![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Zdanie "Kubica zajebiście czuje przyczepność i dzieki temu potrafi jeździć na limicie" nic nie wnosi. Jakby napisać "Stolarski zajebiście czuje brak przyczepności i dzieki temu potrafi jeździć na limicie" to nie wniosłoby to również dokładnie nic. A propos RoC to nie mogę znaleźć wywiadu, ale na necie co roku o tym powtarzają http://www.f1wm.pl/forum/viewtopic.php?f=1...6&start=555 bzdura: jak sie poczuje BRAK PRZYCZEPNOŚCI to juz czesto jest za późno ![]() kazdy moze z tego zdania wyczytać co chce, ja nie bede pisał wypracowania bo wiem że potrafisz przyczepić sie do jednej literki ![]() jak sie objeżdza S2000 i WRC nawet śliskich nawierzchniach na krętych trasach to swiadczy o tym że nadrabia płynnością jazdy, poźnym dohamowaniem itd itp EOT Uśmiałem się do łez ![]() no faktycznie zajebiście smieszne, -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wojtku,apeluje - szkoda Twoich sił, z kibicami Roberta się N I E D Y S K U T U JE .
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
Oj tam, oj tam
![]() -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Wojtku,apeluje - szkoda Twoich sił, z kibicami Roberta się N I E D Y S K U T U JE . Kibice, kibicami, ale podobną myśl zaprezentował niegdyś Leszek ,,Ferodo'' Wójcik mówiąc, przytaczam luźno z pamięci, że RK potrafi dobrze określić granicę możliwości pojazdu, którym jedzie i tej granicy się trzymać. A różnica między kibicami, a ,,Ferodo'' jest mniej więcej taka, jak między akademią pierwszomajową, a Akademią Medyczną. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Z całym szacunkiem dla pana Wójcika, ale takie sformulowania jak "określenie granic możliwości pojazdu" brzmi dokładnie tak jak peany P.Windsora na temat subtelności hamowania w środkowej fazie zakrętu Lewisa Hamiltona w F1R. - mądrze i fachowo brzmiące tezy, ale niepoparte żadnymi dowodami.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: klodzko ![]() |
ale o czym ta dyskusja. wlasnie z tego wadku dowiedzialem sie o wyczynie RK i brawo a szczegolnie za 2 dzien po mokrym , lal ich jak chcial co oska jest nielada wyczynem . a co do sformulowan "znac granice samochodu" czy "znac granice przyczepnosci" to okreslenia maja u kazdego kierowcy inne znaczenie . ja iwem ze jezdze na 60/70% wsoich mozliwosci i mojej rajdowki i staram sie jej nieprzekraczac , choc czasami jak ogladam wyniki to az chcialo by sie je przekroczyc. fakt jest faktem RK na tym rajdzie zablysna i idzie mu coraz lepiej na rajdowym szlaku , mozna by powiedziec "szkoda ze w F1 idzie kiepsko"
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 08 June 2004 Skąd: Cov ![]() |
pytanie co lepsze zatrudnic pay drivera czy wziąć wiecej kasy od FOM za lepsze miejsce ![]() Colin Kolles (szef zespołu HRT) na pytanie (w aktualnym numerze F1 Racing) co by wolał poświęcić: utalentowanego kierowcę czy wpływy od sponsorów, odpowiedział, że oczywiście kierowcę. Priorytetem jest utrzymanie zespołu przy życiu, a bez wpływów sponsorskich jest to niemożliwe, i nawet najbardziej utalentowany kierowca nie przejedzie nawet metra. |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
Wojtku ale po co szukac dziury w calym... lepiej niech lagadula opowie co robi za meta odcinka po oddaniu karty
![]() -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Wojtku ale po co szukac dziury w calym... lepiej niech lagadula opowie co robi za meta odcinka po oddaniu karty ![]() Z reguły śmiejemy się do łez , bo było grubo i zabawnie. Mamy z tego dużo fun'u. Czasami wspominamy "momenty". Uwielbiam Wojtek twoje wywody. Jeśli taka jest twoja teza to powodzenia..... O mądrali Mile nawet nie wspominam. Nie dyskredytujcie się już. Uogólniając: RK zawsze wie jaka bedzie przyczepnośc, o ile się samochód przesunie, ile potrzebuje miejsca na hamowanie.... On to czuje. Jak ? Nie wiem, ale miał tak też A. Senna. Niedowiarkom pozostaje sarkazm i zgryzliwe wypowiedzi. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 Skąd: Wrocław ![]() |
Senna, nawiązując do jego wypowiedzi, można by luźno powiedzieć że szukał limitu poza limitem
![]() -------------------- Project FiA 6Y20VT - v 1.5
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() FotoPstryk Dołączył: Wed, 02 March 2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
to nie ma juz akcji termometr??
![]() -------------------- www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 29 March 2005 ![]() |
Z całym szacunkiem dla pana Wójcika, ale takie sformulowania jak "określenie granic możliwości pojazdu" brzmi dokładnie tak jak peany P.Windsora na temat subtelności hamowania w środkowej fazie zakrętu Lewisa Hamiltona w F1R. - mądrze i fachowo brzmiące tezy, ale niepoparte żadnymi dowodami. Musisz byc lepszym kozakiem skoro kwestionujesz takie autorytety jak Ferodo czy Peter Windsor. Ale na szczescie, jak sadze, Ty potrafisz stawiac madre i fachowe tezy POPARTE dowodami. Sluchamy zatem ![]() -------------------- http://OurBoxers.pl
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Administrator Dołączył: Wed, 17 August 2005 Skąd: go brać, skąd go brać? ![]() |
Swój podziw zawsze trzeba poprzeć dowodem, bo kto jest kibicem RK, ten ogląda F1 od 2-3 lat i gówno się zna. To przecież oczywiste.
-------------------- ![]() |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#55
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Z całym szacunkiem dla pana Wójcika, ale takie sformulowania jak "określenie granic możliwości pojazdu" brzmi dokładnie tak jak peany P.Windsora na temat subtelności hamowania w środkowej fazie zakrętu Lewisa Hamiltona w F1R. - mądrze i fachowo brzmiące tezy, ale niepoparte żadnymi dowodami. A jakich dowodów sobie życzysz? Telemetrii? Obejrzyj sobie dowolny onboard. W środku panuje spokój, zero zbędnych ruchów, zero niepotrzebnej walki z autem. Z zewnątrz? Widziałem parę lat temu RK w akcji na Karowej: proste jak od linijki, zakręty jak od cyrkla/krzywika -- żadnego miotania autem, żadnego ,,kurwa, kurwa, kurwa, kurwa, uff... zmieściłem się'' na wejściu. Czysto, żeby nie rzec nudno. A wynik? Wynik masakruje. Facet ośką klepie S2k, a potem tylko dorzuca, że się dobrze bawił. Colin Kolles (szef zespołu HRT) na pytanie (w aktualnym numerze F1 Racing) co by wolał poświęcić: utalentowanego kierowcę czy wpływy od sponsorów, odpowiedział, że oczywiście kierowcę. Priorytetem jest utrzymanie zespołu przy życiu, a bez wpływów sponsorskich jest to niemożliwe, i nawet najbardziej utalentowany kierowca nie przejedzie nawet metra. Kolles nie ma dylematu, czy lepszy paydriver, czy lepsze berniedolce, bo na berniedolce się nie załapie ![]() fakt jest faktem RK na tym rajdzie zablysna i idzie mu coraz lepiej na rajdowym szlaku W jakim tym? W tym sezonie RK mniej lub bardziej klepie koleżków w S2k, jak chce. Można by najwyżej powiedzieć, że w poprzednich rajdach byli to słabi lokalesi, ale wciąż w wózkach dających sporą przewagę. CYTAT mozna by powiedziec "szkoda ze w F1 idzie kiepsko" A jak mu ma iść w wózku, w którym generalnie traci lekko pół sekundy do sekundy do czołówki? r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Oj... Kur.a już parę razy usłyszałem
![]() Uwierz mi tu naprawdę chodzi o zabawę. Ale w tej zabawie jest też cel. Zdobyć expa, aby zrealizować cel nr2 (a może nr 1..) -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Oj... Kur.a już parę razy usłyszałem ![]() Ale z zewnątrz to wygładało zupełnie inaczej: jakby ktoś puścił tam sterowany komputerem samochód z zaprogramowaną trasą. Wszystkie chłopaki się spinały, miotały, a RK pojechał spokojnie i wykręcił wtedy całkiem niezły czas. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Ale z zewnątrz to wygładało zupełnie inaczej: jakby ktoś puścił tam sterowany komputerem samochód z zaprogramowaną trasą. Wszystkie chłopaki się spinały, miotały, a RK pojechał spokojnie i wykręcił wtedy całkiem niezły czas. r. -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Rally Du Var, 1 oes:
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 06:11 |