![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Teraz wiem jak powstają grube projekty
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 15 April 2009 ![]() |
Robi robote fura... trzeba uważac na sąsiada.... jeszcze nie spotkałem na Bemowie
![]() |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
a może jakiś wykres? żeby się było nad czym pobrandzlować?
|
|
|
![]()
Post
#207
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Auto mocowo wymiata ale to zawsze jest i zawsze będzie tylko VW golf z b. mocnym silnikiem ,nik buduje auto od początku, robi mega projekt z silnikiem którego jeszcze takie auto nie widziało...to zupełnie inne projekty i nie wiem co tutaj porównywać....jak się pokaże autko na zagranicznych forach to jestem przekonany że się ludzie zdziwią a golfów VR6 turbo to pewnie jezdzi na swiecie kilkaset....
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Szczerze powiedziawszy to nie podsycam tego typu dyskusji bo one prowadza do nikad, jednakze w tym co napisal kolega Rybak w duzej czesci jest racja. Dla mnie auto Nikolasa nie jest zadnym konkurentem bo to nie moja klasa. Strasznie mnie dziwia wypowiedzi co poniektorych userow ktorzy pisza ze RS4 v10 to auto ktore moze byc w mojej klasie. Ja sie pytam jakiej bo chyba nie street. Projektowi Nikolasa mozna wiele przypisac, ale na pewno nie to ze jest z klasy street. A juz na pewno nie street w rozumieniu takim jak ja uzytkuje auto czyli gdy kazdego dnia schodze do garazu odpalam eRke i jade na pelnym chill out-cie do pracy. Tylko w ostatnim miesiacu 5 tysiecy km (trasa/ miasto). Codzienna jazda tym autem w korkach to dzieki DSG duuuzo mniejsza przykrosc. Laga praktycznie brak. Wydech pomimo swojej srednicy glowy nie urywa (a zrobilem w lutym 5 tysiecy KM). A to ze auto w bonusie od niechcenia zabija na drodze 99% tego co sie porusza to przeciez tylko in plus bo po to je wzmacniałem. Jednym zdaniem ja po prostu tym autem jezdze na codzien i to jest dla mnie definicja street. Oczywiscie wszystkim da sie jezdzic i zapewne tym co buduje Nikolas tez sie da, jednakze ja cenie sobi elementarny komfort i nie uwierze ze tunel czy klatka to element komfortu (wzmocnienia czy bezpieczenstwa przy mocach o ktorych Nikolas marzy moze i tak) ale nie komfortu. Nikolas moze miec i 2000 KM w swoim RS4 i moze byc najszybszy w calym PL, ale i tak obstawiam, ze na codzien bedzie jezdzil Volvo. A zatem jak spotkamy sie w W-wie na swiatlach to na nic zdadza sie tlumaczenia ze w domu ma cos szybszego.
Na forum jest wiele szybkich aut i mam swiadomosc, ze wszystkich nie objade, ale tez nie taki byl cel budowy mojego auta. Ja swoje auto budowalem z pelna swiadomoscia tak wzmocnienia jak i zachowania jego codzinnej uzytecznosci i to mi sie udalo. Aby byla jasnosc. Nie krytykuje projektu Nika ale przyznam tez szczerze, ze nie specjalnie mnie on interesuje bo to nie jest moja bajka. Kazdy idzie swoja droga i nie zamierzam psuc Golfa zeby cos komu udowodnic. Pewnie moglbym auto dokoksowac, i zrobic wiecej mocy tylko po co skoro auto kazdego dnia utwierdza mnie ze zrobilem dobrze bo jade nie dosc ze szybko, to bezawaryjnie i w miare komfortowo do celu. A jesli chodzi o auto to zamowilem juz felgi (moze to i malo oryginalne, ale OZ Ultraleggera ![]() |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
CYTAT OZ Ultraleggera wiedziałem... ![]() nie znam hebli z RS3, dużo mocniejsze? wymagają przebudowy? |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
wiedziałem... ![]() nie znam hebli z RS3, dużo mocniejsze? wymagają przebudowy? Przepraszam z tymi OZami, ale musialem ![]() ![]() Zlos analizowalem wiele opcji (rowniez te co mi podlinkowales) ale wspolnie zdecydowalismy ze te beda najlepsze w mojej sytuacji. Tarcza 370 i wiecej tloczkow a pasuja niby plug&play chociaz z tym plug to potem okazuje sie ze trzeba rozebrac lub dosztukowac pol auta aby cos play ![]() Bedzie tez KW V3. |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
CYTAT chociaz z tym plug to potem okazuje sie ze trzeba rozebrac lub dosztukowac pol auta aby cos play To ja poczekam na raport z rozbiórki auta okraszony epitetami zanim zdecyduję się na podobny ruch ![]() KW V3 - ostro siostro ![]() |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Auto mocowo wymiata ale to zawsze jest i zawsze będzie tylko VW golf z b. mocnym silnikiem ,nik buduje auto od początku, robi mega projekt z silnikiem którego jeszcze takie auto nie widziało...to zupełnie inne projekty i nie wiem co tutaj porównywać....jak się pokaże autko na zagranicznych forach to jestem przekonany że się ludzie zdziwią a golfów VR6 turbo to pewnie jezdzi na swiecie kilkaset.... No i co z tego żę to tylko VW golf z b.mocnym silnikiem ? Jak łoi wiekszość aut na ulicy ? Mimo to również twierdze że Nik bedzie miał nieprzeciętną fure o nieprzeciętnych osiągach. Jednak to że to VW czy Audi to wogole nie ma zbyt nic do rzeczy. Tak samo można powiedzieć - 'to tylko bardzo mocne Evo, Sti czy coś tam jeszcze innego'. Auto zap.*** i robi to wyjątkowo dobrze. Nie bez watpienia jest fakt który mówi o tym że to jest auto typowo streetowy dając komfort podróżowania na codzień, wydech nie urywa głowy , nie ma problemów z wysiadaniem bo nie ma klatki itp. No offence of course ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Małe OT. Nie ma żadnej napinki - chyba PiSi napisał to co chciałem powiedzieć, całkowicie różne projekty, różne cele, różne przeznaczenie. Nie ma co porównywac, tym bardziej że moje auto jeszcze się składa a jego jeżdzi.
Jedyne co moge napisać to że po ukończeniu V10 odwiedzi tor Poznań dla uświadomienia że nie jest tak żle jak się wszyscy obawiają. PiSi - już pisałem, świetne auto, świetny projekt, zajebista skrzynia i to wszystko na codzień. Czekam na jakieś filmiki ze sparingów. Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
CYTAT Jedyne co moge napisać to że po ukończeniu V10 odwiedzi tor Poznań dla uświadomienia że nie jest tak żle jak się wszyscy obawiają. Trzymam kciuki i czekam na filmidło ![]() |
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Pioter - obecne heble nie wydalają? Oczywiście wiadomo, że w kwestii bezpieczeństwa i szybkiego latania z pd na pn polski - jest to przydatne. Ale w walce o dziesiąte na ćwiartkę ( która jest
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
PiSi dałbym sobie spokuj z KW V3. Sam nad tym zawiasem myslałem szukajac czegos konkretnego do skody i spotkałem sie z wieloma opiniami ze daleko im do "długowiecznosci".
A jak cos padnie to cieżko bedzie naprawic z tego co sie dowiedziałem. Natomiast KIT naprawczy w KW kosztuje nie duzo mniej jak całosc. Jezeli do jazdy na codzien to proponuje V2, regulacja wystarczajaca i KIT jest prosty w budowie. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
PiSi dałbym sobie spokuj z KW V3. Sam nad tym zawiasem myslałem szukajac czegos konkretnego do skody i spotkałem sie z wieloma opiniami ze daleko im do "długowiecznosci". A jak cos padnie to cieżko bedzie naprawic z tego co sie dowiedziałem. Natomiast KIT naprawczy w KW kosztuje nie duzo mniej jak całosc. Jezeli do jazdy na codzien to proponuje V2, regulacja wystarczajaca i KIT jest prosty w budowie. Pozdrawiam. Dzieki za info. Przyznam ze nie myślałem nad tym ze może być problem z v3. Znam dwie osoby które maja v3 i nie mówiły nic o tym ze tak sie dzieje ale temat jak najbardziej do analizy. |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Chełm ![]() |
... zajebista skrzynia i to wszystko na codzień. Czekam na jakieś filmiki ze sparingów. Pozdr. Świetna skrzynia DSG jest świetna dopóki się nie zesra mechatronika, a to tylko kwestia czasu, niestety. Mam ,niczym nie popartą, nadzieję że Ciebie to nie spotka. -------------------- www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
są już kity do skrzyni DSG i nie chodzi tu o sprzęgła
![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Chełm ![]() |
są już kity do skrzyni DSG i nie chodzi tu o sprzęgła ![]() Co tak enigmatycznie ![]() -------------------- www.vwgolfv.pl _ Największe polskie forum Golfa V.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 21:24 |