Shoutbox 0 nowych PW 


351 Stron V  « < 314 315 316 317 318 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Robert Kubica, kariera i dyskusje na ten temat.
skrzatbz
post Sun, 22 Sep 2019 - 11:38
Post #6301


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 August 2010
Skąd: Busko Zdrój





https://www.facebook.com/ORLENOfficial/phot...e=3&theater
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 22 Sep 2019 - 11:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Wed, 25 Sep 2019 - 10:28
Post #6302


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT
Orlen rozmawiał też niedawno z Williamsem:
"Jak udało nam się nieoficjalnie ustalić, przedstawiciele Polskiego Koncernu Naftowego byli całkiem niedawno na spotkaniu z szefostwem Williamsa, ale nie znaleźli porozumienia. Orlen miał pretensje, że ekipa nie pozwala Kubicy pokazać pełni potencjału, a w odpowiedzi usłyszał podobno, że to bezpodstawny zarzut, bo... Polak tak naprawdę więcej potencjału nie ma. To oznaczało, że nie ma szans na znalezienie porozumienia, choć podpisany przed rokiem kontrakt zakładał, że współpracę można przedłużyć. Z tej furtki Orlen skorzystać nie chciał. Zresztą podobnie jak Kubica i chyba w zasadzie Williams. "


https://www.przegladsportowy.pl/motosporty/...ucs&utm_v=2


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Wed, 25 Sep 2019 - 10:44
Post #6303


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Zaraz Clair wyskoczy z tekstem, że nie potrzebują sponsorów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Wed, 25 Sep 2019 - 11:06
Post #6304


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





Czyli George i Robert mają identyczne bolidy, a 2-3 sekundy różnic na kółku podczas wyścigu wynikają z potencjału obu zawodników...

Nie dziwię się, że Kubica ucieka. Natomiast dziwię się, że Claire dziwi się Robertowi, że ucieka. Skoro potencjał Kubicy jest taki, jak mówi Claire, to jest oczywiste, że na 2020 Williams podpisze umowę z młodym i utalentowanym Kanadyjczykiem z potencjałem - a Kubica zostałby na lodzie.


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 25 Sep 2019 - 12:18
Post #6305


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





różnice w bolidach zacierają sie na technicznych ulicznych torach albo w deszczu
dziwne te bolidy wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Wed, 25 Sep 2019 - 12:21
Post #6306


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





I zmieniają się zawsze pomiędzy piątkiem, a sobotą laugh.gif


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blaid
post Wed, 25 Sep 2019 - 13:01
Post #6307


Super User
Dołączył: Tue, 08 May 2007
Skąd: Mielec





Kubica na początku troche rozumie, ale potem gdzieś to się gubi, i na czoło wysuwa się młody brytyjczyk, a wyścigu to różnie czasem pamiętam że rozumiał a czasem zapomni, zdarza się także, że zapomina po pit stopie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Wed, 25 Sep 2019 - 13:03
Post #6308


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(emtees @ Wed, 25 Sep 2019 - 13:21) *
I zmieniają się zawsze pomiędzy piątkiem, a sobotą laugh.gif
Dżordż dokonuje takiego progresu laugh.gif

tutaj czasy z Singarpuru

https://www.racefans.net/2019/09/22/2019-si...imes-and-tyres/

Dżordż szybszy od Roberta o 2-3 sekundy. Ba, on był szybszy od Grożana o około sekundę, a do 16-tego okrążenia notował czasy na poziomie Leclerka, czy Hamiltona (co Hamilton skwitował, że wolniej jechać się nie da biggrin.gif )

Ciekaw jestem, jaki silnik przyszykują Robertowi na GP Rosji. Jeśli wystartuje na tym grzmocie z Singapuru w Eko-Modzie, to będzie to prawdziwe kuriozum angry.gif


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 25 Sep 2019 - 13:26
Post #6309


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





Innego mu nie dadzą. Teraz tym bardziej.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Wed, 25 Sep 2019 - 14:42
Post #6310


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





No jeszcze mają chyba ten z początku sezonu na zapasie ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blaid
post Wed, 25 Sep 2019 - 15:05
Post #6311


Super User
Dołączył: Tue, 08 May 2007
Skąd: Mielec





jak popsuł nowy to jego wina i niech naprawi albo jeździ na starym, proste
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Wed, 25 Sep 2019 - 16:09
Post #6312


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Ja zepsuł nowy to na myśl mi przyszło że może Mercedes celowo go rozwalił zmieniając zdalnie parametry , aby dać czas na złożenie fury Hamiltona . Potem też powiedzieli że nie wiadomo co się z silnikiem stało właściwie . Ale to tylko taka moja teoria spiskowa .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blaid
post Wed, 25 Sep 2019 - 17:18
Post #6313


Super User
Dołączył: Tue, 08 May 2007
Skąd: Mielec





To by było bardzo nieeleganckie rozwiązanie, wysadzić akurat najnowszy silnik Mercedesa w stawce
Go to the top of the page
 
+Quote Post
emtees
post Wed, 25 Sep 2019 - 17:59
Post #6314


Super User
Dołączył: Mon, 01 February 2010
Skąd: Toruń





Jeszcze bardziej nieeleganckie było wydanie polecenia rozbicia się Nelsonowi Piquetowi, żeby Alonso mógł wygrać wyścig tongue.gif


--------------------
Civic EJ2_K20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 25 Sep 2019 - 21:48
Post #6315


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





http://sokolimokiem.com/formula-1-nie-za-wszelka-cene/


CYTAT
Robert Kubica nie będzie czekał do zimy pod bramą fabryki w Grove na decyzję szefostwa Williamsa. Nie będzie kartą przetargową w negocjacjach ekipy z rywalami w walce o fotel – wnioski z 2017 roku zostały wyciągnięte. Nie ma zresztą o co się bić: chyba żadnego komentarza nie wymagają wymowne słowa o poszukiwaniu frajdy ze ścigania oraz pozostawaniu w Formule 1 nie za wszelką cenę.

Ta decyzja wiele mówi o charakterze Kubicy. Tak naprawdę nikt – poza nim – nie jest w stanie wyobrazić sobie, przez co musiał przejść i ile kosztował go udany powrót do wyścigowej stawki. Tymczasem on, zamiast kurczowo trzymać się szansy na kontynuację kariery, sam rezygnuje z dalszej współpracy z Williamsem. Do tego nie zdołał pokazać szerokiemu światu, na co go wciąż stać za kierownicą. Nieudolność zespołu z jednej strony skutecznie to uniemożliwiła, a z drugiej pomogła mu podjąć przełomową decyzję.

Wiem, że może przeważać przekonanie, iż Kubica po prostu uprzedził nieuniknione i rozstał się z Williamsem, bo wiedział, że szans na dalszą współpracę w aktualnej roli i tak nie ma. Owszem, Nicholas Latifi podobno ma w podpisanej w zeszłym roku umowie klauzulę, która miała zapewnić mu posadę kierowcy wyścigowego w sezonie 2020. Jednak po pierwsze jednym z warunków ma być zajęcie miejsca w pierwszej dwójce mistrzostw Formuły 2 (co nie jest wcale takie pewne), a po drugie rodzina kanadyjskich miliarderów najprawdopodobniej postara się tak poprowadzić dalej sprawy, by nie przepłacać za fotel w zespole, który w sezonie 2019 od strony sportowej i organizacyjnej wyznaczył nowy wzorzec katastrofy.

Krótko mówiąc, Kubica mógł być wciąż Williamsowi potrzebny – może do obsadzenia wyścigowego kokpitu na sezon 2020, może jako mimowolny „pomocnik” w negocjacjach z rodziną Latifich. Można zakładać, że skoro umowa polskiego kierowcy z zespołem zakładała jej przedłużenie, to wszystkie stosowne warunki dalszej współpracy były w niej uzgodnione. Innymi słowy, Williams wiedział, co otrzyma – a w przypadku Latifiego wciąż mogą być niewiadome, pole do negocjacji i ustaleń. Tak czy inaczej, zespół właśnie stracił ważny argument.

Spokojnie można zakładać, że ekipa była kompletnie zaskoczona takim obrotem spraw. Stracili inicjatywę i nic dziwnego, że Claire Williams na gorąco komentowała, że „mamy różne opcje”, „mamy listę kandydatów” i „nie będziemy się spieszyć”. Cóż, to brzmi jak gwałtowne poszukiwania nowych atutów, żeby poupychać je po rękawach przed rozgrywką z rodziną Latifich. Zdaje się jednak, że kolejka chętnych nie jest szczególnie długa…

Nie da się ukryć, że Robert zrobił to z klasą. Okazuje się, że nawet z tak beznadziejnej sytuacji można wyjść z godnością. Łatwe to być nie mogło, bo walka o marzenia wcale nie została zakończona. Osiem lat ciężkiej pracy i sezon przeżyć graniczących z upokorzeniami trzeba w tej chwili odłożyć na półkę, wcisnąć pauzę – ale nie reset. Cel w postaci Formuły 1 nie zostaje skreślony, a tak wszechstronny kierowca zawsze znajdzie sobie coś ciekawego do roboty: z radością i emocjami na poziomie chociażby zbliżonym do jego talentu, determinacji i profesjonalizmu. Tymczasem wygląda na to, że nawet u tych ludzi, którzy nie potrafili bądź nie chcieli przebić się przez pozory suchych wyników w sezonie 2019, ta decyzja wzbudza szacunek do kierowcy.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek1234
post Thu, 26 Sep 2019 - 08:48
Post #6316


Forum Homee
Dołączył: Tue, 11 January 2005
Skąd: łódzkie





CYTAT(cowboy @ Wed, 25 Sep 2019 - 22:48) *
Nicholas Latifi podobno ma w podpisanej w zeszłym roku umowie klauzulę, która miała zapewnić mu posadę kierowcy wyścigowego w sezonie 2020. Jednak po pierwsze jednym z warunków ma być zajęcie miejsca w pierwszej dwójce mistrzostw Formuły 2 (co nie jest wcale takie pewne)

Ciężko mu będzie zająć 2-gie miejsce - ale pewnie podpiszą nową umowę. Byle tylko Latifi zdobył punkty do licencji (zdaje się to oznacza 5-te miejsce - zostały 4 wyścigi, a jego przewaga nad szóstym Matsushitą wynosi 50 pkt). Zobaczymy.

Ogólnie to fajnie załatwił Kubica - cały sezon Clair dymała jego, to teraz Robert wydymał ją laugh.gif


--------------------
Porsche 911 (992)
BMW X7 M60iX (G07)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_adams_
post Thu, 26 Sep 2019 - 08:54
Post #6317


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 December 2009
Skąd: Kruszwica





http://sokolimokiem.com/kubica-w-f1-racing...-co-osiagnalem/

Materiał „F1 Racing” powstał oczywiście przed ogłoszeniem przez Kubicę decyzji o rozstaniu z Williamsem po sezonie 2019.W tym roku najważniejsze były pojedyncze momenty, osobiste cele i osiągnięcia, a nie wyniki – niestety, jesteśmy bardzo daleko od miejsca, w którym mieliśmy nadzieję się znaleźć – mówił Kubica na Spa-Francorchamps. – Na pewno powrót nie był tak płynny, jak na to liczyłem. Nikt nie odbierze tego, co osiągnąłem w tym powrocie – i może w przyszłości będę z tego bardziej zadowolony niż jestem teraz, bo teraz skupiam się na teraźniejszości.

W tej sprawie dość ciekawie wypowiada się także Claire Williams. – Te różnice [między Russellem i Kubicą] są dość trudne do właściwego przeanalizowania, bo czasami jest to jedna sekunda, czasami strata jest minimalna – mówi. – Ma to wiele wspólnego z samochodem i jego zachowaniem. Czasami dokładnie wiemy, co [auto] robi i dlaczego, a okrążenie później robi już zupełnie coś innego. Nigdy nie powiem mu: „Robert, ta różnica musi zniknąć”, bo często nie ma to nic wspólnego z jazdą Roberta.


O braku regularności po stronie samochodu i jego nieprzewidywalnych zachowaniach wypowiada się także sam Robert. Taki stan rzeczy utrzymywał się od samego początku sezonu, a część różnic w osiągach i odczuciach obu kierowców można tłumaczyć innym podejściem do rozwiązywania problemów – do tego różnych w przypadku ich maszyn.

– Mieliśmy pewne różnice w zachowaniu samochodów, to była konsekwencja naszych problemów z początku sezonu – mówi Kubica. – My [Kubica i Russell] obraliśmy dość różne drogi i samochody zachowywały się inaczej, więc nasze uwagi też się różniły od siebie. Teraz przekazywane przez nas informacje zwrotne są zbliżone. Brakowało regularności w samochodzie. Z okrążenia na okrążenie można było poczuć, że pewne rzeczy się zmieniają, a kiedy nie da się wyjaśnić powodów, to trudno jest to zrozumieć. Powiedziałbym, że właśnie to miało największy wpływ w tym sezonie.

– Zdarzają się sytuacje, w których brakuje ci tempa, a trzy dni wcześniej byłeś w miarę zadowolony z samochodu, ale tego uczucia już nie ma. Czasami to się zmienia z dnia na dzień. Kiedy do tego próbujesz przebrnąć przez proces rozwoju i poprawy samochodu, to dodatkowe zamieszanie nie pomaga. To jedna z tych rzeczy, których nie widać z zewnątrz, ale niestety mają wielki wpływ na moją regularność, a także na sposób jazdy.


Najważniejszy cytat z całego tekstu? Chyba ten: – Wreszcie udowodniłem, iż moje ograniczenia mnie nie ograniczają.

Teraz czekamy co dalej, różni znafcy piszą o rezerwowym w Haas, inni w Racing Point. Możliwy jest scenariusz jaki kiedyś był w BMW z Villeneuve. Robert może zająć miejsce któregoś kierowcy w czasie trwania sezonu 2020, a do tego czasu polata w innej serii.


--------------------
Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.

B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad
Punto Evo 1.4T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SNiP3R
post Thu, 26 Sep 2019 - 09:41
Post #6318


Super User
Dołączył: Wed, 25 May 2011
Skąd: Kępno





Słyszeliście co powiedziała Clair Williams w ostatnim wywiadzie?
Dziwne, ale coś nie jestem zaskoczony...

"Te różnice [między Russellem i Kubicą] są dość trudne do właściwego przeanalizowania, bo czasami jest to jedna sekunda, czasami strata jest minimalna – mówi. – Ma to wiele wspólnego z samochodem i jego zachowaniem. Czasami dokładnie wiemy, co [auto] robi i dlaczego, a okrążenie później robi już zupełnie coś innego. Nigdy nie powiem mu: „Robert, ta różnica musi zniknąć”, bo często nie ma to nic wspólnego z jazdą Roberta."


--------------------
-BMW E30 fakeM3 GMengine - LS376/525, 535Hp/660nm-
BMW X1 35i Xdrive, 380hp/560nm, JB4 custom map
BMW E60, 530D, 380hp/800nm - SOLD
Subaru WRX, Toyota TS Compressor, Mercedes W124 Coupe - SOLD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Motoryzacyjny
post Fri, 27 Sep 2019 - 10:01
Post #6319


Rookie
Dołączył: Fri, 27 September 2019
Skąd: Kraków





CYTAT(SNiP3R @ Thu, 26 Sep 2019 - 09:41) *
Słyszeliście co powiedziała Clair Williams w ostatnim wywiadzie?
Dziwne, ale coś nie jestem zaskoczony...

"Te różnice [między Russellem i Kubicą] są dość trudne do właściwego przeanalizowania, bo czasami jest to jedna sekunda, czasami strata jest minimalna – mówi. – Ma to wiele wspólnego z samochodem i jego zachowaniem. Czasami dokładnie wiemy, co [auto] robi i dlaczego, a okrążenie później robi już zupełnie coś innego. Nigdy nie powiem mu: „Robert, ta różnica musi zniknąć”, bo często nie ma to nic wspólnego z jazdą Roberta."



Wypowiedź bardzo dyplomatyczna. Tak jak i jej poprzednie wypowiedzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 27 Sep 2019 - 11:30
Post #6320


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





porownanie roznicy klasy zawodnikow. czyli niepelnosprawnego Roberta i Ricardo. kto sie rozbil? ach te ograniczenia Roberta.
https://streamable.com/3alzr


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

351 Stron V  « < 314 315 316 317 318 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 08:37