![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 26 December 2009 ![]() |
wszystko warto....ja teraz trenuje zmiany biegow z noga w podlodze
![]() -------------------- ______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Naprawdę warto robić wszystko dla urwania -0,2 0,3 do setki przy i tak zajebistym już wyniku? Nie szkoda Ci go tak katować w pogoni za ułamkniem sekundy, którego bez Racelogica praktycznie nie odczujesz? Na drodze i tak zmasakrujesz to, co masz zmasakrować. Joker ale jakiej pogoni jakiego katowania ???? Napisales to tak jakbym co najmniej wypatroszyl auto do gołej blachu aby poprawic 0,2 na 1/4 gdy tymczasem ja nie o tym w ogole pisalem. Napisalem wyraznie, ze wymienie to co powinienem dawno zrobic czyli te cieżkie koła bowiem straty zwiazane z masa wirujacą sa spore przy tym co obecnie jest na aucie. Wjada jakies lekkie i wytrzymale felgi wiec to chyba nie bedzie katowanie auta ? Dodatkowo chłopaki z CompSportu cały czas rozwijaja auto (chocby przez przejscie na stage II) i jednoczesnie dopracowuja te rzeczy, ktore dostrzegą, ze mozna poprawic. Skoro zatem auto docelowo ma byc mocniejsze i sie rozwiajac to powinno byc teoretycznie szybsze, prawda ? Poprawienie czasu nie jest w tym przypadku pogonia za kims, czy za czyms, ale naturalna konsekwencja tego, ze projekt sie rozwija i pewne rzeczy w nim sie zmienia. Czas Daniela wskazalem jedynie po to, zeby okazac, ze sie da w aucie z haldexem ładnei startowac. |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Jokerowi chodziło chyba o katowanie auta startami raz po raz na RaceLogicu w pogoni za najlepszym osiągniętym czasem 'na papierze', 'dla wyniku', a w rzeczywistosci na ulicy te kilka dziesiątych nie zrobi różnicy.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Jokerowi chodziło chyba o katowanie auta startami raz po raz na RaceLogicu w pogoni za najlepszym osiągniętym czasem 'na papierze', 'dla wyniku', a w rzeczywistosci na ulicy te kilka dziesiątych nie zrobi różnicy. Nie no bez przesady to nie jest tak, ze wstaje z rana i lece do auta strzelic przed praca 6 x LC ![]() |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Fawor poniekąd naświetlił i lepiej odebrał o co mi chodziło, więc uspokój się trochę
![]() Napisalem wyraznie, ze wymienie to co powinienem dawno zrobic czyli te cieżkie koła bowiem straty zwiazane z masa wirujacą sa spore przy tym co obecnie jest na aucie. Wyraźnie to cały post do którego się odniosłem wyraża się o czasie do setki ![]() ![]() ![]() Pozdro |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 ![]() |
Mesko tu
![]() Czy mi sie wydaje czy auto jest (bylo ) w GT :> Z twoich wypowiedzi wynika ze z dsg jestes zadowolony na maksa:) Gratuluje projektu -------------------- Astra F C25XE+
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 Skąd: Szczecin ![]() |
Nie no bez przesady to nie jest tak, ze wstaje z rana i lece do auta strzelic przed praca 6 x LC ![]() Ja Cię rozumiem PISI.Mam golfa R20 i też jak go dotarłem to ćwiczyłem LC namolnie,a jak zrobiłem program to tym bardziej(normalne zjawisko tak mi się wydaje) a że Ty masz tak zmodzone auto to też na Twoim miejscu bym sprawdzał i kombinował żeby "komuś" z czasem coś tam udowodnić ![]() |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 21 May 2007 Skąd: krzeszowice ![]() |
o bezpiecznym ciśnieniu bez fajnych śrubek na dole się nie dowiedziałem ale się nie gniewam bo to pewnie intuicyjnie można określić,
za to bardzo bym się dowiedział czy przy doładowaniu 3.2 czeba modzić coś przy sterowniku od dsg? z góry dzięki za info macie może więcej zdjęć silnika... z dołu z boku z tyłu luzem, wszystko jedno, miło po(d)patrzeć ![]() |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
czy w a3 8p jest ten sam 3.2 co w golfie r32 ?
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
osiak tak trzeba zrobic program w DSG przy doładowaniu
IglooSilników 3,2 jest kilka rodzaji. W A3 głównie były montowane BDB i BMJ ale maja kosmetyczne zmiany. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
czy w a3 8p jest ten sam 3.2 co w golfie r32 ? http://www.audiklub.org/silniki/bub/all/0/.../index/all.html na stronce audiklubu najlepiej sprawdzać gdzie jakie silniki wychodziły, zalinkowałem Ci BUB-a ,czyli R32 250KM od 2005 roku ... zastąpił wersję 240KM a tu masz wszystkie VR6 3.2 (od 220KM do 250KM) http://www.audiklub.org/silniki/-/all/3.2/...c/index/pb.html -------------------- |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Dzieki cowboy, dzieki Pat. Czyli nie ma przeciwskazan zeby w a3 z 3.2 BUB pod maska zrobic ten sam setup ?? Drugie pytanie, jesli to nie tajemnica ofc., ile wam zajelo poskladanie calosci ? Generalnie to jak dla mnie projekt genialny i zaczynam stwierdzac ze jednak moglem 3.2 kupic ale jeszcze nic straconego
![]() |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Dzieki cowboy, dzieki Pat. Czyli nie ma przeciwskazan zeby w a3 z 3.2 BUB pod maska zrobic ten sam setup ?? Drugie pytanie, jesli to nie tajemnica ofc., ile wam zajelo poskladanie calosci ? Generalnie to jak dla mnie projekt genialny i zaczynam stwierdzac ze jednak moglem 3.2 kupic ale jeszcze nic straconego ![]() Projekt trwał kilka miesiecy, ale biorąc pod uwagę czas w jakim spływały cześci oraz wprowadzane byly udoskonalenia w toku projektu (nie mówiąc o problemach, które się pojawiły a które trzeba było rozwiązać) to IMHO i tak wszystko poszło meeeega sprawnie ![]() ![]() Teraz pewnie byłoby szybciej, ale jak Patryk lub Szymek tutaj zajrzą to sami Ci napiszą, bo są takie dni ze nie wiedzą w co ręce włozyć. Ps. Igloo co do zmiany auta to nigdy nie jest za pozno ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
A no właśnie, jest w ComSporcie chyba S3 Sportback 420KM, dobrze mówię? Jak wypada porównanie tych dwóch aut?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
A no właśnie, jest w ComSporcie chyba S3 Sportback 420KM, dobrze mówię? Jak wypada porównanie tych dwóch aut? Mi CompSport zrobił S3 ale 3d nie sportback'a. Moze chłopaki zrobili jeszcze inne auto, ale tego juz nie wiem. U mnie w kazdym razie wyszło tyle ![]() A jesli chodzi o prownanie S3 do R32 to hmm... Nie wiem za bardzo co Ci napisac, ale zaczne od tego, ze ze mnie zaden tam driver. Ot zwykly kierownik, który przemieszczajac sie na codzien lubi miec "pare" koni wiecej pod butem. Ktos w temacie spytal jaka jest roznica w jezdzie Evo IX (ktore tez mialem) a autem z Haldexem. Na pewno jest, ale sposob w jaki ja wykorzystuje auto na zwyklej drodze nie wymaga pchniecia go do sprawdzenia gdzie są jego granice w prowadzeniu, czy przyczepnosci. To co napewno odroznia S3 od R32 T to dostepny w Golfie bardzo wysoki moment i to z samego dolu. w eSce moment oczywiscie byl mniejszy ale tez i przyrastanie nie bylo tak gwaltowne. Do wyprzedzania (i nie tylko ![]() Jesli chodzi o naped to może i Haldex jest kiblowaty, ale to zalezy tylko od tego czego sie od auta oczekuje i do czego sie je wykorzystuje. Golfem nie bede jezdzil na zadne podjezdzawki wiec pewnie nie sprawdze jak to auto zachowuje sie w tego typu warunkach, ale teżi nie mam takich oczekiwan. Ergo do jazdy na codzien haldex jest w/g moich potrzeb wystarczajacy. Gdzies kiedys była taka obiegowa teoria ze silnik VR6 jest ciezki, ale o ile pamietam to cowboy decydujac sie czym chce napedzac swojego audika zwazyl TFSI i VRa i wyszlo ze roznica w wadze tych silnikow jest niewielka (jesli cos pokrecilem to popraw mnie cowboy). Takze i z tym aspektem nie jest zle w R32. Spalanie w TFSI było na pewno mniejsze, ale ja akurat nie zwracam na to uwagi. Jeslibym zaczal to nigdy bym sie na ten projekt nie zdecydowal ![]() To tyle moich laickich odczuc ![]() |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Trochę pokręciłem, trochę pomyliłem i tak wyszło:)
Gratuluję jeszcze raz, no i to podjeście... ![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
User Dołączył: Sun, 28 November 2010 ![]() |
Osiągasz 200 km/h w tylce co ja 100km/h moim pastewnym Pastuchem.
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 10:26 |