![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#6801
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
akurat Kubica miał swoje 5 minut w F1 i pokazał, że stać go było nawet na mistrza świata. Obecnie F1 przeszła taką ewolucję, że na wylocie są kierowcy, którzy nawet nie mieli tych 5 minut w dobrym bolidzie (Giovinazzi, Russell, Grojean, Magnussen), a na ich miejsce pchają się tacy kierowcy jak Stroll, Mazepin, Latifi i będzie ich coraz więcej. Niech Kubica da sobie spokój z F1, niech Orlen skupi się na mistrzostwach DTM i będziemy mieli, jako kibice, naprawdę sporo radości. Widać, że cały zespół zrobił progres, nawet ci mechanicy, których już niektórzy chcieli zwalniać ![]() Przecież w przyszłym roku to będzie parodia a nie DTM... -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6802
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
akurat Kubica miał swoje 5 minut w F1 i pokazał, że stać go było nawet na mistrza świata. Obecnie F1 przeszła taką ewolucję, że na wylocie są kierowcy, którzy nawet nie mieli tych 5 minut w dobrym bolidzie (Giovinazzi, Russell, Grojean, Magnussen), a na ich miejsce pchają się tacy kierowcy jak Stroll, Mazepin, Latifi i będzie ich coraz więcej. Niech Kubica da sobie spokój z F1, niech Orlen skupi się na mistrzostwach DTM i będziemy mieli, jako kibice, naprawdę sporo radości. Widać, że cały zespół zrobił progres, nawet ci mechanicy, których już niektórzy chcieli zwalniać ![]() Akurat Groszek i Magnussen to mieli okazję się pokazać w dobrych bolidach. Giovinazzi to jeden z najsłabszych kierowców w stawce a Russel się obroni i jeszcze dostanie dobry bolid. Szanse na F1 w roli podstawowego są minimalne ale jeśli będzie szansa to RK powinien ją wykorzystać. Na pewno nie byłby słabszy od tegorocznych podstawowych Alfy (z całym należnym szacunkiem dla KR, który już jednak najlepsze lata ma za sobą). -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#6803
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Nie wydaje mi się aby Kubica był tak zafascynowany DTM aby zostać tam na dłużej - jakkolwiek będzie się to nazywać.
F1 to już historia, szkoda że taka krótka i w najlepszym momencie przerwana... -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#6804
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Nie wydaje mi się aby Kubica był tak zafascynowany DTM aby zostać tam na dłużej - jakkolwiek będzie się to nazywać. F1 to już historia, szkoda że taka krótka i w najlepszym momencie przerwana... DTM to już historia - i nie o to chodzi że będzie się inaczej nazywać - tylko o to że z samochodami z najbardziej rozbudowanym aero z dachem nie będzie to miało nic wspólnego. Teraz będzie to takie nieco szybsze GT. Nawet nie będzie startów z miejsca tylko lotne... -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#6805
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Nie wydaje mi się aby Kubica był tak zafascynowany DTM aby zostać tam na dłużej - jakkolwiek będzie się to nazywać. jak zacznie regularnie stawać na pudle i bić się o mistrza serii, to fascynacja wróci ![]() -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#6806
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
#Yotomeczek - no ciekawe, czy będą startować typowo samochodami klasy GT (bez ulepszeń), czy z ulepszeniami (mniejszymi restrykcjami). Co do BMW i M6 GT3, to mimo wszystko nadal ten samochód potrafi wygrywać, szczególnie w długodystansowych wyścigach.
|
|
|
![]()
Post
#6807
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Niby mają być GT3 ze zwiększoną mocą i wywaloną kontrolą trakcji oraz ABSem. Co w sumie może być nawet ciekawe do oglądania.
-------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#6808
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
Jak jest komu kibicować, to naprawdę nie ma znaczenia, co to za seria. Jakby Kubica przeszedł do WTCR, to człowiek by zaczął oglądać tę serię.
DTM bez Kubicy jest nudne jak flaki z olejem. Z Kubicą walczącym o 3-cie miejsce, ogląda się to z wypiekami na twarzy. I o to właśnie chodzi w tym sporcie. Jak Kubica przejdzie do WRC, to ludzie zaczną oglądać WRC (teraz mamy paru Polaków w WRC2 i 3, i nikt tego nie ogląda, bo rajdów nie da się oglądać, gdy nie ma komu kibicować). -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#6809
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Panowie głupie pytanie. Gdzie oglądać dtm?
|
|
|
![]()
Post
#6810
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Eleven - w necie można tez
-------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#6811
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 January 2011 ![]() |
DTM bez Kubicy jest nudne jak flaki z olejem. Z Kubicą walczącym o 3-cie miejsce, ogląda się to z wypiekami na twarzy. I o to właśnie chodzi w tym sporcie. Jak Kubica przejdzie do WRC, to ludzie zaczną oglądać WRC (teraz mamy paru Polaków w WRC2 i 3, i nikt tego nie ogląda, bo rajdów nie da się oglądać, gdy nie ma komu kibicować). oglądąłem dwa sezony DTM jak był jeszcze Mercedes i wcale nie uważam że był nudny jak flaki z olejem, propo rajdów tym bardziej się nie zgodze bo mówienie że nie da się ich ogladać gdy nie ma kimu kibicować to dla mnie totalna abstrakcja ![]() ![]() ![]() tylko że ja nie jestem sezonowcem i typowym kowalskim co włączy tv po rosole w niedziele ![]() -------------------- insta: @blackcartel.pl
|
|
|
![]()
Post
#6812
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Niesamowity ten progres wśród szeroko pojętego zespołu dookoła RK, zmieniać koła już prawie potrafią, jeszcze lizakowy musi wstać z łóżka na czas.
![]() Sporo szczęścia w tym wyniku, ale to niczego nie ujmuje Robertowi. Dobrze, że zaznaczył swoją obecność. ![]() Jak Kubica przejdzie do WRC, to ludzie zaczną oglądać WRC (teraz mamy paru Polaków w WRC2 i 3, i nikt tego nie ogląda, bo rajdów nie da się oglądać, gdy nie ma komu kibicować). Powinieneś wydać jakiś tom ze złotymi myślami. ![]() WRC ogląda nieporównywalnie więcej publiki niż DTM. Po przejściu Ogiera do Toyoty seria jako całość potrafi zapewnić sporo emocji. Niestety w związku z kolejnymi durnymi wymysłami FIA zaczęły krążyć pogłoski o wycofaniu się Huyndaia z cyklu. To, że ty czegoś nie oglądasz, nie znaczy że reszty świata to nie interesuje. ![]() EDIT: Yaca +1 |
|
|
![]()
Post
#6813
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 16 September 2014 Skąd: Jelenia Gora ![]() |
CYTAT widać, że cały zespół zrobił progres, nawet ci mechanicy, których już niektórzy chcieli zwalniać No, progres niezły. Nadal ostatni czas w pitstopie, o mało "lizakowy" nie spierdolił sprawy. Nadal w ogóle mi nie przechodzi przez myśl, że tam ktoś się nadaje do zwolnienia... ![]() -------------------- Cayenne '12
|
|
|
![]()
Post
#6814
|
|
Super User Dołączył: Sat, 24 September 2016 Skąd: Kraków ![]() |
#Yossarin - oj tak, zdecydowanie. Tzn osobiście nie uważam, żeby TC i ABS przeszkadzało w oglądalności, bo jak zobaczysz jakikolwiek onboard z samochodów GT3, to kierowcy non stop walczą z kierownicą, więc raczej nie mają ustawionych wartości TC i ABS na zbyt wysoki poziom. DTM jest znacznie szybszy od GT3 (na Zolder widzę, że robią po 1:20 w DTM, a GT3 robią po 1:28), ale też właśnie dzięki ulepszaczom. Moc/masa to jedno, ale DTM ma znacznie większe skrzydło zdaje się i DRS (oraz ogólnie bardziej rozbudowana aerodynamika), na prostych osiągają kosmiczne prędkości. Ciekawe ile miałyby np na prostej na Paul Ricard. GT3 tam mają gdzieś po 280kmh. DTM z DRSem i pewnie lepszym stosunkiem Moc/masa pod 320-330 by miały...? Tak czy siak ciekawe jak przerobią auta GT3, które aktualnie mają z grubsza 1200kg/500HP
Co do rajdów mnie jakoś WRC też nie jara, serio ![]() |
|
|
![]()
Post
#6815
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
To, że ty czegoś nie oglądasz, nie znaczy że reszty świata to nie interesuje. to, że ty coś oglądasz nie znaczy, że resztę świata to interesuje.![]() Fakty są takie, że do zeszłego sezonu żadna polskojęzyczna stacja nie była zainteresowana transmisją DTM w jakiejkolwiek formie (z tego co wiem, to transmisje odbywały się tylko na youtubie). Skoro nie było transmisji, to znaczy, że zainteresowania nie było na tyle wysokiego, by poświęcać czas antenowy na to wydarzenie. WRC ogląda nieporównywalnie więcej publiki niż DTM. pełna zgoda, wszak WRC to mistrzostwa światowe, a DTM lokalne. Tym niemniej, mimo takiej rangi, żadna stacja nie przeprowadza relacji live z rajdów WRC (były próby Eurosportu, gdy startował Kubica), obecnie ciężko nawet znaleźć godzinną relację z rajdów (zdaje się, że w godzinach nocnych jest coś na Eurosporcie, ale głowy nie dam). Nawet kibice sportów motorowych mają problem, by wymienić 3-4 zawodników startujących w WRC. To nie czasy Makkinena, Sainza, Solberga, Colina, Burnsa. Nawet sukcesy Kajetanowicza nie sprawiły, że zainteresowanie tą dyscypliną w Polsce drgnęło, a szkoda, bo osobiście miałem okazję pasjonować się walką Hołka, Kuzaja i Kuliga. To były nazwiska, które do dziś, mimo upływu 20 lat, elektryzują publiczność. A teraz? Jak wypowiesz nazwiska pierwszej trójki RSMP to przeciętny człowiek wzruszy ramionami, bo szczerze nie będzie miał pojęcia o kogo chodzi. Mamy nazwisko 'Kubica', które gdziekolwiek się pojawi, czy w rajdach, czy w wyścigach, czy DTMie, czy WTCR, to skupi na sobie tyle uwagi, że stacje telewizyjne zrobią transmisje z takiej imprezy, bo ten gość gromadzi przed telewizorami miliony. tylko że ja nie jestem sezonowcem i typowym kowalskim co włączy tv po rosole w niedziele tylko, że popularność dyscypliny budują sezonowcy, którzy włączają TV po rosole w niedzielę. To dzięki tym sezonowcom, zawodnicy mają szanse rozmawiać ze sponsorami i pozyskiwać środku na rywalizację. ![]() -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#6816
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
to, że ty coś oglądasz nie znaczy, że resztę świata to interesuje. Ciężki z ciebie przypadek. Fakty to są takie, że WRC w telewizji nie jest pokazywane od dobrych kilku lat, jakby ci to umknęło. Nie ma to związku z malejącą popularnością tej dyscypliny czy jej nieatrakcyjnością dla widza, ale tego że Eurosport nie potrafił zapewnić "włodarzom" serii odpowiedniego poziomu realizacji. Technicznie jest to trudne i kosztowne przedsięwzięcie, które wynika ze specyfiki rajdów. Dodając do tego prawa do transmisji w takim Eurosporcie robi się gigantyczna suma, którą przesunięto na dopracowanie systemu abonamentu i streamingu w sieci. Odcinki na żywo, onboardy na żywo, wywiady z kierowcami bezpośrednio po OSie, highlightsy z każdego dnia jeszcze tego samego wieczoru. Do tego cała baza archiwum, które możesz przejrzeć w dowolnym momencie i znaleźć dobrą miejscówkę na odcinku patrząc na położenie z GPS z przejazdu danej załogi. Od dawna olali telewizje i przyjęli inny model biznesowy. Widocznie im się to opłaca skoro tyle lat to ciągną. Kibice, a nie sezonowcy o których wspominasz nie mają żadnego problemu z wymienieniem dwóch czy trzech aktualnych kierowców WRC. Sezonowcy nie budują popularności żadnej dyscypliny, tylko twardy core który jest w stanie albo zapłacić za bilet na daną imprezę i przejechać kilkaset kilometrów żeby ją zobaczyć, oraz jak w przypadku WRC - wykupić abonament i oglądać online/zasiadać przed TV, ale regularnie. W Polsce motorsportu w otwartej telewizji nie pokazuje się od lat w ogóle, w żadnej formie, może oprócz żużlu który z technicznego punktu widzenia jest dosyć łatwy do realizacji. Sebastian Krywult, od kilku lat jest w czołówce Mistrzostw Europy Enduro, zdobywa tytuły mimo 40 lat na karku. Gdzie w telewizji jest choćby wzmianka o jego sukcesach, tak samo jak Dominika Olszowego czy Oskara Kaczmarczyka? Nigdzie, bo popularność tego sportu choć jest rosnąca - to nadal mikroskopijna w całej skali, dlatego nawet znaczące nazwisko jego pokroju nie sprawi, że jakakolwiek telewizja pokaże te zmagania licząc na to, że ktoś sobie włączy na 15 min motorki do rosołu, bo koszty realizacji się nie zwrócą, nie mówiąc o jakimś zarobku. Wielkie nazwiska pojawiały się na Redbull Megawatt, startował tam nawet nasz rodak z tytułami mistrza świata, ciężko było dostać się na listę startową, a bilety dla widowni rozchodziły się w błyskawicznym tempie. Mimo to, mimo wielkiej marki jaką jest Redbull żadna otwarta telewizja tego nie pokazała. Nie wiem, może obawiali się, że wszyscy janusze są już po obiedzie. ![]() |
|
|
![]()
Post
#6817
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Był wynik Kubicy to i krótka relacja się pojawiła wczoraj w wiadomościach tvp. I to nie w dziale sport a w głównym
![]() |
|
|
![]()
Post
#6818
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: łódzkie ![]() |
W Polsce motorsportu w otwartej telewizji nie pokazuje się od lat w ogóle, w żadnej formie, może oprócz żużlu który z technicznego punktu widzenia jest dosyć łatwy do realizacji. kreujesz jakąś dziwną rzeczywistość. Stwierdziłem, że DTM i WRC są nudne, praktycznie nie da się tego oglądać, dlatego stacje telewizyjne nie są zainteresowane transmisjami - przynajmniej do momentu, jak nie pojawia się nazwisko "Kubica" (jak jeździł w WRC, to Eurosport robił relacje live). Natomiast inne motorsporty są obecne i to od tych łatwych do realizacji, po piekielnie trudne - F1, F2, F3, WTCR, Formula E, LeMans, MotoGP, Rallycross, Motocross, Dakar, wspomniany żużel. To są dyscypliny, które gromadzą na tyle liczną widownię, że opłaca się je transmitować - i nie potrzeba do tego medialnego nazwiska "Kubica". -------------------- Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07) |
|
|
![]()
Post
#6819
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 02 December 2016 ![]() |
Ja nie kreuje żadnej rzeczywistości. To ty żyjesz w swojej.
Możesz mi powiedzieć co jest trudnego w realizacji z technicznego punktu widzenia w dyscyplinie, w której wszyscy zawodnicy startują równocześnie, w tym samym czasie, na jednym obiekcie, jak "piekielnie trudne" F1? W porównaniu z takim Dakarem to jest jak nagranie wesela, a reklamy dla dużej korporacji. Owszem, Eurosport robił relacje, ale na samym początku i często spersonalizowane na stricte na nasz kraj, tak jak posty na FB. Otwarte stacje nie chcą tego puszczać ale przede wszystkim u nas, bo grupa docelowa jest mała, a nie dlatego że według Maćka z racingforum sport jest nudny i "nie da się go oglądać". Opłaca się je transmitować dla określonej grupy, która już za to zapłaciła, w kanale tematycznym, a nie dla januszy do rosołu, którzy według ciebie budują "popularność" danego sportu i albo siądą przed telewizorem, albo nie. Gdzie w otwartych kanałach masz transmisje z Rallycrossu? Nigdzie. Skoro ma tak szeroką publikę, to czemu tego nikt nie transmituje w takim Polsacie? Dlaczego (w większości) mecze piłki nożnej reprezentacji Polski są dostępne w bezpłatnych kanałach, a taka już polska ekstraklapa w większości w tych płatnych, mimo że piłka nożna to najbardziej popularny sport na świecie? Nie za bardzo chce mi się już to ciągnąć, głosisz "widzimisie" teorie, które nie mają żadnego pokrycia w praktyce. Mam dla ciebie radę - wypowiadaj się w tematach, o których masz choćby minimalne pojęcie. |
|
|
![]()
Post
#6820
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Fakty to są takie, że WRC w telewizji nie jest pokazywane od dobrych kilku lat, jakby ci to umknęło. Nie ma to związku z malejącą popularnością tej dyscypliny czy jej nieatrakcyjnością dla widza, ale tego że Eurosport nie potrafił zapewnić "włodarzom" serii odpowiedniego poziomu realizacji. Technicznie jest to trudne i kosztowne przedsięwzięcie, które wynika ze specyfiki rajdów. Dodając do tego prawa do transmisji w takim Eurosporcie robi się gigantyczna suma, którą przesunięto na dopracowanie systemu abonamentu i streamingu w sieci. Odcinki na żywo, onboardy na żywo, wywiady z kierowcami bezpośrednio po OSie, highlightsy z każdego dnia jeszcze tego samego wieczoru. Do tego cała baza archiwum, które możesz przejrzeć w dowolnym momencie i znaleźć dobrą miejscówkę na odcinku patrząc na położenie z GPS z przejazdu danej załogi. Od dawna olali telewizje i przyjęli inny model biznesowy. Widocznie im się to opłaca skoro tyle lat to ciągną. Dokładnie tak. Prędzej szlag trafi telwizję jako medium niż rajdy i WRC jako dyscyplinę. I bardzo dobrze, ja się cały czas dziwię, że przy obecnych możliwościach streamingu nadal TV istnieje i jest traktowane poważnie jako wyznacznik czegokolwiek. Chyba tylko tradycjonaliści nieogarniający neta trzymają ten antyk przy życiu. Bo serio zalet nad streamami to nie ma zadnych: Jakieś pakiety kanałów zamiast wybierania tylko tego co się chce (i to nawet w najwyższych pakietach nie ma często tego co by się chciało). Nigdy nie wiadomo czy dany kanał nagle nie stwierdzi, że już nie ma co transmitować interesującej nas dyscypliny. Brak możliwości obejrzenia czegoś później niż zostało wyemitowane bez głupich obejść typu nagrywanie na pendrive z TV itp. bzdety i utrudnienia... A w internetowych platformach jak nie możesz czegoś obejrzeć na żywo to sobie włączysz później, o dogodnej porze, zapłacisz za co chcesz i zazwyczaj taniej niż za teleprzeżytek ![]() Fakty to są takie, że WRC w telewizji nie jest pokazywane od dobrych kilku lat, jakby ci to umknęło. Nie ma to związku z malejącą popularnością tej dyscypliny czy jej nieatrakcyjnością dla widza, ale tego że Eurosport nie potrafił zapewnić "włodarzom" serii odpowiedniego poziomu realizacji. Ta stacja to idealny przyklad badziewnej TV sportowej obecnie - snooker, snooker, rzutki, rumuńska ósma liga piłki kopanej. A jak już dadzą coś z motorsportu typu relację z ERC albo Dakar, to o idiotycznej godzinie (bo snooker ważniejszy i jeb 3h opóźnienia) i komentuje Grzegorz "eeeee.....yyyy...eeeeee....eeee...yyyy" Gac. Czyli nie da się oglądać ![]() -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 05:06 |