![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
to taka luźna refleksja z okazji mojego pojawienia się na forum po roku lub więcej.pozdrawiam
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Mysle ze seryjne hamulce 345mm dają rade
![]() Sprzęgła z oferty HGP czy z innego źródła ? -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
no i jak to się ma do odpowiedzi na moje pytanie? ![]() Nie chcieliśmy niszczyć sprzęgieł które mają 10k km przebiegu ![]() A tak na serio to jednym z warunków i priorytetów danych nam przez właściciela była bezawaryjność samochodu więc po co ryzykować awarię seryjnych sprzęgieł? -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
a czy próbowaliście ile zniosą sprzęgła w dsg czy od razu wymiana? SC mówią, że 450nm to zniosą seryjne więc czy wzmocnienie było konieczne? Seryjne znosza 450nm-sprawdzone w TFSI Tutaj mamy 560nm wiec.....hmm tak bylo konieczne HGP nie jest producentem sprzegiel wiec nie sa od nich. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
dzięki bardzo za info,
widocznie nie dokładnie spojrzałem na wykres. jak dla mnie projekt rewelacja |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
no bajka
![]() az sie teraz prosi kupic takiego golfa zebyscie go dotkneli..... auto z wawy wiec ja prosze o przejazdzke !!!!! -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Projekt w całości na meega plus,tuner i jego wiedza także,podziwiam Panowie podziwiam
![]() -------------------- 2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
No ładnie zapina ... ![]() Ten tylny tłumik i jego ułożenie nie jest wąskim gardłem ? W całym układzie nie ma ani jednego miejsca poniżej 3,25 cala i tłumiki są w pełni przelotowe więc nie, nie ma takiej możliwości ![]() -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Nie chcieliśmy niszczyć sprzęgieł które mają 10k km przebiegu ![]() A tak na serio to jednym z warunków i priorytetów danych nam przez właściciela była bezawaryjność samochodu więc po co ryzykować awarię seryjnych sprzęgieł? Wprawdzie to samochód i Szymon z Patrykiem graja tu główne role bo ja tylko załatwiłem auto i jakies tam środki, ale skoro właściciel został juz wywolany do tablicy to cos skrobne ![]() Odkad zaczalem sie interesowac modowaniem aut zawsze chciałem połaczyc przeznaczenie auta jako daily car z osiagami. Nie chodziło mi jednak o jakies tam osiagi a o znaczne. Nie interesuja mnie wydmuszki wiec z zalozenia takie auta odrzucam. Autem przemieszczam sie na codzien (i to z racji zawodu po calej Polsce) zatem to o czym napisal Szymon było/jest/bedzie dla mnie priorytetem. Po tym jak CS crew zbudowala mi dwa lata temu +400KM S3 8P, które na seryjnym sprzegle jezdzi do dzisiaj i AFAIK ma sie dobrze to jest kolejny projekt ktory mam przyjemnosc z Patrykiem i Szymonem realizowac. Juz seryjne DSG działalo ładnie, ale to co chlopaki zmodowali ze skrzynką i jak przyspieszyli działanie tej dwusprzegłówki to głowa boli. Najfajniejsze jest to, ze zmiana biegów jest tak niewyczywalna, ze tylko cyfry na wyswietlaczu uswiadamiaja, ze auto ma wiecej biegow. Autem juz pare tysiecy zrobiłem jedynie przy tym tankujac, i bawiac się procedura staru. Auto jezdzi i wyglada jak seryjne MK V R32 majac jedynie "nieco" wiecej mocy. Teraz to jest prawdziwy ein Wolf im Schafspelz ![]() Nie interesuje mnie sprawdzanie czy dany element wytrzyma czy nie. Opieram sie wylacznie na know-how chłopaków i to oni wytyczyli techniczny kierunek tej modyfikacji zatem to czy seryjne sprzeglo kleka przy 400 , 500 Nm nie ma dla mnie znaczenia bo caly projekt było od poczatku przygotowywany pod wieksze moce. Wole zeby byl zapas niz zeby potem wymieniac inne elementy. Wyznaje zasade, iz projekt jest tak mocny jak jego najslabszy element wiec na aucie nie bedzie oszczedzona ani jedna złotówka !!! To ze chłopacy swoim skilem i uporem wymyslili naprawde wiele patentów i dzieki temu zaoszczedzilem niezly woreczek pieniedzy to inna sprawa, ale tutaj $ nie zabraknie ![]() Auto juz jest bardzo szybkie poniewaz jednak właściciel ma chore pomysly ![]() ![]() Zalozenia projektu sa w 100% zrealizowane za co w tym miejscu chłopaki bardzo dziekuje !!!! Bez Was nigdy by to auto nie wyjechalo na ulice. Edit: Karol, you welcome. Chociaz pomimo najszczerszych checi "troche" mi brakuje do Twojej ligi ![]() ![]() Na chwile obecna seryjne 997 TT jezdzi bardzo podobnie jak ten golfik. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Fajny projekt i podejscie wlasciciela . Pytanie : jako ,ze przebieg momentu jest naderfajny do jazdy codziennej ,to czy w planie jest utrzymanie tej elastycznosci czy pojscie w max wartosci mocy i momentu bezwzgledu na przebieg ?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
No prosze kto się oficjalnie pokazał
![]() ![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Fajny projekt i podejscie wlasciciela . Pytanie : jako ,ze przebieg momentu jest naderfajny do jazdy codziennej ,to czy w planie jest utrzymanie tej elastycznosci czy pojscie w max wartosci mocy i momentu bezwzgledu na przebieg ? ![]() Bedziemy sie starali utrzymac przebieg przy wyzszych wartosciach. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Bo główne założenie jest takie, że auto kategorycznie musi jechać z dołu
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Fri, 24 August 2007 Skąd: Rz ![]() |
Ja mam natomiast następujące pytanie: ile jeszcze można urwać z czasu przepięcia biegów? Z tego co pamiętam seryjny DSG zmienia bieg w ciągu 0.15 sekundy. Jak teraz wygląda ta kwestia? Były robione jakieś pomiary?
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Ja mam natomiast następujące pytanie: ile jeszcze można urwać z czasu przepięcia biegów? Z tego co pamiętam seryjny DSG zmienia bieg w ciągu 0.15 sekundy. Jak teraz wygląda ta kwestia? Były robione jakieś pomiary? Ciezko okreslic o ile przyspieszyla sie zmiana biegu dlatego ze jest ona zalezna od obciazenia, obrotow i temp. oleju. Przyspieszenie jest wyczuwalne i ustawione optymalnie. Przy probach szybszej zmiany pojawily sie dosyc mocne szarpniecia dlatego odpuscilismy dalsze proby. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Ja mam natomiast następujące pytanie: ile jeszcze można urwać z czasu przepięcia biegów? Z tego co pamiętam seryjny DSG zmienia bieg w ciągu 0.15 sekundy. Jak teraz wygląda ta kwestia? Były robione jakieś pomiary? Edit: Pat był szybszy o czas zmianu biegow w tym DSG ![]() Odpowiem Ci jako end user projektu i laik;). Ja pomiarów żadnych nie robiłem, a nawet gdybym chcial to nie umaiłbym tego zmierzyc ![]() |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
tu nie chodzi o lige tylko o fakt ze masz 'normalnego' 500 konnego golfa
![]() i to jest piekne! wyobrazam sobie te zdziwone miny kierowcow porsche turbo ![]() kompoty nie poddawajcie sie, zrobcie z tego 600 konnego daily driver'a. ciekaw jestem co seryjne zawieszenie na to wszystko? ps. gdzie pochowaliscie te rury ktore w hgp sa nad pokrywa zaworow? ps.2. manual wiecej by zniosl? oczywiscie strata na czasie zmiany biegow byla by masakryczna. kompoty, a gdyby tam zakrecic gt3076r ? -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
PIĘKNY PROJEKT PANOWIE.
Profi robota. Korby musz być chyba solidne skoro przekładka wystarcza. MG- wykonanie kolektora pierwsza liga i na koniec z tego co widzę polerowanie chemiczne czy piaskowanie? -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
tu nie chodzi o lige tylko o fakt ze masz 'normalnego' 500 konnego golfa ![]() i to jest piekne! wyobrazam sobie te zdziwone miny kierowcow porsche turbo ![]() kompoty nie poddawajcie sie, zrobcie z tego 600 konnego daily driver'a. ciekaw jestem co seryjne zawieszenie na to wszystko? ps. gdzie pochowaliscie te rury ktore w hgp sa nad pokrywa zaworow? ps.2. manual wiecej by zniosl? oczywiscie strata na czasie zmiany biegow byla by masakryczna. kompoty, a gdyby tam zakrecic gt3076r ? Spokojnie.....wszystko w swoim czasie :-) Zawieszenie poki nowe to dziala. Rura idzie tylem i pod podluznica. Manual zniesie mniej glownie ze wzgledu na to ze przewaznie kazdy chce byc szybszy od synchonizatorow. GT3076 to trzeba x2 :-) -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Manual zniesie mniej glownie ze wzgledu na to ze przewaznie kazdy chce byc szybszy od synchonizatorow. No się zdarza tak: czy tak: -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 01:51 |