Shoutbox 0 nowych PW 


18 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> Golf V R32 DSG Turbo CompSport, 460ps/560nm
evo 11
post Tue, 07 Dec 2010 - 16:41
Post #101


Forum Killer
Dołączył: Sat, 26 December 2009





wszystko warto....ja teraz trenuje zmiany biegow z noga w podlodze rolleyes.gif


--------------------
______________________________________________________
Tor Poznan 1,37.300 dwulitrowym wolnossacym autem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Dec 2010 - 16:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PiSi
post Tue, 07 Dec 2010 - 17:08
Post #102


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(joker @ Tue, 07 Dec 2010 - 16:18) *
Naprawdę warto robić wszystko dla urwania -0,2 0,3 do setki przy i tak zajebistym już wyniku? Nie szkoda Ci go tak katować w pogoni za ułamkniem sekundy, którego bez Racelogica praktycznie nie odczujesz? Na drodze i tak zmasakrujesz to, co masz zmasakrować.


Joker ale jakiej pogoni jakiego katowania ???? Napisales to tak jakbym co najmniej wypatroszyl auto do gołej blachu aby poprawic 0,2 na 1/4 gdy tymczasem ja nie o tym w ogole pisalem. Napisalem wyraznie, ze wymienie to co powinienem dawno zrobic czyli te cieżkie koła bowiem straty zwiazane z masa wirujacą sa spore przy tym co obecnie jest na aucie. Wjada jakies lekkie i wytrzymale felgi wiec to chyba nie bedzie katowanie auta ? Dodatkowo chłopaki z CompSportu cały czas rozwijaja auto (chocby przez przejscie na stage II) i jednoczesnie dopracowuja te rzeczy, ktore dostrzegą, ze mozna poprawic. Skoro zatem auto docelowo ma byc mocniejsze i sie rozwiajac to powinno byc teoretycznie szybsze, prawda ? Poprawienie czasu nie jest w tym przypadku pogonia za kims, czy za czyms, ale naturalna konsekwencja tego, ze projekt sie rozwija i pewne rzeczy w nim sie zmienia. Czas Daniela wskazalem jedynie po to, zeby okazac, ze sie da w aucie z haldexem ładnei startowac.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 07 Dec 2010 - 17:15
Post #103


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Jokerowi chodziło chyba o katowanie auta startami raz po raz na RaceLogicu w pogoni za najlepszym osiągniętym czasem 'na papierze', 'dla wyniku', a w rzeczywistosci na ulicy te kilka dziesiątych nie zrobi różnicy.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Tue, 07 Dec 2010 - 17:36
Post #104


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(Fawor @ Tue, 07 Dec 2010 - 17:15) *
Jokerowi chodziło chyba o katowanie auta startami raz po raz na RaceLogicu w pogoni za najlepszym osiągniętym czasem 'na papierze', 'dla wyniku', a w rzeczywistosci na ulicy te kilka dziesiątych nie zrobi różnicy.


Nie no bez przesady to nie jest tak, ze wstaje z rana i lece do auta strzelic przed praca 6 x LC smile.gif Owszem jak odebrałem auto z Bielska to przeprowadzilem troche prób, ale to nie wynikalo z tego, że musze koniecznie poprawic sie o 0,1 a raczej z tego, iz sprawdzalem różne ustawienia w aucie (m.in czy i jak praca sterownika Haldexa przekłada sie na start). Podobnie bedzie pewnie jak juz porobę w aucie wszystkie te rzeczy, które chciałbym w nim miec. Wtedy pewnie wyjdzie jakis wynik i to koniec "katowania" dla sprawdzenia ile wyjdzie. Zreszta przyznam ze jezdzac na codzien praktycznie nie uzywam LC.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 07 Dec 2010 - 17:42
Post #105


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Fawor poniekąd naświetlił i lepiej odebrał o co mi chodziło, więc uspokój się trochę smile.gif

CYTAT(PiSi @ Tue, 07 Dec 2010 - 17:08) *
Napisalem wyraznie, ze wymienie to co powinienem dawno zrobic czyli te cieżkie koła bowiem straty zwiazane z masa wirujacą sa spore przy tym co obecnie jest na aucie.

Wyraźnie to cały post do którego się odniosłem wyraża się o czasie do setki smile.gif nie do 200, nie na 1/4 smile.gif Stąd nie powinien Cię dziwić mój post, a już na pewno nie miał takiego zabarwienia, które niepotrzebnie spadło Ci na oczy wink.gif

Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Soundman
post Tue, 07 Dec 2010 - 20:56
Post #106


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 July 2008





Mesko tu smile.gif
Czy mi sie wydaje czy auto jest (bylo ) w GT :>

Z twoich wypowiedzi wynika ze z dsg jestes zadowolony na maksa:) Gratuluje projektu


--------------------
Astra F C25XE+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RYBAK
post Tue, 07 Dec 2010 - 21:13
Post #107


User
Dołączył: Tue, 07 December 2010
Skąd: Szczecin





CYTAT(PiSi @ Tue, 07 Dec 2010 - 17:36) *
Nie no bez przesady to nie jest tak, ze wstaje z rana i lece do auta strzelic przed praca 6 x LC smile.gif Owszem jak odebrałem auto z Bielska to przeprowadzilem troche prób, ale to nie wynikalo z tego, że musze koniecznie poprawic sie o 0,1 a raczej z tego, iz sprawdzalem różne ustawienia w aucie (m.in czy i jak praca sterownika Haldexa przekłada sie na start). Podobnie bedzie pewnie jak juz porobę w aucie wszystkie te rzeczy, które chciałbym w nim miec. Wtedy pewnie wyjdzie jakis wynik i to koniec "katowania" dla sprawdzenia ile wyjdzie. Zreszta przyznam ze jezdzac na codzien praktycznie nie uzywam LC.

Ja Cię rozumiem PISI.Mam golfa R20 i też jak go dotarłem to ćwiczyłem LC namolnie,a jak zrobiłem program to tym bardziej(normalne zjawisko tak mi się wydaje) a że Ty masz tak zmodzone auto to też na Twoim miejscu bym sprawdzał i kombinował żeby "komuś" z czasem coś tam udowodnić wink.gif Też myślałem o podobnym projekcie i chciałem kupić R32,bo się lepiej nadaje do dalszych modów,ale żona by mnie chyba zabiła bo mamy już trzy auta.Co do korzystania z LC w codziennej jeżdzie to też nie korzystam,bo przy normalnym starcie i tak praktycznie nie ma rywali,a na zwykłych uczestnikach ruchu nie lubię się wyżywać,bo to nie w moim stylu.Gratuluję pomysłu i serca wkładanego w projekt(poniekąd Ci zazdroszczę)i będę czekał na Twój Stage 2.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 07 Dec 2010 - 21:19
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Soundman @ Tue, 07 Dec 2010 - 21:56) *
Mesko tu smile.gif
Czy mi sie wydaje czy auto jest (bylo ) w GT :>

Z twoich wypowiedzi wynika ze z dsg jestes zadowolony na maksa:) Gratuluje projektu

W obecnym GT jest opisany inny egzemplarz - R20 rowniez po kuracji Compsportu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osiak
post Tue, 07 Dec 2010 - 23:36
Post #109


Rookie
Dołączył: Mon, 21 May 2007
Skąd: krzeszowice





o bezpiecznym ciśnieniu bez fajnych śrubek na dole się nie dowiedziałem ale się nie gniewam bo to pewnie intuicyjnie można określić,
za to bardzo bym się dowiedział czy przy doładowaniu 3.2 czeba modzić coś przy sterowniku od dsg? z góry dzięki za info
macie może więcej zdjęć silnika... z dołu z boku z tyłu luzem, wszystko jedno, miło po(d)patrzeć smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Wed, 08 Dec 2010 - 05:15
Post #110


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





czy w a3 8p jest ten sam 3.2 co w golfie r32 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Wed, 08 Dec 2010 - 09:13
Post #111


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





osiak tak trzeba zrobic program w DSG przy doładowaniu
IglooSilników 3,2 jest kilka rodzaji. W A3 głównie były montowane BDB i BMJ ale maja kosmetyczne zmiany.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 08 Dec 2010 - 09:41
Post #112


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Igloo @ Wed, 08 Dec 2010 - 05:15) *
czy w a3 8p jest ten sam 3.2 co w golfie r32 ?


http://www.audiklub.org/silniki/bub/all/0/.../index/all.html

na stronce audiklubu najlepiej sprawdzać gdzie jakie silniki wychodziły, zalinkowałem Ci BUB-a ,czyli R32 250KM od 2005 roku ... zastąpił wersję 240KM

a tu masz wszystkie VR6 3.2 (od 220KM do 250KM)

http://www.audiklub.org/silniki/-/all/3.2/...c/index/pb.html


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Wed, 08 Dec 2010 - 12:04
Post #113


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Dzieki cowboy, dzieki Pat. Czyli nie ma przeciwskazan zeby w a3 z 3.2 BUB pod maska zrobic ten sam setup ?? Drugie pytanie, jesli to nie tajemnica ofc., ile wam zajelo poskladanie calosci ? Generalnie to jak dla mnie projekt genialny i zaczynam stwierdzac ze jednak moglem 3.2 kupic ale jeszcze nic straconego wink.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Wed, 08 Dec 2010 - 17:30
Post #114


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(Igloo @ Wed, 08 Dec 2010 - 12:04) *
Dzieki cowboy, dzieki Pat. Czyli nie ma przeciwskazan zeby w a3 z 3.2 BUB pod maska zrobic ten sam setup ?? Drugie pytanie, jesli to nie tajemnica ofc., ile wam zajelo poskladanie calosci ? Generalnie to jak dla mnie projekt genialny i zaczynam stwierdzac ze jednak moglem 3.2 kupic ale jeszcze nic straconego wink.gif .


Projekt trwał kilka miesiecy, ale biorąc pod uwagę czas w jakim spływały cześci oraz wprowadzane byly udoskonalenia w toku projektu (nie mówiąc o problemach, które się pojawiły a które trzeba było rozwiązać) to IMHO i tak wszystko poszło meeeega sprawnie smile.gif Pamietajmy, też że dotychczas nikt nie zrobil w PL MK V z DSG, dlatego suma sumarum w mojej ocenie warto jednak było czekać wink.gif

Teraz pewnie byłoby szybciej, ale jak Patryk lub Szymek tutaj zajrzą to sami Ci napiszą, bo są takie dni ze nie wiedzą w co ręce włozyć.

Ps. Igloo co do zmiany auta to nigdy nie jest za pozno smile.gif Tez zastanawiajac sie dwa lata temu czy wzic S3 TFSI czy R32 skusilem sie na S3 bo latwosc osiagniecia w tym aucie +300 KM mnie przekonala. Niestety szybko przyszedl niedosyt sad.gif Na szczescie znowu jest rewela !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Wed, 08 Dec 2010 - 17:41
Post #115


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





A no właśnie, jest w ComSporcie chyba S3 Sportback 420KM, dobrze mówię? Jak wypada porównanie tych dwóch aut?


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Wed, 08 Dec 2010 - 18:12
Post #116


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(kompot @ Wed, 08 Dec 2010 - 17:41) *
A no właśnie, jest w ComSporcie chyba S3 Sportback 420KM, dobrze mówię? Jak wypada porównanie tych dwóch aut?


Mi CompSport zrobił S3 ale 3d nie sportback'a. Moze chłopaki zrobili jeszcze inne auto, ale tego juz nie wiem. U mnie w kazdym razie wyszło tyle



A jesli chodzi o prownanie S3 do R32 to hmm...
Nie wiem za bardzo co Ci napisac, ale zaczne od tego, ze ze mnie zaden tam driver. Ot zwykly kierownik, który przemieszczajac sie na codzien lubi miec "pare" koni wiecej pod butem. Ktos w temacie spytal jaka jest roznica w jezdzie Evo IX (ktore tez mialem) a autem z Haldexem. Na pewno jest, ale sposob w jaki ja wykorzystuje auto na zwyklej drodze nie wymaga pchniecia go do sprawdzenia gdzie są jego granice w prowadzeniu, czy przyczepnosci.

To co napewno odroznia S3 od R32 T to dostepny w Golfie bardzo wysoki moment i to z samego dolu. w eSce moment oczywiscie byl mniejszy ale tez i przyrastanie nie bylo tak gwaltowne. Do wyprzedzania (i nie tylko wink.gif rewelacja.

Jesli chodzi o naped to może i Haldex jest kiblowaty, ale to zalezy tylko od tego czego sie od auta oczekuje i do czego sie je wykorzystuje. Golfem nie bede jezdzil na zadne podjezdzawki wiec pewnie nie sprawdze jak to auto zachowuje sie w tego typu warunkach, ale teżi nie mam takich oczekiwan. Ergo do jazdy na codzien haldex jest w/g moich potrzeb wystarczajacy.

Gdzies kiedys była taka obiegowa teoria ze silnik VR6 jest ciezki, ale o ile pamietam to cowboy decydujac sie czym chce napedzac swojego audika zwazyl TFSI i VRa i wyszlo ze roznica w wadze tych silnikow jest niewielka (jesli cos pokrecilem to popraw mnie cowboy). Takze i z tym aspektem nie jest zle w R32.

Spalanie w TFSI było na pewno mniejsze, ale ja akurat nie zwracam na to uwagi. Jeslibym zaczal to nigdy bym sie na ten projekt nie zdecydowal wink.gif

To tyle moich laickich odczuc wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 08 Dec 2010 - 18:45
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(kompot @ Wed, 08 Dec 2010 - 18:41) *
A no właśnie, jest w ComSporcie chyba S3 Sportback 420KM, dobrze mówię? Jak wypada porównanie tych dwóch aut?

Trzydrzwiowe auto Patryka ma takie parametry i nie jest to S3, lecz "zwykłe" A3 TFSi odpowiednio zmodyfikowane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Wed, 08 Dec 2010 - 18:48
Post #118


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(TOMEKKK @ Wed, 08 Dec 2010 - 18:45) *
Trzydrzwiowe auto Patryka ma takie parametry i nie jest to S3, lecz "zwykłe" A3 TFSi odpowiednio zmodyfikowane.


Bo chłopaki najpierw zrobili moje S3 na 409 KM a potem Patryk zrobił swoje A3 na 420.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Wed, 08 Dec 2010 - 22:05
Post #119


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Trochę pokręciłem, trochę pomyliłem i tak wyszło:)
Gratuluję jeszcze raz, no i to podjeście... cool.gif


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gofli3007
post Thu, 09 Dec 2010 - 07:33
Post #120


User
Dołączył: Sun, 28 November 2010





Osiągasz 200 km/h w tylce co ja 100km/h moim pastewnym Pastuchem. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

18 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 10:26