żę to tylko VW golf z b.mocnym silnikiem ? Jak łoi wiekszość aut na ulicy ? Mimo to również twierdze że Nik bedzie miał nieprzeciętną fure o nieprzeciętnych osiągach. Jednak to że to VW czy Audi to wogole nie ma zbyt nic do rzeczy. Tak samo można powiedzieć - 'to tylko bardzo mocne Evo, Sti czy coś tam jeszcze innego'. Auto zap.*** i robi to wyjątkowo dobrze. Nie bez watpienia jest fakt który mówi o tym że to jest auto typowo streetowy dając komfort podróżowania na codzień, wydech nie urywa głowy , nie ma problemów z wysiadaniem bo nie ma klatki itp.
No offence of course wink.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 24 Mar 2011 - 23:26
Post #213


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Małe OT. Nie ma żadnej napinki - chyba PiSi napisał to co chciałem powiedzieć, całkowicie różne projekty, różne cele, różne przeznaczenie. Nie ma co porównywac, tym bardziej że moje auto jeszcze się składa a jego jeżdzi.
Jedyne co moge napisać to że po ukończeniu V10 odwiedzi tor Poznań dla uświadomienia że nie jest tak żle jak się wszyscy obawiają.

PiSi - już pisałem, świetne auto, świetny projekt, zajebista skrzynia i to wszystko na codzień. Czekam na jakieś filmiki ze sparingów.
Pozdr.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 24 Mar 2011 - 23:42
Post #214


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT
Jedyne co moge napisać to że po ukończeniu V10 odwiedzi tor Poznań dla uświadomienia że nie jest tak żle jak się wszyscy obawiają.
Trzymam kciuki i czekam na filmidło smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 25 Mar 2011 - 11:27
Post #215


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Pioter - obecne heble nie wydalają? Oczywiście wiadomo, że w kwestii bezpieczeństwa i szybkiego latania z pd na pn polski - jest to przydatne. Ale w walce o dziesiąte na ćwiartkę ( która jest wink.gif ) działa to w ten sam sposób co waga kół...


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Fri, 25 Mar 2011 - 11:40
Post #216


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





PiSi dałbym sobie spokuj z KW V3. Sam nad tym zawiasem myslałem szukajac czegos konkretnego do skody i spotkałem sie z wieloma opiniami ze daleko im do "długowiecznosci".

A jak cos padnie to cieżko bedzie naprawic z tego co sie dowiedziałem. Natomiast KIT naprawczy w KW kosztuje nie duzo mniej jak całosc.

Jezeli do jazdy na codzien to proponuje V2, regulacja wystarczajaca i KIT jest prosty w budowie.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Fri, 25 Mar 2011 - 11:50
Post #217


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(Rogalotti @ Fri, 25 Mar 2011 - 11:40) *
PiSi dałbym sobie spokuj z KW V3. Sam nad tym zawiasem myslałem szukajac czegos konkretnego do skody i spotkałem sie z wieloma opiniami ze daleko im do "długowiecznosci".

A jak cos padnie to cieżko bedzie naprawic z tego co sie dowiedziałem. Natomiast KIT naprawczy w KW kosztuje nie duzo mniej jak całosc.

Jezeli do jazdy na codzien to proponuje V2, regulacja wystarczajaca i KIT jest prosty w budowie.

Pozdrawiam.


Dzieki za info. Przyznam ze nie myślałem nad tym ze może być problem z v3. Znam dwie osoby które maja v3 i nie mówiły nic o tym ze tak sie dzieje ale temat jak najbardziej do analizy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hulaj
post Fri, 25 Mar 2011 - 14:03
Post #218


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Chełm





CYTAT(Nikolas @ Thu, 24 Mar 2011 - 23:26) *
... zajebista skrzynia i to wszystko na codzień. Czekam na jakieś filmiki ze sparingów.
Pozdr.


Świetna skrzynia DSG jest świetna dopóki się nie zesra mechatronika, a to tylko kwestia czasu, niestety. Mam ,niczym nie popartą, nadzieję że Ciebie to nie spotka.


--------------------
www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Fri, 25 Mar 2011 - 14:07
Post #219


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





są już kity do skrzyni DSG i nie chodzi tu o sprzęgła smile.gif


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hulaj
post Fri, 25 Mar 2011 - 14:15
Post #220


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Chełm





CYTAT(GRE @ Fri, 25 Mar 2011 - 14:07) *
są już kity do skrzyni DSG i nie chodzi tu o sprzęgła smile.gif


Co tak enigmatycznie wink.gif wrzuć jakieś szczegóły bo już ręce opadają z niemocy. Może być na priv jeżeli nie chcesz bałaganić.


--------------------
www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:24