Robert Kubica, kariera i dyskusje na ten temat. |
Robert Kubica, kariera i dyskusje na ten temat. |
Fri, 09 Mar 2018 - 13:31
Post
#4201
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
tak, tak...
bo zawsze zespoły mówią szczerą prawdę Hexx nie masz w tym wypadku racji. Dla Strolla był to ostatnia szansa, żeby sobie pocisnąć (...) Tomek, tobie mam tłumaczyć, że to nie jest weekendowa pojeżdżawka ? Oni mają do zrealizowania bardzo konkretny program testowy, z różnymi częściami i z różnymi nastawami. Wyniki i wnioski z nich płynące są znane tylko zespołowi .. i żaden zespół ich nie ujawni. Żaden redaktorzyna też ich nie ogarnie... nie mówiąc już o "specjalistach" z forów. .. a prasa musi o czymś pisać. Nie ma o czym ? To pisze o wynikach... a że głupoty ? Kogo to obchodzi.. ma być tekst i wyświetlenia. Po co więc bić o nich pianę ? |
|
|
Wspieraj forum |
Fri, 09 Mar 2018 - 13:31
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 09 Mar 2018 - 13:49
Post
#4202
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
CYTAT Siergiej robi dziś długie przejazdy, po południu Lance sprawdzi tempo kwalifikacyjne”. dzisiejszym planem testowym dla Strolla są symulacje kwalifikacji najbardziej nagumowny tor, najcieplej, najbardziej miekkie opony, mało paliwa wiec dobrze byłoby zeby zrobił niskie 1:18 testowanie na 80% mozliwości to nie testy redaktorzyny i specjaliści juz po ostatnich testach wiedzieli pare lat temu ze Brawn bedzie mocny, tego nie da się do konca ukryć, jakiś pojedyńczy sektor muszą pocisnąć na limicie CYTAT Sergey Sirotkin mocno poprawił swój czas! 1:19.189. I to na oponach soft! Robert Kubica miał czas sekundę wolniejszy na tej mieszance. -------------------- |
|
|
Fri, 09 Mar 2018 - 13:59
Post
#4203
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
to ile w tym prawdy ?
CYTAT Williams wyjaśnił nieobecność Kubicy: Robert sam zrezygnował z testów
Wyjaśniła się tajemnicza zmiana harmonogramu prac w Williamsie podczas ostatniego dnia testów. Robert Kubica zdecydował sam o oddaniu swojego czasu na torze dla podstawowych kierowców. |
|
|
Fri, 09 Mar 2018 - 14:01
Post
#4204
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec |
RK: „To część tej gry. To było OK zaproponować swój czas. Ja nie będę się ścigał, a miałem już pełny obraz, co się dzieje z samochodem i co trzeba poprawić, a kierowcy potrzebowali więcej km w bolidzie.”
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
Sat, 10 Mar 2018 - 07:13
Post
#4205
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Lublin |
Robert nie raz już powiedział co sądzi o tych wszystkich teoriach i ile one są warte, a wy dalej sie nakrecacie i pompujecie balonik...
Jedno co można powiedzieć po testach ze tempo williamsa jest biedne, jak sam RK przyznał "...łatwo zauważyć, że samochody czołówki są z innej planety..." |
|
|
Sat, 10 Mar 2018 - 09:17
Post
#4206
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
ambicje mają (jak sami powiedzieli) na czwartą lokatę wśród producentów
szanse są |
|
|
Sat, 10 Mar 2018 - 09:49
Post
#4207
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec |
Naprawdę chciałbym się pozytywnie rozczarować ale 5 miejsce to wg. mnie szczyt możliwości (mercedes, Ferrari, Red Bull i raczej również Renault będą poza ich jakimkolwiek zasięgiem) i to trzeba liczyć na kłopoty innych (McLaren, Force India). Do tego Hass i Torro Rosso wyglądają naprawdę nieźle. Może się okazać, że każde dowiezione punkty będą sukcesem.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
Sat, 10 Mar 2018 - 13:17
Post
#4208
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 |
tak
bezawaryjność będzie kluczowa dla miejsc od 4 w dół |
|
|
Mon, 12 Mar 2018 - 23:16
Post
#4209
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec |
Rozpoczynając program "Flying laps", Peter Windsor stwierdził, że dla niego to, jak spisze się Robert Kubica było jedną z najważniejszych rzeczy podczas testów w Barcelonie.
"Jego czasy okrążeń wyglądały bardzo dobrze i testy w Barcelinie potwierdziły, że jest w stanie ścigać się w F1" - powiedział Windsor, a zgodził się z tym Rowlinson. "Po swoim wypadku był z medycznego punktu widzenia martwy, a teraz jeździ w Formule 1 i - na papierze - był szybszy od Sergeya Sirotkina" - mówi dziennikarz F1 Racing, który analizuje warunki, w których jeździli Sirotkin i Kubica oraz obciążenie paliwem ich samochodów. "Gdy wysiadł z bolidu, wyglądał jak prawdziwy Robert Kubica - perfekcyjny, agresywny, głodny jazdy i arogancki" - dodał Rowlinson, który był jedynym dziennikarzem, obserwującym pierwsze testy Roberta Kubicy w bolidzie Renault w ubiegłym roku. Odniósł się on również do porównań z Sergeyem Sirotkinem, który w ostatniej chwili zabrał miejsce Kubicy w Williamsie. "Sergey wie, że przyszło mu pracować z legendą i nie jest to dla niego komfortowa sytuacja, tak jak dla Williamsa niekomfortowe może być to, że ich najszybszym kierowcą może być trzeci kierowca". Rowlinson mówi, że nie będzie dla niego lepszego widoku niż Robert Kubica stojący ponownie na starcie wyścigu Formuły 1. Windsor natomiast dziwił się, że nie było wpływu innych źródeł na to, by Robert Kubica znów znalazł się w Formule 1, nawiązując zapewne do braku działań ze strony Formuły 1. "To wielka strata dla Formuły 1, że Kubica nie sciga się teraz" - powiedział Windsor, na co Rowlinson natychmiast odpowiedział, że nadal jest szansa na powrót Polaka do F1, o czym miał mówić podczas pierwszego tygodnia testów Paddy Lowe, stwierdzając, że rola kierowcy rezerwowego w Williamsie to nadal część podróży Roberta. "Powrót Roberta Kubicy, nawet w tej formie jaką mamy teraz, jest jednym z najwspanialszych powrotów sportowca - nie tylko w Formule 1, ale biorąc pod uwagę wszystkie sporty" - stwierdził Rowlinson. Opowiedział on również o sytuacji z mijającego tygodnia, gdy po jednej z konferencji prasowych zapytał Paddy Lowe, co stanie się, jeżeli Robert Kubica (który aktualnie był na torze) okaże się szybszy od obu podstawowych kierowców Williamsa. "To co było niesamowitym po tym pytaniu, to 13 sekundowa cisza, którą wyliczyłem potem na moim dyktafonie. Ostatecznie powiedział `Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie`. To może okazać się problem dla Williamsa w tym sezonie". https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/74279...ubicy-zajeloby- Wg. zagranicznej prasy Kubica był na testach szybszy od Sirotkina (o Strollu nie wspominając) - pisze o tym m.in AMuS a ich ciężko posądzić o nadmierne sprzyjanie Kubicy. Interesujące jest to, że ponoć dziennikarze przemycili te informacje od inżynierów w Williamsie, którzy mieli dostęp do telemetrii i innych analiz. Sirotkin swój najlepszy czas zrobił podczas symulacji quala. Wg. Karuna Sirotkin miał problemy w zakrętach (a właściwie jednym) : "In contrast Sirotkin looks to really be struggling with mid-corner grip here. He's quite inconsistent and I'm not sure if that's cause or effect to be honest. But some laps he has mid-corner oversteer and on other laps he carries speed in and just understeers wide. Not sure if perhaps there's some frustrated overdriving going on." -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
Tue, 13 Mar 2018 - 13:03
Post
#4210
|
|
Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 |
Dzięki za wrzutkę. Ciekawe, choć szczątkowe informacje. Dobra robota dziennikarzy MS, wieczorem obadam cały odcinek.
|
|
|
Sat, 24 Mar 2018 - 18:11
Post
#4211
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
ambicje mają (jak sami powiedzieli) na czwartą lokatę wśród producentów szanse są raczej marne póki co ? jak zwykle kula w płot Stroll bardzo słabo jezdzi w qwalach - dlatego był najlepiej wyprzedzającym kierowcą na pierwszym okrązeniu w zeszłym sezonie Sirotkin tez szału nie zrobił Melbourne jest specuficzne ale pokazało rzeczywistą formę zespołów i kierowców bez ściemy.. -------------------- |
|
|
Sun, 08 Apr 2018 - 17:56
Post
#4212
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
ambicje mają (jak sami powiedzieli) na czwartą lokatę wśród producentów szanse są jest totalna tragedia bolid jest słaby a kierowcy chyba najsłabsi w stawce ten utalentowany Sirotkin ktory miał byc 1,5 sekundy szybszy od Kubicy juz to pisałem ze niepotrzebnie pompowali ten balon i kombinowali jak zrobić z Sirtokina killera teraz jeszcze wyjdzie ze Kubica słobo rozwija im ten bolid Williams zaczał za późno, przeciagali sprawe za długo, gdyby od razu po testach ogłosili skłąd i pracowali cieżko z kierowcą nad biolidem moze byc cos z tego wyszło a tak paddy robił bolid liczać ze młokosy dadzą sobie rade, niesetety boild jest trudny w ogarniećiu i moze Hamilton, Kubica czy Alonso by sobie z nim dali rade Stroll i Sirotkin totalnie nie potrafią ustawić tegorocznego Wiliamsa przykro to się ogląda ;( -------------------- |
|
|
Sun, 08 Apr 2018 - 19:01
Post
#4213
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 |
Kubica powiedział, że poprawili niezawodność bolidu na dzisiejszy wyścig - niestety kosztem prędkości...
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Sun, 08 Apr 2018 - 19:10
Post
#4214
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Kubica powiedział, że poprawili niezawodność bolidu na dzisiejszy wyścig - niestety kosztem prędkości... niezawodność jest najwazniejsza: bezawaryjność będzie kluczowa dla miejsc od 4 w dół -------------------- |
|
|
Sun, 08 Apr 2018 - 22:48
Post
#4215
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 |
Nie wiem co tak narzekacie na tego WMR? Przecież połowa kierowców była zadowolona Ciekawe kiedy Klara podtrzyma dalej cel na 4 miejsce...
|
|
|
Mon, 09 Apr 2018 - 09:17
Post
#4216
|
|
Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica |
jest totalna tragedia ... teraz jeszcze wyjdzie ze Kubica słobo rozwija im ten bolid ... przykro to się ogląda ;( Niestety, ale bardzo mocno mi się wydaje prawdopodobna taka retoryka. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Mon, 09 Apr 2018 - 11:53
Post
#4217
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec |
jest totalna tragedia bolid jest słaby a kierowcy chyba najsłabsi w stawce ten utalentowany Sirotkin ktory miał byc 1,5 sekundy szybszy od Kubicy juz to pisałem ze niepotrzebnie pompowali ten balon i kombinowali jak zrobić z Sirtokina killera teraz jeszcze wyjdzie ze Kubica słobo rozwija im ten bolid Williams zaczał za późno, przeciagali sprawe za długo, gdyby od razu po testach ogłosili skłąd i pracowali cieżko z kierowcą nad biolidem moze byc cos z tego wyszło a tak paddy robił bolid liczać ze młokosy dadzą sobie rade, niesetety boild jest trudny w ogarniećiu i moze Hamilton, Kubica czy Alonso by sobie z nim dali rade Stroll i Sirotkin totalnie nie potrafią ustawić tegorocznego Wiliamsa przykro to się ogląda ;( Bardzo trafne uwagi. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
Mon, 09 Apr 2018 - 12:19
Post
#4218
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec |
Niestety, ale bardzo mocno mi się wydaje prawdopodobna taka retoryka. Co do rozwoju bolidu to niestety ale wbrew nazwie kierowca rozwojowy i testowy ma naprawdę niewielki wpływ na rozwój bolidu, z tej prostej przyczyny, że nie ma zbyt wielu okazji do jazdy i sprawdzania zmian w warunkach rzeczywistych, których niestety w pełni nie odda najlepszy nawet symulator to jedno a drugie, że nawet kierowca etatowy wpływ ma bardzo ograniczony. Niestety Williams skupił się na wyciąganiu kasy od Rosjan i przeciągnął temat i do tego pojawiły się z pewnością poważne błędny "konstrukcyjne". Pytanie co można z tej konstrukcji wycisnąć (i na torze i poza nim) i jak się do niej dostosować bo może być tak, że pewne rzeczy w tej konstrukcji będą nie do przeskoczenia i charakterystyki prowadzenia nie będzie się dało poprawić diametralnie. Problem polega na tym, że najprawdopodobniej Stroll z Sirotkinem nie maja odpowiedniego doświadczenia aby zasugerować zmiany (choćby w ustawieniach) mogące w istotny sposób pomóc im samym bo to koniec końców oni ten bolid prowadzą. Oglądałem wyścig uwaznie i o ile stint nr 1 był w wykonaniu Williamsa a w szczególności Sirotkina tragiczny to na stintach 2 i 3 momentami bolid pokazywał szybkość (i to głównie w rękach Sirotkina) ale niestety wydaje się, że degradacja opon była znaczna i tempo gwałtownie spadało. Dlatego też Sirotkin zamiast pojechać na 1 pit stop jak było najprawdopodobniej zaplanowane musiał zatrzymać się na dodatkowy. Stroll był jeśli chodzi o najszybsze kółka wolniejszy ale u niego tempo nie spadało tak gwałtownie co może świadczyć, że Sirotkin ma większe kłopoty z zarządzaniem oponami a o tym mówiło się już w Barcelonie. W każdym razie moim zdaniem gorzej być nie może i teraz będzie już tylko lepiej. Niestety ale wygląda na to, że zamiast o 4 miejsce w generalce to Williams będzie się bił z Alfa Romeo Sauber aby nie być ostatnim bo na tą chwilę nie bardzo widzę kogo oni mogą pokonać bo na dzień dzisiejszy to oni jeżdżą w swojej własnej lidze "zbierając cenne dane". Nie widziałem studia po wyścigu niestety ale czytam, że Sirotkin był z siebie zadowolony. Nie wiem czy to żarty, sarkazm ale jak serio to dobrze to nie wróży ani Williamsowi ani jemu jak kasa od sponsora się skończy (a kiedyś się skończy). -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
Mon, 09 Apr 2018 - 12:47
Post
#4219
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie |
Co do rozwoju bolidu to niestety ale wbrew nazwie kierowca rozwojowy i testowy ma naprawdę niewielki wpływ na rozwój bolidu, z tej prostej przyczyny, że nie ma zbyt wielu okazji do jazdy i sprawdzania zmian w warunkach rzeczywistych, których niestety w pełni nie odda najlepszy nawet symulator to jedno a drugie, że nawet kierowca etatowy wpływ ma bardzo ograniczony. Niestety Williams skupił się na wyciąganiu kasy od Rosjan i przeciągnął temat i do tego pojawiły się z pewnością poważne błędny "konstrukcyjne". Pytanie co można z tej konstrukcji wycisnąć (i na torze i poza nim) i jak się do niej dostosować bo może być tak, że pewne rzeczy w tej konstrukcji będą nie do przeskoczenia i charakterystyki prowadzenia nie będzie się dało poprawić diametralnie. Problem polega na tym, że najprawdopodobniej Stroll z Sirotkinem nie maja odpowiedniego doświadczenia aby zasugerować zmiany (choćby w ustawieniach) mogące w istotny sposób pomóc im samym bo to koniec końców oni ten bolid prowadzą. problem leży w tym, że obecni pay-driverzy Williamsa to się będą uczyć ustawiać bolid, a w tym czasie reszta stawki będzie rozwijać bolid. Jeden pay-driver to jest dużo, ale dwóch.Nie widziałem studia po wyścigu niestety ale czytam, że Sirotkin był z siebie zadowolony. pewnie, że on może być zadowolony. Żaden z obecnych na wyścigu kibiców nie miał tak dobrego miejsca do obserwacji zmagań najlepszych kierowców świata. Fakt, że za swój bilet zapłacił o wiele więcej niż inni kibice, ale jednak za miejsce tak blisko startu warto było płacić. Sam chętnie obejrzałbym wyścig siedząc w bolidzie - i też byłbym mega zadowolony Fantastyczne jest to, że $irotkin i $troll już mają kupione bilety na następny wyścig w równie fenomenalnej loży. Chętnie bym jeszcze zobaczył, jak $irotki pstrykają sobie selfi w bolidzie przy pomocy kijka Mówiąc poważniej - nie ma bata, żeby Kubica nie zasiadł za sterami w tym sezonie. On MUSI się tam pojawić, bo inaczej Williams wyląduje z zerowym dorobkiem punktowym na koniec sezonu. -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
Mon, 09 Apr 2018 - 13:44
Post
#4220
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew |
No to może sirotkin się rozchoruje na Barcelonę, Kubica zamiast samych testów pojedzie cały weekend.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 April 2024 - 08:47 |