Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf V R32 DSG Turbo CompSport, 460ps/560nm
darksmile
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:38
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





to taka luźna refleksja z okazji mojego pojawienia się na forum po roku lub więcej.pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
VIP
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:40
Post #22


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Mysle ze seryjne hamulce 345mm dają rade smile.gif
Sprzęgła z oferty HGP czy z innego źródła ?


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymic
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:42
Post #23


Super User
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(grzegorzp @ Sat, 04 Dec 2010 - 21:34) *
no i jak to się ma do odpowiedzi na moje pytanie? unsure.gif


Nie chcieliśmy niszczyć sprzęgieł które mają 10k km przebiegu wink.gif
A tak na serio to jednym z warunków i priorytetów danych nam przez właściciela była bezawaryjność samochodu więc po co ryzykować awarię seryjnych sprzęgieł?


--------------------
www.compsport.pl


czas na zmiany - 2,8 24v VRT
11,6 - 1320ft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:44
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(grzegorzp @ Sat, 04 Dec 2010 - 21:13) *
a czy próbowaliście ile zniosą sprzęgła w dsg czy od razu wymiana? SC mówią, że 450nm to zniosą seryjne więc czy wzmocnienie było konieczne?


Seryjne znosza 450nm-sprawdzone w TFSI
Tutaj mamy 560nm wiec.....hmm tak bylo konieczne
HGP nie jest producentem sprzegiel wiec nie sa od nich.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sat, 04 Dec 2010 - 21:48
Post #25


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





dzięki bardzo za info,
widocznie nie dokładnie spojrzałem na wykres.
jak dla mnie projekt rewelacja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Sat, 04 Dec 2010 - 22:06
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





no bajka biggrin.gif

az sie teraz prosi kupic takiego golfa zebyscie go dotkneli.....
auto z wawy wiec ja prosze o przejazdzke !!!!!


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotrek_tsi
post Sat, 04 Dec 2010 - 22:22
Post #27


Super User
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Projekt w całości na meega plus,tuner i jego wiedza także,podziwiam Panowie podziwiam cool.gif


--------------------
2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymic
post Sat, 04 Dec 2010 - 22:31
Post #28


Super User
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(mati199 @ Sat, 04 Dec 2010 - 19:59) *
No ładnie zapina ... tongue.gif

Ten tylny tłumik i jego ułożenie nie jest wąskim gardłem ?


W całym układzie nie ma ani jednego miejsca poniżej 3,25 cala i tłumiki są w pełni przelotowe więc nie, nie ma takiej możliwości smile.gif MG Motorsport jak zawsze odwaliło kawał dobrej roboty!


--------------------
www.compsport.pl


czas na zmiany - 2,8 24v VRT
11,6 - 1320ft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Sat, 04 Dec 2010 - 22:33
Post #29


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(szymic @ Sat, 04 Dec 2010 - 21:42) *
Nie chcieliśmy niszczyć sprzęgieł które mają 10k km przebiegu wink.gif
A tak na serio to jednym z warunków i priorytetów danych nam przez właściciela była bezawaryjność samochodu więc po co ryzykować awarię seryjnych sprzęgieł?


Wprawdzie to samochód i Szymon z Patrykiem graja tu główne role bo ja tylko załatwiłem auto i jakies tam środki, ale skoro właściciel został juz wywolany do tablicy to cos skrobne smile.gif

Odkad zaczalem sie interesowac modowaniem aut zawsze chciałem połaczyc przeznaczenie auta jako daily car z osiagami. Nie chodziło mi jednak o jakies tam osiagi a o znaczne. Nie interesuja mnie wydmuszki wiec z zalozenia takie auta odrzucam. Autem przemieszczam sie na codzien (i to z racji zawodu po calej Polsce) zatem to o czym napisal Szymon było/jest/bedzie dla mnie priorytetem. Po tym jak CS crew zbudowala mi dwa lata temu +400KM S3 8P, które na seryjnym sprzegle jezdzi do dzisiaj i AFAIK ma sie dobrze to jest kolejny projekt ktory mam przyjemnosc z Patrykiem i Szymonem realizowac. Juz seryjne DSG działalo ładnie, ale to co chlopaki zmodowali ze skrzynką i jak przyspieszyli działanie tej dwusprzegłówki to głowa boli. Najfajniejsze jest to, ze zmiana biegów jest tak niewyczywalna, ze tylko cyfry na wyswietlaczu uswiadamiaja, ze auto ma wiecej biegow. Autem juz pare tysiecy zrobiłem jedynie przy tym tankujac, i bawiac się procedura staru. Auto jezdzi i wyglada jak seryjne MK V R32 majac jedynie "nieco" wiecej mocy. Teraz to jest prawdziwy ein Wolf im Schafspelz wink.gif

Nie interesuje mnie sprawdzanie czy dany element wytrzyma czy nie. Opieram sie wylacznie na know-how chłopaków i to oni wytyczyli techniczny kierunek tej modyfikacji zatem to czy seryjne sprzeglo kleka przy 400 , 500 Nm nie ma dla mnie znaczenia bo caly projekt było od poczatku przygotowywany pod wieksze moce. Wole zeby byl zapas niz zeby potem wymieniac inne elementy. Wyznaje zasade, iz projekt jest tak mocny jak jego najslabszy element wiec na aucie nie bedzie oszczedzona ani jedna złotówka !!! To ze chłopacy swoim skilem i uporem wymyslili naprawde wiele patentów i dzieki temu zaoszczedzilem niezly woreczek pieniedzy to inna sprawa, ale tutaj $ nie zabraknie wink.gif

Auto juz jest bardzo szybkie poniewaz jednak właściciel ma chore pomysly tongue.gif to chciałby aby auto było jeszcze szybsze. I tak jak napisal Szymon pewne prace juz w tym kierunku trwaja, ale jeszcze chwila zanim wszystko bedzie tak jak CS zwykli robic a ja lubie. Zreszta pewnie bede męczył Patryka i Szymona o ciagle wzmacnianie auta, ale to nie dalej jak do momentu kiedy nie powiedza, ze nie prowadza porad psychiatrycznych ani nie tworza firmy konkurencyjnej dla Lockheed Martin w zakresie produkcji mysliwców tongue.gif

Zalozenia projektu sa w 100% zrealizowane za co w tym miejscu chłopaki bardzo dziekuje !!!! Bez Was nigdy by to auto nie wyjechalo na ulice.

Edit: Karol, you welcome. Chociaz pomimo najszczerszych checi "troche" mi brakuje do Twojej ligi wink.gif Ale nie poddaje sie i walcze smile.gif
Na chwile obecna seryjne 997 TT jezdzi bardzo podobnie jak ten golfik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sat, 04 Dec 2010 - 22:37
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Fajny projekt i podejscie wlasciciela . Pytanie : jako ,ze przebieg momentu jest naderfajny do jazdy codziennej ,to czy w planie jest utrzymanie tej elastycznosci czy pojscie w max wartosci mocy i momentu bezwzgledu na przebieg ? wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 04 Dec 2010 - 22:46
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





No prosze kto się oficjalnie pokazał smile.gif Miało mnie to kiedyś odwiedzić, ale właściciel zabiegany tongue.gif Zawsze mi się Twoje podejście podobało, a CSy są odpowiednim 'wprowadzaczem' go w rzeczywistość wink.gif powodzonka.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sat, 04 Dec 2010 - 22:49
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(DeviLL @ Sat, 04 Dec 2010 - 22:37) *
Fajny projekt i podejscie wlasciciela . Pytanie : jako ,ze przebieg momentu jest naderfajny do jazdy codziennej ,to czy w planie jest utrzymanie tej elastycznosci czy pojscie w max wartosci mocy i momentu bezwzgledu na przebieg ? wink.gif


Bedziemy sie starali utrzymac przebieg przy wyzszych wartosciach.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 04 Dec 2010 - 22:53
Post #33


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Bo główne założenie jest takie, że auto kategorycznie musi jechać z dołu tongue.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kafarek555
post Sat, 04 Dec 2010 - 23:04
Post #34


User
Dołączył: Fri, 24 August 2007
Skąd: Rz





Ja mam natomiast następujące pytanie: ile jeszcze można urwać z czasu przepięcia biegów? Z tego co pamiętam seryjny DSG zmienia bieg w ciągu 0.15 sekundy. Jak teraz wygląda ta kwestia? Były robione jakieś pomiary?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sat, 04 Dec 2010 - 23:17
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Kafarek555 @ Sat, 04 Dec 2010 - 23:04) *
Ja mam natomiast następujące pytanie: ile jeszcze można urwać z czasu przepięcia biegów? Z tego co pamiętam seryjny DSG zmienia bieg w ciągu 0.15 sekundy. Jak teraz wygląda ta kwestia? Były robione jakieś pomiary?


Ciezko okreslic o ile przyspieszyla sie zmiana biegu dlatego ze jest ona zalezna od obciazenia, obrotow i temp. oleju.
Przyspieszenie jest wyczuwalne i ustawione optymalnie. Przy probach szybszej zmiany pojawily sie dosyc mocne szarpniecia
dlatego odpuscilismy dalsze proby.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Sat, 04 Dec 2010 - 23:18
Post #36


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(Kafarek555 @ Sat, 04 Dec 2010 - 23:04) *
Ja mam natomiast następujące pytanie: ile jeszcze można urwać z czasu przepięcia biegów? Z tego co pamiętam seryjny DSG zmienia bieg w ciągu 0.15 sekundy. Jak teraz wygląda ta kwestia? Były robione jakieś pomiary?


Edit: Pat był szybszy o czas zmianu biegow w tym DSG wink.gif

Odpowiem Ci jako end user projektu i laik;). Ja pomiarów żadnych nie robiłem, a nawet gdybym chcial to nie umaiłbym tego zmierzyc tongue.gif Moze Patryk lub Szymon, ale watpie. Nie wiem o ile zatem przyspieszone jest dzialnie skrzyni, ale subiektywnie to czuc. I to nawet nie jestt kwestia ze czuję skrocenia z 0,15 np. na 0,10 bo to nie o to chodzi. Po prostu jak wczesniej jezdzilem pare tysiecy km seria a teraz pojezdzilem pare tysiecy km po modach to nie mialem takiego odczucia, ze jest jeden niewobrazalny ciag. IMHO (choc moge sie oczywiscie mylic) to nie wynika ze wzrostu mocy czy momentu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evo 11
post Sat, 04 Dec 2010 - 23:33
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





tu nie chodzi o lige tylko o fakt ze masz 'normalnego' 500 konnego golfa biggrin.gif
i to jest piekne! wyobrazam sobie te zdziwone miny kierowcow porsche turbo biggrin.gif
kompoty nie poddawajcie sie, zrobcie z tego 600 konnego daily driver'a.
ciekaw jestem co seryjne zawieszenie na to wszystko?
ps. gdzie pochowaliscie te rury ktore w hgp sa nad pokrywa zaworow?
ps.2. manual wiecej by zniosl? oczywiscie strata na czasie zmiany biegow byla by masakryczna.

kompoty, a gdyby tam zakrecic gt3076r ?


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mario
post Sat, 04 Dec 2010 - 23:42
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





PIĘKNY PROJEKT PANOWIE.
Profi robota.
Korby musz być chyba solidne skoro przekładka wystarcza.
MG- wykonanie kolektora pierwsza liga i na koniec z tego co widzę polerowanie chemiczne czy piaskowanie?


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sat, 04 Dec 2010 - 23:43
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(evo 11 @ Sat, 04 Dec 2010 - 23:33) *
tu nie chodzi o lige tylko o fakt ze masz 'normalnego' 500 konnego golfa biggrin.gif
i to jest piekne! wyobrazam sobie te zdziwone miny kierowcow porsche turbo biggrin.gif
kompoty nie poddawajcie sie, zrobcie z tego 600 konnego daily driver'a.
ciekaw jestem co seryjne zawieszenie na to wszystko?
ps. gdzie pochowaliscie te rury ktore w hgp sa nad pokrywa zaworow?
ps.2. manual wiecej by zniosl? oczywiscie strata na czasie zmiany biegow byla by masakryczna.

kompoty, a gdyby tam zakrecic gt3076r ?


Spokojnie.....wszystko w swoim czasie :-)
Zawieszenie poki nowe to dziala. Rura idzie tylem i pod podluznica.
Manual zniesie mniej glownie ze wzgledu na to ze przewaznie kazdy chce byc szybszy od synchonizatorow.
GT3076 to trzeba x2 :-)


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymic
post Sat, 04 Dec 2010 - 23:55
Post #40


Super User
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(PatTDI @ Sat, 04 Dec 2010 - 23:43) *
Manual zniesie mniej glownie ze wzgledu na to ze przewaznie kazdy chce byc szybszy od synchonizatorow.

No się zdarza tak:

czy tak:


--------------------
www.compsport.pl


czas na zmiany - 2,8 24v VRT
11,6 - 1320ft
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 01:51