![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
No, ponoć były, ale z nimi jest jak z yeti - ponoć ktoś kiedyś widział gdzieś, ale to było dawno, była mgła i był nawalony. Ze szperami do B problemu nie ma, jest ich dużo na rynku. A do D ma ktoś w ogóle oem szperę w Polsce? OEM szpera w d-series występowała w D15B JDM czasami... -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Podobne może i tak, ale zawsze po zakuciu B ma około 30-40KM 'bezpiecznego zapasu' na tuleje więcej niż D. Rozsądnie z D jest 310, z B330-350(16-18). Oczywiście można i z D 340, ale to już balansowanie po granicy, tak samo, jak i z B 380.
Aczkolwiek między 310 a 340KM na ulicy jest niewielka różnica (nie mówię o typowym streecie i 1/4mili), bo i tak trzeba ograniczać pierwsze dwa biegi boost controlerem więc śmiało szedłbym w D, bo koszta odczuwalnie niższe. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
jest kilka projektów które nie są tak mocno rozreklamowane na forum które przekraczają bez tulejowania w d seri 350km a nawet 400km
![]() ale nie bede tutaj tego opisywal bo pewnie wlasciciele sobie tego nie zycza wiec suma sumarum kupuj d serie nawet taka która bierze full litrów oleju i ją remontuj kuj i ciesz sie jazda po wsadzeniu do auta. Tak jak ludzie mowia na pewno zostanie ci wiecej kasy przy poskladaniu d serii niz b serii, mniej wiecej na te same moce, a 40km wiecej i tak nie odczujesz jezdzac z pelnym wnetrzem na ulicy |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
CYTAT 350km a nawet 400km smile.gif Tylko to już jest absolutne manewrowanie po krawędzi wytrzymałości bloku. Do 1/4 na lawecie to tak, ale jako daily driver bałbym się pojechać tym dalej niż 20km od domu, oczywiście pomijam fakt kręcenia śrubką i jeżdżenia na codzien np do 1bar max. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
A ja sie podłacze:) A jak z uturbianiem D16A8 wytrzyma ten silniczek cos? Moze kiedys jak kupie inny samochod to cos pokombinuje własnie w swoim Concerciaku:)
![]() |
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#26
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 13 July 2005 Skąd: Ostrołęka ![]() |
D seria bez tulejowania i 350- 400 KM ? Auto chyba tylko na 1/4 i to też nie za często.
-------------------- Nie mam nic przeciwko ruchom kobiet byle były rytmiczne...
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
User Dołączył: Mon, 11 May 2009 ![]() |
Ja w tamtym roku miałem D serie bez tulei i przelatałem nią prawie 30tys i miałem ponad 350 koni
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
i FWD
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 16:58 |